מאליאנה ועד תובל: למי הסלבס שלנו דומים בשבוע הכפילים?. צילום מסך

מאליאנה ועד תובל: למי הסלבס שלנו דומים בשבוע הכפילים?

שבוע הכפילים הבינלאומי הגיע ואנחנו יצאנו לחפש את הדומה לכוכבים הישראלים. על אילו קשרים תאמרו "יואו נכון", על איזה "וואלה?" ועל מה תגידו "ידעתי!" – דופלגנגרס? #התחלנו!

חודש פברואר מלא בתאריכים מיוחדים כמו יום האהבה ויום הולדת של דר זוזובסקי. אבל אין ספק שהמועד שאנחנו הכי אוהבים בחודש הזה הוא שבוע הכפילים הבינלאומי שבו אנחנו מחפשים כפילים לעצמנו וכשאנחנו מסיימים איתנו אנחנו עוברים לכוכבים שלנו. אז מי הם הכפילים שבחרנו השנה לכוכבים ועד כמה הם דומים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אליאנה תדהר ואביב פנקס

כשגאליס ירדה מהמסך ופלאשבק עלתה, לא יכולנו שלא לשים לב לדמיון בין הכוכבות הראשיות. כאשר פנקס הופיעה בנעלמים כבר ראינו את הפרטים הקטנים בפנים שמזכירים כוכבת אחרת – תדהר.

© צילום מסך

ספיר בן רובי ואנה בול

עוד שחקנית ב"נעלמים" שנראתה לנו מוכרת בשנייה הראשונה על המסך היא ספיר בן רובי. ואם היא הזכירה לכם פרצוף מוכר אחר, זה כי ראינו מישהי דומה לה בעונה השישית של האח הגדול. אין מה לעשות, ספיר היא בול אנה בול.

© אינסטגרם

עדי שרון וריף נאמן

שתי השחקניות החדשות בעונה השישית של ראש גדול נראו לנו כל כך דומות שבהתחלה כמעט ולא הבדלנו ביניהן! מזל שעכשיו אנחנו כל כך מכורים שאנחנו יודעים בדיוק מי זו מי.

© צילום מסך

תובל שפיר ויואב סעידיאן רוזנברג

זוכרים את הילד מ"אבוללה" ומ"שטיסל"? לא הבנו איך הוא מזכיר לנו כל כך מה שראינו בעבר ואז הגיע פרק מגאליס וגילינו את האמת. עכשיו תגידו, יואב לא נראה כמו גרסה קטנה ושזופה של תובל? שניהם גם שיחקו עם מיכאל אלוני בתור ילדים.

© צילום מסך

גפן ברקאי והארי סטיילס

כן כן אנחנו יודעים מה אתם חושבים, אין קשר. אבל אם נחזור כמה שנים אחורה נוכל לראות שגם הארי וגם גפן הצעירים חלקו את אותה התסרוקת והזכירו אחד את השני מאוד. גם אמרנו שגפן חבר בלהקת הבנים המצליחה או בוי והארי בלהקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן?

© צילום מסך

רוני דלומי ולורד

שתי הזמרות, אחת משלנו ואחת מהצד השני של העולם אולי שרות בסגנונות שונים ומתלבשות בסגנונות שונים, אך חולקות את אותם הצבעים והתלתלים המרהיבים. כמו כן, יש לשתיהן עיניים גדולות ומהפנטות שמשפיעות עלינו בדרך זהה.

© יחסי ציבור

יעל אלקנה וניב סולטן

לא רק שמדובר על שתי שחקניות עולות בשנה האחרונה, אלא גם על שותפות לדירה שחולקות תווי פנים דומים מאוד. נכון, לא רואים את זה ישר, אבל אם נסתכל עוד קצת נראה את הדמיון הנסתר שביניהן.

© אינסטגרם

גאיה שליטא כץ ובת חן סבג

שתי יוצרות ושחקניות שחולקות פרוייקט משותף – הסדרה "מטומטמת". גאיה ובת חן מזכירות אחת את השנייה בצורה מוזרה מאוד. יכול להיות שבעצם בת חן שהיא גם כיוצרת של הסדרה דאגה לליהוק של גאיה כי היא הזכירה לה את עצמה?

© אינסטגרם,אור גפן

לירון עיני וקיילי ג'נר

למי שלא שמע את השם לירון עיני, מדובר בפאשניסטה מצפון הארץ שזכתה לשיבוחות מהאחיות ג'נר בכבודן ובעצמן. אנחנו לא יודעים מה הוביל את קנדל לחשבון של לירון אבל קיילי כנראה חיפשה כפילה באינסטגרם ועל הדרך נהנתה מהסטייל האורבני והיפה.

© אינסטגרם

דניאל ליטמן ואראגורן

לדניאל ליטמן כבר מצאנו מיליון ואחת כפילים, אבל הפעם זה האחד. מדובר בויגו מורטנסן או במילים פשוטות אראגורן מהטרילוגיה המפורסמת "שר הטבעות". נכון, ויגו מבוגר מדניאל בכמה עשורים אבל אי אפשר שלא לשים לב לכמה שהם דומים, ובכלל אם נשים על ליטמן פאה וכמה שנים. חוץ מזה לדמות של מורטנסן קוראים (ארא)גורן כאשר לדמות של ליטמן בחממה קוראים דניאל (גורן).

© צילום מסך

סטטיק והאימוג'י NERD FACE

סטט בוי כל כך מיוחד שלא הצלחנו למצוא הפעם כפיל אנושי. אבל לא התייאשנו וחיפשנו בכל המדיות האפשריות עד שהגענו לאימוג'י הנ"ל שגם הוא מפורסם לא פחות. עכשיו בואו נהיה כנים, אל תגידו שלא חשבתם על זה לפחות פעם אחת.

© רפי דלויה

אגם שיינפלד והבובה הזאת

אולי ליהי לא דומה, אבל אגם כן! אם אתם שואלים את עצמכם מיהי הבובה שממש אבל ממש כפילה של שיינפלד מ"שכונה" - אנחנו בעצמנו לא יודעים כי מצאנו אותה מחידה שרצה ברשת - כך שגם היא מפורסמת במידה מסויימת.

© צילום מסך

עוד אחד לסיום!

אניה בוקשטיין ושנהב שלנו

ממגישת תכנית האינסטוש שלנו, שנהב דעבול, נפרדנו לפני שבוע אבל לא יכולנו שלא לשים לב לדמיון בינה לבין כוכבת אחרת שהיא דיברה עליה בתכנית - אניה בוקשטיין. מדובר בשתי כוכבות מוכשרות בסך הכל, לא?

© רפי דלויה, אינסטגרם
תגובות