מביך: האקסים שנאלצו לשחק זוג אחרי שנפרדו. צילום: יוטיוב, אסנת רום, רפי דלויה

מביך: האקסים שנאלצו לשחק זוג אחרי שנפרדו

דמיינו שאתם נפרדים מבן הזוג שלכם, פרידה כואבת וקשה, ואז צריכים להמשיך להעמיד פנים שאתם ביחד. נשמע כיף? ממש לא. הסלבס האלה מכירים את התחושה מקרוב, והם הצטרכו להתגבר על זה לטובת העבודה שלהם

ג’סטין טימברלייק וקמרון דיאז - "מורה רעה"

לג’סטין וקמרון הייתה מערכת יחסים די ארוכה, שנמשכה 4 שנים מ-2003 עד 2007. השניים הכירו באירוע ה"KCA" של ניקלודיאון ועד מהרה הפכו לבני זוג, ובהמשך כאמור גם נפרדו. אחרי מספר שנים, ב-2011, דיאז, שגדולה מטימברלייק בכמעט עשור, נבחרה לשחק את הדמות הראשית בסרט "מורה רעה", ונחשו מי לוהק להיות בן הזוג שלה בסרט? ובכן, מי אם לא המולטי טאלנט ג’סטין טימברלייק. הם דווקא לקחו את העניין בחברות ובבגרות וכמעט אי אפשר להרגיש מבוכה בין השניים בסרט, צפו בעצמכם.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

איאן סומרדהלר ונינה דוברב - "יומני הערפד"

שחקני הסדרה המצליחה "יומני הערפד" איאן ונינה יצאו אי שם ב-2010 לתקופה של שלוש שנים ארוכות ומתוקשרות. כשהם נפרדו, אך הדמויות בסדרה נשארו ביחד, נינה בהתחלה התבדחה על העניין אבל כשלא יכלה לשאת את זה יותר, עזבה את הסדרה אחרי העונה השישית. אפשר להבין אותה, הפרידה הייתה טרייה ובעוד שכולם רגילים לא ממש לדבר עם האקסים עד שהמבוכה עוברת, דוברב הייתה צריכה להתנשק עם שלה!

 דוברב: "ואז נפרדנו, והדמויות שלנו בסדרה המשיכו לצאת, מזל שזה לא מביך (בציניות)"

 

ג’ניפר לורנס וניקולס הולט - "אקס-מן"

לורנס והולט, שהיוו פאוור קאפל בהוליווד לא מעט זמן, הכירו ב-2011, באופן אירוני על סט הצילומים של "אקס-מן: ההתחלה". הפרידה קרתה ב-2014, ולאחר מכן היו צריכים להתאחד כדי לצלם את סרט ההמשך "אקס-מן: אפוקליפסה", כשהם משחקים, איך לא - זוג. המקורבים אליהם הודו שאכן המצב היה מורכב וקשה. בכל אופן, "אקס-מן: אפוקליפסה" עתיד לצאת בחודש מאי השנה, ורק אז נוכל לראות עד כמה המבוכה הורגשה בעדשות המצלמה. 

 ימים טובים יותר. ב"אקס מן: ההתחלה"
 

קית הרינגטון ורוז לזלי - "משחקי הכס"

הסדרה שסחפה את כל העולם אחריה, "משחקי הכס", סחפה גם את אחד 'הזוגות', אם אפשר לקרוא להם ככה, המעניינים שיש בסדרה, להפוך לזוג במציאות. הרינגטון בן ה-29 ולזלי שגם היא באותו גיל החלו לשחק על אותו הסט בשנת 2012. הניצוצות עפו לא רק בסדרה, ועד מהרה השניים הפכו לזוג רומנטי ודביק שנתון לעדשות הפאפרצי בלונדון. הניצוצות הפסיקו לעוף ב-2013, אולם סדרה כמו "משחקי הכס" לא מסתיימת כל כך מהר, והשניים נאלצו להמשיך לשחק זוג במשך שנה אבל עם פחות סצנות זוגיות. עדיין מביך? ברור שכן. אלא שיש גם צד טוב: לאחרונה יש פרסומים על קאמבק של הזוג. אם וכאשר - אנחנו כמובן תמיד בעד.

 

פיטר לאנסני ולאלי אספוסיטו - "כשאת מחייכת אליי"

הזוג המלכותי של ארגנטינה, נפגש לראשונה על הסט של הטלנובלה האהובה "קטנטנות". מאז הם עברו דרך ארוכה, עם "כמעט מלאכים" וכמויות אדירות של מעריצים בישראל ובעולם, ואפילו כמה וכמה מופעים כאן. כזכור למעריצים, השניים גילמו זוג ב"כמעט מלאכים", בתור מר וטיאגו, וגם היו זוג בחיים האמיתיים. יחד עם סיום הסדרה נגמרה גם הזוגיות בין השניים, אבל בשנה שלאחר הפרידה הם עוד שיחקו זוג בטלנובלה "כשאת מחייכת אליי". היום הסיפור כבר יותר מסובך, והאקסים דווקא חווים ריב תקשורתי קטנטן בזמן האחרון.

ב"כשאת מחייכת אליי"
 

 

נינט טייב ורן דנקר - "השיר שלנו"

עוד רומן מתוקשר שאי אפשר לחיות בישראל ולהתעלם ממנו הוא הרומן בין נינט טייב לרן דנקר, שהתחיל בערך בשנת 2004, עם התחלת צילומי הסדרה "השיר שלנו" בה שיחקו השניים זוג. בזמני טלוויזיה הם שרדו שתי עונות, ובזמן הזמן התמודדו גם עם המון פלאשים וסיפורי רכילות. כשהעידן הגיע לסופו, "השיר שלנו" הייתה בפתח העונה השלישית ואילו השניים מדוכדכים למדי. למרות שמספר הופעותיה של נינט בעונה השלישית קטן מאוד, היו ביניהם כמה סצנות רומנטיות אחרי שנפרדו. אנחנו מתארים לעצמינו שהמצב על הסט היה ממש מביך, בדיוק אז התחיל לרן הרומן עם אפרת בוימולד, ולנינט הרומן עם יהודה לוי, ואת ההמשך אתם יודעים.

© אסנת רום, יחסי ציבור

יון תומרקין ועמית פרקש - חצויה

אי אפשר לדבר על אקסים ביחד מבלי לדבר על יון ועמית. הזוג לשעבר הכיר בסט צילומי העונה הראשונה של "חצויה" כשגלמו זוג, התאהבו והפכו לזוג גם במציאות עד אמצע העונה השנייה, אך הזוגיות לא החזיקה מעמד ואילו הסדרה כן המשיכה לעוד עונה מה שגרם למבוכה רבה אך עם פתרון עלילתי - העונה השלישית התעסקה במאחורי הקלעים ובעצם עשתה סוג של "מחווה" למציאות ובה יון ועמית לא ביחד יותר אך יון עדיין מאוהב בה, מה שמוליד כמה סצנות רומנטיות במיוחד.

© אוהד רומנו, יחסי ציבור
 
תגובות