לא רק בפסטיגל: הסלבס מחו"ל שחוו הצקות בביה"ס. צילום מסך מיוטיוב

לא רק בפסטיגל: הסלבס מחו"ל שחוו הצקות בביה"ס

בעקבות פרויקט "מילים פוגעות" של הפסטיגל השנה, שבו ממשתפי המופע מספרים על החוויות הקשות שלהם בילדות, החלטנו לבדוק מי הם הסלבס מעבר לים שעברו דברים דומים, ועל הדרך לגרום לכם להבין שילדים אכזריים לא קובעים כלום לגבי העתיד שלכם

מיילי סיירוס

"הילדות בבית הספר שלי לקחו את זה הרבה מעבר לבריונות רגילה" מספרת מיילי סיירוס, שלא מזמן עשתה הרבה רעש בעולם כשהתעטפה במגן דוד, "הן היו בנות גדולות וקשוחות, בעוד שאני הייתי כחושה ונמוכה. הן היו מסוגלות לגמרי לגרום לי נזק פיזי.” מיילי עונה לנו כל שבוע לכותרות, אבל פעם, עוד לפני תקופת "האנה מונטנה", היא הייתה ילדה רגילה למדי, שהבנות בבית ספר מצאו לנכון להתעלל בה. "הן דחפו אותי לתא בשירותים של בית ספר, והייתי לכודה. דפקתי על הדלת עד שידי כאבו, אך אף אחד לא בא. הייתי כלואה שם משך זמן שהרגיש לי כמו שעה, מחכה למישהו שיבוא להציל אותי, וחושבת עד כמה החיים שלי דפוקים".

© צילום מסך מיוטיוב

אנסל אלגורט

גם עבור אלגורט, כוכב העיבוד הקולנועי המוצלח ל"אשמת הכוכבים", החיים לא תמיד היו יפים. הוא מספר: "עברתי הרבה בריונות בחטיבה וזה עשה אותי עצוב כל הזמן. שנאתי את החיים, שנאתי את הכל. זה כל כך קשה כשאתה בגיל הזה וכולם מתנהגים ברשעות כלפיך בבית הספר ואתה עדיין חייב ללכת לשם כל יום ולהתמודד עם זה" הדרך של אנסל לעבור את השלב הזה בשלום, הייתה למצוא חברים מחוץ למעגל הילדים המגעילים אליו שיתמכו בו, ולהתרכז בלשיר ולרקוד, וכך, לדבריו, הייתה לו “מטרה” שסוג של הוציאה אותו מזה וגרמה לו לשכוח מזה קצת ולמצב להשתפר.

© צילום מסך מיוטיוב

גניפר לורנס

בזמן שהיום ג’ניפר לורנס היא אישה חזקה שמוחה על השכר הנמוך של השחקניות בהוליווד לעומת זה של השחקנים, לפני קצת יותר מעשור היא עדיין הייתה צריכה להחליף בתי ספר די הרבה כי בנות היו רשעיות כלפיה, הייתם מאמינים? לורנס מודה שהעניין פחת כשעברה לחטיבה מפני ששם השתדלה לעשות "הכל כמו שצריך", אך היא אומרת ש"גם שם הייתה את הילדה הזו שנתנה לחלק הזמנות למסיבת יומולדת שלא הייתי מוזמנת אליה". לבסוף, המוטו שיש לג’ניפר להעביר הוא פשוט “אל תדאגו לגבי הבנות האלו”, והיא מוכיחה אותו בכך שממש עוד מעט יצא הסרט האחרון בסדרת "משחקי הרעב" האגדית, בה היא משחקת בתפקיד הראשי, ועל הבנות שהציקו לה לא שמענו מעולם.

© צילום מסך מיוטיוב

גסטין טימברלייק

כך מתחיל הסיפור של ג’סטין טימברלייק: "גדלתי בטנסי, ושם אם לא שיחקת פוטבול, היית חלשוש" טימברלייק נמצא כבר שנים בתעשייה ההוליוודית, ומה הוא לא עשה. מתוכניות טלויזיה, לסרטים ועד אלבומים, וגם ילד ואישה שנכנסו לתמונה בזמן האחרון, אפשר להגיד שיש כבר הרבה שמאחוריו. בכל זאת, בתור ילד היה לו קשה, "העליבו והשמיצו אותי כל הזמן בגלל שהייתי במוזיקה ואומנות. הייתי מוזר גם בגלל עוד הרבה דברים אחרים". למרות כל הקשיים, טימברלייק מסיים במסר של תקווה לאלו שחווים את זה עכשיו, "אבל שתדעו שכל מה שמציקים לכם בגללו או שאתם מרגישים מוזרים בגללו, זה הדברים שיהפכו אתכם לסקסים בעתיד".

 

ליידי גאגא

אפשר להבין לבד למה ליידי גאגא היא לא מהטיפוסים שהופכים מיד ל”מקובלים” בבית הספר. היא ממש לא מהאלה שמוכנים לקבל את הסדנרטים החברתיים, ויותר קל לדמיין אותה מוחה עליהם. אם כך, לדבריה, “לא השתלבתי בבית הספר, רציתי להיות כמו בוי ג’ורג (זמר אנגלי) והרגשתי כמו פריקית. זה לקח לי הרבה זמן להיות בסדר עם מי שאני.” גאגא, בשבילנו את הכי הכי תמיד.

© צילום מסך מיוטיוב

גייסון סיגל

אתם מכירים אותו בעיקר כמרשל אריקסן מהסדרה בעלת 9 העונות "איך פגשתי את אמא", אבל אתם לא כל כך יודעים שבבית הספר קרתה לו חוויה מזעזעת שממשיכה לחזור אליו עד היום. סיגל מספר למגזין אמריקאי ש"טוב, זה פשוט זיכרון אחד נוראי שמתנגן וחוזר בראש שלי בכל פעם שיש לי רגע של חוסר ביטחון. הילדים בכיתה שלי היו עומדים סביבי במעגל, קופצים על גבי אחד אחרי השני ואומרים ‘רכבו על הגולם, רכבו על הגולם’.” קשה שלא להסכים שזה סיפור ממש נוראי.

© צילום מסך מיוטיוב

טיילור סוויפט

לטיילור סוויפט המתוקה הייתה בעיה קצת אחרת, היה לה קשה למצוא חברים בבית הספר. "הרבה בנות חשבו שאני מוזרה, האמת היא שהמילה שבה הן אהבו להשתמש כדי לתאר אותי היא דווקא ‘מוזרה’.” בקשר לדוגמה יותר  ספציפית, היא מספרת על עצמה: "למשל, הייתי יושבת בשולחן שלהן והן פשוט היו עוברות לשולחן אחר". היא מספרת שהבנות לא חשבו שהיא “מספיק יפה”, אז הן הפסיקו לדבר איתה.

עוד סיבה שהיא נותנת לעניין הקושי במציאת חברים היא, לדבריה, ש"הילדים בבית הספר חשבו שזה מוזר שאני אוהבת מוזיקת קאנטרי, והם היו צוחקים על זה". טוב, צחוק הגורל וטיילור סוויפט הפכה בסוף לזמרת קאנטרי מפורסמת, כפי שאנחנו כבר יודעים.

© צילום מסך מיוטיוב

אמינם

ולבסוף, הסיפור הכי מזעזע, פיזית לפחות, הוא של אמינם. על הראפר, שרק השבוע חגג יומולדת 43, ו20 שנות עשייה, עבר כל כך הרבה שזה כבר קשה להסביר. אמינם, או בשמו האמיתי מארשל מאת’רס, אולי יודע מהן שערוריות יותר מידי מקרוב, אבל הוא ללא ספק מולטי-טאלנט שפרץ כמה וכמה גבולות שהיו כאן בעולם. הסיפור על הבריונות שעבר, עפ”י עיתון אמריקאי הנחשב לאחד המרכזיים בעולם, הוא כזה: “בתור ילד, מארשל מאת’רס (אמינם) עבר בריונות כל כך הרבה פעמים שהוא גמר בבית החולים עם זעזוע מוח ועיוורון זמני.” אתם בשוק? גם אנחנו.

 
תגובות