רכילות בקטנה: השוד הבינלאומי של אשלי וקסמן בקשי. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: השוד הבינלאומי של אשלי וקסמן בקשי

השבוע ברכילות בקטנה: קורין גדעון שמה פס, האיש מן העבר שיוצא נגד סטטיק והאם ג'סטין ביבר בדרך להקליט שיר בארץ הקודש?

הייתם עסוקים בלעשות את השיעורים של החופש ברגע האחרון ולא היה לכם זמן להתעדכן? כמה טוב שיש אותנו בשביל לסכם לכם את הידיעות החמות שאולי הצלחתם להחמיץ השבוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתכונן לישראל

השבוע נחשפו פרטים על שהותו של ג'סטין ביבר בישראל, כידוע הזמר יגיע להופעה ב-3.5 ואם רציתם לדעת מהם התנאים שלו אז הנה: מאמן כושר צמוד, שף פרטי, צוות של 25 איש, הסוויטה הנשיאותית + שתי קומות סגורות רק בשבילו במלון "דן תל אביב". ללא ספק עושה לנו חשק, אז איך כל זה קשור להקלטת שיר? אז ככה חברת ההפקה של המופע "טאלנט הפקות" מחפשת לעשות קצת כיף לג'סטין בזמנו הפנוי בישראל וכעת מחפשת מגרש כדורסל, גנים בוטניים, ופארקים. בין היתר הם מחפשים גם אולפני הקלטות שירים מקצועיים, מה שמרמז על אולי הקלטות שג'סטין יבצע בישראל. בכל מקרה - מקווים לפחות שנביא לו מוזה.

© gettyimages

התחלה חדשה

לפני כ-15 שנים הדוגמנית נטלי דדון עשתה ניתוח להגדלת חזה, אך בתקופה האחרונה גופה של נטלי דחה את השתלים מה שגרם לה השבוע להסירם, מה שהוביל אותה לכתוב פוסט כנה: "הודיעו לך, את בריאה! רק תאלצי לחיות בלעדיהם... הגוף דוחה את השתלים. שולפת תמונות של לפני מהמגירה מתנחמת לרגע... דווקא היה חמוד וזה מגניב לך..."

 

בוקר... התעוררתי קצת אחרת, אולי לא אחרת אולי התעוררתי עצמי ... אולי פשוט כל כך התרגלתי אחרת, אולי אנחנו כל כך מתרחקים מעצמנו כי אפשר להיות מישהו אחר... כבר חודש ימים שאני נלחמת על השפיות שלי, בודקת, מבררת, נזרקת בראש למליון כיוונים... נחרדת, מתפרקת, איבחון ואז שאיבה ובקטריולוגיה ומשם לביופסיה... לא ברור מה נכנס לי לחזה והתפללתי שהלוואי שזה כלום בעצם... אני אמא, בעיקר רץ לי בראש שאני אמא ויש לי פה אחריות עצומה ביקום הזה. אי אפשר ללכת עכשיו. כן, עד לשם הגעתי. דרמתית, חרדתית או סתם אנושית. ההמלצה הסופית הגיעה... חייבים להוציא את השתלים. ואת שוכחת שלפני רגע רק התפללת שזה יהיה כלום ושום דבר ושתהיי בריאה. אז הינה הודיעו לך, את בריאה!!!!!! רק תאלצי לחיות בלעדיהם... הגוף דוחה את השתלים. ואת מאבדת פרופורציות ובמקום לקפוץ באויר משמחה שזהו מוציאים אותם ונגמר , את בריאה. את מייללת ולא מאמינה, אני בלי ציצי?!?!!? מי אני בכלל?!?!?!?? הם איתי כבר 15 שנה לא יודעת להיות מישהי אחרת לשניה! וגם מה אתה נזכר עכשיו גוף יקר? עכשיו אחרי 15 שנה אתה מפרק בית ומשפחה????? קריירה מפוארת שבנינו יחדיו!?!?!?? מחפש לך גוף צעיר יותר?!?!?? אתה ממש כמו כולם שתל יקר! אתה דוחה אני דוחה מה זה משנה בכלל. שב בשקט ותחזור לעצמך. שולפת תמונות של לפני מהמגירה מתנחמת לרגע... דווקא היה חמוד וזה מגניב לך. ואז קפצו עליי שלל נתונים אכזריים שהחזירו את הסטירה. את כבר לא בת 16 ואל תשכחי שעברת הריון, הנקה... אז אל תצפי ליותר מידי. מצד שני היית כזאת קטנה שחיפשת בטחון עצמי בתוך חזה ענק... יכולתי להלחם עליכם, מודה... לשאוב ולהמתין, לשים נקזים... אבל הגוף ביקש מנוחה. וגם הנפש מרגישה(: אז לטוב ולרע היו שלום פוליאוריטנים יקרים. הייתם לי לעזר רב(; אני קצת אנוח לי כאן ואלמד לקבל את עצמי גם כך... שהרי שום דבר לא קורה לו סתם. אולי נפגש יום אחד, אולי הגעגועים ישתלטו עליי, אבל בינתיים , תודה על הבריאות שלי ותודה שזאת חיצוניות ודי!!! וולקאם באק ילדה❤️ (ותודה דוקטור קליין על ליווי מרגש ומרכך החל בילדה חסרת בטחון אז ועד היום כאמא מפוחדת ומוגזמת כאחד!)

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

אין לה בסטיות

דמי לובאטו הודתה השבוע כי היא מעדיפה להיות בחברת גברים מאשר בחברת בנות, וכי יש לה יותר "בסטיים" בנים יותר מאשר בנות, מהסיבה הפשוטה שהיא פחות מתחברת לבנות. "אני חושבת שזה נובע מכך שאין באמת אישה בעולם הזה שבאמת סמכתי עליה", מסבירה לובאטו/ ואנחנו אומרים, זה לגמרי בגלל שעוד לא הכרת את הבנות הישראליות!

שמחים וכועסים

בר רפאלי הצליחה לתפוס השבוע שתי כותרות סביב שמה. האחת בגלל שנחשף כי היא מצפה לבת נוספת (אחות לליב) והשנייה היא העלתה תמונה כביכול תמימה לחשבון האינסטגרם בעוד שבעקבותיה היא חטפה הרבה אש וביקורות על כך שהתמונה מלוטשת מדי ועברה יותר מדי עיצוב בפוטושופ. מה אתם חושבים על התמונה?

 

HUBLOT

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

היא עוד תחזור!

בסרטון שעלה ליוטיוב מהופעתו של גולן ביום רביעי האחרון, רואים את גולן מחוייך ושובר את הקרח עם מעריציו, עד אשר הוא זוכה לקריאה מאחד האנשים בקהל שצועק: "היא עוד תחזור אלייך" - מה שהוביל את גולן להתייחס בפעם הראשונה בפומבי לפרידה כשהחל לצחוק וסיכם את זה ב"אם רק הייתי יודע על מה אתה מדבר...". לפחות יש הומור עצמי.

 

צובעת ואופה

קורין גדעון הוסיפה לשיערה פס שיער בצבע כחול, אבל מה שמרגש באמת הוא שהיא הולכת להנחות את העונה החדשה של ריאליטי המתוקים "בייק אוף ישראל", בהצלחה מתוקה.

 

blending💚🌳

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

 אין לי רגע דל

פסטיבל המוזיקה קוצ'ואלה התרחש השבוע. אז קבלו קיצור קטן של הדברים החמים שקרו בו: נכון לעכשיו ככל הנראה קיילי וטייגה לא ביחד. אחרי שמקור קרוב לקיילי אמר שהם מעדיפים להיות לבד כרגע, קיילי מוכיחה לנו שאין דבר כזה באמת לבד והגיעה לפסטיבל עם הראפר טראוויס סקוט, אך מה שבאמת היה מעניין קרה מאחורי הקלעים כאשר היא וטייגה נתנו חיבוק ולפי אנשים שהיו שם קיילי יצאה מאחורי הקלעים עצובה מאוד, מנגד קנדל ג'נר והראפר אייספ רוקי היו ביחד בפסטיבל והגדילו את השמועות על הזוגיות.

לגמרי בקטנה

ועוד קצת מפסטיבל קואצ'לה. מי שלגמרי חיה את החלום ונמצאת שם היא ליידי גאגא, שבנוסף לחוויה בקואצ'לה היא הציעה לקהל להשתתף בצילומי הסרט "כוכב נולד" המצטלם ממש בימים אלו בפסטיבל, תמורת 10 מיליון דולר. לגמרי בקטנה!

© GettyImages

עבר ביניהם חשמל (סטטי)

הראפר ראסטי כתב ופרסם שיר מחאה על סטטיק ובן אל. בשיר כתב האשמות רבות על היחס של סטטיק אליו מאז שהתפרסם. על פי השמועות הסכסוך ביניהם החל כשסטטיק התארח בתכנית ברדיו בצפון וכשנשאל על ראפרים נוספים לא הזכיר את ראסטי - מי שהיה אחד החברים הכי טובים של רוסו מתחילת דרכו.

 

צפוף גרסת המציאות 

תגידו מזל טוב לאלי פיניש, שהתארס לזוגתו בשנתיים האחרונות, שלי לביא. כזכור, פיניש ניהל מערכת יחסים רצינית עם לא אחרת מאשר דנה פרידר, שגם היא מאורסת ועתידה להתחתן בחודש מאי) עם דין שטרן. אבל כמובן, ש"מאורסת" זה לא הטייטל היחידי שלה. תשאלו את כתב התכנית "שיחת היום" שקרא לשחקנית כך בסיום ראיון. פרידר נפגעה כל כך ובחרה לעזוב את הראיון לפני סיומו.

החל מ2:35
 

OMG!

אשלי וקסמן בקשי נקלעה לסיטואציה לא נעימה במיוחד במהלך חופשה משפחתית בברצלונה. כוכבת הרשת שכבר מזמן יצאה מגבולותיה, מצאה את עצמה מתמודדת עם גניבה של הארנק והדרכון שלה, ואם זה לא מספיק - אז גם המצלמה איתה צילמה ולוג בספרד נגנבה. מזל שהיה אינסטוש בכדי לתעד ולבשר.

 

Bag stolen. Passports gone. Wallet adios. Vlog camera hasta luego. Thanks Barcelona 🙄 #ladrones

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi) on

לייק של הביוקר

מה הייתם עושים אם במהלך יום שגרתי לחלוטין הייתם מקבלים התראה מהאינסטגרם על כך שקיבלתם לייק מריהאנה על תמונה שלכם? זה בדיוק מה שקרה לאיטגירל אבישג נגר שזכתה בכבוד הענק הזה מהזמרת הבינלאומית. אם אתם שואלים למה ואיך? נספר שהתמונה המדוברת היא תמונה בה נגר לבושה בקולקציה של ריהאנה לפומה וכללה בתיאור שלה את ההאשטאג של שם הקפסולה המיוחדת - ובכך בעצם איפשרה לריהאנה את החשיפה לתמונה. מי אמר שאינסטגרם לא מחבר בין אנשים? אבישג כמובן הגיבה לכל הסיטואציה כמו שכולם היו מגיבים - תיעוד היסטרי לסטורי!

חלום!
חלום! © אינסטגרם

שמה קצוץ

קארה דלווין עוררה סערה ברשת כשהודיעה שהיא הולכת לחמצן את השיער שלה ולגלח אותו לקצוץ. היא עוד יותר הדהימה אותנו כשהיא באמת עשתה את זה. לא נרבה במילים, פשוט ניתן לכם להיות בשוק בעצמכם.

© אינסטגרם

WTF?!

בכל שבוע נביא לכם את הכותרת הכי הזויה, מצחיקה ואולי מביכה שיכולנו למצוא, והשבוע: כריס בראון, שיש לו היסטוריה של בעיות כאלה ואחרות, מואשם בהכאת צלם! מקורות מספרים, כי ביום שני האחרון בראון החליט להכות צלם במועדון לילה. האנשים מסביב דיווחו, אך עד שהרשויות הגיעו בראון כבר הספיק לעזוב את המקום. המועדון התנצל בשמו של בראון בפוסט ברשת החברתית ''פייסבוק'', מרוב תחושות עזות של רחמים כלפי הצלם. לגמרי אמאל'ה!

תגובות