רכילות בקטנה: תובל שפיר באמבולנס, אסי עזר תוקף. צילום: אינסטגרם

רכילות בקטנה: תובל שפיר באמבולנס, אסי עזר תוקף

השבוע ברכילות בקטנה - משולש האהבה של בלה ת'ורן, הקשר של ג'סטין ביבר עם היוטיובר העולמי, וגם- מיהם הכוכבים הגדולים שעשו שינו משמעותי בשיער?

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנחנו מסכמים לכם את כל הדברים החמים שקרו בעולם הבידור ואתם פשוט חייבים לדעת

תובל שפיר באמבולנס

מופע הפסטיגל נמצא כרגע בשיא שלו, בעיקר עכשיו כשחנוכה מגיע ודווקא ברגע הכי חשוב, עודד פז שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של תובל שפיר שמראה שהוא מצא את עצמו באמבולנס בעקבות כאבים עזים ברגל שנבעו מציפורן חודרנית. העיקר שעכשיו הכל בסדר והוא חזר לעצמו! 

ריגש אותנו!

השחקן המפורסם וחביב הקהל, אנסל אלגורט, הצטרף לעוד אנשים טובי לב והלך לשמח ילדים שנמצאים בבתי החולים! הוא ממש נצפה יושב עלם הילדים בשולחנות המשחקים והיצירה כמו כל אדם מן המניין. אין על סלבס שיודעים לשמח אחרים!

גולסטאר ודודו כהן

העונה הרביעית של "גולסטאר" עלתה לשידור רק לפני שבועיים וכבר שברה שיאי צפייה עם יותר מ-2 מיליון הזמנות צפייה. מדובר באחת הסדרות היותר נצפות ב-HOT מכל הזמנים. בזמן שקרה הדבר המשמח הזה, אחד מכוכבי העונה, דודו כהן, נאלץ להתמודד עם כך שאמרו נפטרה ממחלת הסרטן. 

יוטיוביבר

כוכב היוטיוב האהוב, רודי מנקוסו חושף בהפתעה כי הוא עומד להצטרף לסיבוב ההופעות עוצר הנשימה של לא אחר מג'סטין ביבר! מנקוסו יודע בשל הסרטונים הקורעים מצחוק שלו, אבל נראה כאילו הוא לא מספק רק בלהיות ויראלי והוא לוקח את הפרסום שלו צעד אחד קדימה. 

© אינסטגרם

 

הכל כלול, כולל האהבה

כוכבי תאגד אור אדרי ואינה בקלמן הבינו לאחרונה שכנראה הם צריכים להיות קצת יותר מידידים והפכו לזוג. בניגוד לשניים שפתחו פרק חדש בחיים, מי-רן מנקס לסגור פרק ובחרה להיפרד מתפקיד המגישה שחלקה יחד עם ירדן הראל ב"חדשות הבידור".

 

הכל כלול, כולל האהבה ❤

A photo posted by Inna Bakelman (@innabakelman) on

מחיר התהילה

השנה הקרובה הולכת להיות ה-שנה של זנדאיה בעולם הבידור. עם סרט של מארוול שכבר הובטח, ברור לכולנו שהיא הולכת להגיע אפילו גבוה ותר ממה שהיא! בראיון שהיא ערכה, זנדאיה כנראה פלטה שהיא לא כל כך אוהבת להיות מפורסמת כמו שזה נראה "תראו לפעמים אני אוהבת להיות מפורסמת ולפעמים לא, פשוט רואים כל כך הרבה אנשים שהם אומללים פה ואתה לא מבין למה בכלל!".

© gettyimages

מתחדשת

בתחילת השבוע, היוצר ג'סטין טרנר פירסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של סלינה גומז שמשכה תשומת לב משתי סיבות מרגשות. הראשונה, בתמונה גומז נראת אוחזת בתסרוקת קארה מחמיאה ולמרות שלא ידוע עם מדובר בתוספות שיער שהורדו או בחידוש בשיער התסרוקת לגמרי הולמת את הכוכבת. הסיבה השנייה והמרגשת יותר היא שגומז צולמה באולפן הקלטות, מה שמעיד כי היא עובדת על מוזיקה חדשה! אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

 

Music and love.

A photo posted by justin tranter (@tranterjustin) on

שם קצר

ואם כבר עסקנו בתספורות של סלבס, אז היה עוד כוכב שהפתיע אותנו בחמישי האחרון עם תספורת חדשה. השחקן רן דנקר שכולנו אוהבים עוד מימי "השיר שלנו" (ה"או-בוי של פעם") שבחר לתעד ולהכריז על התספורת בסלפי מעלית חגיגי.

© אינסטגרם

להיות איתם

אסי עזר התחיל לכתוב את העונה החדשה של "להיות איתה" ובנוסף הוא בקרוב יככב לנו על המסך בהגשת העונה החדשה של "הכוכב הבא". כחלק מהחידושים בעונה הזו לוהקו לפאנל השופטים סטטיק ובן אל, אך הליהוק גרר אחריו לא מעט תגובות שליליות. אסי כמובן לא נשאר אדיש לעניין והגיב בחשבון האינסטגרם שלו "הם פשוט יודעים על מה הם מדברים. לא סתם הם הגיעו בשנה לאן שהגיעו, הם פיצחו את השיטה וכי לנצח באירוויזיון צריך בדיוק את זה - לנצח את השיטה".

 

הי עוקבים ביקורתיים ולוהטים שלי, אני קורא בטוקבקים שחלקכם חושבים שסטטיק ובן אל לא צריכים להיות שופטים ב״כוכב הבא לאירויזיון״. שאתם כועסים ששני ילדים שהוציאו כולה 5 שירים יבחרו את הנציג הבא לאירוויזיון. את האמת, אני מבין את זה. אני מודה שגם לי היה את החשש הזה, של ״מי הם?״ ושאולי לא יהיה להם מה להגיד, ושהם סתם גימיק״. אבל, וזה אבל ענק, אחרי עשרות אודישנים אני יכול לבשר לכם בגאווה גדולה שהם הרוויחו את מקומם בשולחן ביושר. מעבר לעובדה שהם כייפים ומלאי אנרגיה הם פשוט יודעים על מה הם מדברים. לא סתם הם הגיעו בשנה לאן שהגיעו, הם פיצחו את השיטה. וכדי לנצח באירוויזיון צריך בדיוק את זה- לנצח את השיטה. בקיצור, אל תקדימו לשפוט, לפני שראיתם אותם. אולי תופתעו, ואולי לא. נתראה ב2.1 @thenextstarisrael

A photo posted by Assi ❤Escola❤ Azar (@assiazar) on

ביט הדלומי

במהלך ריאיון של רוני דלומי לתכנית "אנשים" היא נשאלה על עדי ביטי ונועה קירל. דלומי סיפרה כי היא חושבת שלסביבה קשה לקבל את זה שיש ילדים שיודעים מה הם רוצים ושהיא לא בטוחה שבתור אמא היא הייתה עושה את זה כי היא חושבת שזה גם יכול לפגוע בזמרות הצעירות. כזכור, בתחילת השבוע הזמר אביב גפן דיבר במהלך הפרק של "The Voice" על קירל ואמר שבעייניו היא ג'אנק וסכנה לאמנות בישראל.

בגדי הקרדשיאן החדשים

בהמשך ישיר לקאמבק המתהווה שלה, קים קרדשיאן הוציאה ליין בגדי מרצ'נדייז חדשים, שעליהם מודפסים ה"קימוג'י" שלה שהם גרסת הקרדשיאן לאימוג'י האהובים. אמנם הבגד שגנב את מרבית תשומת הלב היה סווטשירט שחור עליו כתובה המילה "מצב רוח" ומודפס עליו קימוג'י של אצבע שלישית עם טבעת יהלום בוהקת, שקצת יותר ממזכירה את טבעת הנישואים של קרדשיאן שגנבה במהלך השוד בפריז. זהו לא הפריט היחיד בעיצובה של מלכת הריאלטי שנחשף השבוע, שכן ביתה, נורת' ווסט, נצפתה לבושה בחליפת טרנינג אקסקלוסיבית של אדידס שהייצור שלה עוד לא החל. החליפה המדוברת היא חלק מקו בגדי הילדים שעיצבו הזוג קרדשיאן ווסט למותג הספורט המצליח שכאמור טרם יצא לחנויות ונורת' היא היחידה בעולם שאוחזת כיום בחליפת הטרנינג.

 

Northie ✨ #northwest

A photo posted by North West Source (@itsbabynori) on

אני חי!

בתחילת השבוע פוברק צילום מסך של ידיעה חדשותית שבה נכתב כי אייל גולן שם קץ לחייו. כמובן שהזמר החליט להגיב לעניין וכתב בחשבון האינסטגרם שלו "שוב הגיע החורף ושוב הגיעה העונה של המשועממים שמפיצים שמועות שונות ומשונות. אז הכל טוב ברוך השם, עובדים בכל הכוח על מופע החורף עם הצוות המובחר".

אדון שוקו זהבי

לאחר שכיכב במחזמר "שיער" השחקן עוז זהבי יככב בקרוב בתפקיד הראשי במחזמר "פשוט לאהוב אותך" שיעלה בתיאטרון הקאמרי. המחזמר החדש יתבסס על השירים האהובים והמוכרים של אריק איינשטיין זכרנו לברכה.

© אינסטגרם

מלכת המעלית

עדן בן זקן היא אולי מלכת השושנים של המדינה, אבל גם מלכות נקלעות למצוקה כשהפעם בן זקן נתקעה לבדה במעלית .בסופו של דבר דודו אהרון והחבר הצמוד שוקי ביטון הצליחו לחץ את הזמרת מן המעלית התקועה. העיקר שהיא בסדר.

 

רק לי זה יכול לקרות 😂😱 @duduaharon @liron_franko5 @shukibiton

A video posted by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

קווין בי, של מי העץ הכי הכי?

ממלכה אחת למלכה אחרת - רגע לפני חג המולד המתקרב, ביונסה משתפת באינסטגרם את עץ החג ההיסטרי שלה שכולו מלא בקישוטים ועיטורים בהשראת האלבום המצליח של "Lemonade", וגם הבת הקטנה בלו אייבי לא נשארה מאחור וקיבלה עץ חגיגי מיוחד משלה. אלא שהחיים של הזמרת לא מלאים רק בעצים ונצנצים ובין ניסיונות להשלים בין בעלה ג'יי-זי לחברו הכי טוב קנייה ווסט היא מתמודדת גם עם תביעה חדשה בגין זכויות יוצרים בקליפ "Drunk In Love", תביעה שמקורה בסכסוך של ג'יי-זי עם שותפו העסקי לשעבר.

 

A video posted by Beyoncé (@beyonce) on

רק אהבה

כבר תקופה שקלואי קרדשיאן נמצאת בזוגיות לוהטת עם שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון. כעת קרדשיאן לא מתביישת לשתף את האהבה ביניהם והיא אף העלתה תמונה רומנטית במיוחד של השניים וכתבה "הוא" ואף הוסיפה לב אדום ואוהב לצד הכיתוב. בשלישי האחרון נוספה אהבה נוספת למערכת היחסים של השניים כשתומפסון הפך לאב לראשונה מהאקסית שלו. הבן הבכור זכה לשם פרינס אוליבר קרייג תומפסון נמסר כי "קלואי שמחה לגבי התינוק".

חברים בחווה

הקומיקאית איימי שומר החליטה לעשות מחווה מרגשת במיוחד עבור אביה, החולה במחלת הטרשת הנפוצה. בילדותה, גדלה שומר בחווה עם משפחתה עד שמשפחתה נכנסה לקשיים כלכליים ואיבדה את כל רכושה. כעת הקומיקאית רכשה בחזרה את החווה עבור אביה ובסרטון שהעלתה שומר ניתן לראות את תגובתו של אביה. מרגש.

 

Today I bought my father's farm back.

A photo posted by @amyschumer on

מתכוננים ל-2017

מגזין האופנה האינטרנטי, "אפיפו מגזין", ריגש בסוף שבוע שעבר כמה פרצופים יפים שכולכם מכירים להפקת אופנה היסטרית לכבוד השנה האזרחית החדשה - "הסילבסטר". בין כמה דוגמנים אנונימיים יחסית, אפשר היה למצוא את  אלעד תבורי - אחיו של בן אל יחד עם הארוסה, כוכבת האינסטגרם גל גברעם וכוכב "פלאשבק" - טל מלכה. 

© אור גפן

משולש אהבה

לבלה ת'ורן היה חתיכת שבוע סוער בגזרת חיי האהבה שלה. זה החל בכך שהיא תועדה מתנשקת על חוף הים עם הזמר צ'ארלי פות'. כל זה כשהיא הייתה עדין במערכת יחסים עם כוכב "זאב צעיר", טיילר פוזי. לאחר מכן מקורב לפוזי סיפר כי הוא מלכתחילה כעס שהשניים החלו לבלות הרבה זמן יחד בלעדיו וכי הוא אפילו לא ידע שהוא ות'ורן נפרדו. הדרמה לא מפסיקה כאן, ולמרות שצולמה מתנשקת עם פות' כוכבת דיסני לשעבר פירסמה תמונה שלה מתנשקת עם האקס. פות' הביע את עמדתו במשולש האהבה אליו נקלע שכתב בטוויטר "אני לא הולך להיות באמצע זה.. היא אמרה לי שהיא לא איתו יותר. כל זה חדש לי".

בסטייל של סטיילס

הארי סטיילס, אחד הרווקים המבוקשים בתעשייה כבר לא לבד. לפי הדיווחים, סטיילס נצפה מבלה עם הזמרת הבריטית דואה ליפה (אותה אתם בטח תזהו מהלהיט "Be The One"). וזוהי לא הפעם הראשונה שהפופ סטאר נצפה מבלה עם הזמרת, והם אך העלו סרטון לאינסטגרם מבילוי משותף אי שם ב2013. עוד דווח כי הכוכב נצפה לובש מעיל של מותג העל 'סאן לורן' ששוויו הוא כמעט 7000 דולר, והמעריצים ברשת לא היססו לתקוף אותו על המחיר המוגזם.

 

Harry out in London today - 20.12.2016

A photo posted by Harry Styles Daily Updates (@harrything) on

נופלת וקמה

השחקנית עדי הימלבלוי איבדה את הכרתה במהלך החזרות הגנרליות למחזמר "בת הים הקטנה" בכיכובה. הימלבלוי קיבלה מכה בגבה מגל אמיתי שמככב לצידה במחזמר, החבלה שקיבלה גרמה לה לאבד את הכרתה למספר דקות, לאחר מכן נלקחה לבית החולים אך שוחררה במהרה ויום לאחר מכן הגיעה לחזרות כמו חדשה.

 

With my new Mark🤕 #בגבה_לא_בגב😝

A photo posted by Adi Himelbloy (@adihimelbloy) on

נעים לא להכיר

זהו לא סוד שמריה קארי אוהבת להכחיש את קיומם של אנשים שהיא אינה אוהבת. אחרי שעשתה זאת לבריטני ספירס וג'ניפר לופז, קארי אמרה בראיון כי היא אינה מכירה את אריאנה גרנדה (שהושוותה אל מריה בתחילת הקריירה שלה). בנוסף, לפני מספר חודשים דמי לובאטו אמרה כי האמירה של הזמרת כי אינה מכירה את לופז היא "מלוכלכת". באותו ראיון מדובר התייחסה כוכבת הפופ להערה של לובאטו וזו לא נשארה חייבת והוסיפה "גם אותה אני לא מכירה". אאוץ'.

 

דייט נייט

לאחר התמוטטות נפשית ושמועות על גירושים מכוערים במיוחד, הזוג המלכותי של הוליווד, קנייה ווסט וקים קרדשיאן נצפו סופסוף בדייט לילי בלוס אנג'לס והראו לכולם כי שמועות הן רק שמועות ו'הוכיחו כי הם לגמרי 'אין אה ריליישנשיפ' אחד עם השנייה. גם קורטני קרדשיאן יצאה לדייט לילי כשצולמה צמודה לדוגמן יונס בנדג'ימה, וזאת למרות שרק ממש לאחרונה התבשרנו כי היא חזרה לזרועותיו של האקס המיתולגי סקוט דיסיק. הכי סיסטרז אין לאב.

מזל טוב!

הדוגמנית והמגישה החדשה של "The Voice", שלומית מלכה, חגגה השבוע את יום הולדתה (ה-23) ביום בנות עם החברות הכי טובות. החברות הביאו לה עוגה עם הכיתוב "מזל טוב ליפה בנשים" ולאחר מכן המשיכו למניקור. בנוסף, השחקנית דון לני גבאי חגגה השבוע את יום הולדתה ה-30.

 

חברות של החיים ❤ #מזל_טוב_למלכה_שלנו ❤🎉

A photo posted by Shir Moreno (@shir_moreno) on

ממשיכה הלאה

לאחר שליידי גאגא והארוס פירקו את החבילה בקיץ האחרון, גאגא ממשיכה הלאה. מלכת הפופ נצפתה בבר במערב הוליווד כשהיא צמודה לגבר נאה ומסתורי "זה נראה כאילו היא מבלה עם בן זוג עם גבר נאה מאוד" מסר עד ראייה לאתר הרכילות Page Six.

בכלל לא פינוק

לי-אן פינוק מלהקת הבנות האהובה "ליטל מיקס" רגילה שאנשים זרים ניגשים אליה, אלא שלתקרית הבאה פינוק לא ציפתה. הזמרת סעדה במסעדה בלונדון כשגבר ניגש אליה והחל להטיח בה עליונות קשים ללא שום סיבה. אחד מחבריה של פינוק התערב ואמר לגבר להיות בשקט, אלא שהתוקף לא ממש אהב את הערה וסטר לחברת הלהקה על הפנים. לפי הדיווחים הסטירה הייתה כל כך חזקה ששיערות מידו על התוקף נשארו על הלחי של לי-אן ומכוון שהגבר ברח מהר מן הזירה, המשטרה לא הצליחה לתפוס אותו.

© אינסטגרם
 
תגובות