נוצץ בבית הספר: מכניסים את הסלבס לקלמר. צילום מסך מהאינסטגרם, צילום מסך מהיוטיוב

נוצץ בבית הספר: מכניסים את הסלבס לקלמר

לרגל פתיחת שנת הלימודים, גם אנחנו הצטיידנו עם ציוד חדש לקלמר. ניסינו לגוון ולרענן מעט את הציוד שנכניס לקלמר, ולא התאכזבנו - כל הסלבס כבר כאן!

היום נפתחה שנת הלימודים החדשה- תשע"ז, שנה"ל המבאסת ביותר מזה כמה שנים – נחגוג את החגים הראשונים רק באוקטובר! אז ניסינו לגוון ולרענן מעט את הציוד שנכניס לקלמר, והתחדשנו בקלמר שמכיל כולו סלבס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עפרונות

כשזה מגיע לעפרונות, למי יש כוח לחדד לפני הלימודים? בגלל זה העפרונות שלנו עוד לא מחודדים, או בשפה גבוהה יותר – "לא העיפרון הכי חד בקלמר", וכך גם ג'סטין ביבר וסלינה גומז שניהלו ריב וירטואלי באינסטגרם, מוכיחים לנו כמה נמוך הם מוכנים לרדת בשביל מעט חשיפה. בסופו של דבר, שניהם הוכיחו שהם יכולים לכתוב תסריט לסרט דרמה, או אקשן. אל תדאגו, נשים אותם בתאים נפרדים!

המחק

השנה חשבנו ללכת רחוק, ולהכניס לקלמר את מי שמחק הכי הרבה פעמים את כתובת המגורים שלו – דניאל ליטמן, שגם זכה למקום השלישי והמכובד מחמישים כוכבי הנוער המובילים של ישראל. הכול התחיל אי שם בחיפה הרחוקה, והמשיך ללב המטרופולין של אזור המרכז, תל אביב. משם, הוא התרחק מהעומס ו"מחק" לחולון, ואז שוב חזר ללב המטרופולין.

המחדד

מחדד הוא אולי הפריט הכי מלכלך שיש בקלמר, אבל הוא גם זה שתורם הכי הרבה בעת צרה. לכן, בחרנו את מעיין רובין (נועה פילטר) המחדדת כל משפט מחץ, ומדהימה קרוב ל-50 אלף רשומים! מעיין לא פוחדת להביע את דעתה על כל דבר, אבל כל דבר, מה שנקרא "ללכלך", ולמעשה היא עוזרת לנו בדרך הזו ועושה זאת, כמובן בחן ובאהבה!

© צילום מסך מהאינסטגרם

הסרגל

עם גובה של למעלה מ-180 ס"מ, מי צריך סרגל 15 ס"מ כשיש את עומר דרור? ברצינות, עומר דרור הוא המבוקש הגבוה ביותר בביצה, והשימושי ביותר בשביל למדוד אורכים! תוהים איך הוא ייכנס לקלמר? אל תדאגו, השאירו את זה לנו! 

© צילום מסך מהאינסטגרם

המרקרים

לא הצלחנו להחליט מי זוהרת יותר, עדי ביטי, נועה קירל או אגם בוחבוט, ולכן החלטנו להכניס שלושה מרקרים בשלושה צבעים שונים לקלמר, שהחלו לזהור עוד לפני המעבר לתיכון וכישפו את כולנו עם אבקת כוכבים. אחד להיסטוריה בטוח, השני גם להיסטוריה והשלישי – טוב נו, גם הוא להיסטוריה. כנראה נצטרך לקנות עוד מרקרים בתחילת הלימודים. אנחנו שואפים למרקרים בכל צבעי הפאור-רנג'רס!

© צילום מסך מהאינסטגרם, צילום מסך מהיוטיוב

הדבק

לקלמר השנה החלטנו להכניס דבק דו-צדדי, כי אנחנו לא מסתפקים רק בסלב אחד, אלא בזוג! השנה, החלטנו להכניס את אחד מהזוגות היותר דביקים שהיו אי פעם בביצה – לי בירן ודר זוזובסקי. השניים הכירו אי שם בצבא כחייל כמפקדת, ולאחר מכן נהפכו לזוג אוהבים בסדרה שבמהרה גרמה להם להבין שזה הרבה מעבר. בסופו של דבר, הדבק לא החזיק מעמד, אבל נו בסדר – הדבק הזה אמור בסך הכול להדביק דפים, ולא שולחנות.

© צילום מסך מהאינסטגרם

המספריים

זה יישמע מגוחך, אבל השנה חתכנו מכל המסורות הקלישאתיות, והחלטנו להכניס את הזוג שחתך את הקשר, ובסופו של דבר חזר – הלא הם אדל בספלוב והחבר לשעבר-העכשווי מאצ' עבד. אולי זה טו מאץ' בשבילה? מי יודע...

© צילום מסך מהאינסטגרם

המחוגה

זה אולי אחד מהציוד המיותר ביותר בקלמר, כי למי באמת יש כוח לשרטט כל כך הרבה מעגלים בחצי שעה כשיש אחרי הפרסומות את הסדרה האהובה עליך? בחרנו השנה לסגור מעגל עם שיר מורנו ועם בעלה, אורן מאור. הם התחילו כמלצרית וכבוס, ולא מזמן הפכו לנשואים. אנחנו מקווים שגם הבטן של שיר תסגור מעגל!

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

המחשבון

בואו נחשוב על זה לרגע. המחשבון שאנחנו בוחרים להכניס הוא אחת שלא דופקת חשבון. אחת שמספר העוקבים שלה באינסטגרם כבר מזמן עבר את כמות המידע, שהמחשבון החכם שלנו מסוגל להכיל! או בקיצור – גל גדות, שבקרוב נראה אותה על המסך הענקי בקולנוע תחת הכותרת "וונדר-וומן". ועכשיו למספרים – כ-2.6 מיליון אנשים חושבים על גל גדות מדי פוסט. מטורף, לא?

© צילום מסך מהאינסטגרם

את מי אתם הייתם מכניסים לקלמר הסלבס שלכם?

תגובות