הטירוף חוזר: יון תומרקין וגיא זו-ארץ בועטים. צילום: אור גפן

הטירוף חוזר: יון תומרקין וגיא זו-ארץ בועטים

אמש (ד') נערכה הקרנה חגיגית של "גולסטאר 3" שהצטלמה הפעם בארגנטינה! כל כוכבי העונה הנוכחית נכחו אבל מי לא הפסיקו להתכדרר? ואיזה איחוד היסטורי היה שם? כל התמונות!

אמש (ד') נערכה ההשקה הגדולה לעונה השלישית והגדולה ביותר של תכנית ריאליטי ה-VIP, "גולסטאר". בעונה הנוכחית, בניגוד לעונות קודמות, הוטסו קאסט הקבוצה המפורסמת לחו"ל, אל בירת הכדורגל העולמית - ארגנטינה.

כזכור, העונה הראשונה של "גולסטאר" עלתה בשנת 2012 וזכתה להצלחה רבה בקרב הקהל והפכה לאחת מתכניות הקאלט הגדולות שהיו כאן ולכן גם המשיכה לעונה שנייה, שאמנם זכתה לפחות באז ובכל זאת המשיכה לעונה שלישית שתעלה ביום ראשון הקרוב לאוויר (וכבר מהיום בVOD של הוט).

אל האירוע הספורטיבי הגיעו חברי העונה: יון תומרקין שהתאחד עם האבא הטלוויזיוני שלו, זוהר ליבה, גיא זו/ארץ הגיע עם אשתו, יעל בר/זוהר, דורון מירן וצח אשכנזי שלא הפסיקו להתכדרר, ג'ובאני רוסו, לירן שטראובר עם הבן ניל שהשתתף ב"מאסטר שף ילדים", גל אוחובסקי עם בן הזוג איתן פוקוס, ג'קי מנחם שהצטרף באמצע העונה, שאולי בדישי והמאמן שייע פייגנבויים

© אור גפן

 

יש לנו תיש © אור גפן
קצת חשש אבל בסוף חיבוק © אור גפן

 

היי קפטן! © אור גפן
מתכדרר באמצע השקה © אור גפן
© אור גפן
שמשון ויובב © אור גפן
יביאו את הגביע?
יביאו את הגביע? © אור גפן

עוד נכחו באירוע: כוכבת "גאליס", שירן סנדל, טל מוסרי, טהוניה רובל, דובדבני וקובץ' שהגיעו יחד עם עדי שילון מכינים את עצמם לקראת העונה השנייה של "היחידה", כוכב העונה הראשונה של "גולסטאר" / טום קשתי שפגש באירוע את האקסית אדל בספלוב, והתכשיט של כל אירוע - לירן חולצה אפורה.

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
מתי נראה אותו בריאליטי? © אור גפן

 "גולסטאר", החל מיום ראשון, ימים ראשון-רביעי, 20:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD.

 

 

 

 

 

תגובות