מסביב לעולם: הכוכבים שמטיילים הכי הרבה. צילום מסך מאינסטגרם

מסביב לעולם: הכוכבים שמטיילים הכי הרבה

אנחנו יודעים שכדי לפזר לנו את אבק הכוכבים הם עובדים קשה מאוד, ומגיעה להם מנוחה וגם איזו חופשה קטנה. אבל ברגע שמתאפשר להם טיול לחו"ל הם לא עוצרים לרגע! מי ברשימה?

אסי עזר

אסי עזר אכן עובד קשה מאוד, אבל לא יודעים אם שמעתם, התפנה לו טיפה זמן מאז שהוא והאח הגדול כבר לא. אז למה לא לנצל את הזמן המופלא הזה להכרת עולם? בפעם הקודמת שזה קרה הוא הכיר את בן הזוג שלו, אלברט.

יעדים נבחרים: ארצות הברית, צרפת, ברלין וספרד.

© אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

שיר מורנו

היא אומנם עסוקה ברוב השנה, אך שיר מורנו מנצלת רגעים קטנים של חופש כדי לטוס ולנוח ברחבי העולם הגדול. לפני כחודש היא התחתנה ועדיין לא יצאה לירח דבש הרומנטי שלה אך אנחנו בטוחים שברגע שהיא תוכל היא תנצל את ההזדמנות.

יעדים נבחרים: ספרד, ניו יורק והמלדיבים.

 

💛🐠👙☀🐬 #אין_צורך_בפילטר

A photo posted by @shir_moreno on

© אינסטגרם

דניאל מורשת

דיברנו כבר על אנשים עסוקים? קבלו עוד אחד שלא רק שהוא עסוק הוא גם לא מזמן סיים את הצבא וכמו משוחרר טוב הלך לו לטייל בעולם. דניאל מורשת אולי אוהב לטייל אך כנראה לא אוהב לגוון במיוחד ביעדים אליהם הוא טס. את הבילוי האחרון שלו בניו יורק הוא עשה עם השותף לסדרה "מריו" רועי בר-נתן.

יעדים נבחרים: ארצות הברית.

© אינסטגרם

ירדן הראל

אם לא ידעתם, חוץ מהעובדה שהיא שחקנית, דוגמנית ומנחה, ירדן הראל היא גם צלמת מדהימה שאוהבת להרחיב את אופקיה. לא משנה לאן היא תטייל כל מה שיתפס במצלמה שלה יהיה יפה ובין מהדורה למהדורה של חדשות הבידור היא גם מוצאת זמן לארוז מזוודה ולנפוש.

יעדים נבחרים: יוון, לונדון  ומילאנו

© אינסטגרם
 

WΞΞΚΞΝD

A photo posted by Yarden Harel (@yardenha) on

 

ידידיה ויטל, אושרי כהן ושני אטיאס

הנה כמה שנעלמו לנו מהפיד ליותר מידי זמן. אם אתם שואלים אותנו הם כל כך נהנו בחופשות שלהם שהם שוכחים לפעמים לחזור לארץ ולספר לנו חוויות מהמסעות שלהם בעולם. חלקם למטרות עבודה בינלאומיות וחלקם סתם להנות.
היעד העיקרי של שני אטיאס הוא ארצות הברית, שם היא גם מתגוררת לאחרונה ומצטלמת לסרטים ולסדרות.
היעדים של ידידיה ויטל הם: ברלין, יוון ואמסטרדם. ואילו אצל אושרי כהן היעדים הם: קלומביה ויוון שם מבלה ואילו לצורך עבודה הוא טס לניו יורק, שם צילם את הסדרה "נויורק" וברלין שם צילם כמה סצנות לעונה הנוכחית של "הומלנד".

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אליאנה תדהר

אולי לא כזה קשה להיות מלכת הילדים, אחרת איך תסבירו את העובדה שאליאנה תדהר יוצאת לחופשות כל הזמן מסביב לעולם? עם החבר, בלי החבר, עם חברות או המאמנת האישית. תדהר פשוט עושה חיים בלי הפסקה וגורמת לנו לרצות להיות היא. אז למה שלא פשוט תארזי אותנו איתך במזוודה?

יעדים נבחרים: ניו יורק, יוון, המלדיבים ותורכיה.

 

Shhh...

A photo posted by @elianatidhar on

 

V A C A T I O N 🔛 @tethys_swim

A photo posted by @elianatidhar on

 

גל גדות

לא מערבבים ביזנס עם פלז'ר, אבל במקרה של גל גדות, למה לא? גל עסוקה מאוד גם בחו"ל אבל זה לא אומר שהיא לא מוצאת לה זמן כדי לטייל קצת למען הנאות אישיות. את החודשים הקרובים היא תעביר בצילומים לסרט "וונדרוומן" בכיכובה, מה שמבטיח עוד כמה חודשים מסביב לעולם.

יעדים נבחרים: ארצות הברית.

© אינסטגרם

לי בירן ודר זוזובסקי

למה שיהיה לנו בארץ זוג כזה חמוד ונשמור אותו רק לעצמנו? אז ניתן אותו גם קצת לעולם, בעצם הם שלנו לנצח!
לי בירן ודר זוזובסקי אוהבים מאוד לטייל ביחד בעולם ואנחנו חייבים לומר שהתמונות שהם מעלים מכל מקום גורמות לנו לרצות לטייל יחד איתם.

יעדים נבחרים: פריז, קליפורניה ותאילנד.

דנה פרידר

אחרי שהיא התאהבה בים ובעיקר בגלישה, דנה פרידר לא מפסיקה למצוא יעדים בעולם בהם היא תוכל לקיים את התחביב שלה ולגלוש על הגלים הבינלאומיים. הרבה בגד ים, הרבה מים, שיזוף ובעיקר הרבה פאן.

יעדים נבחרים: אמסטרדם, סרי לנקה, בודרום והפילפינים.

 

A photo posted by @danafrider on

תגובות