אופסי! ההצהרות הכוזבות של הסלבס. צילום מסך מאינסטגרם

אופסי! ההצהרות הכוזבות של הסלבס

הם כולם סלבס מהשורה הראשונה, משופשפים היטב בתעשייה ויודעים בדיוק מה להגיד ומתי, אבל לפעמים גם להם לא חושבים על ההשלכות לדברים שהם מוצאים מהפה שלפעמים מסבכים אותם

טכנית הם סלבס שכמעט בכל שבוע לפחות מתראיינים או יוצאים בהצהרות לתקשורת, אבל לפעמים קוראים מצבים ש״ההפך הוא הנכון״ או במילים אחרות הסלבס שיצאו בהצהרות מסוימות וחזרו בהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי

בר רפאלי

אין ספק שלהיות דוגמנית בינלאומית ישראלית זה קשה את תמיד צריכה לחשב את עצמך מצד אחד הישראליות שבך שלא כל כך מתקבלת טוב בעולם ומצד שני כן להיות עולמית ולאומנית במהלך מבצע עמוד ענן, הדוגמנית הישראלית ובפועל האמא הטרייה של ליב רפאלי צייצה בחשבון הטוויטר שלה "מלחמה מתרחשת בבית שלי, מדינת ישראל, שמגנה על עצמה מפני טילים שנשלחים למקומות ציבוריים על ידי החמאס. אני מתפללת לשלום בין שני הצדדים ושנחיה בשלום ובהרמוניה, הלוואי".

© צילום מסך מטוויטר

הדבר הביא לעשרות תגובות עצבניות במיוחד עקב המשפט שהיא מתפללת לשלום בין שני הצדדים וגרם לה לחטוף הרבה אש, לאחר מכן היא הבינה שההצרה שלה לא באה בטוב וצייצה: "בוקר טוב, משתדלת עדיין להתרכז בעיקר שולחת חיזוקים לתושבי הדרום ולחיילים האמיצים שלנו! ושומו שמיים, עדיין מתפללת לשלום אזרחים חפים מפשע"

קניה ווסט

כן קניה מה הפעם עשית? כידוע ומיותר לציין (למרות שהיינו חייבים לציין זאת שוב) קניה בטקס פרסי המוזיקה עלה לבמה של טיילור סוויפט שאשר היא זכתה התואר "הקליפ הנשי ביותר" ויצא בהצהרה שגם כל כך הרבה שנים אחר כך לא מצליחה להיגמר ש"ביונסה הייתה צריכה לזכות" לאחר מכן קניה יצא בהצהרה בה הוא הצטער, וגם ביונסה, שלא כל כך אשמה בדבר, התנצלה. אבל כולנו יודעים ששם לא נגמר העניין בין קניה לטיילור.

 


מיילי סיירוס

סיירוס ידועה בזכות הפה הכל כך גדול שלה שסידר לה כמות שערוריות שמספקת כל זמרת במעמדה, אך אחת ההצרות סיבכו אותה כאשר היא יצאה כנגד היהודים, כחלק מראיון שנתנה למגזין היא אמרה:"אני לא אקשיב לאיזה יהודי בן 70", על הדבר הזה לא שמענו סליחה כל שהיא אך יכול להיות שהיא הצטערה על כך בדרך אחרת כאשר הופיעה בבר מצווה של החבר שכולנו לא היינו מתנגדים לחבר כזה, הלוא הוא ג'יימס פרנקו, משם העלתה כמה תמונות לאינסטגרם עם מגוון סממני דת היהדות.

 
תגובות