יוצאים לדרך: הקאסט של 'או בוי' במפגש ראשון. צילום: רפי דלויה

יוצאים לדרך: הקאסט של 'או בוי' במפגש ראשון

הסדרה המוזיקלית החדשה יוצאת לדרך, והצעד הראשון הוא מפגש ראשוני של הקאסט בהרכב המלא. מה בדיוק היה שם?

אחרי אינספור ליהוקים ושמועות על כוכבים שמצטרפים, אתמול (ד') נפגשו בפעם הראשונה הקאסט המלא של הסדרה המוזיקלית החדשה בערוץ הילדים (yes), "או בוי".

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסדרה מבוססת על סיפור אמיתי של להקת בנים יפנית. בגרסה הישראלית לסיפור, ללהקת הבנים יקראו 'או-בוי', והיא הלהקה הכי מצליחה בארץ עם עשרות אלפי מעריצים באינסטוש ובפייסבוק ומנוהלים על ידי סוכנות קשוחה במיוחד (נלי תגר).  סולן הלהקה הוא לי בירן שגם יבצע את שיר הנושא של הסדרה.

סולן הלהקה
סולן הלהקה © אביב חופי
© אביב חופי

אתמול הגיעו הקאסט המלא עם הליהוקים שכבר הכרנו: לי בירן, אליאנה תדהרטום באום, דניאל גד ונלי תגר ובנוסף אליהם גם הופתענו מכמה שמות חדשים שמצטרפים לפרויקט: ג'וי ריגר / שזהו התפקיד הראשון שלה בסדרת נוער שהיא לא "החממה", גיא סלניק שכיכב בסדרות כמו "אליפים" ו"חטופים", גפן ברקאי (שוברי גלים 2) אלירז שדה שכבר השתתף ב"גאליס", גילת אנקורי ("תנוחי") ויערה בנבנישתי (פאודה).

© אביב חופי
© אביב חופי

החבורה החדשה נפגשה באולפני ערוץ הילדים בהרצליה כדי לקרוא בפעם הראשונה את התסריט ולשמוע את שיר הנושא. כמו כן הסדרה נוצרה על ידי אורי גרוס, מי שיצר את הלהיטים "השיר שלנו" ו"דני הוליווד" - כך שאנחנו בטוחים שגם הסדרה הזאת תהפוך ללהיט היסטרי.

אומיי-גד!
אומיי-גד! © אביב חופי
© אביב חופי
© אביב חופי
© רפי דלויה
תגובות