כוכב השבוע: כוכבות הסדרה "איט גירלז"!. צילום: אור גפן

כוכב השבוע: כוכבות הסדרה "איט גירלז"!

כמו בכל שבוע נציג בפניכם את הכוכב שהכי בלט ובהחלט הפך את השבוע למעניין יותר. השבוע מדובר בכוכבות שללא ספק פרחו השבוע, גם בהשקה של אתר האופנה הכי גדול בישראל, וגם בקמפיין ראשון של השלוש יחד. אז מי הן כוכבות השבוע?

לאחר שבכל שבוע הצגנו בפניכם את הכוכב או הכוכבת שהכי בלטו בעינינו, הפעם החלטנו להתפרע וללכת על ארבע כוכבות. השבוע, הכוכבות שהכי בלטו מבין שאר חברי הביצה המקומית שלנו, הכוכבות שממש השבוע הסתיימו בחייהן כמה פרקים שהפכו לנקודות חשובות בקריירה שלהן. ניחשתם נכון, אנחנו מדברים על האיטגירלז!

כוכבות השבוע
כוכבות השבוע © אינסטגרם

אז מי אלה בנות ה"איט גירלז"?

בנות האיט גירלז הן ארבע בנות אשר מבינות בתחום האופנה והן עוברות תהליך כדי להקים את אתר האופנה הישראלי הראשון שיתעסק באופנה מכל סוגיה. בתהליך משתתפות ארבע בנות- דנה זרמון, קים אקאפי, אבישג נגר ואדל בספלוב וכמובן שמצלמות הריאליטי מלוות אותן לאורך כל התהליך. מאז התכנית, הבנות הפכו לשם מוכר בכל בית בישראל.

יפות ונכונות
יפות ונכונות © צילום: אור גפן

למה הן בלטו במיוחד השבוע?

אם חוש האופנה המדהים והכישרון הנוטף מהן לא מספיק לכם, אספנו עבורכם את כל הסיבות להיותן כוכבות השבוע, והסיבה הראשונה היא קצת עצובה אבל מסמלת נקודה חשובה במהלך הקריירה של הארבע. ניחשתם נכון, מדובר בפרק סיום העונה המרגש ששודר השבוע! נכון, הסדרה נגמרה ואנחנו בהחלט נתגעגע, אבל מכאן הכל מתחיל וכמובן שנראה אותן עוד על המסך, אנחנו בטוחים.

© אינסטגרם

הסיבה השנייה לעצם היותן כוכבות השבוע, היא המפגש מעריצים הראשון בשיתופן של הבנות ושל מעריצי התוכנית. לצערינו, במפגש השתתפו רק שלוש בנות מתוך הארבע, כלומר רק דנה, קים ואבישג השתתפו, כיון שאדל הבריזה מהמפגש לטובת נסיעה לחו"ל בשנית. אל תשכחי לקנון לנו טובלרון מהדיוטי!

עם המעריצות
עם המעריצות © אינסטגרם

הסיבה האחרונה לכך שהן בלטו במיוחד השבוע, היא הקמפיין הראשון של השלוש ביחד בשיתוף עם חברת "שיק" לסכיני גילוח. לפני שחשפו שאלו הן הבנות, היה נדרש מהצופים לזהות מי אלה הבנות שעושות את הקמפיין, וזה הוסיף את שיתוף הקהל. בנות, אתן הכי איט גירלס!

© אינסטגרם
© אינסטגרם
תגובות