חצו את הגבול: למה המעריצים עיצבנו את קלווין האריס?. צילום מסך מהאינסטגרם

חצו את הגבול: למה המעריצים עיצבנו את קלווין האריס?

הדיג'יי והזמר המצליח קלווין האריס, שבמקרה הוא גם בן זוגה של זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט, שבר שתיקה בעקבות מאורעות שזייפו המעריצים בזמן האחרון. באילו מאורעות מדובר ואיך האריס הגיב? כל הפרטים

ביממה האחרונה צצות שמועות רבות שנוסף עוד ריב אינטרנטי לרשימת הריבים המיותרים בין הסלבס בביצה העולמית, והפעם מדובר בריב בין קלווין האריס לאבריל לאבין בענייני מוזיקה ובין היתר, גם על טיילור סוויפט. לאחר שתיקה משני הצדדים, החליט האריס לשבור שתיקה ולספק את כל הפרטים לגבי הריב שהמציאו המעריצים. 

© אינסטגרם

הריב עצמו התחיל לכאורה מציוץ שצייצה אבריל לאבין על טיילור סוויפט, לגבי המעריצים והיחסים ביניהם. הציוץ ממנו נבע המאורע המזויף אכן אמיתי, אך המאורע המזויף כאמור מזויף. השמועה מספרת כי לאחר שלאבין צייצה ברשת החברתית טוויטר כי "כולם אוהבים את המעריצים שלהם", האריס החליט להגיב לה ולהגן על בת זוגתו, טיילור סוויפט. כמובן שהציוץ שלו לא אמיתי לחלוטין והוא נובע מהרצון של המעריצים לספק אקשן נוסף מצד האיידולים שלהם. למאורע הזה האריס לא היה יכול להמשיך ולהישאר אדיש, לכן הוא מיד צייץ: "אני לא בן אדם של פוטושופים ואני בכלל לא מעדיף אותם. אז תימנעו מלזייף ציוצים שלי למען החדשות היומיות שלכם, כי זה ממש לא נכון!" האריס, אתה לגמרי צודק!

אל תעצבנו את קלווין
אל תעצבנו את קלווין © טוויטר

 

תגובות