רכילות בקטנה: שגיא ברייטנר חוזר מהישרדות. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: שגיא ברייטנר חוזר מהישרדות

השבוע ברכילות בקטנה: האם ברק שמיר בדרך למסך הטלוויזיה? להקת פיפת' הרמוני משיקה רביעייה, המסיבה הכפולה של אניה בוקשטיין והאם מיילי סיירוס וליאם המסוורת' התחתנו בסתר?

לא הספקתם לעקוב אחרי כל הידיעות החמות של השבוע? גם הפעם עשינו לכם סדר מיוחד בכל מה שקרה השבוע ואולי פספתם.

הרמוניה בארבע

קצת פחות מחודש לאחר עזיבתה של קמילה קבלו את להקת פיפת' הרמוני, חברות הלהקה הנותרות לורן הורגי, נורמני קורדיי, דיינה ג'יין הנסן ואלי ברוק משחררות לאוויר העולם תמונה ראשונה ורשמית כרביעייה. הבנות הודיעו הן כי הן חתמו על עסקה מחודשת עם חברת התקליטים שלהן כלהקת בעלת ארבע חברות, רק מה הן יעשו עכשיו עם שם הלהקה? 

 

A photo posted by Fifth Harmony (@fifthharmony) on

הקאמבק בעיצומו

אחרי תקרית השוד האלים של קים קרדשיאן בפריז בחודש אוקטובר האחרון הכל היה נראה שחור בעתידה של משפחת הטראש, במיוחד לאחר שצילומי העונה ה-12 של הריאליטי המשפחתי נגמרו מוקדם מהצפוי והפקת הסדרה הוקפאה. אלא שיחד עם הקאמבק המתמשך של קימי וחזרתה לחייה השגרה. נודע כי התוכנית תחזור למסך הקטן, ועונתה ה-13 תעלה לשידור בערוץ "E!" בבכורה במהלך חודש מרץ הקרוב. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

קסם

קסם התרחש למעריצי התוכנית "המכשפים מבוורלי פלייס" כששני כוכביה, סלינה גומז שגילמה את אלכס ודיוויד הנרי שגילם את ג'סטין, התאחדו בזמן 'אינסטגרם לייב' בו השניים החלו לבנות בצחוק את עלילת ההמשך של התוכנית האהובה והוסיפו כי הם רוצים לקיים איחוד של סדרת הקאלט: "האם עלינו פשוט להחזיר את "המכשפים מבוורלי פלייס? אני חושב שאנחנו צריכים" אמרה גומז. אנחנו לגמרי בעד! עוד ''קסם'' שהתרחש בעולמה של הזמרת והשחקנית היה כאשר צילמה אינסטגרם לייב נוסף, הבסטי טיילור סוויפט הגיבה לה "מותק" ובכך הפריחה את השמועות כי יש סכסוך בין השתיים.

 

עונת הסתיו

כבר שנים רבות שסתיו סטרשקו מבלבל אנשים בנוגע למגדרו עם המראה האנדרוגני שלו. כעת, החליט סטרשקו לשים קץ לבלבול ופירסם סטטוס בו הוא מבקש שיפנו אליה מעתה בלשון נקבה. הדוגמנית גם התראיינה בלשון נקבה בקמפיין החדש לרשת האופנה הבינלאומית הנחשבת "אורבן אאוטפיטרס" בו היא מככבת לצד שלל דוגמנים ייחודים במסגרת הקמפיין המדובר.

 

When you're being driven around Brooklyn in van wearing nothing but a robe 😂⁦❄️⁩😂❄️😂

A photo posted by Stav Strashko (@stavstrashko) on

קנדל מתמודדת

אנחנו כבר יודעים שלא הכל קצפת אצל האחיות המפורסמות בעולם, לאחר שחשפה בעבר כי היא סובלת מהתקפי חרדה, בין היתר בעקבות החששות לאבטחה של משפחתה, הסופרמודל המצליחה פירסמה מכתב פתוח באפליקציה שלה בו היא מספרת כיצד היא מתמודדת עם החרדה: "פעם היה לי התקף ממש רע על מטוס. הרגשתי שהלב שלי דופק על מיליון קמ"ש", שיתפה ג'נר את הקוראים וחשפה את דרכי ההתמודדות שלה, "למדתי שזה בעיקר נפשי, אז אני מנסה למנוע התקפי חרדה בכך שאני מנסה להסיח את דעתי", כתבה הדוגמנית והוסיפה: "זה כולל תרגילי נשימה ומדיטציה".

© gettyimages

משפחה שכזו

ג'יידן ווילו סמית' הם דור ההמשך לשחקנים המוערכים וויל וג'יידה סמית' וכוכבים לא פחות בזכות עצמם. השבוע, הגולשים ברשת שמו לב למשהו מוזר מאוד בשמותיהם של הצאצאים - השמות הם בעצם השמות המקבילים לשמות ההורים! שמו של ג'יידן מקביל לשם של אימם ג'יידה ושמה של ווילו מקביל לשמו של אביהם וויל. הגילוי גרם לנו לתהות האם משפחה אוהבת או במשפחה שהורים אוהבים את עצמם קצת יותר מידי?

© gettyimages

בינלאומי

רגע לפני שמתגייס ונפרד מרעמת התלתלים שלו, ברק שמיר טס לחו"ל לחרוך את המסלול בשבועות האופנה הבינלאומים. ראשית טס שמיר ללונדון - שם הוא דיגמן בפעם השנייה בתצוגה של מעצבת האופנה הנחשב ויויאן ווסטווד. הדוגמן הישראלי כל כך מוצלח על המסלול שאף מגזין האופנה הנחשב "ווג" צילם סרטון שלו שהועלה לסטורי של המגזין, וברק אפילו קיבל תיוג מאנשי המגזין, כבוד לו לא זכו שאר הדוגמנים בתצוגה.

 

•Vivienne Westwood• fashion show in London @londonfashionweek @viviennewestwoodofficial

A photo posted by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

בימים שעברו מאז התצוגה שמיר כבר הספיק לטוס למילאנו ולהיבחן לתצוגות אופנה נוספות, ולא שוכח לתעד בחשבון הסנאפצ'אט שלו את כל המתרחש. אם שלל הפרויקטים שהוא עשה בחו"ל השבוע לא מספיקים, השבוע נודע לנו כי קיים סיכוי שהדוגמן ינחה את תוכנית הכשרונות לצעירים "ליפסטאר" לצד נועה קירל בערוץ יס קידז החדש של יס. ובמידה שברק לא ישתתף בתוכנית מי שצפויים לתפוס את מקומו הם עומר דרור או שגיא ברייטנר.

בייבי בום

האם קורטני קרדשיאן בדרך להמשיך את השושלת ולהביא ילד רביעי במספר? במהלך שבוע נפוצו שמועות כי קרדשיאן בהריון רביעי מבן זוגה סקוט דיסיק עימו היא במערכת יחסים "און אנד אוף" שמתעודת בקביעות בתוכנית הריאליטי המשפחתית. השניים נפרדו ביולי 2015 בעקבות בגידתו של דיסיק ואושר כי הזוג חזר בסוף דצמבר האחרון. מקור סיפר לאתרי הרכילות מעבר לים כי קורטני נמצאת בשלב הראשוני של ההריון המדובר, אולם הודעה רשמית מהכוכבת טרם התקבלה. 

 

🎯when it rains in LA

A photo posted by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

בינלאומיים

אחרי שכיכבו בסדרות מצליחות כמו "גאליס", "חשופים" ו"כפולים", אנחל בונני לגמרי על הגל, והשבוע נודע כי הוא קטף תפקיד מעבר לים, בסדרת הפשע "Absentia" שם הוא צפוי לשחק לצד סטנה קטיק (שאותה אנו זוכרים מהסדרה המצליחה "קאסל"), ופטריק האוסינגר. מי שעוד לגמרי על הגל הוא אקי אבני (שמככב בימים אלו ב"ראש גדול") שגם החל את משחקו בהצגה "אהבה בשלושה חלקים" לצד עומר דרור, וגם כמו אנחל גם אקי קוטף תפקיד בינלאומי וישחק בסרט "The way out" שם ישחק איש נדל"ן בשם ריאן.

 

Why so serious.. @heusinger #whatsupDoc #Tommy&Nick #newproject #justaScrape 🎥

A photo posted by Angel Bonanni (@angelbonanni33) on

לא רק שחקנית

אם יש משהו שדיי התאכזבנו מליאה מישל זה כשהיא זנחה את עולם המוזיקה, אבל עכשיו היא חוזרת! השבוע נודע שהיא חזרה לסטודיו ושהיא עובדת על מוזיקה חדשה. לפי דיווחים מעבר לים מדובר באלבום חדש. תודו שהתגעגעתם!

 

צובע

כחלק מהקמפיין השיווקי של "פיוז טי" כוכב הרשת הכי מצליח בישראל, גיא טי וי, צבע את סימן ההיכר שלו (השיער הג'ינג'י) לשחור! גיא לא הסתפק פה וגם העלה סרטון לעמוד היוטיוב המפורסם שלו ועל תהליך צביעת השיער שהותיר אותנו די בהלם.

 

דבש בפרס

אייל גולן זכה בפרס הזמר המושמע ביותר לשנת 2016 של חברת "לינקטון", מה שגרר להופעה מיוחדת של לירן דנינו ביחד עם אייל.

אייל גולן
אייל גולן © אלוני מור

משתפת

השבוע זנדאיה שיתפה אותנו בפוסט כל כך מרגש באפליקציה שלה בה סיפרה על פרידה קשה שעברה ואיך היא התמודדה: "התחלתי לנסות לעשות יותר כיף, ניסיתי דברים חדשים - לצאת החוצה ולעשות יותר דברים, מערכת יחסים בריאה לא אומרת שאתה צריך להיות צמוד לבן אדם 24/7".

מחובר לחיים

אחרי שנה לא פשוטה שעברה על אמיר פרישר גוטמן, עכשיו הגיע הזמן להתחבר אליו אפילו יותר. אמיר יככב בעונה החדשה של הדוקו-ריאליטי של HOT - "מחוברים", מי שעוד לוהקו לעונה החדשה הם: הזמר איתי לוי וכוכבת הילדים רינת גבאי.

© איציק בירן

אהבה לג'סטין

אחד השירים הכי מפורסמים של הזמר הקנדי, ג'סטין ביבר, הוא "Love yourself", מי שכתב אותו הוא הזמר אד שירן, עכשיו הוא מספר לנו איך התהליך קרה: "זה היה שיר שאני כתבתי סתם הוא לא הומצא להיות כזה (הכוונה למצליח), ג'סטין לקח אותו ועשה את הדברים שלו (השינויים שלו) עליו ושחרר את זה כסינגל והפך את זה ל..פשוט אני"

 

חגיגת המאמן

ביום שלישי האחרון, חגג כדורגלן העבר והמאמן הנוכחי של "גולסטאר", שייע פייגנבוים, את יום הולדתו ה-69 במועדון הסטורי בתל אביב. מי שהגיעו לאחל מזל טוב הם כוכבי גולסטאר מכל הזמנים וביניהם ירון ברלד, ליאון שניידרובסקי, ג'ובאני רוסו, גל אוחובסקי וגם הגולסטאריות העתידיות: טיטי איינאו, סילבי ג'אן ועוד.
 
© אור גפן

מלך הרדיו

והנה עוד חגיגת יומולדת נוצצת - שדרן הרדיו, מושיקו שטרן, חגג השבוע את יום הולדתו ה-34 במסיבה נוצצת ועמוסה בסלבס. הגיעו לחגוג איתו: מוקי, רמי קלינשטיין, הראל סקעת, נתן גושן, אניה בוקשטיין, סטטיק ובן אל, אליעד נחום, אדיר גץ, קובי אפללו, אמיר דדון, עילי בוטנר וילדי החוץ ורבים נוספים.
 
© ענת מוסברג
© ענת מוסברג

מסיבה חשודה

מיילי סיירוס וליאם המסוורת' הם ללא ספק הזוג שסחף סביבו הכי הרבה סיפורים והכי הרבה שאלות על מערכת היחסים שלהם. עכשיו יש סביבם היסטריה חדשה - בערב השנה החדשה השניים ערכו מסיבה גדולה יחד עם המשפחות של שניהם. המעריצים של השניים חושדים כי המסיבה נועדה לחתונה בסתר. כידוע, השניים כבר מאורסים, מה שמוסיף לאמינות התיאוריה.

שרד וחזר

אז כמו שבטח כבר שמעתם, שגיא ברייטנר עתיד לככב בעונה הבאה של "הישרדות" שהסתיימה להצטלם בשבוע האחרון. בימים האחרונים ברייטנר חזר לארץ ושיתף תמונה ראשונה עם רמז למסע המיוחד, אז עד שנזכה לראות אותו קופץ מעץ לעץ גם על המסך, זכינו לראות באינסטגרם של המנחה, גיא זוארץ תמונה מהביקור המפתיע של אשתו, יעל בר זוהר, שהחליטה לטוס עד שם מרוב געגוע.

 

The end of a long trip..(soon) // #misshome #soon #waitforit

A photo posted by Sagi Braitner (@sagibraitner) on

 
© אינסטגרם

סתם או לא?

אנחנו רואים את סטטיק ובן אל בימים אלו שופטים בריאליטי "הכוכב הבא", אך בהחלט הגיע הזמן למשהו חדש נוסף. השבוע נודע לנו כי השניים קיבלו הצעה להשתתף בסדרה שעוסקת בחיים שלהם! אז עד שיהיו לנו עוד פרטים על התכנית החדשה, נספר לכם כי השבוע סיימו הצמד להקליט את הלהיט הבא שלהם - "זהב".
 

לא מוותרת

נראה שאחד ממעריציה של הכוכבת בלה ת'ורן תפס אומץ ובחר להביע את דעתו הנוקבת על העובדה שבלה ת'ורן החליפה כמה פעמים את בני הזוג שלה. מסתבר שהעובדה הזו תסכלה את אותו המעריץ והוא בחר לצייץ לה מילים גסות וביניהן גם כינויי גנאי כמו "בוגדת כפייתית". ת'ורן לא נשארה חייבת ומיד השיבה בתגובה: "הייתי בפרידות קשות, הייתי במערכות יחסים מהנות, אבל המעריצים חייבים להבין שלא כל בחור שאני נפגשת איתו זה בן הזוג החדש שלי, וככה גם לא יצוצו תגובות גסות כאלה". תכלס, הכי צודקת בעולם!

 

Fuck yeah animal rights @charliedepew #animal #rights #sundayfunday

A photo posted by BELLA (@bellathorne) on

חשבון פתוח

ג'סטין ביבר ידוע לכולם כאחד שמייצר לא מעט שערוריות. השבוע, הסתבך הזמר בסיפור חדש. ביבר נתבע בסך מיליון דולר על ידי השכן שלו. למי שמסתקרן על מה הוא נתבע נזכיר שמדובר בסיפור המוכר בו ג'סטין ירק על השכן ואף זרק לעבר ביתו ביצים.
 
 

רווקה חדשה

סוף סוף, אחרי אינסוף קונספירציות שונות, סיפורים ושמועות בלתי פוסקות, ניקי מינאז' מאשרת סופית ורשמית שהיא רווקה לאחר פרידה מבן הזוג שלה בתקופה האחרונה, מיק מיל. דיווחים מספרים שחגיגות יום ההולדת שלה ביחד איתו לא היו להיט, וכפי הנראה הובילו לפרידה הסופית בין השניים. אנחנו הכי שמחים שהכח בסדר עם ניקי.

מסיבת סיום

אחרי חנוכה שלם של 50 הופעות, סיימו הקאסט של המחזמר "היפה והחיה" את מופע הסיום במסיבה נוצצת וכיפית במיוחד! אז אחרי חנוכה עמוס וגדוש מסיבה היא ללא ספק הדרך המעולה לסיום של מחזמר מוצלח במיוחד בכיכובם של אניה בוקשטיין ועוז זהבי.

© רפי דלויה

אפקט ביונסה

נראה כי סולאנג', אחותה הצעירה של האחת והיחידה - ביונסה כמובן, צועדת בעקבותיה. השבוע ביונסה בכבודה ובעצמה ראיינה אותה למגזין שבו סולאנג' תככב בשער. במשך הראיון הן דיברו על האלבום החדש, הפתעות בהמשך והשפעות מוזיקליות שונות. במהלך הראיון, היה רגע מרגש, כזה שיש רק בין אחיות בעוד שביונסה לא חוסכת במחמאות כמו "רוקסטאר" ומספר כי תמיד ידעה שאחותה תגדל להיות משהו מיוחד. היא הוסיפה: "אני המעריצה הכי גדולה שלך, ואני גאה בך בטירוף" אין על ביונסה, ואנחנו כבר ממש מחכים למוזיקה של סולאנג'!

 

💕

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

חיבור מיוחד

דיסני אישרו בחשבון האינסטגרם שלהם כי אריאנה גרנדה וג'ון לג'נד יהיו שני הזמרים שישתפו פעולה ביצירת הפסקול הקסום של הסרט הקולנועי החדש "היפה והחיה". התרגשנו!

בלגן בשדרת הכוכבים

נראה שההופעה השערוריית של מריה קארי בערב השנה החדשה, וה"תלונות שלה" על מערכת הסאונד לא ממש התחבבו אצל קהל מעריציה הנרחב, מה שהוביל להשחתת הכוכב שלה בשדרת הכוכבים המפורסמת שבהוליווד. אנחנו ממש מקווים שלא מדובר בפתיחה לתקופה קשה בחייה של קארי. 

 

תגובות