רכילות בקטנה: שירן סנדל מתמודדת עם גניבה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: שירן סנדל מתמודדת עם גניבה

השבוע ברכילות בקטנה: השחקנית המבטיחה שפגשה את ג'סטין ביבר, הפרויקט המשותף של עדי ביטי ודמי לובאטו, והאם ג'סטין ביבר עשה פיפי במכנסיים?

שבוע עמוס בלימודים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם בעולם הבידור? טוב שיש אותנו! קבלו את הידיעות שאולי פספסתם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שיר אהבה

כבר תקופה שהפרסומים לגבי הופעה מתוכננת של קולדפליי מצליחים לבלבל את כולנו, יהיה או לא יהיה? במיוחד לאחר הביקור האחרון של כריס מרטין בארץ, אך מי שכנראה קיבלה הופעה פרטית היא השחקנית סנדי בר שהקשר בין הסולן לבינה החל בפעם הקודמת שכריס בילה בישראל, ואף השניים נפגשו לארוחת ערב.

זוגיים באירופה

סלינה גומז החליטה לקחת פסק זמן מהחיים הנוצצים בהוליווד, כולל טקס האוסקר, וטסה לאירופה לשהות לצד הבויפרנד דה וויקנד בחלק האירופאי של סיבוב ההופעות הנוכחי שלו. תחילה גומז הגיעה לאמסטרדם ומשם ליוותה את הזמר גם לשוויץ, שם היא פירסמה סרטון הכוכב בהופעה וצעקה לו "הבייבי שלי". לאחר מכן הזוג המשיך לפריז, ובהופעה שם גומז רקדה יחד עם שרה סמפיו, הבסטי של שלומית מלכה. אחרי ההופעה השניים אכלו ארוחה רומנטית במיקום שהיה ממש קרוב לאקסית של וויקנד, הדוגמנית בלה חדיד. 

אחלה סקופ

השבוע נפגשו שגיא ברייטנר ורוסלנה רודינה על סט צילומי הקמפיין החדש של נעלי "SCOOP" וחוץ מכימיה ותמונות יפות, שגיא ניסה ללמד את רוסלנה לעשות ביטבוקס. זה לא בדיוק עבד כמו שצריך...

שגיא ורוסלנה בקטע ביטבוקס. באדיבות יחסי ציבור
 

חגיגה כפולה

לפני שבוע בדיוק עדכנו אתכם לגבי שתי חגיגות של שניים מהביצה המקומית והאהובה שלנו שחוגגים יום-הולדת ממש באותו יום, הלא הם יואב רוטמן ודר זוזובסקי. השבוע, השניים חגגו יום הולדת, כל אחד וחבריו הטובים. זוזובסקי במוצ"ש עם חברותיה הטובות - ג'וי ריגר, גאיה שליטא כץ, ושירה נאור, ומנגד, רוטמן חגג גם הוא עם חבריו מהתעשייה- דין הפנר, עדי שרון, רועי ויינברג, עדי אלון, עמית רהב ונוה צור.

 

🎈

A post shared by Yoav Rotman (@yoavrotman1) on

מתגעגעים

מאז ההפסקה הרשמית שלהם, להקת "וואן דיירקשן" הפסיקה לתפוס את תשומת ליבנו, בעיקר בחדשות עליהם. אבל השבוע, אתר אמריקאי דיווח כי לואי טומלינסון החליט לדבר על מערכת היחסים שלו עם הלהקה: "הם תומכים בי ואנחנו עדיין שומרים על קשר גם בלי הלהקה", כאשר אימו של נפטרה, שאר חברי הלהקה לא שכחו את טומלינסון וניחמו אותו. עוד הוסיף טומלינסון כי: "אנחנו מאוד מרוצים מהמצב הנוכחי. ככה לכל אחד יש לוח זמנים פנוי יותר כדי להתעסק בקריירת הסולו של כל אחד". אנחנו עדיין מתגעגעים אליהם כלהקה!

הולכת על זה

כאילו שהשבוע לא היה מספיק סוער עם כל השמועות, שירן סנדל נאלצה להתמודד עם הפתעה לא צפויה - גניבה. במהלך שהותה של הכוכבת האהובה באילת נגנב לה מכשיר הטלפון האישי שלה, אך אל תדאגו - היא כבר הצטיידה באחד חדש. וזה לא הכל, שירן כבר עומלת במרץ על פרוייקט הביכורים החשוב שלה. בראיון שמתפרסם היום במאקו מספרת סנדל שהיא עובדת על כתיבת סדרה משלה שתחשוף סוד והתמודדות עם הסוד המשפחתי בילדות. סנדל אף חשפה שמי שמכוון ועוזר לה עם הסדרה הוא מי שהביא לנו את "נעלמים" ו"מועדון החנונים" - ירון ארזי. שיהיה בהצלחה!

מחכים לתוצאה
מחכים לתוצאה © ירדן הראל

מתדרדסת

השבוע, הזמרת, השחקנית והמנחה עדי ביטי הוסיפה לרזומה הפרטי שלה יכולת נוספת הנכללת בין כל הכישורים שלה- דיבוב. ביטי תכנס לנעליה של דמי לובאטו ותדבב בסרט השלישי של "הדרדסים". במקביל ביטי תעשה דיבוב גם בסרט "באטמן: לגו" לצד שירה נאור, שיר אלמליח ומריאנו אידלמן. זה לא נגמר פה, זוכרים שסיפרנו לכם על המופע המשותף של ביטי ורבקה מיכאלי ("אלישע")? אז השבוע התקיימה ההופעה הראשונה והשגנו לכם הצצה לטירוף שהיה שם!

עדי ביטי ורבקה מיכאלי בהופעה. באדיבות יחסי ציבור
 

קר לה באצבע

השבוע, שמועות רבות הופצו בנוגע למערכת היחסים של קיילי ג'נר ובן זוגה טייגה, ולגבי עלייה בשלב במערכת היחסים שתוביל לחתונה. כרגע השניים לא הפיצו רשמית שהם מאורסים, אבל ידוע כי ג'נר דוחפת את טייגה להצעה בקרוב. מקורות מספרים כי "הם ביחד הרבה זמן וכי קיילי חושבת שהגיע הזמן שטייגה יעשה את המעשה". וואו, לא ציפינו מקיילי!

 

🎈

A post shared by Yoav Rotman (@yoavrotman1) on

No More Selfies

השבוע, אמה ווטסון הבהירה כי גם היא מפסיקה עם תעשיית הסלפים. אחרי ג׳סטין ביבר ג׳ניפר לורנס והארי סטיילס, גם ווטסון החליטה שהיא מפסיקה עם הסלפי. ווטסון הסבירה כי "פעם פחדתי להגיד לא, אבל עכשיו אני לא מפחדת להגיד- לא! כי אני לא מסוגלת עם זה יותר." אנחנו מסוגלים להבין מאיפה ההחלטה שלה נבעה, מעניין אם יהיה מפורסם ישראלי שגם יחליט על זה.

ריקוד הלהקה

נורמני קורדיי מלהקת "פיפת' הרמוני", תקח חלק בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" ותראה לנו בנוסף לכישורי השירה שלה שאנחנו כבר מכירים, מה רמת כישורי הריקוד שלה. 

 

#DWTS Season 24 ✨ @iamvalc

A post shared by Normani Kordei (@normanikordei) on

שת"פ של כוכבים

כוכבת דיסני לשעבר, זנדאיה, התארחה בשיר החדש של הזמר הלטיני פרינס רויס. זו היא לא הפעם הראשונה שרויס משתף פעולה עם כוכבת דיסני לשעבר, בעבר הוא אירח בשיר שלו גם את הזמרת והשחקנית סלינה גומז.

 

איחול מהפיג'מות?

השחקנית אלונה טל, הזכורה לנו בעיקר מ"הפיג'מות", מתגוררת ועובדת כבר למעלה מעשור יחד עם בעלה מרקוס פרז בחו"ל. לאחר שלפני כחצי שנה נודע לנו שהיא ובן הזוג מצפים לילד ראשון, השבוע טל ילדה את בתה הבכורה בארצות הברית. שיהיה במזל!

לובאטו לאב

הכותרות באתרים מעבר לים לא הפסיקו לאהוב את דמי לובאטו השבוע. בתחילה, נודע כי הזמרת עובדת בימים אלה על סרט דוקומנטרי חדש שיעסוק בבעיות נפשיות. כזכור, לובאטו עצמה היא בעלת הפרעה דו קוטיבית ופעילה בנושא, ובהשראת המסע האישי שלה להחלמה הסרט של דמי יעקוב אחרי שלושה אנשים בעלי בעיות נפשיות שונות. "אני מקווה כי הסרט הזה יהיה להראות לאנשים שאין שום פסול במחלה נפשית" אמרה הזמרת "אם יש לך אחת, אתה יכול לחיות טוב (..), אם אתה מסוגל לדבר ולהיות קול שישמע בנוגע לדברים שאתה עובר".

 

@stephanie.rad @pasqualebruni

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

נושא אחר שקשור לכוכבת והיה בכותרות השבוע התרחש כאשר לובאטו צייצה בטוויטר בהתרגשות  כי היא עברה בדיקת DNA וגילתה כי היא בעיקר ספרדית, אינדינית, סקנדינבית, בריטית, אירית ואחוז אחד אפריקאית. מי שפחות התרגשו לשמוע על עבודת השורשים של דמי היו הגולשים ברשת שתקפו את הכוכבת וגרמו לה להתנצל ולכתוב שהיא אינה התכוונה לפגוע באף אחד. 

זוגיות חדשה?

אחרי שהיו שמועות על כך שהוא מנהל רומן עם השחקנית טל טלמון ואף הועלו תמונות אינסטגרם שהעלו את החשד, כעת גפן ברקאי מספק שמועות נוספות. בימים אלו ברקאי שוהה בפריז שבצרפת והוא לא לבד. העוקבים האדוקים שלו יכלו לשים לב ללא מעט סטוריז קרובים במיוחד עם הדוגמנית והשחקנית חן יאני. אז האם מדובר בזוגיות חדשה או בידידות קרובה? 

האומנם?
האומנם? © אינסטגרם

סופרמודלס

ברוח חודש שבועות האופנה מסביב לעולם, כמה דוגמניות ישראליות עשו זאת בגדול בתעשיית האופנה הבינלאומית. הראשונה היא סתיו סטרשקו (שבחודשים האחרונה מבקשת שיפנו אליה בלשון נקבה), שהצטלמה השבוע לקמפיין הבושם החדש של המעצבת קרולינה הררה. לקמפיין סטרשקו הצטלמה לצד הדוגמניות היילי בולדווין וטיילור היל, ולצד אושיית הרשת והדוגמן קמרון דאלאס. גם הדוגמנית שון לוי הצטלמה לקמפיין חדש ויוקרתי במיוחד של בית האופנה העילית סן לורן, ואף צעדה על המסלול בתצוגה של המותג לצד דוגמנית ישראלית נוספת, הדוגמנית אביב שניידר.

הישראלים פוגשים את הוליווד

אחרי שהסתחבקה עם כוכבי "נו פילטר" קים אור אזולאי ועומרי מזרחי, ג'יג'י חדיד פגשה במהלך שבוע האופנה במילאנו גם את האיטגירל הישראלית אבישג נגר. חדיד, לא נשארה אדישה לאאוטפיט שלבשה נגר שלקוח מהקולקציה שלה יחד עם טומי הילפגר והצטלמה בפוזה קולית במיוחד יחד עם אבישג. אומנם זה קרה כבר בקיץ, אך גם לשחקנית נאיה פדרמן (שתככב ב"בית הכלבים" בניקלודיאון) היה מפגש פסגה בינלאומי, השבוע רצה ברשת תמונת סלפי שלה עם ג'סטין ביבר! ג'סטין ביבר ניגש לפדרמן ביוזמתו, ואף למרות שזו לא גילתה בו יותר מידי עניין השניים פצחוו בשיחה והביבס אף יזם סלפי משותף. ולנו רק נותר לשאול מה הבויפרנד של השחקנית, עומר חזן, חושב על הפגישה של הצמד? 

© אינסטגרם

שליטי הקיץ מגיעים

השבוע התקיים יום אודישנים ע-נ-ק-י בהיכל הטוטו בחולון שכלל כמעט אולם שלם של ילדים שרוצים לנסות את מזלם ולהתקבל לתכנית הקיץ המצליחה של ערוץ הילדים - "הבנים והבנות" (שישודר השנה רק לצופי HOT). בין כמויות הענק של הילדים היה אפשר למצוא את המנחים עודד פז ולירון רביבו, את יוצאי התכנית כמו טיילור מלכוב, דניאל ואוריאל פחימה, הראל שדה, נדב קפלן, גל גברעם ונוספים, וכך גם כוכבי "נו פילטר" שלנו שכיכבו הם בעצמם בתכנית: עומרי מזרחי, קים אור אזולאי וליאון רביץ.

עוד דבר שחשוב לדעת: לאודישנים נרשמו כ-30 אלף ילדים! הסיקור המיוחד (+הפתעה) יעלה בחג פורים לפרוגי!

טירוף
טירוף © רפי דלויה

פינק ליידי

זוכת האח הגדול בדימוס שי מיקה יפרח החליטה לעשות שינוי, וברוח חג הפורים שבא עלינו לטובה להחליף את השיער הבלונדיני שכל כך מזוהה איתה לפריזורה חדשה וורודה סטייל תות בננה. אהבתם?

© אינסטגרם

תשירו לו יום הולדת

חבר להקת בויבנד, עודד סבג חגג יום הולדת השבוע וכל החברים הגיעו לחגוג, אז מי היה שם? דניאל יפה, חברי להקת האולטראס, והאיש שמאחורי השיר "איך היא אוהבת את השמש" גל מלכה

© עופר היכל

Wtf

בכל שבוע נביא לכם את הכותרת הכי הזויה שמצאנו במיוחד בשבילכם והשבוע:

כנראה שלג'סטין ביבר נורא חשוב שתדעו שהוא לא השתין בתחתונים, למה הכוונה? השבוע ג'סטין טייל לו ברחובות צפון הוליווד, אך אם תסתכלו על החלק התחתון של התמונה תראו שזה נראה שכאילו ג'סטין עשה פיפי בתחתונים, וכמו כל עניין של ג'סטין זה הפך למהומה מטורפת עד שג'סטין בכבודו ובעצמו ניגש להסביר את מה שקרה, ראשית הוא העלה את התמונה המדוברת לאינסטגרם שלו וצחק על הנושא, אבל בטוויטר הוא נהיה יותר רציני והסביר מה שבאמת קרה, אז מה שקרה זה שמישהו (כנראה מעריץ) נתן לו פרחים, כידוע פרחים זה משהו שמגיע עם מים (אחרת הם מתים כאילו דה!) שבטעות נשפכו על הכוכב.  

 

You ain't cool unless you pee your pants

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

 

תגובות