הדרך ארוכה ומפותלת: הכוכבים שחוו קשיים בדרך להצלחה. צילום מסך מאינסטגרם

הדרך ארוכה ומפותלת: הכוכבים שחוו קשיים בדרך להצלחה

הם מצליחים, יש להם מעריצים והמון עוקבים, אבל ההתחלה שלהם לא הייתה חלקה בכלל, כל אחד מהם התגבר על קושי כזה או אחר כדי שיהיה לו את מה שיש לו היום. קבלו כמה מהסלבס החמים שלמרות הקשיים הצליחו בגדול!

מי אמר שכדי להיות כוכב ענק יש שביל אחד בטוח? מסתבר שיש כאלו שצריכים להפוך עולמות, לא לוותר ולמרות מה שעברו בדרך, פרצו ושברו את כל המוסכמות עד לפסגה אותה כבשו בסערה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

עדן בן זקן

את ההמשך אתם כבר מכירים, אחרי שירים כמו "מלכת השושנים", ו"שורף לי בעיניים" שהעמידו את עדן בן זקן כאחת מזמרות המוזיקה המזרחיות המצליחות ביותר, אבל תנו לנו לספר לכם את ההתחלה. כאשר עדן בן זקן הייתה צעירה, היא שהתה בפנימיה, לא סיימה בגרויות ובגיל 17 הלכה בן זקן לאודישן של הריאליטי המוזיקלי "כוכב נולד", אך ההצלחה נגדעה ממנה בטרם עת ועדן לא עברה את האודישן ואף חטפה ביקורות קשות שגדעו את השתתפותה בתכנית. במבט לאחור - כל זה היה מזל, כיוון שכיום אי אפשר לפספס אותה ואת הקול שלה!

"הגענו לפסגה ולא נרד משם" © באדיבות יחסי ציבור
כתבת: אורן טוב | צילום: אבי חי
 

ג'סטין ביבר

אם תכנסו ליוטיוב תראו אין ספור סרטונים בהם אנשים מצלמים את עצמם לשירים מקוריים (או קאברים) במטרה לנסות ולפרוץ, האמת? מרוב שיש כל כך הרבה מדובר במשימה בלתי אפשרית, אומנם, מי שדווקא פיצח את הנוסחה הזו היא ג'סטין ביבר והצליח להתפרסם בזכות היוטיוב והרשת והפך לכוכב הפופ הענק והמדובר בעולם.

 

מרלי מטלין

מרלי מטלין היא שחקנית אמריקאית זוכרת פרס האוסקר, פרס גלובוס הזהב ואף הייתה מעומדת לאמי, מרלי מטלין היא דוגמא שהמגבלות נועדו כדי שנוכל לנצח אותן. אך מרלי היא שחקנית חירשת שמוכיחה יכולות משחק גדולות מאוד, כיום היא מככב בסדרה המצליחה "הוחלפו בלידתן" ומראה לנו שהכל תלוי ברצון.

 

שי מיקה יפרח

את שי-שון הכרנו בעונה האחרונה של "האח הגדול", אך הרבה לפני שנכנסה לבית המדובר, חוותה דברים קשים במיוחד, לא בדיוק ההכנה המתבקשת להצלחה גדולה. כבר בתיכון שי נאלצה להתמודד עם רצח חברתה, תאיר ראדה, אותו רצח שמלווה אותה עד היום באזכורים שונים, גם במהלך היותה בבית האח, אליו נכנסה כשלושה חודשים לאחר שאביה נפטר. אך הסיפור לא נגמר עם סוף עצוב  - שי יצאה כמנצחת הגדולה בעונה שלה ואף זכתה בדירה בשווי מיליון וחצי שקלים כדי להתחיל חיים חדשים ודף חדש. בהצלחה!

© אורטל דהן - יחסי ציבור האח הגדול

בן אל תבורי

על פניו נראה שחייו והקריירה של בן אל תבורי היו מסלול מנותב, מחושב וכזה שישר נועד להצלחה בעיקר כי הוא כבר מתחיל את החיים כ"הבן של", אך למי שכבר הספיק להכיר את בן אל, יודע שיש מאחוריו סיפור ארוך שנים של ניסיונות עד למקום אליו הגיע היום. תבורי הצעיר נאלץ לבלוט מבין שאר אחיו, גם הם זמרים, ואף ניסה את מזלו כמה פעמים. בהמשך הוא ניסה להתקבל ל"כוכב נולד" - מה שלא צלח, השתתף בריאליטי המשפחתי בערוץ המוסיקה, הוציא כמה סולואים שזכו להצלחה רגעית ולקח חלק בעונה השנייה של "גולסטאר". אך כל אלו לא באמת המריאו את בן אל לפסגה עד שהחליט לשתף פעולה עם סטטיק ומאז הפך לסיפור הצלחה ויראלי ואף לבמות הפסטיגל השנה.

כתב: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל
 
תגובות