כוכבת השבוע: השחקנית והזמרת לאלי אספוסיטו!. צילום מסך מהיוטיוב

כוכבת השבוע: השחקנית והזמרת לאלי אספוסיטו!

כמו בכל שבוע, נביא לכם את הכוכב שעשה לנו את השבוע ובלט במיוחד. והשבוע - אמנם סדרה מלאכית במיוחד בכיכובה ירדה מהאויר, אבל אחת חדשה עלתה לאויר ממש השבוע. אז מיהי הכוכבת השבועית שלנו?

אנחנו אמנם רגילים לנוע בפינה שלנו מישראל להוליווד, ושוב לישראל- אבל הפעם, החלטנו להפתיע בכוכבת שבהחלט מסרבת לצאת מהתודעה שלנו, שנמצאת בארגנטינה. ניחשתם נכון, לאלי אספוסיטו היא הכוכבת השבועית שלנו!

אז מי זו בכלל לאלי אספוסיטו?

אנחנו מכירים אותה עוד מ2007, השנה בה הסדרה "כמעט מלאכים" עלתה לאויר בישראל, אבל מאז אספוסיטו לא מפסיקה לפעול. בסדרה תפקדה כחברת להקה, ומשם המשיכה כזמרת עצמאית עם אלבום וסיבוב הופעות. בנוסף, היא לא שוכחת לחזור למקור הקריירה ולהמשיך ולשחק בסדרות נוספות.

צפו בשיר שביצעה לאלי במסגרת הסדרה "כמעט מלאכים":

 
עוד במדור הבידור של פרוגי:

למה היא בלטה במיוחד השבוע?

אם האנרגיה המתפרצת והחיוך המדהים לא מספיקים לכם, אז אנחנו כאן כדי לספק לכם את הסיבות להיותה כוכבת השבוע שלנו. הסיבה הראשונה קשורה בקריירה שלה כזמרת עצמאית. מאז שגילינו את הקול המדהים שלה ב"כמעט מלאכים", היא אף פעם לא הפסיקה לשיר. כיום, לאחר ירידת הסדרה מהאויר - המשיכה אספוסיטו ליצור ולהוציא סינגלים עצמאיים, ואיתם להוציא אלבום וסיבוב הופעות בשם "A Bailar". ממש השבוע, נמצאת לאלי בעיצומו של סיבוב ההופעות, וזוהי אחת מהסיבות.

 
 

A falta de #abailartour este finde les dejo prueba de sonido!!🎶👊🏻🎉

A video posted by Lali (@laliespositoo) on

הסיבה השנייה, לעומת הראשונה, קשורה דווקא בקריירת המשחק של לאלי שלנו. ממש השבוע, עלתה לערוץ הילדים סידרה חדשה בשם "אספרנסה" (תקווה בספרדית) בה לאלי מככבת כדמות הראשית, חוליה, שמספרת את סיפורה האישי והמורכב שמתחיל לאחר מות אמה. חוליה לוקחת את הראיות שהיא השאירה על מנת לנסות להוכיח שהמפעל בו אמא שלה עבדה הוא זה שגרם למותה. מנהלי המפעל, משפחת אורטיז, ובראשה מקסימו (תומאס פונזי) רודפים אותה עד שחוליה מחליטה לברוח לבואנוס איירס ולהסתתר, ומשם הכל מסתבך. אנחנו כמובן, לא שכחנו לעשות ביקורת על הסדרה ולהגיד את דעתינו. בקיצור, אנחנו התאהבנו!

 

Es lunes. Vuelve la monja! #grabando #EsperanzaMia 😇🎥

A photo posted by Lali (@laliespositoo) on

 ולגולת הכותרת, היהלום שבכתר, הבשורה המשמחת ביותר - לאלי אספוסיטו בכבודה ובעצמה מגיעה להופיע מטעם סיבוב ההופעות שלה "A bailar tour" כאן בארץ הקודש! מה ששמעתם, בחג הפסח הקרוב לאלי תגיע לפנק אותנו בהופעה מדהימה כמו שרק היא יודעת לתת. כמובן שהיא מתרגשת (יכול להיות שיותר מאיתנו!) והיא דאגה להפיץ באינסטגרם סרטון שלה מודיעה למעריציה הישראלים על הגעתה בפסח הקרוב! אנחנו לא יכולים לחכות, ואתם?

 

A video posted by Lali (@laliespositoo) on

תגובות