יש למישהו מים? המדורות שצריך לכבות בעולם הבידור. צילומים: ענת מוסברג, יוטיוב

יש למישהו מים? המדורות שצריך לכבות בעולם הבידור

לכבוד ל"ג בעומר החלטנו למצוא את המדורות הכי חמות שקיימות בתעשיית הבידור המקומית ולהמליץ על איך לכבות אותן. מדודו אהרון ועד שי חי מ"האח הגדול". ל"ג בעומר מעולם לא נראה לוהט יותר!

ל"ג בעומר כבר כאן, ולפני שכל המדינה תורכב ממדורות יפות וענקיות, בואו נדבר על כמה שריפות, מדורות, או בקיצור בלאגן בתעשיית הבידור שדורשות כיבוי רציני, בדיוק כמו המדורות של החג.
 

אמא יקרה

לאחרונה אנחנו לא מפסיקים לשמוע על הריב הגדול בין דודו לאמא שלו ציפורה, על כך שהיא לא אישרה (במילים עדינות) את בחירת לבו, שיר רוזנבלום. והיא יוצאת נגד האירוסים בכל מקום, זה התחיל מטקס להסרת כישוף והמשיך לאיום ברדיו שזכה גם לקבל חיקוי בארץ נהדרת. וזאת על אף שכבר ניסו לעשות סולחה, ביוזמת דודו, בין השניים.

מכבי אש שלום, איך אפשר לסייע? דודו, סע הביתה לקריית עקרון עם שיר, תעשו תה חם ותבינו שמשפחה לא מחליפים. הכל זה מלמעלה לא?
 

קרנבל בלהקה

הפיצוץ בין טהוניה רובל ועדי שילון בעונה החדשה של "היחידה" מתדלק את הרשת כמעט מדי יום. לפי שילון, טהוניה גרמה לה לטראומה במהלך החודש הצבאי. לפי טהוניה, שילון אשמה. בינתיים מי שחוגגת היא התקשורת. מפלס האש בין השתיים גבוה מאוד וכל עצה לפיוס רק תדליק את שתיהן, אז נוותר. את הריבים שקרו לפני שנה אפשר לראות שוב על המסך, ואנחנו בטוחים שגם אם האש כבר נרגעה מאז, אז השידורים הם הקיסם של המדורה.
 
מכבי אש שלום במה אפשר לסייע? אם סולחה היא בלתי אפשרית אז לפחות לא חייבים להיות עוינים - אפשר לריב בשקט.
מזל שאדל באמצע © צילום מסך מיוטיוב


נא להתנהג בהתאם

אולי שי חי ומתמודדי האח הגדול נראים כמו היסטוריה רחוקה, אבל לא רק בתוך בית האח הגדול האש בערה בין שי חי, תניה ושאר המתמודדים, גם אחרי שהעונה התקפלה, כולם עדיין נמנעים מלפגוש את שי חי וההיפך, באירועי השקות הם מתעלמים אחד מהשני ולא מעט פעמים לכלכו בראיונות.
 
מכבי אש שלום, במה אפשר לסייע? במקום לשרוף את 15 דקות תהילה על ריב שכבר לא מענייין אף אחד, אפשר לארגן סולחה ענקית, להבין שהכל רק משחק ובכך גם להרוויח עוד כמה דקות תהילה מהתקשורת.
 
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © צילום מסך מהתכנית
 

איך שגלגל מסתובב

הנה ריב שלא בטוח שידעתם עליו, לפני כמה שנים התראיין סאבנימינל ל"פנאי פלוס" ובריאיון הוא דיבר על דה וויס ואמר שצריך לשים אותו לצד אביב גפן כדי שתהיה לו קונטרה ואף אמר כי הוא היה שובר לאביב את הפנים. השנים עברו והראפר המפורסם קיבל הצעה להשתתף בדה וויס (בעיקר בגלל המתיחות בין השניים), אך אביב גפן לא שכח את הדברים שאמר לו סאבנימינל ולפי מקורות התנה את השתתפותו בעונה הבאה בכך שהשני לא יהיה, ההפקה כנראה בחרה להישאר עם אביב ולהשאיר את המדורה מחוץ למדורת השבט בפריים טיים.
 
 
 
מכבי אש שלום, במה אפשר לסייע? אנחנו לא נותנים יד לאלימות חלילה, אבל אביב אנחנו היינו נותנים לו להשתתף בכנית ולראות מה היה קורה, בכל מקרה היה מעניין אותנו לראות את ה"עקיצות" בין השניים על המסך.

 

למרות שהחג הוא הכי ישראלי  שיש, בחרנו גם מדורה אחת חשובה שחשוב לכבות גם בחו"ל

אין סלפי!

ג'סטין ביבר הודיע שלא יעניק יותר סלפי למעריצים כי לא מתייחסים אליו כאל אדם רגיל אלא כאל חיה בגן חיות וכאיל והוא חייב להם משהו, המעריצים כמובן נעלבו וחלקם אף הביעו את כעסם בפוסט הארוך שהוא פרסם באינסטגרם שלו. האמת? אפשר להבין את שני הצדדים.
 
© צילום מסך מיוטיוב
 
מכבי אש שלום, במה אפשר לסייע? ג'סטין, המעריצים הם חלק מהקריירה, ואלי פשוט כדאי שתדבר איתם על איך לגשות לבקש תמונה ולא תשלול את האפשרות לחלוטין. המלצה שלנו? "'You need to say 'I'm sorry".
 

ואם זה לא מספיק, זה מה שהוא העלה היום לאינסטגרם:

 

Nights like these beat nights like those

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on



תגובות