אמיתי לגמרי: השחקנים שהתפקיד שלהם הפך למציאותי. צילום מסך, ענת מוסברג, אור גפן

אמיתי לגמרי: השחקנים שהתפקיד שלהם הפך למציאותי

מי אמר שמה שרואים בטלוויזיה לא יכול לקרות באמת? אספנו לכם כמה שחקנים שהתפקיד שלהם על המסך הפך למציאותי. אז מי החליף את השם, מי ניהיו זוג ומי נשאר צעיר? ריאליטי ליסט!

יש שחקנים כל כך טובים שהם פשוט לוקחים את העבודה שלהם הביתה והופכים את התפקיד למציאותי במיוחד, בחרנו להביא לכם רשימה של כמה מהשחקנים האהובים עליכם שעשו את הצעד הזה וגרמו לכולנו להרגיש דה ז'ה וו חזק במיוחד, חלקם בכוונה ולחלקם זה קרה במקרה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

נתנאל טרבלסי התחיל לגלוש

כשעושים סדרה שכולה מתרחשת בים, זה רק עניין של זמן עד שהשחקנים יתחילו להתמכר לגלים, במיוחד כזו סדרה על גלישה. זה מה שקרה לנתנאל טרבלסי, כוכב "שוברי גלים", שמיד אחרי צילומי העונה הראשונה החליט להצטייד בגלשן ולהיות גולש מהשורה הראשונה. 

אש על הגולש
אש על הגולש © צילום מסך מאינסטגרם

לא אסתר, תותי.

במקרה שנביא לכם קרה משהו קצת הפוך, המציאות השפיעה על הסדרה. תותי ניניו שמוכרת לנו מהפסטיגל האחרון וכמובן מהסדרה "שכונה", אך הרבה לפני הפרויקטים האלו היא השתתפה בגרסה הישראלית של דיסני ל"אחרי הצלצול". בעבר שמה של תותי היה אסתר. אך לא הרבה זמן לפני הפרויקט בדיסני החליטה אסתר לשנות את השם. אז מה קרה אחרי ההחלפה? באותה סדרה בדיוק לדמות שהיא שחקה קראו תותי בעקבות השם החדש שלה.לא משנה איך יקראו לך, אנחנו אוהבים לראות אותך על המסך!

אסתר או תותי. איך תעדיפו?
אסתר או תותי. איך תעדיפו? © צילום מסך מיוטיוב, יחסי ציבור

זוהר ונינט - גרסת המציאות

לפני יותר מעשור, הסדרה ששלטה במסך הטלוויזיה הייתה "השיר שלנו", שם בעצם היה התפקיד הטלוויזיוני הראשון של נינט טייב וגם של רן דנקר. בסדרה הדמויות של השניים התאהבו לאט לאט והיו מרכז הסדרה, זמן קצר אחרי שהתחילו לצלם את הטלנובלה המצליחה השניים באמת התאהבו על הסט והנשיקה הזוגית הראשונה שלהם הייתה במסגרת סצינה ומאז הפכו למרכז הרכילות בישראל ולצמד "מאמי". היום זה לא היה קורה.

האור בחיינו
האור בחיינו © אסנת רום, יחסי ציבור
 

איש חשוב מאוד - גרסת המציאות

מ"מאמי" אחד נעבור למאמי אחרת. אחת הסדרות הכי איכותיות ונחשבות שהיו כאן היא "איש חשוב מאוד" של יהודה לוי. הסדרה צולמה לפני קצת יותר משנתיים ונכתבה הרבה קודם והיא עוסקת בחיים של יהודה לוי עצמו. מסתבר שהתסריט הגשים את עצמו ובחיים, כמו בסדרה, יהודה נפרד מבת הזוג המפורסמת (נינט) ובהמשך איבד את הכלבה של בת הזוג החדשה (שלומית מלכה). קריפי!

הגשים את עצמו
הגשים את עצמו © ענת מוסברג
וגם זה. לא נעים
וגם זה. לא נעים © צילום מסך מאינסטגרם

טורבו טיים

שלוש עונות ילדים רבים היו מכורים לסדרה השמיניה שבמרכזה עמד מכשיר ה"טורבו טיים". למי שלא זוכר, הטורבו טיים היה מכשיר שמבגר או מצעיר את גוף האדם כך שאם רציתם להפוך מילדים בני 10 ל/15 זה היה אפשרי וכן התהליך ההפוך של מגיל 50 לגיל 30 ומטה. טל מוסרי שיחק את אחת הדמויות שעברו במכשיר והפך ממבוגר לצעיר, זה קצת מצחיק ומשעשע אבל עד היום זה נראה כאילו הוא לא הזדקן אפילו בשניה ונשאר צעיר לנצח. אז אולי הוא עבר למקום אחר אבל עדיין הוא צעיר, בועט ורלוונטי.

 

נפילה מפתיעה

בעונה הראשונה של "החממה" הייתה סצנה אחת שהגשימה את עצמה במובן הרע, הדמות של דניאל ליטמן התעסקה עם אקדח ונפצעה, את הפצע הירי הסתיר מכולם עד שהתמוטט באמצע משחק חשוב בעקבות הפציעה ברגלו והובל לבית חולים עם סכנה לחייו, למרבה האירוניה הכואבת ובעת צילומי אותה העונה, דניאל ליטמן הותקף בתסמונת אלימה ששתקה את גופו באמצע הצגה ובהמשך הוא הובל לבית חולים עם סכנה לחייו. ליטמן עבר טיפולים רבים בהם הוא היה צריך ללמוד ללכת מחדש ולשמחתנו, חזר לעצמו.

מציאות כואבת
מציאות כואבת © צילום מסך מיוטיוב

המירוץ למנחה

רוב המשתתפים במירוץ למיליון לא זוכים במיליון שקלים, אך יש מישהי אחת שזכתה במנחה של התכנית! בעונה הראשונה השתתפו צמד המאורסים מאיה ועמיחי, הזוגיות שלהם לא צלחה את מבחן המסך והחתונה בוטלה, וכמובן הם לא זכו במיליון. באותה עונה היה מנחה רז מאירמן שבהמשך הוחלף ברון שחר שמנחה את התכנית עד היום. אנחנו לא יודעים איך בדיוק זה קרה אבל רון ומאיה התאהבו ואחרי זוגיות צמודה במיוחד השניים נישאו בחתונה מתוקשרת. אז אולי בלי מיליון אבל אהבה שווה יותר!

© ענת מוסברג
וכך זה היה נראה © צילום מסך מיוטיוב
תגובות