רכילות בקטנה: הפרימיירה ההוליוודית של שירה האס ודניאל מורשת. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: הפרימיירה ההוליוודית של שירה האס ודניאל מורשת

השבוע ברכילות בקטנה: הפרק של אובוי הודלף, רוסלנה רודינה שופטת, האם יש זוגיות חדשה לשגיא ברייטנר? וגם: מיהי הדוגמנית הבינלאומית שמגיעה לארץ הקודש?

ספרינג ברייקרס מכה שנית

זוכרים את הסרט הפרובוקטיבי "ספרינג ברייקרס" בכיכובן של נערות דיסני סלינה גומז, ונסה הדג'נס, אשלי בנסון ורייצ'ל קורין? אז אחרי חרושת שמועות על סרט המשך שבסוף לא יצא לפועל, השבוע נודע כי מתוכננת סדרת רשת שתקרא "Blackpills" ותשמש כהמשך לסרט האומנותי המצליח. אמנם בשלב זה לא ידוע אם הבנות יחזרו לגלם את הדמויות ששיחקו בסרט גם בסדרה המתגבשת, אמנם מפיקי הסרט המקורי כבר חתמו על מעורבותם בפרוייקט ומעריצי סרט הקאלט מחזיקים אצבעות כי השחקניות אכן ישובו לסיבוב נוסף.

 

דאב נפרדת

לאחר שידור הפרק האחרון של תוכנית הלהיט של דיסני "ליב ומאדי", הכוכבת הראשית של התוכנית דאב קמרון נפרדה מהסדרה בפוסט אינסטגרם מרגש. "אני מבורכת חייתי חיים אנושיים ומרוממים יותר בגלל התוכנית הזה. לא מגיעה את האהבה, את הקבלה ואת התמיכה שניתנו לי" כתבה קמרון והוסיפה "תודה לערוץ דיסני על שסמכתם עליי ונתתם לי את ההזדמנות המטורפת ואת האתגר של לשחק שתי תאומות זהות כשחקנית אחת בלבד" לסיום חתמה השחקנית את הפוסט המרגש בפרידה מהדמויות אותן שיחקה "אתן הדבר הטוב ביותר שקרה לי אי פעם, ואני לא מרגישה ראויה לכך. לכל הנוגעים בדבר, לעולם לא ניתן לנסח זאת במילים: אנחנו יודעים. ואנחנו תמיד נהיה. להתראות ליב ומאדי. יש לכם את הלב שלי".

צלצול סיום

השבוע התקיים גמר העונה השנייה של "הצלצול האמיתי" בגן המדע בשידור חי בערוץ הילדים יחד עם מנחי התכנית: לירון רביבו, יהונתן בשן ונועה פילטר. בגמר אף התחרו הזמרת אגם בוחבוט ומנחה העונה הקודמת עודד פז שהוסיפו עוד אווירה לשידור המותח. אם פספסתם - הכיתה הזוכה היא ו'2 מבית הספר "הדר" ברמת השרון, הקפטנית שהובילה את הכיתה היא ליה וילדר. בקרוב הם יעלו על טיסה לבלגיה כפרס. אנחנו מקנאים!

רק לעוף על זה
רק לעוף על זה © אביחי איבגי

קון אמור

בשנה שעברה לאלי הגיעה להופעה בישראל זמן מה לאחר פיגוע בירושלים שם נפצעה מעריצה, אותה המעריצה לא יכלה להגיע להופעה של הכוכבת בגלל ששהתה בבית החולים ועל כן קיבלה מסר וידאו מיוחד מלאלי. שנה עברה ולאלי שוב כאן - והפעם נערך מפגש מרגש בין אספוסיטו לבין המעריצה שגם הוזמנה להיות אורחת הכבוד בהופעה. זה לא רק ריגש אותנו, אלא גם את לאלי בעצמה שפרסמה פוסט מרגש באינסטוש!

 

HOY por fin conoci a EDEN . Una valiente. Una SOBREVIVIENTE! El año pasado esta chica de 16 años compro su entrada para verme en el #ABailarTour con mucha alegria pero un atentado la tuvo entre sus heridos al punto de dejarla en coma durante UN MES entero! Cuando yo llegue a hacer mi show ella estaba en el hospital dormida y no pude verla pero claro le dedique el show con su madre y su tia presentes en el estadio. HOY por fin la conoci y es mi invitada de honor en primera fila en mi concierto del 13 de abril aqui,en tel aviv. Ella es una sobreviviente como lo son muchos en este mundo extraño donde parece normal lastimarnos unos a otros y como SIEMPRE los jovenes,las nuevas generaciones, los que buscan su destino desde la paz son quienes sufren. Algunos ni siquiera pueden contar su historia. ACA ESTA EDEN una adolescente que cumplio un sueño y que disfruta de estar viva . Del derecho de vivir en paz. Cuanto me emociona y halaga ser motivo de su alegria e ilusion GRACIAS eden por permitirme conocerte y reivindicar el poder de la musica , de mi trabajo pero sobre todo de LA VIDA! Alli estaremos el 13 de abril bailando y cantando como todos los jovenes MERECEN vivir ❤

A post shared by Lali (@laliespositoo) on

 

מהריאליטי למציאות

הפיינליסט של "The voice", אלי חולי, מהנבחרת של אביב התגייס בתחילת השבוע לצה"ל כעתודאי לקצונה. את התספורת הצה"לית בחר לשתף בחשבון האינסטגרם. שיהיה גיוס קל!
 

מחר מתגייס😜😱

A post shared by Eli Huli (@eli_huli) on

בינלאומי

אחרי שכבש את ישראל עם סדרות כמו "השמיניה", "תאג"ד", ו"פול מון", כעת דין מירושניקוב עושה צעד משמעותי בקריירה שלו, והפעם עם טוויסט - קריירה מעבר לים. בימים אלו דין מצלם סדרה ישראלית-גרמנית שנקראת "שרה שטיין", שם הוא ישחק חוקר מז"פ. הסדרה תופץ בעוד מדינות בעולם, ועל זה נאמר: גאווה ישראלית!
 

כמעט שבת שלום @noiarkobi_photographer

A post shared by DeanMiroshnikov (@deanmiroshnikov) on

המועדון של אמה

במהלך אחד הראיונות שהעניקה אמה רוברטס חשפה הכוכבת, השחקנית והאחיינית של האחת והיחידה ג'וליה רוברטס, כי היא הקימה מועדון קריאה פרטי משלה: "אני אוהבת לקרוא. אני קוראת באמבטיה, ברכב. בבדיקת ביטחון בשדה התעופה אישה אחת שאלה אותי למה יש לי ככ הרבה ספרים, ואמרתי שהתחלתי עם מועדון קריאה משל עצמי"- מפתיעה!

מייצגים את ישראל בכבוד

כולנו התרגשנו לראות את הנציגות הישראלית הרחבה בפרימיירת הסרט ההוליוודי "אשתו של שומר גן החיות". שירה האס, שחקנית ישראלית אשר לוקחת חלק בסרט עצמו, התהלכה על השטיח האדום כמו כוכבת הוליוודית ראויה, דניאל מורשת הגיע לתמוך וגם אפרת דור שמשחקת אף היא בסרט נכחה.

© gettyimages

אליהו הנביא, מאחורייך!

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה ביותר ברחבי העולם, אשלי גראהם, תנחת בשבוע הבא בישראל כאורחת של כנס מגזין פורבס שיתקיים בירושלים. 
 
© gettyimages
 

מאוהבים?

הגיע הזמן לעשות סדר ברומנטיקה. הראשון הוא דודו אהרון עם חברה חדשה ששמה הוא נטלי לוי, ואם ראיתם סטוריז של שגיא ברייטנר עם בחורה חדשה, נספר שהיא שהיא גם בלוגרית ולומדת משחק ויותר מזה - היא אחות של נועה כהן מ"הבנים והבנות". השניים אכן הסתובבו יחד לאחרונה, אך החליטו להמשיך כל אחד בנפרד. 
 
החברה החדשה של שגיא
החברה החדשה של שגיא © אינסטגרם

מרי לו?

יעל בר זוהר וגיא זוארץ סוגרים מעגל. לאחר שהשניים התחילו את מערכת היחסים שלהם כשכיכבו יחד במחזמר "מרי לו", בקרוב הם חוזרים לבמה יחד והם יככבו בגרסה הישראלית של ההצגה למבוגרים "Same time next year". 

מסרבת להתבגר

כעשר שנים לאחר הסרט האחרון, נודע כי החלה העבודה על הסרט החדש בסדרת סרטי "היי סקול מיוזיקל". ונסה הדג'נס שיגלמה את הדמות הראשית בסרטים המוזיקלים התראיינה לתוכנית רדיו ושם אמרה אמירה שהשאירה רושם כי ישנו מצב ונזכה לראות את הדג'נס גם בסרט החדש: "אני מתכוונת, אני בת 28, אני יכולה להיות מורה". אמנם מיד אחר כך השחקנית התקפלה: "אני מסרבת להיות מורה! אני עדיין מתבגרת בלב שלי".

 

דלף החוצה

עקב הפרידה של יס מערוץ הילדים הסדרה "או-בוי" (זוכת פרס האדמיה) הייתה תלוי באוויר בחודשים האחרונים, וכך אף אחד לא ראה את הפרקים הבאים בסדרה, בתקופה האחרונה הוחלט כי "או-בוי" תהיה משודרת לצופי הוט ויס, ופרק 22 של הסדרה דלף לאינטרנט לפני שידורו לטלוויזיה.

 

ישששש אובוי זכתה בפרסי האקדמיה🎉😍🎉 אל תדאגו, נחזור בקרוב 😍❤😍

A post shared by Tom Baum / טום באום (@tombaum) on

מבלה לה

רוסלנה רודינה, הפרזנטורית של "Topten" בשלוש השנים האחרונות, בילתה השבוע באירוע מיוחד של הרשת בחנות בנמל תל אביב. האירוע התקיים בקונספט ייחודי שאותו הנחו ליאון שניידרובסקי ויואב מאיר. 

© רפי דלויה

לא נחה

אם חשבתם שאחרי שגאליס נגמרה שירן סנדל יושבת רגל על רגל, אז אתם לגמרי טועים. בין הצילומים לסרט החדש של "מועדון החנונים" סנדל מצאה זמן להצטלם גם לקליפ החדש של הזמר הישראלי העולה אושרי שמצליח יפה מעבר לים. לקליפ המדובר שירן הצטלמה במספר מצבים שונים כולל נוהגת בתוך מכונית יוקרה ואף הצטלמה חובשת פאה שחורה. יש למה לחכות. 

 

My ride #imdriving @oshrimusic

A post shared by shiransendel (@shiransendel) on

 

מפרגנת

אחת למספר חודשים אנו שומעים על מקרי פוטושופ וריטוש של ה"קרדשיאנס", הפעם המקרה הוא הפוך, קלואי היא זו שמרימה לשתי בנות שהואשמו בפוטושופ, שתי הבנות: ג'ורג'יה וקייט, הן החברות הכי טובות שאחת מהן מלאה והשנייה רזה שמעלות תמונות משותפות לחשבון אינסטגרם משותף. אך באחת מהתמונות שעלו הגולשים טענו כי שג'ורג'יה (הרזה) עשתה את קייט יותר שמנה בפוטושופ כדי שג'ורג'יה תוכל להראות יותר טוב, כמובן שג'ורג'יה הכחישה זאת וטענה שהיא וקייט החברות הכי טובות, ומי שלקחה את זה צעד אחד הקדימה הייתה קלואי קארדשיאן שפרסמה את זה בפייסבוק שלה וכתבה: "אני אוהבת את החברות הכי טובות האלה! הבנות האלו לוהטות!"

© פייסבוק

WTF? 

ללא ספק, כולנו התמכרנו לשירי האלבום החדש של אד שירן, ואנחנו שומעים אותם פעם, אחר פעם. אבל אי פעם דמיינתם שתוכלו להיעצר בגין שמיעה חוזרת? גם אנחנו לא, אבל מסתבר שזה קורה. אישה בארה"ב נעצרה משום שחזרה פעם אחר פעם על אותו השיר של אד שירן. האמת שו כנראה לא הפעם הראשונה שהיא דואגת "להרעיש" רק חבל שהפעם זה קרה עם שיר של שירן. 

 

תגובות