רכילות בקטנה: קיילי וקנדל ג'נר מפרגנות לקים הישראלית. צילום: GettyImages

רכילות בקטנה: קיילי וקנדל ג'נר מפרגנות לקים הישראלית

השבוע ברכילות בקטנה - סודות השיער של ביונסה נחשפים, ג'סטין טימברלייק עלול ללכת לכלא והמיני איחוד של וואן דיירקשן. וגם- מיהי כוכבת הריאליטי שתנסה את מזלה ב"כוכב הבא"?

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנחנו מסכמים לכם את כל הדברים החמים שקרו בעולם הבידור ואתם פשוט חייבים לדעת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר לא אומרת NO

מייגן טריינור כבר לא לבד. לאחר שבשני הלהיטים האחרונים שלה שרה הזמרת על אנטי זוגיות, בחיים האמתיים מייגן לגמרי זוגית. בר המזל הוא השחקן דריל סברה, אותו אולי תזהו מתפקידו בסרטי "ספיי קידס". מייגן העלתה תמונה משותפת של השניים וכתבה "אני אוהבת את מדריד... ואת הבחור הזה". בנוסף מייגן אמרה על דריל "הוא מדהים וגורם לי להרגיש כמו נסיכה". חמודים!

 

I ❤ Madrid ..and this guy

A photo posted by Meghan Trainor (@meghan_trainor) on

הילד בן 30

ביום שני הראפר דרייק חגג יום הולדת 30 עגול במסיבה נוצצת במיוחד. אל המסיבה הגיעו מיטב הסלבס הנוצצים בהוליווד וביניהם השחקנית שיי מיטשל מ"שקרניות קטנות ויפות", השחקנית זואי קרביץ', הראפר פרנץ' מונטנה קייטי פרי ושותפתה לסכסוך טיילור סוויפט. מי שהוסיף לאווירה המתוחה בין השתיים היה ג'ון מאייר, האקס של שתי הזמרות ואחד הגורמים ל'באד בלאד' שעובר ביניהן. בין כל האורחים הנוצצים לא היה סימן לריהאנה שכזכור היא ודרייק נפרדו.

 

#HB @champagnepapi 🎉

A video posted by Liliana Nova (@liliananovaofficial) on

סינדרלה בסופרמרקט

כוכבי המחזמר החדש של חנוכה הקרוב, "סינדרלה", הגיעו ביום רביעי האחרון לאחד הסניפים של "חצי חינם" כדי להשיק את המופע שצפוי להיות מאחד הבולטים השנה. כזכור, הקאסט מורכב מרינת גבאי בתפקיד סינדרלה, אילינית לוי בתור האם החורגת, ולראשונה יתנסו במופעי הילדים גם שי מיקה בתפקיד הפיה, וטום באום שישחק את יועץ הממלכה לענייני אופנה.

טום באום, שי מיקה ורינת גבאי
טום באום, שי מיקה ורינת גבאי © צילום: אלירן אביטל - יח"צ

טיילור סוויפט מוטרדת

השבוע נחשפו התצהירים מבית המשפט, בהם טיילור מספרת בדיון באומץ ובכנות רבים על ההטרדה המינית שעברה על ידי אדם שהצטלם איתה. המקרה התקיים בשנת 2013 וכעת, בזמן המשפט, טיילור סיפרה על ההטרדה "ברגע שנעמדנו בשביל לצלם את התמונה הוא לקח את היד שלו והניח אותה מתחת לשמלה ואחז בישבן שלי. לא משנה כמה ניסיתי לזוז היד עדיין הייתה שם. אני זוכרת שחוויתי הרגשת מצוקה מטורפת שמעולם לא הרגשתי לפני", טיילור הוסיפה "זה היה לגמרי בכוונה, בחיים שלי לא הייתה בטוחה יותר במשהו".

מה ההבדל בין תרנגולת לחזיר?

אחד הרגעים המשעשעים השבוע במשפחת קרדשיאן-ג'נר היו כאשר קיילי נאלצה להסביר לעולם שהיא יודעת להבדיל בין החיות תרנגולת וחזיר. ולמה אתם שואלים? בקטע מתוך תוכנית הראליטי המשפחתית שהפך לוויראלי לאחרונה, נראית האם קריס מביאה לקיילי חזיר מחמד וקיילי חשבה שהיא בכלל קיבלה תרנגולת. בסרטון שהעלתה בסנאפצ'אט אמרה קיילי "אמא שלי שאלה אותי מה אני רוצה מתנה לחנוכת הבית שלי עניתי תרנגולת. היינו לנו על זה עשר שיחות בערך. אז שראיתי כשהיא משהו שעטוף כולו כשהייתי למעלה, ברור שחשבתי שזו תרנגולת!".

קרב האחיות

זוג האחיות, ג'יג'י ובלה חדיד, הפכו לסופרמודלס השולטות של השנה. שתיהן דיגמנו למותגים היוקרתיים ביותר, הצטלמו לשערי המגזינים הנחשבים ביותר וצעדו בשבועות האופנה מסביב לעולם. בטקס פרסי האופנה הבריטי לא יכלו להתעלם מהצלחתן המטאורית של זוג האחיות והחליטו להעמיד את השתיים לתואר דוגמנית השנה, כל אחת בפני עצמה. מה שאומר שהשנה ג'יג'י ובלה מתחרות ביניהן על הפרס. בתכל'ס, לשתיהן מגיע. אם רק היה אפשר לחלק את הפרס לשניים.

בלה וג'יג'י חדיד
בלה וג'יג'י חדיד © אינסטגרם

יוצאת לאור

כמעט חודש עבר מאז תקרית השוד האלימה של קים קרדישאן בפריז, ונראה כי קים החלה להשתקם ולחזור לעניינים. ביום שלישי היא נצפתה אוכלת גלידה ויוצאת בציבור לראשונה מאז תקרית השוד. יום אחרי קים כבר חזרה לצלם את "משפחת קרדשיאן" ונראה כי קים נמצאת בדרכה לחזרה לשגרה האהובה המוכרת ומלאת הטראש.

 

Kim out in LA getting some frozen yogurt on Monday night. 🍦 ➕I love her without makeup! ❤

A photo posted by KARDASHIAN UPDATE PAGE ™👥 (@updatekuwtk) on

כוכב עולה-כוכב יורד

כוכבת הריאליטי, ומלכת ההשקות לשעבר, ליהיא גרינר, תשתתף בעונה החדשה של הכוכב הבא, שבמהלכה כידוע נבחר הנציג החדש שייצג אותנו באירווזיון, זה לא נגמר פה, וכנראה שבהפקת התוכנית כאשר מישהו חדש נכנס זה אומר שמישהו אחר הולך הביתה, כי השבוע נודע לנו כי בנוסף למוקי, גם אסף אטדגי אחד השופטים בתכנית, לא ישוב לעונה נוספת ושעדיין ממשיכים המגעים עם סטטיק ובן אל על כס השיפוט. כמו כן, אטדגי יככב בתור מנהל בית הספר בסדרת הנוער "פלאשבק".

אסף אטדגי, ליהיא גרינר
אסף אטדגי, ליהיא גרינר © אינסטגרם

אירוויזיון לילדים

אם כבר דיברנו על "הכוכב הבא" ששולחת את הזוכה לאירוויזיון, נספר שהשנה תהיה לישראל הזדמנות נוספת בתחרות האירופאית אבל  - בגרסת הילדים שלה. כפי שקרה בשנת 2012, בה בפעם הראשונה הייתה נציגות לישראל בגרסת הג'וניור כששלחו את ההרכב "kids.il" שהורכב ברובו ממתמודדי העונה הראשונה של "בית ספר למוזיקה" וביניהן גם עדי ביטי. השנה נבחרו שירה פריימן וטימוטי סניקוב שגם הם עברו בריאליטי. שירה ב"בית הספר למוזיקה 3" ואילו טימוטי השתתף בעונת הילדים של דה וויס באוקראינה.

כל אחת חוגגת בדרכה שלה

השבוע היה אחד השבועות הסוערים במשולש השנאה של טיילור סוויפט, קניה ווסט, וקייטי פרי, אז מה קרה? נתחיל עם משהו משמח, השבוע טיילור סוויפט חגגה עשור ליציאת אלבומה הראשון. אך מי שדווקא הייתה מאוד שמחה אם הוא לא היה יוצא מעולם היא הצ'ילבה שלה קטי פרי, שהשבוע הפגינה את כישורי הריקוד שלה לשיר "famous" של קניה ווסט, שכידוע הוא אחד השירים שהכי מבזים את טיילור.

 

ילד נוסף בדרך

אחרי הלידה של מור סילבר, ובר רפאלי, וכמובן ההיריון של רותם סלע, כנראה שסלבס הביצה המקומית שלנו הבינו את הרמז וכפי שזה נראה כרגע, תתכוננו להרבה "מזל טוב" נוספים כי גם שי לי שינדלר והדוגמנית אור גרוסמן הכריזו שהן מצפות ללידה נוספת. בשעה טובה!

 

Shana Tova #שנהטובהלכלעםישראל

A photo posted by OR GROSSMAN (@orgrossman) on

או בוי!

בניגוד לגרוסמן, סלע ושי לי שמצפות לילד חדש, יש כוכבת אחת שתהפוך לאמא בפעם הראשונה. מדובר בשחקנית נלי תגר, כוכבת "אפס ביחסי אנוש", "שבט צוצלת" ועוד, ואף מצטלמת בימים אלו לשתי העונות של סדרות הנוער החדשה בערוץ הילדים - "או בוי". תגר נמצאת בחודש החמישי להריונה הראשון ושמרה בסוד את ההריון עד השבוע הזה. ולמ ההיא מצפה? באופן אירוני, כמו בשם הסדרה היא מצפה ל-"BOY".

נלי תגר
נלי תגר © אינסטגרם

גירל'ס פאוור

אחרי שלוש עונות מצליחות במיוחד שצולמו בישראל ובארגנטינה, ועונה נוספת שתעלה לשידור בקרוב שצולמה במקסיקו, העונה החמישית של גולסטאר תהיה עונה של נשים. מי שהוכרזו באופן רשמי כמצטרפות לקאסט הן: לירון רביבו (שאף ציינה בעבר כי אינה מעוניינת להיות מתויגת ככוכבת ריאליטי, ושהיא שחקנית לכל דבר) ואחיותיה, אליהן מצטרפת גם הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו.

לירון רביבו והאחיות
לירון רביבו והאחיות © אינסטגרם

נפרדנו והתאחדנו, מותק

כמעט בכל כמה ימים מתפרסם שאחד מחברי להקת וואן דיירקשן עובד על סינגל, אלבום או חתימת חוזה, אבל עכשיו ליאם פיין ולואי טומילסון מדברים על הוצאת שיר משותף. לפי פרסומים השיר החדש ייקרא "Something That Scares Me About Love" (משהו שמפחיד אותי על אהבה). בהצלחה!

 

Tommo and Payno .. Brits 🇬🇧

A photo posted by Louis Tomlinson (@louist91) on

ריהאנה חיפשה אותך

אחת מרקדניות הגיבוי של ריהאנה הלכה לאיבוד, ונעלמו עקבותיה, בעקבות כך ריהאנה ביקשה את עזרת הציבור ברשתות החברתיות, אבל אל דאגה, סוף טוב-הכל טוב, היא נמצאה והכל בסדר וזה הזמן לספר שריהאנה אף לוהקה לסרט "אושן", שקיבל כמה גרסאות בעבר עם שחקנים גדולים כדוגמת בראד פיט והפעם ייקרא "אושן 8" ויתמקד בחבורת שודדות נשיות.

 

God is so merciful!!! Happy you're alive and safe @shirlenequigley 🙏🏿🙏🏿🙏🏿

A photo posted by badgalriri (@badgalriri) on

קבלו את "אדל ביבר"

כן ג'סטין ביבר, מה הפעם? השבוע מעריציו של ג'סטין ביבר קיבלו הופעה במנצ'סטר שלא הלכה חלק במיוחד בדיוק כמו הופעותיו האחרונות, נדמה שבתקופה האחרונה המעריצים יותר מידי רעשניים בהופעות וזה לא לטעמו, הוא אמר:"אני מעריך את התמיכה, אני מעריך את הדברים מהסוג הזה....אבל הצרחות חייבות להיפסק", הקהל מאוד לא אהב את יציאתו של ג'סטין ובז לו, ג'סטין מצידו לא נשאר חייב ואמר: "אני לא חושב שזה הכרחי, אני רוצה להיות מסוגל להגיד משהו זה קשה שאתם צורחים" אם זה לא מספיק אז ג'סטין אמר בהמשך כי הוא רוצה להפוך להיות אדל, כלומר הוא רוצה שהיה את השקט של הקהל שיש בהופעות שלה גם בהופעות המאוד רועשות שלו. בהצלחה עם זה.

האח הגדול חוזר (על עצמו)

עכשיו זה רשמי. בחודש דצמבר "האח הגדול" יחזור למסך בעונה שמינית, עונה שתהיה אחרונה תחת הזכיינית "קשת" ולאחריה תעבור (בדיוק כמו "הישרדות") לזכיינית המתחרה - "רשת". אך זה לא הכל, עוד נודע שקשת מתכוונים להתייחס לעונה הזאת כאל העונה האחרונה לנצח של האח הגדול ולצורך העניין העונה תהיה מורכבת ממשימות שכבר היו בבית מאז הקמתו בשנת 2008.
 

קנדל וקיילי מפרגנות ומביאות גאווה ישראלית

קנדל וקיילי ידועות בגודל המותג שהן. מלבד העובדה שהן בנות למשפחה הכי אייקונית בטלוויזיה, הן בעצמן פיתחו מותג אופנה משותף שיצא בליין מגפונים ונעליים שיקיים במיוחד. כאשר קים אור אזולאי, הבלוגרית ואושיית האינסטגרם העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה, שבה היא נועלת את מגפוני הכסף של השתיים, היא מעולם לא תיארה לעצמה שתזכה לפרגון בעמוד הרשמי של האחיות, אך הדבר קרה! כמובן גודל הפרגון וההתרגשות עקב הדבר צף, ואפילו קים בעצמה העלתה ריפוסט של התמונה מרוב ההפתעה. גאווה ישראלית!
 
קים אור אזולאי אצל הג'נר
קים אור אזולאי אצל הג'נר © אינסטגרם

ג'סטין טימברלייק הולך לכלא?

אם חשבתם שהשילוב של ג'סטין טימברלייק ותמונת סלפי הוא תמים וחיובי, אז תחשבו שוב. הזמר העלה תמונת סלפי פשוטה לכאורה שבה הוא בוחר לנשיאות ארצות הברית, אך מסתבר שמדובר בעבירה פלילית. נראה כאילו מדובר בפעולה נחמדת שאפילו מעודדת את מעריציו ללכת ולהצביע, אך לצערנו אכן היה איום קטן מצד התובע המחוזי שבדק אפשרות להאשים את טימברלייק בעבירה על החוק. בעקבות כך, מיהר ג'סטין למחוק את התמונה מחשבון האינסטגרם שלו. 
 
ג'סטין טימברלייק בקלפי
ג'סטין טימברלייק בקלפי © אינסטגרם

כך תשיגו את המראה של ביונסה

כנראה שמדובר ביום חג או משהו כזה, משום שלחשבון היוטיוב הרשמי של ביונסה הועלה סרטון ובו מעצב השיער שלה בהופעות הסביר בדיוק כיצד הוא יוצר בשיערה של ביונסה סגנונות שונים במהלך הופעות. מסתבר שמדובר בתהליך לא ממש מסובך, שאתם אפילו יכולים לעשות בבית עם קצת מאמץ! 
 
 

אדוארדס Vs זאליק

זוכרים את ההיסטוריה המסובכת, והמאכזבת שהייתה בין פרי אדוארדס וזאין מאליק? עוד לפני שוואן דיירקשן התפרקו, ואפילו לפני שהוא התחיל לצאת עם ג'יג'י חדיד או לפני שפרץ בקריירת סולו. אמנם עברו הרבה דברים מאז הפרידה, ולכן הנחנו שהשניים פשוט שכחו מהעבר המכוער, אך כנראה שלאדוארדס עדיין יש מה לומר. הזמרת מסרה מסר לאחותו של זאין מאליק במדיה החברתית, "באיזשהי נקודה בחיים, אתה מבין שאנשים יכולים להשאר בלב שלך אך לא בחייך". אתם חושבים שזאין באמת נותר עדיין בליבה?

 



תגובות