נולדו לזה: 7 כוכבים שהתפרסמו עוד בילדותם. צילום מסך מאינסטגרם

נולדו לזה: 7 כוכבים שהתפרסמו עוד בילדותם

מי הם אותם הסלבס שגילו את הסטאר קוואליטי שלהם עוד מגיל צעיר? קבלו את שבעת הסלבס שהתפרסמו כשהיו ממש קטנטנים ומאז מסרבים לרדת מהמסך!

תובל שפיר

אז נכון, אנחנו צפויים - כולם יודעים זאת, אבל עדיין ממש קשה לנו להאמין שתובל שפיר, יונתן מ"גאליס" הוא בעצם אותו בן-בן המתוק מ"השמיניה" ששיחק באופן כל כך שובה לב! אבל מלבד דמותו המיתולוגית של בן בן, תובל לקח חלק גם בקלטות ילדים מרובות. אחת הזכורות היא כמובן "סבא טוביה" שכולנו גדלנו עליו!

 


עוד במדור הבידור של פרוגי:

בריטני ספירס

בריטני ספירס הייתה ההגדרה המושלמת לילדת פלא, פשוט וקל! עם פני בובה, ביטחון עצמי מעולה וקול מדהים היא פשוט כבשה את מסך הטלוויזיה בתוכנית "מועדון מיקי מאוס" ועוד מרגעי ילדותה היה ניכר לעין כי היא תהיה נסיכת פופ.

 

ג'סטין טימברלייק

ואם כבר הזכרנו את "מועדון מיקי מאוס" אי אפשר שלא להזכיר את הצלע הגברית שהופיע ושיחק לצדה של בריטני, הלא הוא ג'סטין טימברלייק, שאגב גם שימש כאקס המיתולוגי שלה בהמשך חייהם. אנחנו בינתיים מסיקים שלערוץ דיסני יש כישרון מוזר בלגלות ילדי פלא ולטפח אותם לגדולות לא?

 

יון תומרקין

יון תומרקין מככב לאחרונה לא מעט במסך הטלוויזיה שלנו / אם זה בעונה השנייה של "מועדון החנונים", בסדרה החדשה המתקרבת אלינו בצעדי ענק "סוסי פרא" או בכלל בשידורים חוזרים של "האי" בערוץ הילדים. אבל מה שהכי הפתיע אותנו, זה שהוא שיחק תפקיד ראשי בסדרת הנוער "הילדים מגבעת נפוליאון" כשהיה בן 12 בלבד! אנחנו מודים, זהו חתיכת הישג.

 

דניאל מורשת

ואי אפשר להזכיר את "האי" מבלי להזכיר את דניאל מורשת, שגילם את פיסטוק (מייקי) החביב. הסדרה צולמה כשהוא היה בן 11, והיא זו שהביאה אותו לקדמת הבמה! פייר, מרגש. אה, ועוד משהו - חיפשנו ממש טוב בארכיון בשבילכם ומצאנו משהו שללא ספק יעלה לכם חיוך על הפנים:

מתוך הסרט "צומי" של אריאלה סביר
 

לינדזי לוהן

לפני שהשגעון הגיע ללינדזי לוהן, ואיתו גם הבוטוקס והחומרים המסוכנים, היא בכלל הייתה אחת השחקניות היותר מוערצות ואהובות בהוליווד - גם בתור ילדה! כשהייתה בת 10 בלבד, היא שיחקה תפקיד ראשי כפול בסרט המקסים "אבא מתארס". אם אנחנו התאהבנו בה דאז, כל אחד יכול.

 

בר רפאלי

בר רפאלי הייתה ההגדרה של ילדה מושלמת. זכינו לצפות בדוגמת המיני של בר רפאלי בקמפיין שעשתה כבר בגיל תשעה חודשים לסינרים חד-פעמיים ויותר מאוחר גם באחד הפרקים של קופיקו שבו כיכבה כמלכת הכיתה! חוץ מזה, היא ידועה בכמות הקמפיינים הבלתי נתפסת שעשתה בילדותה. אבל מה שבאמת מרגש אותנו זו העובדה שעוד תשעה חודשים (פלוס-מינוס) נזכה לעוד מיני בר רפאלי! #התרגשות

  
תגובות