OMG: ג'ניפר לורנס כותבת סרט חדש!. צילום: גיפי

OMG: ג'ניפר לורנס כותבת סרט חדש!

לאחר תפקידים מרכזיים בסרטים והפקות נוספות כמו "משחקי הרעב" ועוד, החליטה השחקנית המוצלחת ג'ניפר לורנס שהפעם היא מעדיפה להיות מאחורי הקלעים ולכתוב סרט בעצמה. לכן החליטה לשתף פעולה עם החברה השחקנית איימי שומר, ולכתוב סרט חדש יחד. כל הפרטים

לא עוד על המסך הגדול. לאחר תפקידים מרכזיים בסרטים מוכרים ומוצלחים וביניהם "משחקי הרעב", החליטה השחקנית המוערכת ג'ניפר לורנס להרגיש את העבודה של מאחורי הקלעים ולשבת לראשונה על כסא הבמאית, בסרט שהחליטה לכתוב בעצמה.

בקרוב פרס על כתיבה?
בקרוב פרס על כתיבה? © טמבלר

אל כתיבת הסרט, מצטרפת הקומיקאית והשחקנית האגדית איימי שומר, המוכרת לנו מהסרט האחרון שובר הקופות שיצא בכיכובה "אסון מהלך" שאגב אותו, כתבה בעצמה. אז בעניין הכתיבה והיצירתיות אין מה לדאוג, כל עוד שתי המוכשרות האלה פועלות ביחד. כחלק מריאיון שנערך עם כוכבת "משחקי הרעב" הלא היא לורנס, היא נשאלה על היצירה החדשה ומיד ענתה "איימי ואני עוזרות אחת לשנייה בעניין היצירתיות ועם זאת, יש לנו טעמים שונים. זאת הייתה החוויה המהנה ביותר בחיי! אנחנו מתחילות את יום העבודה שלנו בשיחה בטלפון, שכמובן מלווה בצחוקים ולאחר מכן אנו שולחות את כל הדפים לאחרים." 

השותפה לכתיבה. שומר
השותפה לכתיבה. שומר © אינסטגרם

אז למה דווקא איימי שומר? התשובה לכך היא כי לורנס פשוט אוהבת את יכולת הכתיבה שלה. כנשאלה על כך בריאיון, לא היססה ומיד הסבירה כי "מיד אחרי שראיתי את הסרט האחרון שלה "אסון מהלך", שלחתי לה מייל ובו כתבתי: "אני ממש לא יודעת מאיפה להתחיל. אני מניחה שאצטרך להגיד את זה מתישהו, אבל אני באמת מאוהבת בך! יש לך יצירתיות." וכך התחלנו לדבר במיילים עד שעברנו לSMS, והשאר היסטוריה." אנחנו לא מופתעים מכמות הכישרון שנוטפת מהשתיים. מדובר בשחקניות בכיוונים שונים לגמרי, לכן אנחנו מחכים כבר לראות את התוצאה!

תגובות