רכילות בקטנה: המסיבה ההוליוודית של דר זוזובסקי. צילום: אינסטגרם

רכילות בקטנה: המסיבה ההוליוודית של דר זוזובסקי

השבוע ברכילות בקטנה: הישראלים כובשים את תעשיית הבידור הבינלאומית, תוכנית דיסני המיתולוגית חוזרת למסך, קים וקלואי קרדשיאן מותקפות. וגם - האם ג'סטין ביבר וסלינה גומז מתקמבקים?

גם השבוע אנחנו בסיכום עם כל העניינים הבוערים בעולם הבידור שאולי פספסתם. רוצים לדעת מה הם הדברים שאולי פספסתם? המשיכו לקרוא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סיפורי המוזיקה של טיילור

עברה כבר חצי שנה מאז הפרידה של טיילור סוויפט וקלווין האריס, ונראה כי קלווין עדיין לא התגבר על הפרידה. השבוע קלווין הוציא את הקליפ לסינגל שלו "My Way" שמדבר על כך שהאקסית שלו (כלומר טיילור) הייתה הדבר היחיד שעמד בדרכו. זמן קצר לאחר שהקליפ יצא, מעריצים שמו לב כי  בקליפ ישנן מספר סצנות שספק מזכירות ספק משחזרות רגעים מהקליפים של טיילור. אלא שזה לא הדבר הזוגי המוזיקלי שבזכותו עלתה טיילור לכותרות השבוע. במהלך התקופה האחרונה ישנם דיווחים כי טיילור והראפר דרייק יוצאים, וטיילור אף הכירה את אמו של דרייק, ולמרות זאת לא מדובר בזוגיות חדשה שכן השניים עובדים של שיר יחד.

 

תגובת התחפושות

בתחילת השבוע חגגו בהוליווד את חג ההלווין המסורתי, בו נוהגים להתחפש, ממש כמו פורים אצלנו. שתי תחפושות בולטות במיוחד היו של קיילי ג'נר, שהתחפשה לזמרת כריסטינה אגילרה מתוך הקליפ שלה "Dirrty" וקייטי פרי, שהתחפשה למועמדת לנשיאות הילארי קלינטון. גם כריסטינה והילארי לא נשארו אדישות למחווה, וכריסטנה כתבה לקיילי באינסטגרם "כן. עשית את זה לגמרי!". גם הילארי פירגנה לתחפושת של קייטי ואמרה "זה נהדר!" והוסיפה בצחוק "היא יכולה להיות אני כשנסיים את מסע הבחירות".

screenshot_10-horz
הכי מנצחות © אינסטגרם

עולמה לא צר כעולם נמלה

את הסכסוך של עומר קינן ושי-חי, כולם כבר מכירים. הוא החל בעונה הקודמת של "האח הגדול" והמשיך הרבה מעבר לכך מצד התגובות של הקהל בבית. אך עכשיו הגיעה סוף סוף, הסולחה המיוחלת. עומר העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה בו היא לצד שי-חי וכתבה: "אומרים שאויבים בסוף הופכים להיות חברים הכי טובים, גבירותיי ורבותי בלי יותר מידי מילים- שי חי!"

האיחוד
האיחוד © צילום: אינסטגרם

אריאנה לא מפחדת!

בשלל תוכניות אירוח אמריקאיות גייסו סלבס לכבוד החג על מנת לבצע מבוך מפחיד במיוחד הכולל מספר דברים מגעילים ומפחידים, מי שדווקא צלחה את המבוך היא אריאנה גרנדה, שנראת בעלת קור רוח יחסית למישהי שנמצאת במבוך, אבל איכשהו, אנחנו לא הפסקנו לצחוק.

 

מוכנים לאימון

סדרת האימונים החדשה (תרתי משמע), "המאמנים", תחל אולי בשבוע הבא ב-HOT בידור ישראלי, אך כבר השבוע התכנסו מאמני הסדרה וכוכביה להשיק את התכנית בחגיגיות. מי הגיעו? דנה זרמון, אדריאנו חאובל, גל מלכה, טילטיל, ליהיא גרינר, טהוניה רובל, הזוג החדש בביצה - ג'וזי מ"המירוץ למיליון" וארבל קינן מ"האח הגדול", ולהקת בויבנד שאף משתתפים בסדרה.

השקת המאמנים
השקת המאמנים © צילום: אור גפן

מתלהקים גם בחו"ל

שבוע מלא בגאווה ישראלית בעולם! השבוע לוהקו מיטב מכוכבינו לתפקידים בכירים בחו"ל, נתחיל עם אושרי כהן ויובל שרף שלוהקו לשחק בסדרה אמריקאית של ה-BBC שעונה לשם "מקמאפיה", והליהוק השני הוא של ארבעה שחקנים לאותו הסרט (שאגב הוא בין המדוברים של השנה האחרונה), לסרט קוראים "אנטבה", והוא ישחזר עבורנו את מבצע אנטבה משנות ה-70, ומי שלוהקו אליו הם כוכב תאג"ד וגאליס תומר קפון, מייקל לואיס, אנחל בונני (בתפקיד יוני נתניהו) ועוד. בהצלחה!

תומר קפון
תומר קפון © ורד אדיר. באדיבות yes

כל כך חוזרת!

בואו נזכה לחסד נוסטלגיה קצרצר - זוכרים את הסדרה הקורעת מצחוק "כל כך רייבן"?. כן, כן, הסדרה הזו על הילדה שרואה את העתיד ומנסה למנוע מדברים ממש הזויים לקרות. אז הסדרה חוזרת אלינו אחרי כל כך הרבה זמן! טוב, האמת שהיא לא בדיוק חוזרת אלינו, אלא מגיע אלינו ספין-אוף שלה. ולמען האמת, זהו לא הספין אוף הראשון של הסדרה ככה שאנחנו מחכים בקוצר רוח לסדרה! ואתם?

שלגיה קמה לתחייה

תשבו, תנשמו, ותחזיקו את עצמכם חזק, כי דיסני הוציאו הודעה רשמית על כך שהסרט האהוב על כולנו, הלא הוא "שלגיה", יועבד כסרט לייב עם שחקנים אמיתיים! עדיין אין כוכבים מוכרים, או במאי ששמו כבר קשור להודעה המרגשת, אבל אנחנו בטוחים שהתוצאה לא תהיה מאכזבת. במקביל החלו העבודות בארץ על מחזמר חדש שיעסוק בפיה טינקרבל!

שלגיה
שלגיה © Disney באדיבות yes

חיכוך בכוכבים ענקיים

דר זוזובסקי מצאה את המקום הכי טוב לבלות בו את חג ההאלווין הפופולרי. איפה? במסיבה, בקליפורניה, לצד כל ה"מי ומי" וביניהם, האחד והיחיד הזמר אדם לוין! כן, כן, זוזובסקי העלתה תמונה לאינסטגרם בה היא נצפתה לצידו ולצד רבים טובים, ואנחנו בטוחים שאת המסיבה הזו היא לא תשכח.

 

Dead Zeppelin new band members 🖐🏻

A photo posted by Dar Zuzovsky (@darzuzo) on

חלום בלהות

השבוע קנדל ג'נר חשפה כי היא סובלת מתופעה בריאותית הנקראת שיתוק שינה. בקטע מתוך תכנית הריאליטי של משפחתה, נראית קנדל מדברת עם אמה קריס ואומרת לה "אני מתעוררת בלילה ואני לא יכולה לזוז. כולם אומרים שאני בסדר, אבל אני לא מרגישה בסדר." אנחנו מאחלים קנדל רק בריאות.

 

out takes @voguemagazine @mertalas @macpiggott

A photo posted by Kendall (@kendalljenner) on

לתשומת לב הנוסעים

אמה ווטסון היא שחקנית אגדית. אבל שהיא נשמה טובה ויודעת להפתיע אנשים, את זה עוד לא ידענו! ביום בהיר אחד, ווטסון בחרה להגיע לתחנת רכבת בלונדון ולהשאיר לנוסעים רנדומליים מסרים בתוך ספר. 

סלינה - אנחנו איתך!

תקציר אירועים קצרצר: סלינה וג'סטין היו זוג, נפרדו, הסתכסכו ועכשיו נראה כאילו כל הזמן הזה הם בעצם תמכו אחד בשנייה - אבל בסוד. אה כן, איך שכחנו את טיילור. סלינה והיא הן הביאפאף האולטימטיביות. ובפרק של היום - מקורות מספרים כי ג'סטין ביבר הוא האחד שמשלם את הגמילה של סלינה וכי הוא תומך ותמך בה במשך כל הזמן והתקופה הקשה שהיא עברה. ובקשר לטיילור - היא הלכה לבקר אותה במרכז הגמילה. אז בואו נסכם את זה ככה - סלינה בידיים טובות!

ליידי ורסאצ'ה

לאחר שפרצה לעולם המשחק בסדרה "סיפור אימה אמריקאי" ואף זכתה על משחקה בפרסים, ליידי גאגא ממשיכה לטרוף את עולם המשחק. הפעם גאגא עתידה להשתתף בעונה השלישית של הסדרה "סיפור פשע אמריקאי". העונה השלישית של הסדרה תעסוק ברצח של מעצב האופנה ג'יאני וראסצ'ה וליידי גאגא עתידה לשחק את אחותו ומי שיירשה את בית האופנה שלו, דונטלה ורסאצ'ה, שבחיים האמיתיים ידועה כחברה טובה של גאגא והיא אף הקדישה לה שיר באלבומה "Artpop".

ליידי גאגא
ליידי גאגא © אינסטגרם

זה סרטון פרידה, אז בואי רק אמרי שלום

רגע אחרי שצילמו לסיים את הסצנה האחרונה בסדרה, שיי מיטשל כוכבת הסדרה "שקרניות קטנות ויפות" (שגם הפכה לכוכבת יוטיוב מצליחה) העלתה סרטון עצוב ורגשני במיוחד בו היא נפרדת מהסדרה ומהצוות שלה. אחד הרגעים המרגשים בסרטון קרוע הלב זה הוא מילות הפרידה של שיי לשותפותיה לסדרה "לאחיות שלי, אשלי, סשה לוסי וטרואין, עשינו את זה. הצלחנו להישאר קרובות לאורך שבע שנים(...). יפות ומכוערות - אנחנו תמיד שם אחת בשביל השנייה. ואני מרגישה כל כך ברת מזל שזכיתי להכיר אתכם, ואני לעולם אשכח את כל מה שחווינו במשך שבע השנים הללו".

 

הקרדשיאנס מותקפות

השבוע שתי אחיות מהמשפחה המפורסמת הותקפו ברשת. הראשונה היא קים, שנטען כי היא ביימה את התמונות הן היא יוצאת לראשונה לציבור מאז השוד. נטען כי קים נמצאת בדיאטה בה מוציאים את הפחמימות מהתפריט ולכן התמונות בהן היא הולכת לגלידריה הן אינן הגיוניות, ומטרתן הייתה להציג את קים באור חיובי. בהמשך השבוע גם קלואי חטפה אש לאחר שהעלתה פוסט בו היא מנסה מראות ביוטי משבועות האופנה. מה שעיצבן את הגולשים הייתה התמונה של קלואי עם ראסטות (כמו בתצוגה של מארק ג'ייקובס) שעוצבה בפוטושופ. כידוע, הראסטות הן חלק מהסממנים של התרבות השחורה וגולשים רבים ראו זאת כמעשה לא מכבד ודרשו מקלואי התנצלות.

ברוכים הבאים

השבוע נחשפנו לשלושה ליהוקים חדשים. הראשון הוא של יהונתן בשן לסדרה "כדברא", השני הוא של השחקנית וכוכבת היוטיוב בר מיניאלי, שנכנסת לליגה של הגדולים ותשחק בעונה השנייה של הסדרה "מתים לרגע", והאחרון הוא של הזמרת נסרין קדרי שמצטרפת ל"גולסטאר" ובכך, חותמת את שלב הליהוק לסדרה, שם היא תשחק בעונת נשים, שתכלול בין היתר את: עינת שרוף, לירון רביבו ואחיותיה, וטיטי איינאו.

בקרוב על המסך
בקרוב על המסך © אינסטגרם

 

תגובות