רכילות בקטנה: מור סילבר חושפת והאיחוד של "כמעט מלאכים". צילום: אינסטגרם, יחסי ציבור

רכילות בקטנה: מור סילבר חושפת והאיחוד של "כמעט מלאכים"

השבוע ברכילות בקטנה: גפן מפתח קריירה בחו"ל, גרסת הלייב אקשן של מלך האריות יוצאת לדרך, זאין מאליק משיק מקלדת משלו והאם מיילי סיירוס היא רובוט?

הייתם עסוקים בלקרוא רק על שבוע האופנה במילאנו או שסתם היה שבוע עמוס בשיעורי בית? אז מזל שיש אותנו כדי לסכם לכם את כל מה שאולי פספסתם בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

התבוריס

אמש (ה'), אחיו הצעיר של בן אל תבורי, אלעד, נישא לבחירת ליבו בחתונה ענקית שכללה לא מעט מוזמנים חשובים כשביניהם כמובן בראש ובראשונה המשפחה והאחים, עם הגעה מפתיעה של אבא שימי (ללא יהודית) שהגיע למרות הסכסוך המשפחתי. עוד נכחו: האח הלא רשמי - סטטיק, אורטל עמר (בת הזוג של בן אל) והרקדנים שמופיעים עם הצמד בכל מקום.

© אינסטגרם

עושה גל גדות

אחרי ששיחק בסדרות מצליחות כמו "יומני החופש הגדול", "שוברי גלים" ו"Oboy", השחקן והדוגמן גפן ברקאי עוזב אותנו קצת לטובת ניסיון לפתח את הקריירה שלו מעבר לים. ברקאי כבר טס לאירופה שם ייפגש עם אנשי מקצוע שונים כדי לבחון את האופציה הזו אך מבחינתו אין מה לבחון, רק אל תשכח שאנחנו היינו שם ראשונים לגלות אותך.

 

A post shared by Gefen Barkai (@gefenbarkai) on

חברות אמת

לאחר ששלומית מלכה כבר עברה כמה תכניות בהנחייתה, היא הזמינה את החברות הטובות שלה - ירדן הראל, יערה בנבנישתי, לירן כוהנר, שביט ויזל, מאמנת הכושר ליקי ועוד נוספות שהגיעו לשידור החי של "The Voice" כדי לראות את הכל קצת יותר מקרוב.

מסתורית

אי פעם שאלתם את עצמכם למה אתם לא בקיאים בחייה של אמה ווסטון כמו בחייהם של שאר הכוכבים? ובכן, השבוע ווסטון החליטה לתת לנו את התשובה לשאלה שאף פעם לא העזנו לשאול: "אני לגמרי מקפידה על שמירת רווח בין החיים שאני מפרסמת לציבור לבין החיים שאני מעדיפה לשמור לעצמי", הסבירה ווסטון, והוסיפה כי: "השמירה על זה עוזרת לי לשמור על מידה מסוימת של שפיות, כי הביקורות של אנשים היום יכולים להרוס אותי בתור בן אדם", אנחנו לגמרי מבינים אותה.

© באדיבות פורום פילם

הפנים החדשות

כוכבי תאג"ד, דין מירשניקוב ומי-רן מנקס, נבחרו להיות הפרזנטורים החדשים של רשת האופנה "זיפ". השניים יחליפו את הפרזנטורים הקודמים של החברה - המאורסים הטריים קסניה טרנטול ועומרי בן נתן. מי שעוד נבחר כפרזנטור לחברה אחרת הוא שגיא ברייטנר שיככב כפנים של נעלי SCOOP. שגיא יצטלם לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה לקמפיין אביב - קיץ 2017. במסגרת החוזה שנחתם, יקבל ברייטנר 30,000₪ לעונה.

 

עם היפה בנשים אחרי יום צילום ארוך לזיפ. היה תענוג @meyran.menkes @israelzip

A post shared by DeanMiroshnikov (@deanmiroshnikov) on

אקונה מטטה

השבוע קרה משהו מרגש במיוחד שנוגע לסרט שכולנו אוהבים, "מלך האריות". כידוע, הסרט יוצא בגרסת לייב-אקשן, והשבוע נחשפו קאסט השחקנים הכולל את: דונלד גלובר שישחק את התפקיד של סימבה וג'יימס ארל ג'ונס שיחזור לתפקיד מופאסה (לאחר שדיבב אותו בגרסה המקורית). מגזין אמריקאי מדווח כי השניים נפגשו לראשונה בחזרה הראשונה שהתקיימה בדצמבר - דבר שמתפרסם רק עכשיו. אקונה מטטה!

© מתוך יוטיוב // Disney

טלנובלה

לאחר המון חזרות ופרידות מתוקשרות בין הזוג המפורסם לואי טומלינסון ואלינור קלדר, דיווחים מפרסמים כי ייתכן שהשניים שוב חזרו. כל זה בגלל העובדה שהם בילו המון יחד בשבוע האופנה המפורסם שהתקיים בלונדון. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לדעתינו לואי לגמרי חי בטלנובלה: עם ילד מאקסית אחרת שלו, ואקסית מיתולוגית בפוטנציאל לקאמבק, אנחנו לגמרי מבולבלים.

תפקיד חדש

הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי חוזרת לאחר לא מעט זמן לעולם המשחק ותככב בקרוב בסדרה חדשה ב"רשת", ותגלם אלמנה של איש משרד פרסום שנאלצת להכנס לתפקיד במקומו של הבעל המנוח. בואו נקווה שהפעם היא לא תבריז כמו שעשתה לאסי עזר ב"להיות איתה".

© שוקה כהן

בוחרת עוד בני זוג

השבוע, כוכבת הפופ הבלתי מעורערת, ג'ניפר לופז, התוודעה בפנינו ובכל אמריקה בפרט, שיש לה קראש קטן על הארי סטיילס, הלא הוא החבר לשעבר ב''וואן דיירקשן'', וקטן ממנה ב-24 שנים. כשנשאלה לופז את מי היא מעדיפה מהביצה העולמית בתוכנית של אלן, ענתה לופז: "זה מצחיק, פעם הייתי עונה זאק אפרון בלי לחשוב פעמיים, אבל הפעם אני אענה הארי סטיילס. אבל זה חבל, כי הוא קצת קטן מידי בשבילי".

 

ועוברים לבן הזוג

הזמר דרייק איחל לאקסית המפורסמת ריהאנה מזל טוב ליום ההולדת שלה שחל השבוע ובעקבות האיחולים גרר שמועות ותקוות לקאמבק זוגי של השניים, למרות שבימים אלה הוא בכלל מנהל מערכת יחסים עם ג'ניפר לופז.

מתקאמבקים?

השבוע התבשרנו בבשורה מפתיעה ומרגשת במיוחד! ארבעה מכוכבי "כמעט מלאכים", הטלנובלה שכולנו גדלנו עליה, חוזרים לעבוד ביחד, אבל בסט טיפה שונה מבית הספר ''מנדליי'. כוכבי הסדרה פיטר לנזאני (טיאגו), קנדלה וטראנו (טפי), חימנה ברון (הופ) ובלן צ'באנה (נינה) חזרו לעבוד ביחד על מנת לצלם מותחן אימה חדש בשם "Hipersomnia", שעתיד לצאת לאקרנים בחודש הבא. אנחנו כבר מתרגשים!

© צילום מסך, יחסי ציבור

חופשי זה לגמרי לבד

קמילה קאבלו מפתחת ממש עכשיו את קריירת הסולו שלה לאחר הפרישה מ"פיפת' הרמוני" ומצלמת קליפ חדש לסינגל הסולו הראשון שתוציא בקרוב. אנחנו לא יכולים לחכות!

אם כבר לשתף אז שיהיה באינסטוש

זה כבר ממש לא סוד שכל המי והמי בביצה המקומית והעולמית אוהבים לחשוף בפנינו את היקר להם מכל באינסטגרם, כך הם שולטים על כמות המידע ואיך היא מגיע אלינו. שתיים שעשו זאת השבוע. הראשונה היא מור סילבר חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את שון, ועדן בן זקן שחשפה לנו הפעם מקרוב וכמו שצריך את הטבעת המדוברת.

 

Happy 4 months my little bunny 🐰 #SeanChebotar

A post shared by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

דברו איתי בזאין

הזמר זאין מאליק מצטרף לרשימת הכוכבים הגדולים שמוציאים מקלדת אימוג'י משלהם אחרי קים רדשיאן, אריאנה גרנדה וג'סטין ביבר גם מאליק הוציא מקלדת אימוג'י עם הפרצוף שלו והודיע לכולם על כך בחשבון האינסטגרם שלו.

 

#ZAYNmoji iPhone : link in bio Android : 28 Feb

A post shared by Zayn Malik (@zayn) on

אנחנו ממש לא מפורסמים, כן בטח!

ועכשיו לאחד הסיפורים היותר הזויים של השבוע האחרון. ראינו לאורך השנים לא מעט ילדים-מפורסמים, ילדי פלא כאלו שגדלו ליד המצלמה ואור הזרקורים וזה השפיע עליהם בצורה לא הכי חיובית (ג'סטין ביבר מישהו?) כנראה שמשהו בזה הלחיץ את דיוויד בקאם (אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם) ואשתו וקיטוריה בקאם, ובגלל זה הם הסתירו מברוקלין הבן שלהם שהם מפורסמים עד גיל 13. בראיון לשער חדש מעבר לים אמר ברוקלין: "אני לא באמת ידעתי שהם (המשפחה שלו) היו גדולים (מפורסמים) עד גיל 13, אני הלכתי למשחקי כדורגל ואנשים היו מצלמים את השם של אבא שלי ואני הייתי כזה 'מה?' אומיגאד".

 

❤❤

A post shared by bb (@brooklynbeckham) on

אוי בלה

זה ידוע שבלה ת'ורן לא כל כך מאמינה בכל מה שקשור בלגלח שיערות מהגוף, בסרטון חדש שצוחק על העניין ומציג בית שחי לא מסודר במיוחד של בלה ת'ורן שרץ לו ברשת ושהצליח לעצבן את בלה ת'ורן בעצמה. בלה לקחה את הטוויטר שלה ופשוט רשמה:"אעההעא הם לא יודעים שאני אף פעם לא מגלחת".

שוב?

הזמר המצליח ג'סטין ביבר ככל הנראה מאבד את זה לאחרונה מכיוון שהבריז מטקס הגראמי הגדול ובמקום להגיע לטקס השתכר ולכלך על הבויפרנד הנוכחי של האקסית סלינה גומז. עוד פעם?

הג'וקרית והג'וקר בזוגיות

אחרי פירוק הכוחות של הזוג שהיה החזק בעולם הקולנוע הלוא הם בראנג'לינה ואחרי שבארד ככל הנראה המשיך הלאה עכשיו הגיעה התור גם של אנג'לינה, לפי השומעות שכרגע רווחות בהוליווד וללא הודעה רשימת מאחד מהם, אנג'לינה ג'ולי וג'ארד לטו ביחד. ג'ארד הוא שחקן מפורסם זוכה אוסקר אותו גם הספקנו לראות בתפקיד הג'וקר בסרט המצליח "יחידת המתאבדים". אם חשבתם שמדובר בהתחלה של מערכת יחסים, אנחנו רק נספר כי השניים מכירים ואף כיכבו יחד בסרט "אלכסנדר" לפני כ-10 שנים.

© יוטיוב

סלינה בקטנה

בעקבות מערכת היחסים החדשה עם הזמק דה-וויקנד והאקס המתולוגי שלה ג'סטין ביבר, אפשר להגיד שכרגע סלינה גומז בכותרות יותר מתמיד. אז אנחנו כאן עם סיכום בקטנה שכזה עם חלק מהכותרות שיצרה הזמרת השבוע. נתחיל בזה שלפי מקורות שונים סלינה התגברה לחלוטין על ג'סטין ביבר והעיקרון דיי נמאס לה שמגדירים אותה לפי בני הזוג שלה, וזו הסיבה שבגללה היא החליטה כי לטקס הגראמי היא מגיעה לבד ולא מלווה בבויפרנד החדש דה וויקנד. בנוסף לכך, השבוע הועלתה תמונה לחשבון האינסטגרם של אמא של סלינה גומז בו רואים מפגש משפחתי, חדי העין שביניכם יוכלו לראות שסלינה לובשת חולצה מהמרצ'נדייז של דה וויקנד. תודו שזה חמוד.

Wtf?

בכל שבוע נביא לכם כותרת שהייתה הכי הזויה שמצאנו והשבוע - מיילי סיירוס היא רובוט. מדובר בתיאוריה שלפיה כתוצאה מכך שמיילי סיירוס החליטה שהיא מפסיקה להיות הילדה הטובה של דיסני ולעזוב את האנה מונטנה מה שפגע בתדמית של דיסני (כי בכל זאת מיילי כיום היא די פרובוקטיבית) מה שגרם לדיסני לעשות צעד חריג, לרצוח את מיילי (תרגעו, לא באמת!) ולקבור אותה במדבר. ובכך טענו שמיילי שאנו מכירים היום היא סתם רובוט. יש אפילו סרטון!

 

 

תגובות