מזכיר לכם משהו? נטלי ויפתח האמריקאים נפרדו!. צילום מסך מאינסטגרם

מזכיר לכם משהו? נטלי ויפתח האמריקאים נפרדו!

הם עוד לא התפרסמו עם הגרסה שלהם וכבר הספיקו להיות זוג נוצץ שהכיר על הסט וגם להיפרד ולמחוק כל קשר לזוגיות. מה הסיפור של "דר ולי" מהגרסה האמריקאית של החממה?

אחרי שהיינו הראשונים לבשר לכם על הזוג החדש שקם על סט "החממה" האמריקאית, דאלאס הארט, וגרייס ואן דיאן. כעת מגיעה הבשורה ההפוכה והפחות שמחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בדרך כלל אנחנו לא נוהגים לסקר את חייהם הפרטיים של כוכבים הרבה לפני פרצו על המסך, אך פה היה מדובר במקרה אירוני למדי. דלאס וגרייס הם לא עוד זוג רגיל. הדמויות שהם משחקים ב"GreenHouse Acadmy" הם יפתח הר-לב (או בשמו האמריקאי-ליאו) ונטלי קליין (או בשמה האמריקאי-ברוק). בגרסה הישראלית השחקנים של אותן הדמויות (דר זוזובסקי ולי בירן) הפכו גם הם לזוג במציאות ואחרי הרבה אהבה בין השניים הם נפרדו - בדיוק כפי שקרה גם לזוג הזה.

© אינסטגרם, יחסי ציבור

הזוגיות של דר ולי החזיקה במשך שנתיים, בעוד הזוג האמריקאי החזיקו מעמד כחצי שנה בלבד (מאז צילומי הסדרה ועד כה) וזה עוד לפני שהגרסה שלהם ללהיט הנוער עלתה לאוויר ברשת "נטפליקס" שעתידה לשדר אותה בהמשך השנה.

מי שחיפש רמזים לפרידה לא היה צריך להתאמץ, גרייס כבר מחקה את התמונות הזוגיות המשותפות שלהם מחשבון האינסטגרם שלה (אולי בכדי למנוע ממעריצים עתידיים מרחבי העולם לשאול שאלות) בעוד דאלאס עצמו בחר דווקא להשאיר את התמונות המשותפות לעיני כל, כשהאחרונה שבהם עלתה ב-1 לינואר 2017.

 

Starting the year off right #2017

A photo posted by Dallas Hart (@dallrulz) on

בשבוע שעבר, בעת צילומי איחוד "החממה" הישראלית, שאלנו את שיר מורנו בראיון על הסט את דעתה על הזוג האמריקאי. היא מצידה קיוותה שהסוף של הזוגיות הזאת לא תהיה כסופה של הזוג הישראלי, אך לצערנו זה נגמר אותו הדבר. את הראיון המלא נפרסם בהמשך השבוע באתר ובאפליקציה.

תגובות