החמישייה: הזוגות הכי חמים בעולם הבידור. צילום: אינסטגרם, GettyImages

החמישייה: הזוגות הכי חמים בעולם הבידור

הכירו את פינת "החמישייה" שתעשה לכם סדר ומדי שבוע תביא לכם את חמשת הדברים הכי חמים שיש בעולם הבידור. והפעם: הזוגות הלוהטים והאהובים!

לא מעט פעמים אנחנו נתקלים בשיתופים ותמונות נוצצות באינסטוש של בני זוג שנמצאים יחד כבר תקופה ארוכה, ולאחרונה אנחנו מתעדכנים גם בסיפורי אהבה חדשים ומפתיעים שנוספו לאוסף הלוהט וכבר מהרגע הראשון שאנחנו שומעים עליהם זה הולך ונהיה רציני! אז מי לדעתנו הזוגות הכי חמים שיש בביצה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סלינה גומז ודה וויקנד

הזוגיות העכשווית ביותר. לא מפסיקים לדבר עליהם ברשתות החברתיות והסיבה ברורה מאוד. לפני חודשיים דה וויקנד נפרד מהאקסית הדוגמנית שלו, בלה חדיד ונראה שהוא התגבר על זה מאוד מהר ולא חשב פעמיים לפני שעבר הלאה וכבר נכנס לזוגיות עמוקה ונוצצת נוספת. היא מצידה רק השתחררה מאישפוז עצמי למשך חודש ואז חזרה ובגדול. מהרגע הראשון ששמענו על השניים בהפתעה אנחנו רק מתעדכנים שהם לא מפסיקים לבלות ביחד במסיבות, ארוחות ואיך לא? המון תיעודים!

© gettyimages

אישור כניסה לחמישייה: בני זוג לדעתנו לא נמדדים על סמך אם הם נראים יפים ביחד, אלא אם יש דינאמיקה גדולה ביניהם. אם אנחנו שומעים עליהם יותר דברים, אם אנחנו מתעדכנים שמערכת היחסים ממשיכה להיות רצינית ופה זה לגמרי קרה! ובנוסף לכל, שניהם זמרים חזקים בתעשייה וגם דה וויקנד ממש לא במקרה הזכיר את סלינה באחד משיריו אז בכלל גם הדרך לזוגיות הזו הייתה מדוייקת לחלוטין! 

תובל שפיר ודור קדוש

גם להם בהחלט לא חסר, אז נכון שתובל לא משתף הרבה תמונות באינסטגרם - אבל כשזה קורה אז הוא דואג גם להציג לנו את דור, בעוד היא לא מפסיקה לשתף בתמונות משותפות ואף לתעד בלייב לסטורי'ז. השניים בזוגיות כבר ארבע שנים בהן הספיקו לעשות נסיעות לחו"ל, בילויים בארץ, חגיגות ומה לא? והנה הזוגיות הזו עכשיו נהייתה עוד יותר מדוברת, כי ממש לפני שבועיים הם עברו לדירה משותפת.

מעבירים חפצים
מעבירים חפצים © צילום מסך מאינסטגרם

אישור כניסה לחמישייה: השניים חווים מערכת יחסים עם דינאמיקה שממשיכה להתעצם ולהתרחב, גם כמות השנים של הזוגיות מעידה על קשר יציב, חזק וכזה שרק מתבקש להישאר ככה לנצח. 

ג'ניפר לופז ודרייק

זוג נוסף שגם הוא 'דנדש' לגמרי, עוברים ביחד כבר כמעט חודש של זוגיות גדולה, שפע של יציאות למועדונים, לברים ולמסעדות. השניים הספיקו כבר לשהות בלאס ווגאס ביחד ועונדים את אותה שרשרת. ואגב שרשרת, לפני לא מעט זמן ממקור נוסף מעבר לים נמסר כי דרייק החליט שהוא רוצה להשקיע ממש בבת זוגתו וקנה לה שרשרת בשווי מאה אלף דולר! מערכת היחסים הזו כנראה מעוררת קנאה לא קטנה אצל האקסית של דרייק והחברה הטובה של לופז, ריהאנה אבל זה כמובן לא מונע מהם להמשיך להעביר ביחד ימים מאושרים.

© צילום מסך אינסטגרם

אישור כניסה לחמישייה: בכל זאת מדובר בזוג שלא מזמן התחילו את הדרך שלהם ביחד וכבר החוויות המשותפות שהם עוברים כבר ממש לא בשלב של "זו רק ההתחלה" כמעט כל שבוע יש עדכונים על דברים רציניים שקורים ביניהם. זה לגמרי מעלה את השאלה, אם זו לא זוגיות לוהטת אז מה זה עוד כבר יכול להיות?

יהודה לוי ושלומית מלכה

ה-זוג שאהוב על כולם, שעובר ביחד כבר שנתיים של מערכת יחסים הדוקה ואופטימית ביותר שיש ונמצא כבר ממש לפני חתונה. שניהם גם דוגמנים אז בכלל ההתאמה הזאת שתחבר ביניהם לגמרי התבקשה! בנוסף הם דואגים לעלות עשרות שיתופים ותמונות כמעט כל שבוע לרשתות ולתעד את הרגעים הכיפיים שהם חווים ביחד וחצי שנייה לא עוברת מאז שכל תמונה עולה וכבר יש 4,000 לבבות.

© אלירן אביטל

אישור כניסה לחמישייה:  מהרגע הראשון שהם יצאו הם התחילו לרתק יותר מאלפי גולשים ומעריצים ומעולם לא הייתה אפילו רבע הפוגה מדיבור עליהם, זה סימן שהזוגיות הזו היא באמת משהו מיוחד. ולמרות ששניהם פרזנטורים של חברות מתחרות - הם הכי ביחד שיש. בנוסף, "דובי ודובי" זה הכי חמוד שיש בעולם ושלא נשכח שאתם בחרתם בהם בתור "זוג השנה" שטקס נבחרי השנה שלנו!

לי בירן ואליאנה תדהר

החמישייה שלנו נסגרת עם הפאוור קאפל הכי חם בישראל שכבר זכה לכינוי "ליביאנה". כבר כמה חודשים מנהלים הצמד מערכת יחסים נוצצת ואף ממש השבוע עברו השניים להתגורר בדירתה של תדהר. הם התאהבו על צילומי "או בוי", שם הם גם משחקים זוג ואף חולקים עוד כמה פרויקטים משותפים שבמקרה הזה רק יחזקו את הקשר.

© ירדן הראל

אישור כניסה לחמישייה: אם הייתם אומרים לנו לפני שנה שהם יהיו זוג - היינו צוחקים רק מהרעיון. בשום תסריט לא ראינו את זה קורה. היא הייתה בת הזוג של אורן רוגובין והוא היה בשיאה של מערכת יחסים פופולרית ואהובה לא פחות יחד עם דר זוזובסקי. ברגע שכל אחד נפרד מהזוגיות הקודמות - הם החלו לראות אחד את השני בעין רומנטית - וזה עשה את העבודה. הם לגמרי הרוויחו את המקום ב"החמישייה" בעיקר בגלל שזה סיפור קצת מהאגדות.

תגובות