רכילות בקטנה: התעלול של קירל והנפילה של דלומי. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: התעלול של קירל והנפילה של דלומי

השבוע ברכילות בקטנה: כוכב השמיניה מוציא ספר, קיילי ג'נר וטיילור סוויפט בקרב, סטטיק חוטף ושלומית מלכה לוקחת שיעורים פרטיים. וגם - סרטון מיוחד ממסיבת ההפתעה של דניאל מורשת!

כמו בכל השבוע, גם השבוע אנחנו כאן בפינה מיוחדת שמסכמת את כל מה שקרה בעולם הבידור שאתם פשוט חייבים לדעת. 

עוד בערוץ הבידור על פרוגי:

החגיגה היא בשבילה

לירון רביבו החלה השבוע את תפקידה כמנחה בעונה החדשה של הצלצול האמיתי בערוץ הילדים, אלא שגם השבוע היא ציינה את יום ההולדת שלה והיו כאלו שהפתיעו אותה על הסט עם כל מה שנדרש: עוגה חגיגית, קאפקייק עם הפרצוף שלה, בלונים וכמובן חברים ששרים לה שירי יומולדת. מזל טוב!
 
לירון רביבו
© צילום: לירון יצחק

לא רק פנים יפות

אם חשבתם שהכישרון היחיד של ג'יג'י ובלה חדיד הוא לעשות פוזות למצלמה, אז טעיתם ובגדול. מסתבר כי האחיות חדיד הן לא רק סופרמודלס לתפארת והן גם ראפריות לא רעות בכלל, שאפילו ניקי מינאז' התלהבה מהקאבר המשעשע שעשו זוג הדוגמניות ללהיט "Starships" ושיתפה אותו בחשבון האינסטגרם שלה. ואם כבר עסקו בזוג האחיות נספר כי אתר Models.cm פירסם את רשימת 'דוגמניות שנה' שלו ובלה זכתה בתואר דוגמנית השנה שבחרו אנשי תעשיית האופנה, בעוד קנדל ג'נר נבחרה לדוגמנית השנה שבחרו קוראי האתר. גם ג'יג'י לא נשארה מאחור ונבחרה לסגנית דוגמנית השנה על ידי קוראי האתר.

 

😍😅 #Bella #Gigi 😘💕🎀

A video posted by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

חוזרים לשגרה

נראה בכל שבוע קים קרדשיאן עושה עוד צעד קטן בדרך לשגרה לאחר הדרמות האחרונות שעברו עליה ועל משפחתה. השבוע, הלכה קרדשיאן יחד עם בעלה קנייה ווסט אחותה קורטני והילדים לצפות בבלט"מפצח האגוזים". הבלט התקיים בתאטרון בלוס אנג'לס הומה האדם, כך שמדובר בציון דרך עבור מלכת הריאלטי עד עכשיו השתדלה שלהיראות בציבור כמה שפחות. למרות השמועות כי ווסט נעדר ממסיבת הכריסמס של המשפחה בעקבות ה'גירושים', הראפר העלה תמונה משפחתית של משפחת קרדשיאן-ווסט בהרכב מלא וכך השיב לשמועות שטענו כי הוא וקים מתגרשים.

נופלת וקמה

זה ידוע שבמופעים יש לא מעט פדיחות ובאחד ממופעי "מותק של פסטיבל", רוני דלומי החליקה בזמן שרקדה והעלתה סרטון של המקרה המצחיק לאינסטגרם. כדי שחלילה לא נפספס אותה היא כתבה בדיוק על איזו שניה להסתכל, איפה היא עומדת ומה היא לובשת. 

המלאכית והערפדית

קריסטן סטיוארט וסטלה מקסוול הן שתיים מן המפורסמות הגאות והלוהטות שמסתובבות בהוליווד כיום, ולכן זה היה רק עניין של זמן עד שהן יפכו לאייטם זוגי. כזכור, שמה של סטיוראט נקשר בעבר עם הזמרת סנט וינסט, ומקסוול שמתפקדת גם כמלאכית ויקטוריה סיקרט הייתה בעבר בזוגיות עם מיילי סיירוס. מקורות מספרים לאתרים מעבר לים כי הדוגמנית הגיעה לבקר את השחקנית על סט סטרה החדש וכי "קריסטן יוצאת עם סטלה מקסוול והן נהנות. היא הייתה עם קריסטן על הסט ברוב הימים ונראה שהיה כיף".

משיבה אש

לאחר שהודלפו תמונות עירום שלה שפורסמו במהרה ברחבי הרשת, לוסי הייל החליטה לא לשתוק. במכתב פתוח אותו פרסמה הייל נכתב כי "אני לא עומדת להגיב על משהו כל כך מגוכח אבל שנת 2017 עומדת להיות שנת האמת שלי...כאישה בעין הציבור שחייה הפרטיים נגנבו והגוף שלה נחשף לעייני כל. אני לא אתנצל על לחיות את החיים שלי, כי יש לי חיים אישיים שכולם שלי.. זה באמת מצטער שלהחשף דרך זו היא דבר שמותר", בהמשך כוכבת שקרניות קטנות ויפות הודתה למעריצים שלה שתמכו בה בתקופה זו, והדיווחים מספרים כי צוות משפטי מטעמה כבר פנה לאתר שמחזיק את התמונות מכוון שהם השיגו את התמונות בדרך שאינה חוקית.

© טוויטר

זוג חדש 

הדיווחים מספרים כי ישנו זוג חדש ולוהט בממלכה הבריטית- סוקי ווטרהאוס, דוגמנית ושחקנית ששיחקה בסרטים "באהבה רוזי" ו"מפוצלים: מורדים". בנוסף, ווטרהאוס היא האקסית המיתולגית של השחקן בראדלי קופר. בן זוגה החדש לפי השמועות הוא השחקן ריצ'ארד מאדן, ששיחק בסדרה "משחקי הכס" והשתתף בעיבוד המחודש לסרט "סינדרלה" של דיסני שיצא בשנה שעברה. מקורות מספרים כי לשניים יש "חיבור נהדר" ואנחנו מקווים שמדובר בתחילה של מערכת יחסים נוצצת.

 

When you're trying to be veggie but you miss that sausage..

A photo posted by Suki Waterhouse (@sukiwaterhouse) on

טיילור מפתיעה

טיילור סוויפט החליטה להפוך את חג המולד האחרון לקצת יותר משמח מהרגיל עבור אחד ממעריציה. השבוע סוויפט הגיעה בהפתעה לארוחת החג של סיירוס פורטר, מעריץ בן 96 שהוא מוותיקי מלחמות ארה"ב. כאמור הזמרת הגיעה לארוחת החג המשפחתית, הייתה נחמדה והצטלמה עם כל בני המשפחה וכמובן שנתנה הופעה פרטית כאשר היא שרה את הלהיט "Shake It Off". בתמונה שהעלה נכדו של פורטר כינה את ביקורה של סוויפט נס חג המולד. בהחלט נס.

 

נשמות טובות

בין כל המיליונים שהם מרוויחים, היו סלבס שראו לנכון לנצל כמה מהמזומנים שלהם למטרה טובה ולתרום את הכסף לאנשים הזקוקים לו. השבוע פורסמה רשימת הסלבס שהכי תרמו בשנת 2016 ובראשה נמצאת כמובן ביונסה. עוד ברשימה: גם טיילור סוויפט, דמי לובאטו ושון מנדס.

אדם הוא הכי איה!

אולי הדמות שלו ב"השמיניה" הייתה ההיפך הגמור, בעוד איה (אהובתו בסדרה) הייתה זו שאוהבת לקרוא. אלא שעכשיו כל זה התהפך במציאות וממש השבוע הוציא השחקן והמנחה מיכאל אלוני ספר ראשון שהוא כתב שנקרא "אהבה בימי שפעת".

 

Hanukkah is about the days of light, About miracles, to believe that the impossible can be done. I couldn't have asked for a better time for my own miracle to see the day of light- my very first novel is out in the stores 😬 I'm deeply excited! It's titled with a whip of irony -LOVE IN THE TIME OF FLU .it's all in Hebrew so until it is translated it's a good time for you to learn Hebrew🤓. חג אורים מאוד מרגש בשבילי . נס קטן משלי ראה אור- ספר הביכורים שלי ״אהבה בימי שפעת״ נמצא עכשיו בחנויות סטימצקי 🎉 התמונה הזאת צולמה ביום שבו הוא הודפס ולא יכולתי להתאפק ולקפוץ על הכריכה ! #חלומותמגשמים מקווה שתהנו ממנו 🌟

A photo posted by michaelaloni (@michaelaloni) on

 

שחור זה הכתום החדש

בגל השינוים שהיא נמצאת בו לאחרונה, בלה ת'ורן החליטה על עוד שינוי והפעם מדובר באחד רציני. ת'ורן החליטה להיפרד מהשיער הג'ינג'י והמזוהה איתה לטובת שיער שחור. משנה צבע משנה מזל?

 

- December 28th: Bella via Snapchat

A photo posted by BELLA THORNE UPDATES™ (@thorneupdates) on

מרוכזת

לאחר שסיימה את הסכסוך המשפטי שלה עם חברת התקלטים, ריטה אורה דוהרת מחדש. בראיון חדש היא מספרת כי היא מתכוונת לשחרר אלבום חדש בקרוב וכי כולה מרוכזת במוזיקה ולכן היא לא חושבת על אהבה, למרות שהיא הרגישה בודדה ורגשנית.

© צילום מסך מיוטיוב

היורשים הגיעו

בשעה טובה הזמרת פינק הכריזה באמצעות האינסטגרם על לידת בנה השני, שזכה לשם ג'יימס מון הארט. הודעה זו מגיעה קצת יותר מחודש לאחר שפינק הכריזה על הריונה. גם אלן פומפאו אותה בטח תכירו כמרדית' מ"האנטומיה של גריי" הכריזה דרך האינסטגרם כי היא ילדה את בנה השלישי, שזה לשם אלי כריסטופר ויש גם נקוה ישראלית - הדוגמנית אסתי גינזבורג הודיעה גם היא על הריון נוסף (שני במספר). שיהיה במזל טוב!

דניאל מורשת

כוכב הנוער, דניאל מורשת, חגג את יום הולדתו ה-23 ביום שבת האחרון במהלך הפסטיגל. מכיוון שהוא בילה שם את כל היום, כדי שהמשפחה וחברים יספיקו לחגוג איתו, הם החליטו להפתיע אותו ולהגיע עם עוגה ובלונים לגני התערוכה ובין המופעים נכנסו אל מאחורי הקלעים והפתיעו אותו עם שירי יום הולדת.

פצועי הפסטיגל

הפסטיגל הוא אחד מהמופעים היותר אינטנסיביים ובכל שנה מחדש אנחנו שומעים על הפציעות והמחלות של כוכבי המופע. השנה אם ראיתם כי במהלך המופע שירן סנדל צולעת וכי לאורך כל המופע היא על נעליים שטוחות בזמן שהאחרות על נעלי עקב בחלק מהזמן, זה מפני שהכוכבת סובלת מדלקת השריר בכף הרגל. בנוסף, עודד פז סבל במהלך השבוע האחרון משפעת.

אולי בשנה הבאה הנושא יהיה
אולי בשנה הבאה הנושא יהיה "הישרדות: פסטיגל"? © יחסי ציבור

סולד אאוט

אם כבר ענייני פסטיגל, היום נודע שבפעם הראשונה ובאופן היסטורי, כל הכרטיסים למופעי הפסטיגל בתל אביב הם סולד אאוט (נגמרו) ולאור ההצלחה בהפקה מהרו להכריז על מופע נוסף שיתקיים כבר ביום שני הקרוב.

מאושפז

ביום חמישי האחרון הגיעו דיווחים כי רוב קרדשיאן הובהל לבית החולים וכי אימו קריס ג'נר ובת זוגו בלאק צ'יינה לצידו. עד כה לא סופקה סיבה רשמית לאשפוז, אך לפני כשנה קרדשיאן אושפז בעקבות התפרצות מחלת הסכרת אצלו וישנו סיכוי כי זו הסיבה שהאח במשפחה המפורסמת מאושפז גם הפעם. מנגד, עולות טענות כי העליות והמורדות במערכת היחסים שלו עם צ'יינה גרמו לרוב לבעיות ולחצים שהפכו לקשיים בריאותיים. אנחנו נמשיך לעקוב.

זאב זאב

נועה קירל וברק שמיר שיתפו בסטורי בחשבונות האינסטגרם שלהם תמונות שלהם בשדה התעופה וכתבו שהם טסים לחו"ל, אולם לאחר כמה שעות העלו תמונה נוספת שבה סיפרו בסנאפצ'אט שהם עבדו עלינו והם בכלל טסים להופעה של נועה באילת. מדובר בפעם השניה שהזוג עושה את אותו התרגיל.

נועה קירל וברק שמיר
נועה קירל וברק שמיר © אינסטגרם

אופסי

קיילי ג'נר הגיעה השבוע למסיבת הכריסמס של המשפחה שלה בלוק מושקע רק שמסתבר שהזמרת טיילור סוויפט לבשה בעבר את הבגדים שג'נר לבשה לאירוע בעבר. ג'נר החליטה לפנק את האחייניות שלה נורת' ווסט ופנלופי דיסיק במתנות מיוחדות לכריסמס ונתנה להן ערכות איפור של המותג שלה עם השמות שלהן על הערכות, כנראה שהיא שכחה שהן רק בנות שלוש וארבע. כנראה שמי שעזרה לאושיית הביוטי להכין את המתנות המיוחדות היא העוזרת האישית שלה ויקטוריה עימה הכוכבת מנהלת יחסים קרובים, וג'נר אף עזרה לתכנן את הצעת הנישואים שלה. ויקטוריה כמובן לא נשארה חייבת והרעיפה מחמאות רבות על קיילי בראיון.

 

A photo posted by Scarlett (@swift.itoff) on

חוזרת לסנאפ

סלינה גומז התאשפזה לא מזמן במכון שיקומי בעקבות חרדות ודיכאונות ובמהלך האשפוז היא החליטה לקחת קצת הפסקה מהמדיה החברתית. לאחר שהשתחררה מהמכון והתגברה על הכל, גומז ממשיכה לחזור לשגרה ולאחר שחזרה לאינסטגרם לפני כחודש היא עושה קאמבק גם לסנאפצ'אט בסרטון שלה יחד עם מעריצה.

אוי לא!

מיילאס טלר, שחקן הלוהט המוכר לנו מסדרת הסרטים הכובשת "מפוצלים", נקלע לתאונת דרכים שנראתה די קטלנית ידח עם בת זוגתו. כולנו החסרנו פעימה כששמענו על ההודעה הנוראית אבל מאוחר יותר נודע כי השניים לא נפגעו פיזית, רק שבעיקר נבלהו. אבל מזל שהכל בסדר!
 
© טוויטר

חנוכה שמח היישר מאמריקה!

מסתבר שגם סלבס מצדו השני של כדור הארץ לא פסחו על חגיגת האורות המסורתית והאיחולים מרגשים! פאולה עבדול ופול מקרטני איחלו חנוכה שמח לכולם, ואפילו דונאלד טראמפ הקדיש מזמנו לברכה קצרצרה. כמובן שגם הנציגות הישראלית בארצות הברית חשפו את החנוכייה המהממת שלהם כמו גל גדות, יעל גרובגלס ורבים וטובים. המפתיעה ביותר היא אריאנה גרנדה שבחרה גם היא לחגוג את חג האורות. מקווים בשבילם שהם אכלו סופגניות איכותיות!
 
התמונה שהעלתה אריאנה לסנאפצ'אט
התמונה שהעלתה אריאנה לסנאפצ'אט © צילום מסך

דוגמא לסובלנות

הזמר סטטיק, בחר לשתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של עץ אשוח שקנה עבור רקדני הפסטיגל, ולאחל חג מולד שמח לכל אלו שבוחרים לחגוג אותו. מצידנו מדובר במעשה נחמד, אך מסתבר שלא כל עוקביו אהבו את הרעיון והוא זכה ללא מעט תגובות נאצה על הבחירה שלו לשתף. בתגובה סטטיק הסביר לעוקביו שעלינו לדעת לקבל את האחר, ולנהוג בסובלנות. בנוסף, הוא לא ויתר לאלו שהגזימו בתגובותיהם ונקט בצעדים של חסימה ודיווח. 
 
 

לכל מי שהגיב על עץ האשוח שהעליתי שאני גוי מסריח וכו׳... את רובכם אני אחסום עוד היום, אבל אתם שלא הגבתם אלא רק חשבתם לעצמכם, יש לי שני דברים: האחד, הבנת הנקרא. כתבתי במפורש שזו מתנה לחברים שלי מקולומביה, בשתי שפות. למה אתם עוקבים אחריי אם לא מעניין אתכם מה אני רושם? והדבר השני: סובלנות. האם זה שמישהו לא יהודי באמת משנה את סוג האדם שהוא? ממש לא. עלינו לדעת לקבל את האחר והשונה ולכבד את דתו, עדתו, ודעתו. ראו מקרה גרמניה הנאצית. דוגמא נוראית אבל מדוייקת למה שקורה כששונאים אנשים על רקע הדת שלהם. אוהב אתכם המון. אם אתם יהודים, נוצרים או מוסלמים.... או כל שבר אחר. מאחל לכם יום מקסים ❤❤💯💯

A video posted by סטטיק (@static_official) on

הודעה מרגשת לכל מעריצי שכונה!

היי אתם! מעריצים מושבעים של סדרת הנוער האהובה שכונה? יש לנו הודעה מרגשת ומשמחת בשבילכם. אז תשבו, ותנשמו עמוק, כי שכונה חוזרת למסכים שלכם ב29.1! וכמובן שיהיו גם פרקים חדשים שלנו ל"בא לשכונה".
 
 

A photo posted by שכונה (@shchunatv) on

חוזרת למורה פרטי

שלומית מלכה בחרה לחבור למורה פרטי על מנת לקדם את הקריירה שלה. לא מדובר במורה פרטי במתמטיקה כמובן, אלא בהנחייה, שכמו שראיתם מלכה החלה להנחות את תוכנית המוזיקה "דה וויס" ובקרוב מגיעות אלינו תוכניות הלייב. על מנת שתוכל להתכונן לתוכניות אלה בדרך הטובה ביותר היא חברה למורה פרטי שיעזור לה עם ההנחייה. בהצלחה!
 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

מתקדמת

בשנה האחרונה ניבר מדר עברה אינספור חוויות, היא סיימה את שירותה הצבאי, נפרדה מהחבר המפורסם מייקל לואיס, ועכשיו נראה שבשביל לחנוך את השנה החדשה שבפתח היא מתפנקת לה בקמפיין חדש. מעכשיו ניבר תהיה הפנים החדשות של ענקית הקוסמטיקה מימי לוזון, לא התפלאנו עם פנים יפות כמו של ניבר מה הפלא שהיא קיבלה את התפקיד.

© רפי דלויה

מסדרת לנו את העניין

למי שלא יודע לפני מספר ימים ג'סטין עלה עם בחורה מסתורית לטיסה, וכמו כל עניין שקשור לג'סטין הוא התפשט כמו אש בשדה קוצים עם ים של שמועות, אם ציפיתם למשהו עסיסי צר לנו לאכזב. מה שקרה זה שיומיים לפני ביבר וקנדל ג'נר (שידועים כחברים טובים) צולמו על ידי מעריצה אוכלים במסעדה, ועכשיו יומיים אחר כך מדיסון בייר, שנחשבת לבת טיפוחיו של ג'סטין מאשרת לנו שהבחורה המסתורית שאיתה הוא עלה למטוס היא קנדל. כמו שכבר אמרנו מדיסון נחשבת לבת טיפוחיו של ג'סטין, הוא גילה אותה, הם קרובים והוא מעריך אותה מאוד מה שאומר שאכן זה מה שכנראה קרה.

 

Bieber n Jenner n Guy on the right side of Jenner at Five Guys burger place in Utah some days ago

A photo posted by Justin Bieber Updates™ (@justinbiebertracker) on

גנחה: פלישת הזומבים

השבוע התקיימה הקרנה לסרט החדש של ניקלודיאון "גנחה: פלישת הזומבים", בסרט יככבו הצמד המצליח וכוכבי הקלמרים "אודי ואביעד" ומי שבאו כדי לפרגן ולראות את הסרט לפני כולם הם: עופר שכטר, טל מוסרי, יעל ארד, וכוכבת "נעלמים" טלי אורן.

אחווה כתומה
אחווה כתומה © איציק בירן

נא להשיק בהתאם

העונה ה-7 של האח הגדול תיזכר הרבה בזכות דמויות חזקות כמו שי-חי, דודו כהן מעפולה, ושי מיקה יפרח. אך עם זאת - העונה השמינית כבר החלה עם דמויות לא פחות חזקות שעוד נדבר עליהם בחודשים הקרובים. ועדיין - כוכבי העונה הקודמת התרכזו כמעט בנוכחות מלאה בהשקה לבר-בית קפה בשם "פלורי" בתל אביב.

כוכבי האח הגדול 7
כוכבי האח הגדול 7 © אור גפן

חוזרת הביתה

בשבוע שעבר הפה שלנו נשאר פעור כשהבנו שקמילה קאבלו, אולי הזמרת הכי מפורסמת של להקת פיפת' הרמוני החליטה שהיא פורשת מהלהקה. כמובן מה שעניין את כולנו הוא לדעת מה יהיה הצעד הראשון שלה מיד אחרי שהיא תעזוב את הלהקה, האם היא תכריז שהיא עובדת על מוזיקה חדשה? פורשת מעולם המוזיקה? או אולי תלך לכיוון של משחק? אז זהו שלא, עכשיו היא מעדיפה דווקא להוריד פרופיל ולבלות עם משפחתה.

 

merry Christmas from my hella big hella latin family

A photo posted by Camila Cabello (@camila_cabello) on

 

תגובות