רכילות בקטנה: הנפילה של נועה קירל. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: הנפילה של נועה קירל

השבוע ברכילות בקטנה: אליאנה תדהר בינלאומית, דורון ביטון מרגש והפאדיחה הגדולה של שופט "דה וויס" וגם: הגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית תשודר בישראל

רוצים לדעת  מהם הדברים הכי חמים בעולם הבידור שאולי עברו מתחת לראדר שלכם השבוע? בדיוק בשביל אנחנו כאן עם סיכום מיוחד שמסכם את כל מה שחייבים לדעת על עולמם של הכוכבים האהובים.

הפתיעה אותנו

השבוע, התבשרנו לבשורה די מאכזבת מצידה של זמרת הפופ טיילור סוויפט, אשר הופיעה לנו במופע המקדים לסופר בול, ומיד לאחר מכן הודיעה למעריציה כי השנה לא יתקיים סיבוב הופעות כמידי שנה. סוויפט בהחלט הצליחה לאכזב אותנו, אבל היי! תמיד יש את שנה הבאה, ונקווה שבשנה הבאה היא אכן תקיים סיבוב הופעות כהלכה.

מפלז'ר לביזנס

בזמן שאתם נהנים באינסטוש מלא מעט תמונות משותפות מהחופשה הרומנטית של "ליביאנה", נספר שמיד אחרי החופשה המשיכו השניים לארצות הברית במטרה לצלם את הפיילוט להפקה הישראלית-אמריקאית של רני סער בהשתתפותה של תדהר לצד שחקנים אמריקאים ולצד שחקנים ישראלים כדוגמת עופר חיון ("פול מון") ושני אטיאס שחלקה עם אליאנה כמה סצינות ב"גאליס". ולמי שתהה - גם לשם לי הצטרף לאליאנה.

© צילום מסך

השבוע של גאגא

זה בהחלט היה השבוע של הזמרת שנפתח עם ההופעה המטורפת שלה בסופרבול שזכתה לתשבוחות. אז למה הזמרת בכתבה בסוף ההופעה מאחורי הקלעים? הסיבה היא נפילת מתח והתרגשות עצומה מההופעה, מקור אמר ל-E! News "היא הייתה כל כך מאושרת מההופעה. זה היה כל מה שהיא ציפתה ואפילו יותר. היא מודה לכל מי שלקח חלק בהפקה ולכל מי שעבד וטרח בשבילה". אבל לא רק הבכי עלה לכותרות בעקבות ההופעה, אלא גם גופה של הזמרת. דיונים רבים על משקלה התפרסמו בתקשורת והיו אף כאלו שקראו לזמרת "שמנה". היא מצידה לא נשארה חייבת לענתה לכולם בפוסט באינסטגרם: "שמעתי שהגוף שלי הוא נושא לשיחה, אז רק רציתי להגיד שאני גאה בגוף שלי וגם אתם צריכים להיות גאים בגוף שלכם... תהיו אתם עצמכם... תודה לכם שאתם תומכים בי, אני אוהבת אתכם". ואם לא הספיק לכם מהזמרת נספר שהיא מתכננת לתוח מותג יין משלה שיכלול כמובן יין, אבל גם את כל האביזרים הנלווים לו.  

איך שכיסא מסתובב לו

זוכרים שכבר אמרנו לכם שהכל זה טיימינג בחיים? אז הנה המשפט הזה שוב מוכיח את עצמו. וייל אי אם, משמש כאחד מהשופטים בגרסה הבריטית של "דה וויס". כידוע לפי חוקי הפורמט, השופטים אינם רואים את המתמודדים והם יכולים לבחור להסתובב אליהם לפי קולם בלבד. בזמן הצילומים לתכנית צייר חבר להקת בלאק אייד פיז סמיילי שחור על הכפתור שמסובב את הכיסא והוא החליט שזה זמן מצויין למחוק אותו בזמן אודישן גרוע של אחד מהמתמודדים לתכנית. בזמן שניסה בכלל לנקות את הכפתור הוא לחץ עליו בטעות ובכך הסתובב למועמד, שכולם ידעו את הסיבה האמיתית לכך שהכיסא הסתובב. השופט המובך הסביר לזמר המזייף מדוע הסתובב, אך בכל זאת לפי חוקי הפורמט עליו לצרף אותו לנבחרת שלו. טיימינג, חברים, טיימינג.

 

הכל זה מלמעלה?

נראה כאילו דורון ביטון היה כאן מאז ומתמיד אבל דווקא תחילת הדרך שלו בעולם הבידור הייתה מסובכת, בלשון המעטה. ביטון העלה פוסט מרגש לאינסטגרם לציון שלוש שנים לתאונה הקשה אותה עבר, תאונה שלמעשה טלטלה את עולמו ואת הקריירה שלו: "תאונת אופנוע קשה שלקחה לי תפקיד ראשי בסדרה בערוץ הילדים גבתה מהוריי לילות ללא שינה ואינספור דאגות ותפילות מאנשים יקרים. היום שלוש שנים אחרי, אני יכול לומר שהכל לטובה, קיבלתי תפקיד מרכזי בעונה השנייה ותפקיד ראשי בסדרה מצליחה בשם להתבגר, הכרתי חבר יקר שהפך להיות השותף שלי, הן בקריירה והן בחברות נפש אמיתית. דלתות שנסגרו בפניי נפתחו כאילו מעצמן, מכיוונים שונים שמעולם לא העליתי על דעתי שיפתחו. כל שנותר לי להגיד הוא תודה. תודה על זה שלא תמיד אני מבין למה דברים קורים". 

 

היום לפני שלוש שנים עברתי את הטלטלה הגדולה בחיי. תאונת אופנוע קשה שלקחה לי תפקיד ראשי בסדרה בערוץ הילדים (האודישן הראשון בחיי) גבתה מהוריי לילות ללא שינה ואינספור דאגות ותפילות מאנשים יקרים... מאותו היום אמי היקרה לקחה על עצמה את מצוות כיסוי הראש כדרך קבע... והיום שלוש שנים אחרי, אני יכול לומר שהכל לטובה מניסיון אישי, קיבלתי תפקיד מרכזי בעונה השנייה ותפקיד ראשי בסדרה מצליחה בשם להתבגר, הכרתי חבר יקר שלימים הפך להיות השותף שלי בכל היבט, הן בקריירה והן בחברות נפש אמיתית. דלתות שנסגרו בפניי נפתחו כאילו מעצמן, מכיוונים שונים שמעולם לא העליתי על דעתי שיפתחו. כל שנותר לי להגיד הוא תודה. תודה על זה שלא תמיד אני מבין למה דברים קורים, אבל מאותו היום אני מבין ובטוח שהכל פשוט ה-כ-ל קורה לטובתי. #תודה

A photo posted by Doron Biton (@doron_beaton) on

בדרכה של האקסית

בתחילת השבוע פורסם כי האיש החשוב מאוד, יהודה לוי, נמצא במגעים עם חברת "פלאפון" להפיכתו לפרזנטור של החברה. אנחנו רק נזכיר כי האקסית המיתולוגית של לוי, הלוא היא נינט, הייתה הפרזנטורית של החברה לפני כעשר שנים והיא אפילו גילחה את הראש לטובת הקמפיין. מעניין אם גם יהודה יעשה קרחת או אולי דווקא יגלח את הזקן?

יעל בר זוהר ללא פילטרים

והנה עוד אקסית של יהודה לוי. אתם אולי הייתם קטנים מדי אבל פעם יעל בר זוהר הייתה השירן סנדל של בני הנוער וגם של המבוגרים. היום, היא כבר לא מזוהה עם קהל הילדים והנוער והיא החליטה לעבוד על סרט דוקומנטרי חדש על בני נוער שהם גם למעשה כוכבי נוער. במסגרת הסרט, היא תראה את כל הצדדים של כוכבי הנוער - הקשיים, רגעי התהילה, העבודה הקשה והטירוף סביב הכוכבים. אנחנו יכולים להציע ליעלי לבוא לראיין את כוכבי no filter כי אין ספק שמדובר בכוכבים אמתיים. 

© רפי דלויה

לא מפחדות להביע דעה

בתקופה האחרונה התבשרנו כי קמילה קבאלו, שעזבה את פיפת' הרמוני והשאירה חלל ריק. בנוסף למעריצים שבורי הלב, גם ליטל מיקס החליטו להביע את דעתן בנושא ממש השבוע. ג'ייד מליטל מיקס סיפרה כי ''אנחנו המומות. אנחנו מאוד אוהבות את פיפת' הרמוני. הן קבוצה גדולה, והן עדיין יהיו,  גם כשהן ארבע". ג'סי הצטרפה אליה ואמרה כי: "בחיים צריך לעשות רק מה שעושה אותך מאושר. אם היא לא הייתה מאושרת, היא לא הייתה מאושרת וכנראה הייתה צריכה לעזוב. הן עדיין יהיו מדהימות גם בלעדיה".

טוב שנזכר לענות

זאין מאליק החליט לעקוץ מישהו בטוויטר, רק שלא ברור את מי. בכל מקרה נראה שהזמר הרגיש צורך לענות לו כמה שנים טובות אחרי כי הוא כתב "אני זוכר שמישהו אמר לי לפני זמן רב שמוזיקה זה לא התחום החזק שלי ואני צריך לבחור משהו אחר", צייץ הזמר והוסיף: "אני מניח שכולנו טובים בדברים שאנחנו לא אמורים לעשות". לא ברור למי מכוון הציוץ הזה, אבל בדבר אחד אנחנו בטוחים - מאליק הוא ממש, אבל ממש, לא זמר רע!

© צילום מסך

הם היו האוהבים הצעירים

לאליסון סטונר וקול ספרואס יש היסטוריה ארוכה ביחד. השניים יצאו לתקופה עוד לפני שאליסון קיבלתה תפקיד קבוע בסדרה המצליחה "החיים היפים של זאק וקודי". אבל סיפור האהבה המתוק הסתיים לו כשקול נפרד מסטונר ביום ההולדת שלה! מאז הם לא נפגשו שנים, אבל לפני כמה ימים שיתפה השחקנית סרטון בחשבון האינסטגרם שלה מימי הסדרה. הסרטון החמוד הזה רק מוכיח לנו שאין "בד בלאד" בין שני השחקנים הצעירים.

 

Hope your week's as dope as our dance. Or at least my bangs. Or silver chain. #suitelifeofzackandcody

A video posted by Alyson Stoner (@alysonstoner) on

עצבנית וצוחקת

בתחילת השבוע קיבלנו את ניקי מינאז' זועמת במיוחד. הפעם הראפרית כעסה על מעצב הנעליים ג'וזפה זנוטי, וזאת לאחר שבאתר שלו הופיעו מעל ל-20 דגמי נעליים תחת השם 'ניקי'. מינאז' טענה כי המעצב רצה להרוויח כסף על שמה ללא מבלי לשלם לה, ולמרות שבעבר היא הציעה לו לחבור יחד לקולקצייה משותפת, הנעליים המדוברת אינן קשורות לזמרת. לאחר מכן, האשימה ניקי את מעצב הנעליים ב"גזענות וזלזול" בסדרת ציוצים בטוויטר. עוד צד שקיבלנו מהכוכבת השבוע הוא דווקא הצד המשעשע, כאשר העלתה תמונת פוטושופ שלה בה היא נראית בהריון מתקדם, ועל הדרך עבדה על כל העולם וצחקה על תמונת ההריון של ביונסה.

 

#ATBIMS. 😂 y'all so childish Omgskibbidybopbopghjhddfnjj - I was gonna wait to share the news but...

A photo posted by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

בא לה לרקוד

לאחר שהשתתפה כרקדנית בריאליטי "רוקדים עם כוכבים", השבוע נודע כי אנה ארונוב תשפוט בתוכנית הריקודים החדשה של קשת. כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, התוכנית, אותה ינחו אסי עזר ורותם סלע, תעקוב אחרי ארבע קבוצות של רקדנים שיתחרו על תואר הרקדן המנצח.

הפעם היא בצד של הכוכבים
הפעם היא בצד של הכוכבים © אינסטגרם

הסודות של ביונסה

דייוויד לי ברואר, שהיה בעבר מאמן הקול של קווין בי במשך עשר שנים ושימש כמורה הרוחני שלה בשנות הקריירה המוקדמות שלה, מוציא בימים אלו ספר חדש בו הוא חושף את האמת לטענתו ממאחורי הקלעים של כוכבת הענק. בספר ברואר טוען כי טינה, אמה של ביונסה, היייתה ה"נחש בגן עדן" וכי הוא עזב את עבודתו עם הזמרת על מנת להימנע מהמניפולציות הרבות של האם.

בלונדינים נהנים יותר

ברק שמיר, שבימים אלו חורך את המסלולים בשבועות האופנה מסביב לעולם, עשה מיילי סיירוס והפתיע את קהל העוקבים שלו כשהשיק פריזורה חדשה ובלונדינית במיוחד לתלתלים המפורסמים שלו. מעניין מה יש לגירלפרינד שלו נועה קירל להגיד על החידוש.

 

Soon...

A photo posted by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

נפילתה של קירל

הזמרת הצעירה בת ה-15 החלה את עבודתה כמגישה בתכנית החדשה של yes kidz - "ליפסטאר" (שתעלה ב-26.2) לצד שגיא ברייטנר. רגע לפני שזה קרה צלמו השניים את קליפ הנושא של התכנית בבאולינג ברמת גן שבבעלותו של עופר שכטר שנאלץ לפספס את הצילומים עקב טיול בחו"ל. אלא שבין כל הכיף, הריקודים והשמחה, שום דבר לא הכין את קירל ליפול באמצע מסלול הבאולינג. מזל שברייטנר היה שם כדי לעזור.

זה גם נגמר בלי פציעה
זה גם נגמר בלי פציעה © אור גפן

כולם חזקים ושווים

השבוע צולם קמפיין הספורט- אקטיב של חברת "רנואר", ומלבד הפרנזטורית הקבועה ניבר מדר הצטלמה לקמפיין הדוגמנית לורן וואסר. וואסר היא דוגמנית אמריקאית קטועת רגל, שאיבדה את רגלה  בעקבות זיהום שנגרם לה משימוש בטמפון. למרות הקשיים לורן לא וויתרה ולאחר שיקום היא חזרה לקריירת הדוגמנות המצליחה שלה, בנוסף היא גם מספרת את סיפורה מעורר ההשראה בהרצאות שונות ואף הרצתה השבוע בהיכל התרבות בתל אביב.

© רפי דלויה

לא שם טבעת עליה

אחרי שסיפרנו לכם על החופשה המשפחתית של הקרדשיאנס בקוסטה ריקה ועל הדרמה המשפחתית עם סקוט דיסיק, כעת נחשפת הסיבה האמיתית לבאלגן התורני במשפחה הראשונה של הריאליטי. לפי הדיווחים מעבר לים, דיסיק ניצל את החופשה להציע לקורטני (עימה הוא מנהל מערכת יחסים מסובכת, והשניים חזרו רשמית רק בחודשים האחרונים) נישואים. קרדשיאן סירבה והשניים נפרדו. רגע אחרי סקוט הפגוע חתך מוקדם מהחופשה ותועד מבלה עם נשים אחרות במיאמי. עם הדרמה הזו אנו בטוחים שיש חומר לעונה שלמה!

 

Mom and Dad

A photo posted by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

סטפאן לו

הרקדן ואושיית הרשת סטפן לאגר הוציא השובע את הקליפ הרשמי לסינגל החדש שלו " Double Dutch". מדובר באחד הקליפים המושקעים שראינו לאחרונה, שמיישר קו עם רמת הקליפים של האמנים המובילים בעולם ההיפ הופ בחו''ל.  

 

עוד צעד לבריטני

העיתון "ישראל היום" דיווח כי ישנם התקדמות במגעים עם בריטני ספירס באשר להופעה עתידית שלה בארץ הקודש וגורמים בתעשייה מדווחים כי מופע ראשון עם נסיכת הפופ כבר נסגר. נכון להרגע אין עדיין הודעה רשמית בנושא, אבל אין ספק כי מדובר בצעד נוסף להגעתה של ספירס. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

© gettyimages

מסתבך

דרייק, הנסיך של עולם ההיפ הופ עומד בפני התסבכות גדולה מאוד. בימים האחרונים סרטון מהופעתו של הראפר בו הוא אומר למעריצות מוסלמיות להוריד את החיג'אב שלבשו הפך לויראלי. בסרטון הזמר אומר למעריצות להוריד את הצעיף שהן לובשות. אמנם, אין הוכחה ודאית כי אכן מדובר בחיג'אב אך הגולשים ברשת מיהרו להאשים  את דרייק בשנאת מוסלמים.

 

תמיכה משפחתית

כמו בכל סיטואציה אפשרית, גם הפעם הקרדשיאנס ממשיכות בתמיכה המשפחתית, והשבוע- קים וקיילי מפגינות בהופעה בקליפ של קניה ווסט, לשיר "Feel me". כידוע, האחיות מפגינות תמיכה בכל צעד של המשפחה, והפעם התמיכה מתבטאת בקליפ של ווסט. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לדעתינו השתיים יעלו לו את הצפיות המון.

מלון בינלאומי

הגרסה האירופאית החדשה שהופקה לסדרת הנוער הישראלית של דיסני "כוכב הצפון", שנקראת "The Lodge" (המלון) עלתה לשידור ב-YES VOD. הגרסה הבינלאומית שעולה לשידור בכ-108 מדינות מותאמת לעלילת הקהל בה וכוללת 10 פרקים בלבד.

חופשה מהסרטים

השבוע, דמי לובאטו החליטה לקחת חופש מיוחד ונסעה לדובאי. כמובן שלובאטו לא שכחה את המעריצים והחליטה לפנק אותנו באינסטגרם, בתמונות אונליין של הטיול שלה ושל חבריה. בינתיים, לובאטו הספיקה להנות מטיול גמלים במדבר ולצלם לא מעט תמונות אומנותיות במיוחד במדבר עם הגמלים והחברים. דמי, רק שתדעי שגם בישראל יש גמלים ומדבר לא פחות יפים. ממליצים לך לבוא!

© אינסטגרם

סופו של ערפד

הקאסט של הסדרה האהובה "יומני הערפד" חגג את סיום צילומי הסדרה שהסתיימו השבוע באופן רשמי בחגיגה עתירת כוכבים, שכללה את מיטב השחקנים שהשתתפו בסדרה. אמנם, מי שתפסו את מרבית תשומת הלב הם איאן סומרהולדר, אשתו ניקי ריד והאקסית של סומהרהולדר נינה דוברב שכזכור כיכבה בתפקיד הראשי בסדרה עד שעזבה אותה ב-2015. חברי המשולש הרומנטי דיגמנו הרמוניה לתפארת וחברות טובה, ואנחנו רק מקווים שאם סופה של הסדרה זוהי תהיה תחילתה של חברות נפלאה.

 

Can't believe how time flies. Farewell dinner with team Somereed! So good catching up with these goofballs. All ❤

A photo posted by Nina Dobrev (@ninadobrev) on

 עוד צד מוכשר

את דנה פרידר לא ראינו כבר תקופה על המסך הקטן בעיקר כי היא מתמקדת בתפקידי במה. אך במקביל הכוכבת האהובה משמשת גם כפרזנטורית של "גליתה" - מה שהוביל אותה לפרסם כי ממש בקרוב, כמו כל הכוכבות הגדולות, פרידר תעצב קפסולה משלה לחברה. אנחנו מחכים!

מתקאמבקים?

אמנם הם נפרדו כבר לפני חצי שנה, אך שמועות חזקות שנפוצו השבוע מספרות כי הזוג הצעיר בלה ת'ורן וגרג סולקין בתהליכי קאמבק. כרגע השמועות לא הוכחו כנכונות, והן הופצו מכיון שהזוג עדיין שומר על יחסים קרובים והשניים מתראים לעיתים קרובות ומתעדים זאת. אנחנו עדיין מקווים שיש סיכוי לקאמבק, בעיקר כי אנחנו מתגעגעים אל התמונות המשותפות כזוג!

הריאליטי האמיתי

הראל סקעת יסיים בשני הקרוב עוד עונה על תק השופט ב"הכוכב הבא", אלא שנראה שלא הכל זוהר בשולחן השופטים. השבוע, הקולגה לשולחן, אסף אמדורסקי, התראיין בעיתון וטען שהוא השופט היחיד שאומר מה שהוא חושב בעוד הראל וכל השאר אומרים את מה שאומרים להם באוזנייה. סקעת לא נשאר חייב ומיהר להבהיר באינסטגרם שמדובר בשקר. גם מנחה התכנית, אסי עזר, הגיב דבריו של סקעת ואמר: "תדייק, אתה כן יושב עם אזנייה, רק מסכן זה שינסה להגיד לך מה להגיד".

השפעה חיובית

רק לפני שבוע הזוג החדש בביצה העולמית סלינה גומז ודה וויקנד השיקו את הזוגיות על השטיח האדום, וכבר נודע לנו שדה וויקנד משפיע על הבריאות של גומז. אל תדאגו, מדובר בהשפעה חיובית בהחלט, מפני שאושר כי סלינה לגמרי שכחה מהאקס המיתולוגי ביבר, והיא לגמרי בראש של דה וויקנד בלי הפרעות נוספות! דה וויקנד, שיחקת אותה. התגעגענו לסלינה שלא מודאגת מהאקסים.

דה וויקנד, סלינה גומז
דה וויקנד, סלינה גומז © gettyimages

יורדת מהארץ

השבוע, הדוגמנית המצליחה ניבר מדר החליטה להעציב את אזרחי ישראל בהודעה שהיא יורדת מהארץ. ממקורות מספרים, כי ההחלטה נובעת אחרי שנציגים רבים מעולם האופנה הביעו אהדה בדוגמנית המוצלחת, ולכן מדר החליטה שאת התקופה הקרובה היא תבלה בניו יורק, אי שם מעבר לים. היא משלנו!

ג'יג'י חדיד גזענית?

כמו בכל שבוע בתקופה האחרונה, האחיות חדיד מבלות יחד בצמוד בהכנות לתצוגות של שבוע האופנה בניו יורק. השבוע, העלתה בלה חדיד סרטון בו אחותה הגדולה מדברת על אסייתים בדרך לא נאותה לטענת רבים. יש הטוענים, כי בלה חדיד ידעה את ההשלכות של הסרטון אך בכל זאת רצתה להעלות אותו מכיון שאחותה נחשבת למוצלחת יותר, לכן רצתה לתפוס את מקומה. אנחנו מקווים שהשמועות האלו לא נכונות, והשתיים לא חושבות לערבב בין התחרותיות של הקריירה לבין המשפחתיות.

 

תגובות