מרגש: כוכב להקת "הביטלס" מתנגד לפירוק של "וואן דיירקשן". צילום מסך מיוטיוב

מרגש: כוכב להקת "הביטלס" מתנגד לפירוק של "וואן דיירקשן"

אמנם נושא הפירוק של וואן דיירקשן עדיין לא ודאי לגמרי, אבל יש כבר מי שהגיב לעניין, והמישהו הזה באופן מפתיע במיוחד, מוכר לכולנו בתור המתופף הראשי של להקת הביטלס. כן, אנחנו מדברים על רינגו סטאר שממש לא רוצה שהלהקה תתפרק. כל הפרטים

בתקופה האחרונה כולנו שמענו את הבשורה העצובה מכל והיא שלהקת "וואן דיירקשן" עומדת להתפרק. למזלנו, העניין עדיין לא ודאי ולכן מוקדם להסיק מסקנות. אבל בניגוד אלינו, יש מי שהסיק את המסקנות בתור חבר להקה לשעבר והוא מאוד מתנגד לפירוק הלהקה. ניחשתם נכון, אנחנו מדברים על רינגו סטאר, חבר להקת "הביטלס" לשעבר.

© אינסטגרם

בריאיון שנערך עם חבר להקת הביטלס לשעבר, הסביר סטאר כי הוא ממש אוהב את העבודה של החמישה (כיום ארבעה) יחד, והוא לא מבין למה הם צריכים להתפרק אם העבודה הולכת להם ממש טוב. האמת, גם אנחנו לא מבינים למה הם צריכים להתפרק בכלל.

גם אנחנו לא מבינים
גם אנחנו לא מבינים © טמבלר

בנוסף, הסביר סטאר על חיי החברה בלהקה שלו, והחזיר אותנו לנוסטלגיות: "אני אישית לא מבין אם הם לוקחים הפסקה או הפוגה בעקבות חג, אבל אני יכול להעיד על עצמינו שאנחנו פשוט עשינו את זה מפני שאהבנו את זה. אהבנו לשחק ואהבנו לבלות יחד, ולאחר מכן נכנסנו לאולפן ההקלטות והיינו עושים שם שטויות ומשחקים מטורפים. עשינו פשוט את מה שאהבנו לעשות." אנחנו כמובן מסכימים עם רינגו שלנו, אבל מה שהיה מרגש לא פחות מהעובדה שהוא נלחם על חיי וואן דיירקשן, היא העובדה שהוא הביא לנו הצצה קטנה מחיי הלהקה שלו. מתגעגעים לביטלס!

ימים עברו
ימים עברו. הביטלס © טמבלר
תגובות