2016: המנהגים השליליים שהסלבס אימצו לעצמם. צילום: GettyImages ואינסטגרם

2016: המנהגים השליליים שהסלבס אימצו לעצמם

השנה שחלפה הייתה שנה גדושה ועמוסה במיוחד בעולם הסלבס. שנה שבה לא פעם דיברנו על התרחשויות שליליות, שלעיתים היה נראה כמנהג • מתפללים לטוב

לפרוש מהרשתות החברתיות: לאחר שהשיתוף ברשתות החברתיות הפך למנהג קבוע בביצה, השנה היו סלבס רבים שלקחו צעד אחורה ופרשו מהרשתות החברתיות. הראשון היה ג'סטין ביבר שלאחר ריב מתוקשר עם האקסית סלינה גומז באינסטגרם החליטט  למחוק את החשבון שלו במפתיע.

עוד בערוץ הבידור על פרוגי:

גם קנדל ג'נר סגרה את האינסטגרם, אלא שבניגוד לביבר היא התגעגעה והחזירה אותו לאחר כשבוע. הפרישה מהאינסטגרם לא פסחה על מפורסמי הביצה המקומית, כשתומר קפון מחק את חשבון האינסטגרם שלו. גם מהטוויטר היו סלבס שהחליטו לפרוש, בינהם גם נורמני קורדיי מלהקת "פיפת' הרמוני" שלקחה הפסקה לאחר שהותקפה בהערות גזעניות ודמי לובאטו החליטה השנה לקחת הפסקה מהטוויטר וחזרה אליו.

חשבון האינסטגרם המחוק של ג'סטין
חשבון האינסטגרם המחוק של ג'סטין © צילום מסך מאינסטגרם

להתאשפז

היה נדמה כי השנה להתאשפז נהפך להיות המנהג החדש של הכוכבים, שכן כמה מהם מצאו עצמם מאושפזים בנסיבות שונות. הראשונה הייתה סלינה גומז שבעקבות התקפי הדיכאון שחוותה כתוצאה ממחלת הזאב בה היא חולה החליטה להתאשפז במשך כ/60 יום במכון שיקומי. כמה חודשים אחר כך גם קניה ווסט אושפז בכפייה להתבוננות פסיכאטרית, לאחר שחווה התמוטטות עצבים בעת אימון כושר ופונה לבית החולים כשידיו אזוקות מחשש שיפגע בעצמו.

 

@revivaltour

A photo posted by Selena Gomez (@selenagomez) on

להיות מותקפים

השנה גילינו שהסלבס הם בדיוק כמונו ויכולים גם הם להיות פגיעים. אחד הדברים השליליים שהפכו השנה למנהג היה תקיפות פיזיות של סלבס. בין הכוכבים שהותקפו היה אפשר למצוא את ג'יג'י חדיד שהותקפה כאשר אדם זר הגיע והרים אותה באמצע הרחוב, אלי ברוק הרננדז מלהקת פיפת' הרמוני שהותקפה פעמיים בשבוע אחד על ידי מעריצים וקיילי ג'נר שנאלצה לצעוק על מעריצה לאחר שזו התקרבה אליה יותר מידי. אלא ששום תקיפה לא משתווה לתקרית השוד האלים שחוותה קים קרדשיאן בפריז במהלכו היא נשדדה באיומי אקדח כשהיא מכוסה בנייר דבק כששהתה ללא אבטחה בדירתה. בשוד, שזכה לכינוי "שוד המיליונים", נלקחו בגדים ותכשיטים יחד עם טלפונים בעלי מידע רגיש וטבעת נישואים בשווי 4.5 מיליון דולר.

 

להיפרד

שנת 2016 הייתה שנה בה הסלבס הנהיגו לעצמם מנהג עצוב וכואב במהלכו זוגות מפורסמים לא הפסיקו להיפרד. בין הזוגות שנפרדו השנה בביצה המקומית אפשר למצוא את גל אמיתי ואגם רודברג, עוז זהבי וליהי קורנובסקי, דר זוזובסקי ולי בירן, עמית פרקש וגפן ברקאי, רן דנקר ובן זוגו ואליאנה תדהר שנפרדה מהחבר לשעבר אורן רוגבין. בביצה ההוליוודית הזוגות שנפרדו ושברו לנו את הלב היו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, טיילור סוויפט וקלווין האריס, דמי לובאטו ו/ווילמר וולדמרה, ג'וני דפ ואמבר הארד ריהאנה ודרייק, ובלה חדיד ודה וויקנד.

להיפצע

עוד מנהג כואב במיוחד שניכסו השנה הסלבס הוא להיפצע. בין הכוכבים שנפצעו ניתן למנות את עדי הימלבלוי שנפצעה בחזרות של המחזמר "בת הים הקטנה", נועה קירל ששברה אצבע, רמי קלינשטיין שנפצע בתאונת אופניים קשה ונותח, היילי בולדווין שהגיעה מגובסת ברגלה לנשף ה"מט גאלה" היוקרתי ודילן או'בריאן שנפגע ממכונית על סט סרט ההמשך של "הרץ במבוך" ושבר על הדרך כמה עצמות.

 

With my new Mark🤕 #בגבה_לא_בגב😝

A photo posted by Adi Himelbloy (@adihimelbloy) on

אנחנו מקווים שעם הגעתה של שנת 2017 יגיעו גם מנהגים חדשים וחיובים שלא נפסיק לדבר עליהם! 

תגובות