פצועים בראש: תאונות העבודה של הסלבס. צילום: רפי דלויה, יוטיוב, אינסטגרם

פצועים בראש: תאונות העבודה של הסלבס

מבחינתנו הכוכבים שלנו הם בלתי שבירים וכל יכולים, אך גם להם יש תאונות עבודה נוצצות ומכובדות לא פחות. תשאלו את ג'ניפר לורנס, אסי עזר, גל גדות ויהודה לוי

לא קל להיות שחקנים או דוגמנים, תשאלו את חברי הרשימה שלנו שלמרות העבודה הנוצצת שכולם רוצים אותה, הם הספיקו להפגע ממנה פיזית ולהפצע במהלך הצילומים שלהם, למזלנו הסלבס שלנו הם בדיוק כמו חתולים, יש להם תשע נשמות והם יצאו מזה די שלמים ודי במהירות. תיהיו בריאים!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

יהודה לוי

במהלך צילומים לסצנת הפתיחה בעונה השלישית של "הבורר" התבקש לוי לרוץ בזמן שמתנהל אחריו מרדף מכוניות. במהלך צילום הסצנה נפל ונפצע ברגלו, ולמרות הכאבים המשיך בצילומים. הכאבים לא פסקו ובשעות הערב, בסוף יום הצילום, יהודה פינה עצמו לבית החולים איכילוב בתל אביב, אך לא נגרם לו נזק רפואי ונשלח הביתה לנוח.

© צילום מסך מאינסטגרם

שלומי קוריאט

שחקן נוסף שנפצע במהלך צילומי "הבורר" הוא שלומי קוריאט, באחת הסצנות הוא היה צריך לבעוט באחד האנשים שבהם הוא נלחם. קוריאט זינק גבוה מדי, פספס את הפרטנר שמולו נלחם, ופגע ברצפה בעוצמה חזקה ונפל. קוריאט נפצע ברגלו, וסחב אותה במהלך הצילומים, וכשלא יכל עוד לשאת בכאב פונה לבית החולים, שם הורא לו הרופא לנוח שבועיים.

© צילום מסך מאינסטגרם

פנינה רוזנבלום

פנינה רוזנבלום, דוגמנית ואשת עסקים בתחום הטיפוח והקוסמטיקה, וביתה חן לוהקו לעונה הרביעית של הריאליטי של המירוץ למיליון, אך בעת הזנקת המירוץ נפלה פנינה ונחבלה. היא שברה שתי שיניים ואת ידה מה שגרם לה ולביתה לעזוב את המירוץ כבר באירוע הזינוק לטובת טיפול רפואי.

 

גל גדות

הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית, גל גדות, נפצעה בעת צילומי קמפיין לקסטרו שם היא משמשת כפרזנטורית. במסגרת הפרסומת הייתה אמורה לדווש על האפניים ברחובות תל אביב, אך באחד הסטים נפלה גדות ונחבלה. גל פונתה לבית החולים איכילוב ושם אובחנה כסובלת משבר קל במרפק.

כנראה שלא וונדרוומן
כנראה שלא וונדרוומן © רפי דלויה
 

טל מוסרי

הסדרה האחרונה של מוסרי בערוץ הילדים הייתה "שוברי גלים" בדמותו של אסי בונדר. בחלק מהעונה השנייה בונדר חבול וחבוש כולו בתחבושות. מוסרי צילם את כל הסצנות שדמותו-בונדר חבושה במשך יום שלם, וכשהוריד את התחבושות נחרד ממראה פניו. כתוצאה מהחבישה היו לו כוויות ופצעים והוא אף נזקק לטיפול רפואי.

אולי בגלל זה הוא פרש? © צילום מסך מיוטיוב

עמית פרקש

פרקש כיכבה בין היתר בתכנית "איטי ועצבני" של ערוץ zoom, במהלך צילומי התכנית נפצעה ונחבלה פרקש בפניה ובידה, אך במזל לא נגרם לה נזק. בעקבות הפציעה הכינו סרטון משעשע ומצחיק המראה מה קורה מאחורי הקלעים בצילומי "איטי ועצבני", ומראה את נפילתה של עמית פרקש.

האמת שזה לא כזה סיפור גדול
 

ליאונרדו דיקפריו

שחקן הקולנוע, ליאונרדו דיקפריו צילם בשנת 2006 סצנת ריצה לצילומי הסרט "יהלום הדמים" באפריקה. במהלך צילום הסצנה נפצע ולאחר שנחבל הוטס לדרום אפריקה לקבל טיפולים רפואיים ושם עבר צילומי רנטגן, אך לאחר שעתיים שוחרר ויצא ללא נזק.

© gettyimages

ג'ניפר לורנס

בסצנה שבה קטניס מובילה מרד נגד הקפיטול דרך מנהרה מעורפלת ב"משחקי הרעב", מכונת עשן לא תקינה גרמה ליותר מידי עשן. הדבר גרם ללורנס להתמוטט ולהשתעל בכבדות, אך למזלה היא יצאה בריאה ושלמה.

© צילום מסך מיוטיוב

אסי עזר

כחלק מהצילומים לקמפיין המשותף של אסי ורותם, הייתה סצנה שבה סלע יושבת על עזר על הצד והשניים חולמים "חלום רומנטי". הסצנה צולמה מספר פעמים, וסלע המשיכה לשבת על עזר זמן מה. לאחר הצילומים גילה אסי כי נוצר לו שטף דם גדול בעקבות הסצנה אותה צילם עם רותם, אך למרבה המזל לא נגרם לו נזק רב, ושלא נשכח את הנפילה שלו אל תוך הבמה של "הכוכב הבא"!

© צילום מסך מהתכנית

אביב אלוש:

אלוש צילם סצנת מכות לסדרה "עספור", אך הוא  לקח את הסצנה קצת יותר מדי ברצינות ונפצע בגבו. לאחר הפציעה, אביב לא ביטל את יום הצילומים והמשיך לתפקד כרגיל, עד שהכאבים התגברו והוא פונה מהסט לבדיקות בבית החולים איכילוב. לבסוף יצא משם עם משככי כאבים והוראה מפורשת מהרופא לנוח בבית.

אלים?
אלים? © צילום מסך מאינסטגרם
תגובות