מדלייה של כוכבים: קבלו את אולימפיאדת הסלבס. צילום מסך מהיוטיוב, צילום מסך מהאינסטגרם

מדלייה של כוכבים: קבלו את אולימפיאדת הסלבס

לכבוד האולימפיאדה שמתקיימת בימים אלו בריו, אספנו עבורכם את המקבילים של הספורטאים האולימפיים בעולם הסלבס והבידור. מי הספורטאי שהוא והסלב בדיוק אותו דבר?

מצד אחד, הספורטאים הבינלאומים ב-19 הימים החשובים ביותר בחייהם - האולימפיאדה. מצד שני, הסלבס המובילים והאהובים בארץ ובעולם. אז מה הקשר בין טיילור סוויפט למייקל פלפס, ובין דנה פרידר לסיימון ביילס?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

טיילור סוויפט vs מייקל פלפס

מייקל נחשב לשחיין הטוב ביותר בעולם ולמדליסט בעל הכי הרבה מדליות האולימפיאדה. לכן אנחנו חושבים שאם יש מישהי בכל העולם שהיא ללא ספק המקבילה שלו היא לא אחרת מאשר טיילור סוויפט - שכידוע לטיילור יש כמות פרסים אדירה ונדמה שמכל טקס שהיא רק מגיעה אליו היא לוקחת לפחות חמישה פרסים.

© צילום מסך מהיוטיוב, צילום מסך מהאינסטגרם

 

גל גדות vs ירדן ג'רבי

שתיהן ישראליות, ושתיהן הביאו לנו המון כבוד - כל אחת בתחומה. ירדן הספורטאית האולימפית שהביאה לישראל את מדלית הארד הראשונה באולימפיאדה הנוכחית, והיא בג'ודו ובכך קטעה רצף הפסדים של שתי אולימפיאדות רצופות בהן ישראל לא זכתה באף מדליה. גל גדות אוחזת באחד התפקידים הנחשקים ביותר בהוליווד - וונדר וומן. להגיע ממדינה קטנה למקומות כל כך גדולים ולנסות לשחק ואף להצליח במגרש של הגדולים ביותר זה לא פשוט - והן הוכיחו את עצמן ובגדול!

 

© צילום מסך מהאינסטגרם, צילום מסך מהיוטיוב

ביונסה vs ניימאר

ניימאר הוא אחד משחקני הכדורגל המובילים בעולם, שמשחק בקבוצת הכדורגל ברצלונה, ובנבחרת ברזיל שאיתה הוא משחק באולימפיאדה. ניימאר נחשב לשחקן הכי מקפיץ וקופצני שיש, אחרי כל גול שהוא שם הוא רוקד באמצע האצטדיון מול עשרות אלפי אנשים שצופים בו ומצטרפים לחגיגה. המקבילה אליו בתעשיית הבידור היא כמובן הזמרת הכי קופצית שיש, ביונסה, ששום דבר לא יעצור אותה מלרקוד מול עשרות אלפי אנשים.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

דנה פרידר vs  סימון ביילס

שתיהן רקדניות, סימון ביילס נחשבת לפריצת דרך בתחום התעמלות מכשירים, מחזיקה כבר ב14 מדליות שמתוכן 10 זהב - ללא ספק אלופה! דנה פרידר היא סיפור אחר לגמרי, היא החלה את דרכה כשחקנית ופרצה לעולם הבידור, אך תמיד היא מרשימה אותנו בכישרון הריקוד שלה.

בנוסף, מאחורי כל אחת מהן עומד סיפור קשה: דנה פרידר החלה את דרכה בריאליטי ריקוד בו הודחה כבר בשלבים הראשונים, ואם תשאלו אותנו, כיוצאת ריאליטי היא הצליחה לא רע בכלל הכל תודות לעבודה קשה. מאחורי ביילס עומד סיפור קשה גם כן - היא לא גודלה על ידי הוריה, ואומצה על ידי סבא וסבתא שלה. אחרי הכל היא עבדה קשה והוכיחה את מקומה כמתעמלת הטובה בעולם פעם אחר פעם!

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

סרינה וליאמס vs יהודה לוי

סרינה ידועה כאלופת עולם בתחום הטניס, והיא מחזיקה את התואר הזה כבר זמן רב. לכן חיפשנו עבורה מישהו שהוא הכי מוכשר, אחד שיעשה כל תפקיד בצורה הכי מקצועית שיש, אך מצד שני אחד שכמות המעריצים שלו באמת גדולה. עם המון שנים של השקעה, ואחרי שכבש כמעט כל דמות אפשרית - החל מהכדורגלן הערס ועד המורה החנון, את כולם יהודה לוי עבר בהצלחה.

 

© צילום מסך מהיוטיוב, צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות