החמישייה: המשפחות הכי לוהטות בעולם הבידור   . צילום מסך מאינסטגרם

החמישייה: המשפחות הכי לוהטות בעולם הבידור

נראה שיותר ויותר משפחות שלמות צצות להן בעולם הבידור. האמא מביאה את הבת לביזנס, האחות מצרפת את האח לעסק המשפחתי והסבתא היא בכלל הסוכנת. אי אפשר להתעלם ממשפחות גדולות ומעניינות בתעשייה, שכל אחד במשפחה עוסק בתחום אחר ומגוון או שכולם באותה הסירה. אז מי הן המשפחות הכי לוהטות בעולם הבידור?

אם כבר להיות בשואו ביז, אז הכי כדאי שיהיו לצדך בני המשפחה שלך. זה תמיד כיף. נראה שיותר ויותר סלבס מאמצאים את הגישה הזאת ונראה כאילו המשפחות השתלטו על עולם הבידור שלנו. לכן, החלטנו השבוע להקדיש את המדור למשפחות הכי לוהטות בעולם הבידור. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משפחת קרדשיאן

איך אפשר שלא לציין את אחת המשפחות הגדולות והמדוברות ביותר בשנים האחרונות - הקרדשיאנ'ס. לכל אחד מבני המשפחה המורחבת, עליה נצחת בגאווה האם קריס ג'נר, יש סיפור מעניין ורובם עוסקים באותו תחום. לאחיות לבית קרדשיאן למשל יש מכנה משותף אחד והוא כמובן העיסוק באופנה. קים, קורטני וקלואי מנהלות רשת חנויות בוטיק בקליפורניה, "דאש" ובהן, שלוש האחיות מעצבות קולקציות יוצאות דופן של בגדים ובשמים מיוחדים. קיילי וקנדל ג'נר משיקות קולקציות מגוונות לרשת האופנה המצליחה "פאסיפיק סאנוור". רוב לעומת אחיותיו, עשה דברים אחרים לגמרי כמו: ניהול להקת הבנות "בי ג'י 5" והשתתף בעונה ה-12 של התוכנית "רוקדים עם כוכבים". כולם, התאחדו לסדרת ריאליטי שמתעדת את חיי המשפחה.

 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on

אישור כניסה לחמישייה: מדובר באחת המפשחות המדוברות ביותר בעולם. אין יום שבני המשפחה לא מספקים איטטם רכילות או שערורייה חדשה. תמיד כיף, מעניין וטראשי עם הקרדשיאנ'ס - בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. 

משפחת תבורי

מדובר במשפחה מוזיקלית אדירה וצבעונית ביותר. לכל אחד מהבנים במשפחה יש את הכישרון המוזיקלי הייחודי שלו. הדרך כמובן התחילה מהאבא שימי שהוציא עשרות אלבומים גדולים, ומשם זה גלש לבן אל, דניאל, אלעד, אריאל ואלירן שעליו שימי כתב את השיר "אלירן שלי" שיצא לפני 24 שנים. בת אל לא עוסקת במוזיקה, אבל כישרונית בתחום אחר. כזכור, לפני 7 שנים, הם גם כיכבו בסדרת ריאליטי במסגרתה חיפשו זמרת שתצטרף ללהקה הגדולה שלהם. מעניין אם גם סטטיק נחשב כבר לחלק מהמשפחה?  

אישור כניסה לחמישייה: תאהבו את הסגנון שלהם או לא אבל אתם לא יכולים להכחיש שמדובר במשפחה עם כישרון מוזיקלי אדיר ואין ספק שהוא לגמרי עבר בגנים של התבורי'ס. 

משפחת נואלס

מאיפה אפשר להתחיל כדי לתאר את המשפחה הגדולה הזאת. תתפלאו אבל ביונסה היא לא הנואלס היחידה שנמצאת בשואו ביז. היא אולי הכי מפורסמת, אבל היא בהחלט לא לבד בביצה. אחותה הצעירה סולאנג' היא זמרת מוצלחת, קלי רולנד היא בת דודתה של ביונסה, שהתחילה את דרכה כזמרת ביחד איתה בלהקת "דסטיניז צ'יילד" ואיזה קטע, היא הוקמה על ידי אביה של ביונסה, מתיו. הוא זה שניהל אותה עד שנוצר הבלאגן המשפחתי הארוך, בגלל הבגידה באשתו מעצבת האופנה, טינה. ואם כבר הזכרנו את האמא טינה - נספר שהיא הייתה אחרראית על עיצוב כל התלבושות של הלהקה וכעת היא עובדת עם ביונסה. אחותה השלישית של בהזמרת ההריונית, ביאנקה לוסון, הצליחה בביצה ההוליוודית בזכות סרטים וסדרות בהן  השתתפה. יש את זה ביותר מוצלח? 

 

My beautiful Father, Sis, and Mother. I love you guys so deep. ❤️❤️❤️❤️

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

אישור כניסה לחמישייה: כשיש ארבע בנות שההצלחה עוברת אצלהן בגנים, ברור לגמרי שמדובר במשפחה לוהטת וכישרונית במיוחד. כולן עבדו (ועדיין עובדות) קשה כדי להגיע למה שהן היום, וזה מראה על התכונה האופיינית של המשפחה - חריצות. רק שימשיכו לשמור על זה!  

משפחת רפאלי

אם יש שם נוסף שבעזרתו אפשר להגדיר את הרפאלים, זה המשפחה העסוקה. האמא  ציפי שהייתה דוגמנית בעצמה, מנהלת את הקריירה הנוצצת של בר שעסוקה בלהביא כבוד למדינה. האבא רפאל הוא בעלים של חוות סוסים, דור יזם לפני שנה את האפליקציה "בליינדספוט", ניל הוא הבעלים של מסעדת "זינק" ביהוד ואון אומנם כרגע בצבא, אבל הוא כבר כבש את הרשתות החברתיות וגם קיבל תפקיד ב"פול מון". אומנם לא כולם מתעסקים בעולם הבידור, אבל שמם עולה לכותרות ותר מאשר כל משפחה אחרת בארץ. אי אפשר להתווכח עם ההצלחה של בני אחת מהמשפחות המפורסמות ביותר.

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

אישור כניסה לחמישייה: בכל זאת מדובר על משפחה שהבת הצעירה בה היא הגאווה הלאומית שלנו, שלא מפסיקה להתקדם בקריירה הגדולה שלה וביחד עם אחיה המוכשרים, היא מביאה הרבה נחת להוריה. זה מה שהופך משפחה רגילה, למשפחה שהיא מעניינת ומלאת עשייה.

משפחת סיירוס

גם במשפחה של כוכבת הפופ הגדולה, המוזיקה זורמת בעורקי בני המשפחה. באותה שנה שבה מיילי נולדה, אביה ביילי ריי התחיל להוציא סינגלים ושירים מצליחים מאוד, ונזכיר גם שהשתתף ביחד איתה ב"האנה מונטנה" גם בתור אבא שלה, שזה צירוף מקרים מטורף! גם האחים: נואה, טרייס וברנדי נמשכו לעולם המוזיקה. האמא טיש, התפרסמה בזכות סרטים שבהם כיכבה כמו "לול" ו-"מרגלת מתבגרת" ושני האחים הנוספים, ברייסון וקודי, התפרסמו בדרכים אחרות. בקיצור, משפחה זוהרת לגמרי.

 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

אישור כניסה לחמישייה: כל אחד מהסיירוסים, פיתח את הקריירה שלו בצורה רצינית ומלאת מאמצים. משמח וכיף ממש לראות, שהכישרון הוא דבר תורשתי אצל בני המשפחה. 

 

Loves of my LIFE ❤️❤️❤️

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

 

תגובות