צרות בגן עדן: התקופה הרעה של טיילור סוויפט. צילום מסך מיוטיוב

צרות בגן עדן: התקופה הרעה של טיילור סוויפט

אחת מזמרות הפופ המצליחות ביותר בעולם, טיילור סוויפט, חווה בתקופה האחרונה מספר התקפות מצד קניה ווסט, קים קרדשיאן וכאל ושמאחלים למותה. סדר בבלאגן

טיילור סוויפט, מי שידועה כ-הילדה הטובה של הוליווד ושל העולם כולו חווה בימים האחרונים מספר 'מכות' שבאות בזו אחר זו והן לא פשוטות בכלל. בין כל הדברים, עשינו קצת סדר בבלאגן ובצרות של הכוכבת האהובה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בויפרנד

זמן קצר אחרי שהזוג טיילור וקלווין נפרדו, טיילור יוצאת עם חבר חדש, מה שהדליק המון נורות אדומות והתגברות די מהירה על מערכת היחסים הארוכה, נוסף לכך כל התמונות של צלמי הפאפרצי עם החבר הם סופר קיצ'יות אבל ברמה ממש מוגזמת עד כדי כך שהם נראות אפילו מבוימות, בנוסף על כך פורסם כי אותם צלמי פאפרצי הוזמנו והם כולם מאותה הסוכנות. במידה ואכן כל מערכת היחסים הזו היא זיוף יש הטוענים כי טיילור תוציא קליפ חדש בסביבות תחילת השנה שיכלול בתוכו את כל התמונות האלו.

© gettyimages

 

קניה ווסט

וזה רק ממשיך – ההיסטוריה חוזרת על עצמה! בשנת 2009 טיילור סוויפט זכתה בתואר הקליפ הנשי ביותר, אך קניה ווסט לא אהב את ההחלטה אז מה הוא עשה? הוא פשוט עלה לבמה ואמר שלביונסה היה מגיע לזכות, הדבר הזה יצר שערורייה מאוד גדולה ופתח סכסוך שמגיע לסיבוב שני בתקופה האחרונה. לפני מספר חודשים, קניה ווסט החליט להוציא שיר שנקרא "מפורסמת" במהלכו הוא מדבר על טיילור סוויפט בצורה מינית ואומר "הפכתי את הכלבה הזו למפורסמת". אם פה זה עצר עוד לא ראיתם את הקליפ, בו רואים דמויות מוכרות כמו כריס בראון, ריהאנה, טיילור סוויפט ועוד בצורה מינית ופרובקטיבית במיוחד, מה שגרם לטיילור להתעצבן.

 

קים קרדשיאן

בגלל שהופנתה לא מעט אש על קניה מצד סוויפט, קים אשתו של קניה, פרסמה בסנאפצ'אט מספר סרטונים בהם רואים שיחה מוקלטת בין טיילור לקניה בה היא מאשרת את השיר - מה שמוציא את טיילור באור די שלילי כי בכל הזמן הזה יצא שהיא לא אישרה והופתעה מזה לחלוטין. עם זאת חשוב לציין כי טיילור אישרה רק את מילות השיר ולא את הקליפ.

 

 

מה שכנראה קים לא שמה לב אליו הוא זה שהיא יכולה להיכנס לכלא בעקבות הפרסום: לפי חוקת קליפורניה פרסום הקלטת שיחה בפומבי היא עבירה על החוק, אמנם קים היא לא זו שממש הקליטה את השיחה, אבל היא עזרה בפרסומה בפומבי מה שהופך אותה להיות "שותפה לפשע", ולכן במידה וטיילור תמשיך את התהליכים המשפטיים שכבר התחילה עם הצוות המשפטי שלה, קים יכולה למצוא את עצמה בשלוש שנות מאסר, (בקרוב "כתום זה הסלפי החדש"?)

גרפיטי

כנראה שמישהו רואה את הפגיעות האלו כסופה של טיילור סוויפט וכן הוא החליט לעשות גראפיטי ענק באוסטרליה שמספר על מותה של הזמרת בשנת 2016.

© gettyimages



תגובות