סוער וגשום: כוכבי "אנחנו במפה" נתקעים בסערה. אור גפן

סוער וגשום: כוכבי "אנחנו במפה" נתקעים בסערה

יום שישי האחרון היה סוער ביותר, גם בגלל הגשם וגם בגלל הפרימיירה שהתקיימה לסדרת המערכונים החדשה של הוט - "אנחנו במפה". אז מי בא לפרגן ליצירה החדשה למרות הגשם?

גל התכניות הקומיות ממשיך לשטוף את הטלוויזיה הישראלית כמו תמיד והפעם - סדרה חדשה בשם "אנחנו במפה" הושקה ביום שישי האחרון. הסדרה היא סדרת מערכונים חדשה מבית הוט בהשתתפות הקומיקאים הכי גדולים בתעשייה וביניהם שלישיית "מה קשור", שירה נאור, מוני מושונובאורנה בנאי ירון ברלד, לוסי אהריש ועוד. אז מי הגיע לפרגן?

אז מי שטרחו לצאת מהבית בימי הגשם והאובך ולראות את הפרק לפני כולם הם קובי פרג' שתמיד נעלם לנו בין העונות של הפיג'מות ואף מתארח בכמה מערכונים בסדרה, טל מוסרי וישראל קטרוזה שמצאו זמן בין החזרות שלהם למופע חנוכה ואמירה בוזגלו.

תמיד על המפה
תמיד על המפה © אור גפן
איפה אילן ועודד? © אור גפן
משתלטת על המסך © אור גפן

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בנוסף אליהם, הצטרפו כמובן שלישיית מה קשור שייצרו את הסדרה: שלום מיכאלשווילי שהגיע יחד עם ענבל שלוי, ציון ברוך שלעומתו, השאיר את יאנה בבית כדי שלא יקרה מצב שהיא תלד בהשקה וכמובן אסי ישראלוף. עוד היה ניתן להבחין בשירה נאור, אורנה בנאי, קובי מימון, ירון ברלד והקומיקאי אדיר מילר ואשתו, שכנראה באו לראות אם הסדרה החדשה תצליח להגיע לרף ש"רמזור" הציבה לה.

© אור גפן
אבל איפה יאנה?
אבל איפה יאנה? © אור גפן
 
הכי קשור
הכי קשור © אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
היחידה שהביאה מטרייה
היחידה שהביאה מטרייה © אור גפן
© אור גפן
שיהיה בהצלחה
שיהיה בהצלחה © אור גפן

"אנחנו במפה": החל מה-18 בנובמבר בהוט 3.

 

 

 

תגובות