רכילות בקטנה: נועה קירל מפתיעה והמעריצים נגד 'ליביאנה'. צילום: ירדן הראל, אינסטגרם

רכילות בקטנה: נועה קירל מפתיעה והמעריצים נגד 'ליביאנה'

השבוע ברכילות בקטנה - הטקס הנוצץ שאיחד את כל הסלבס בביצה, הדרמה התורנית במשפחת קרדשיאן והרומן ההוליוודי של אלכסה דול. וגם - מה יש למעריצים להגיד על "ליביאנה"?

גם השבוע אנחנו כאן עם הפינה השבועית שסוקרת עבורכן את כל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם.

בינלאומית

אלכסה דול אולי התחילה את דרכה אי שם ב"המירוץ למיליון", אבל כעת היא נמצאת במירוץ אחר לגמרי - תעשיית הדוגמנות הבינלאומית. לאחר שהצטלמה לחברת ההלבשה התחתונה "ויקטוריה סיקרט" נודע השבוע כי דול נפגשה עם אנשי מגזין בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד" הנחשב, ממש אותו המגזין בו כיכבה בר רפאלי על השער והביא לה את פרסומה העולמי. בנוסף דווח השבוע כי לדוגמנית היה רומן קצרצר עם הכוכב ההוליוודי ג'רארד באטלר שהשתתף בסרטים כמו "אקסית במצור" ו"המטרה: הבית הלבן".

קיילי ג'נר חוגגת

השבוע היה שבוע מלא בחגיגות אצל קיילי ג'נר. תחילה, בן זוגה הראפר טייגה חגג יום הולדת וג'נר רכשה עבורו צמיד יוקרתי עם 69 קראט שכולם יהלומים. בהמשך, אושיית האינסטגרם חגגה את הלידה של הכלבה שלה, לידה שבגללה ג'נר נעדרה מטקס ה-AMA ביום ראשון. גם בתחום העסקי הלך לקיילי לא רע כשהיא הכריזה על פתיחת חנות פופ אפ בה תימכר קולקציית ביגוד חדשה על שמה וליין האיפור שלה. בנוסף השיקה קיילי צבע שיער חדש-ישן, כשהיא החזירה את צבעה שיערה לשחור. הדבר היחיד שקילקל קצת את החגיגות הרבות לג'נר היה העובדה שהיא הואשמה בגניבת פרסומת לליין האיפור שלה, פרסומת שהזכירה קצת יותר מידי עבודה של אמנית איפור מוכרת.

 

happy thanksgiving 🦃🌼

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on

המעריצים נגד ליביאנה

מעבר לבשורה המשמחת של השבוע, בה סוף סוף הזוגיות של לי בירן ואליאנה תדהר קיבלו רשמיות (#ליביאנה), היו גם כמה מעריצים שלא קיבלו את זה בעין יפה ופרסמו פוסטים באינסטגרם בהם הם מתבאסים על דבר הזוגיות ועל כך שהשניים לא מתאימים כלל, ושכעת נהרסו הקאמבקים עליהם חשבו כמו למשל שאליאנה תחזור לאורן רוגובין או כמו שלי יחזור לדר. אך לא כל התגובות הן כך, וכמו בתוצאות סקר ה-live שפרסמנו בפייסבוק שלנו, הרוב המוחלט שמח מהפאוור-קאפל החדש.

© אינסטגרם

כל המי והמי

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין למתחם גינדי TLV. הקמפיין יעלה בתחילת דצמבר ומי שנבחרו להצטלם לקמפיין הנוצץ היו בין היתר עומר דרור, אסתי גינצבורג, שלומית מלכה, סופי מצטנר, נטע אלחמיסטר, ניבר מדר אלכסה דול ועוד. במהלך הצילומים כל חבורת הסלבס ישבו יחד לצילום קבוצתי, ועומר דרור בחר דווקא להתיישב ליד האקסית שלומית מלכה. השניים לא הפסיקו לדבר ולצחוק עד שהצלם ביקש מעומר לעבור מקום, דרור התבאס ואמר לצוות שנכח מקום "אתם ממזרים".

© שוקה כהן

מרים את העולם

פעם, ליאונרדו דיקפריו ואחיו החורג, אדם, היו די קרובים אחד לשני. אבל כשדיקפריו החליט להרחיב את העסק ולהפוך להיות שחקן זוכה אוסקר, העניינים די התרחקו. כנראה שאדם התגעגע לתשומת הלב משום שהחליט שלפתוח את עניין הצלת העולם, ולטעון שליאו כפי הנראה מעדיף את כל עניין ה"קרן להצלת העולם" מאשר לבלות זמן איכות עם אחיו החורג. מבואס לא?

© יוטיוב

הופעה בקרוב?

אוהבים הפתעות ואוהבים את קולדפליי? יופי, אז המתכון המושלם לפנינו. כריס מרטין, סולן להקת קולדפליי הגיע לביקור בהפתעה בארץ הקודש! אתם חושבים שמדובר במגעים לגבי הופעה שיתרחש בעתיד? רוב הסיכויים שזה בהחלט על הפרק.

פרסומת מצחיקה

טיילור סוויפט ידועה בחוש ההומור השנון והמיוחד שלה. אבל עכשיו נוכחנו לגלות שהשילוב שלה ושל הראפר, דרייק, הוא כנראה המצחיק ביותר! הזמרת פרסמה סרטון של דרייק שצילם את עצמו בסרטון ליפסינק קורע מצחוק לשיר שלה Bad blood. ברצינות, פשוט אי אפשר להפסיק לצחוק.

 

YES @champagnepapi 👍💪✨ #drakevsbenchpress

A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

"רק חברים?"

תקציר אירועים - אשטון ארווין הוא אקס של קנדל ג'נר, היילי סולדווין היא האקסית של ג'סטין ביבר. פוו, זה היה מהיר. אז ככה, השניים נצפו לא פעם ולא פעמיים מבלים יחד בזמן האחרון, והם נראו די (אם לא ממש) קרובים אחד לשני. למרות זאת, השניים מתעקשים שמדובר בידידות בלבד. אבל כשמדובר בהיילי או באשטון, זה אפשרי בכלל להשאר רק ידידים?!

סה לה וי

בשעה טובה, הגיעו לקובי פרץ גם בשורות טובות בתוך כל הקושי שעבר עליו בשנתיים האחרונות. אשתו, ענבל, נמצאת כרגע בהריון והשניים מצפים לילד השלישי שלהם! 

מפרקים את החבילה

או שמדובר באיזשהי קללה שמרחפת מעל להקת "ליטל מיקס" או שפשוט משהו הזוי עובר על הבנות כי ג'סי נלסון היא כבר חברת הלהקה השנייה (!) שעוברת פרידה קשה במהלך האירוסים. להזכירכם, סיפור דומה קרה בין זאין מליק ופרי אדורדס. נלסון הסבירה בראיון שלפעמים אין דרך חזרה ממעשים. קשוח.

ג'סטין תשחק בברצלונה!

הזמר הקנדי ג'סטין ביבר, שיגיע לכאן ב-3 למאי להופעה בפארק הירקון, חווה השבוע שתי חוויות אחת רעה ואחת טובה, הרעה היא שמעריצה הורידה לג'סטין ביבר את המכנסים בעודו נכנס למכונית, והשנייה היא דווקא טובה, בקיץ האחרון נפגש ג'סטין עם שחקן הכדורגל ניימאר (שמשחק בברצלונה), עשרות סרטוני בסנאפצט מהמפגש כמובן העידו על חיבור משותף והשבוע החיבור הזה מכה שנית, ג'סטין הגיע לברצלונה להופעה. אך לא רק אלא גם הגיע לביקור ב"קאמפ נואו" שם הוא נפגש עם שחקני הקבוצה (ניימאר, ורפיניה) הם עשו אימון פנדלים קצר ואחר כך גם הצטלמו, שכמובן לתמונה הצטרפו ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר. אז מה אתם אומרים שחקן חדש בברצלונה?

 

לא הכי גולדן בויז

השבוע נערך האירוויזיון לילדים בו ישראל גם התמודדה, למי שציפה שראינו את ישראל במקומות הגבוהים. אז צר לנו לאכזב. הגענו רק למקום 15 מתוך 17. אבל היי לפחות היה לנו ייצוג! גם משהו.

 


לא עוצרת!

השבוע נועה קירל פתחה לנו את הטעם לעוד כאשר עשתה לנו טיזר קטן וחמוד בסנאפצט עם הזמר רותם כהן, והבטיחה בנו שיתוף פעולה מעניין, אך כנראה שהקרמה לא כל כך לצד קירל השבוע, השבוע נועה קיבלה וירוס בגרון והיא שברה את האצבע, אך אל תדאגו כל זה לא גרם לה לבטל הופעות והיא הגיעה להופעה עד אילת אליה טסה במטוס.

© סנאפצ'אט

AMA

השבוע נערך טקס פרסי המוזיקה של אמריקה הידוע בשמו ה-AMA. כל המוזיקאים הכי גדולים היו שם, ואנחנו כאן עם סיכום קטן. אך מה היה לנו? קאמבק של סלינה שנראתה לראשונה המכון השיקומי ונאום זכייה מרגש, אין ספור תמיכה בסלינה גומז החל מליידי גאגא, דרך נייל הורן, טיילור סוויפט, ואריאנה גרנדה, נייל הורן מופיע לראשונה לבד ולא לצד הלהקה וואן דירקשיין, ג'יג'י חדיד מנחה את הטקס במהלכו היא מחקה את הגברת הראשונה של ארצות הברית מלאניה טראמפ, ולאחר מכן מתנצלת על זה בכתב יד בטוויטר.

 


החיים הם מטוס

עבר כחודש מאז השוד המפורסם של קים בפריז, וכנראה שהגיעה הזמן של קים להתחיל לשדר עסקים כרגיל, קים ואחיותיה טסו לניו יורק לטקס גאלה למען ההתמודדות עם מחלת הסרטן, ובו הם גם יציינו זיכרון לאביהם שנפטר מהמחלה. עם הנחיתה לקים נודע על ההתמוטטות של קנייה. ומיד חזרה ללוס אנג'לס.

 

Cannes! 🇫🇷

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


תורמת

עברו כשלוש שנים מאז שעדי הימבלבלוי הבריאה מהסרטן ועכשיו היא תורמת שיער עבור החולים במחלה. באירוע הצדקה מיוחד שיתקיים ב-4 בדצמבר בקניון איילון, על ידי חברת הטיפוח pantene בשיתוף פעולה עם עמותת זכרון מנחם. גם אתם יכולים להגיע התספורת בחינם.

 

GN ✨ #itsawrap

A photo posted by Adi Himelbloy (@adihimelbloy) on


גדולים מהחיים

השבוע התקיים אירוע התרמה בשיתוף פעולה בין העמותה גדולים מהחיים לבין מותג האופנה ARKETA במהלך האירוע נמכרו פרטי אופנה של המותג מי שנכחו באירוע היו בין היתר: ספיר בן רובי , אינה בלקמן, (כוכבת תאג"ד), יוצאת האח הגדול קסניה טרנטול, בת-אל תבורי, ואלעד תבורי.

© אינסטגרם

That's My Girl

שבוע לאחר שהודלפו תמונות שלה מתנשקת עם בחורה הודלפו לרשת, לורן הורגי מלהקת פיפת' הרמוני יצאה מהארון כביסקסואלית. במכתב פתוח שפירסמה הזמרת במגזין בילבורד כתבה הורגי "אני ביסקסואלית אמריקנית-קובנית אישה ואני גאה בזה". יו גו ריל!

 

#mood thankyouu God for this amazing week..thank you @giannetos for my luscious long hair that I missed so much (& @hairjunkierandy too😉) @allanface for BEATING my face and @galleryofcosmeticsurgery for that hydrofacial that changed my life @ashtonmichael and your whole team for the AMAZING costumes, you're seriously so fucking talented. @jasonrembert and your team for making us look fly on the red carpet @itsbankhead and @iam_edidiong for your amazing CHOREO AND @tianatoday for CREATIVE I LOVE YALL HARD. Thank you @tydollasign for deciding to hop on a little song called "Work From Home" that one day. Thank you @epicrecords for your hard work and THANK YOU HARMONIZERS for your relentless support and LOVE I can't tell you how much it's meant to the girls and I, we appreciate you nuggets SO MUCH😊❤ So much to be grateful for this week I could explode😭 THANK YOU THANK YOU THANK YOU #amas

A photo posted by laurenjauregui (@laurenjauregui) on

 

צופה ושרה

בחודשים האחרונים השחקנית היילי סטיינפלד נמצאת במגמת עלייה באשר לקריירה המוזיקלית שלה. בראיון חדש סיפרה סטיינפלד כי שירים באלבום הבכורה המתקרב שלה יעסקו במערכות יחסים כושלות. "בני זוג רעים הופכים שירים לגדולים" אמרה הזמרת והוסיפה "למזלי, פעם לא באמת היה לי בן זוג רע, אבל צפיתי בחברותיי עוברות את כל התהליך". כזכור היילי היא חברה קרובה של טיילור סוויפט סלינה גומז וקיילי ג'נר, ולפי דבריה זה אומר שבשירים החדשים שלה אנחנו נשמע על מערכות היחסים הישנות שלהן (ג'סטין ביבר וקלווין האריס?).

© אינסטגרם

לראשונה באינסטוש

אחרי שבשבוע שעבר חשפנו בפניכם ב"רכילות בקטנה" כי לספיר בן רובי יש חבר חדש, השבוע היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה ראשונה של בן הזוג, יחד עם הכב וציינה - "האהובים בחיי". האם יש תחרות לליביאנה?

 

האהובים בחיי! 💕

A photo posted by sapir ben rubi (@sapir_ben_rubi) on

 

בנעליה

כבר תקופה ארוכה ששיתוף הפעולה של ריהאנה וחברת הספורט "פומה" מייצר פעם אחר פעם נעליים שהופכות לפריט נחשק אצל הפאשניסטות. כעת, ריהאנה והנעליים זוכות להערכה כשהשבוע נודע כי הנעליים זכו בפרס "נעלי השנה". לריהאנה יש סיבה כפולה לשמוח עקב קבלת התואר- לא רק שהיא זכתה בתואר נעלי השנה, היא גם האישה הראשונה שזכתה בתואר זה. ריספקט.

 

Heaven🙌🏽 @badgalriri x @puma #rihanna #puma #PUMAbyRihanna #ForeverFaster #FENTYXPUMA #THECREEPER

A photo posted by PUMA by Rihanna (@pumabyrihanna) on

קאברגירל אנד קאברבוי

כבר תקופה ארוכה שזנדאיה משמשת כשגרירה של מותג האיפור "COVERGIRL". לפני כמספר חודשים נבחר ג'יימס צ'ארלס על מנת שישמש כשגריר הבן הראשון של חברת האיפור. השבוע השניים נפגשו לראשונה, והמפגש המרגש תועד בסנאפצ'אט, ותגובתו הראשונית של ג'יימס למפגש הייתה "הו וואו! אומייגאד! הגיע הזמן זנדאיה". חמודים.

 

כבוד המנחים

עונת הטקסים ההוליוודי אמנם תחל רק בתחילת שנה הבאה, אך ההכנות מתחילות כבר עכשיו. השבוע נודע כי מנחה תוכנית הלילה והפינה הויראלית "קארפול קריוקי" ג'יימס קורדן ינחה את טקס הגראמי בו מוענקים פרסים בתחום המוזיקה ויערך בחודש פברואר הקרוב. עוד נודע בגזרת ההנחייה והפעם בארץ - נודע כי יעל גודלמן תחליף את החברה הטובה רותם סלע, ותשמש כמנחה שותפה בעונה הקרובה של ה"כוכב הבא".

 

Rolling 😎✌ @yaelgoldmanpfeffer

A photo posted by Rotem Sela (@rotemsela1) on

 

 

תגובות