רכילות בקטנה: הסיוט המלחיץ של דניאל מורשת . צילום מסך מ"כדברא"

רכילות בקטנה: הסיוט המלחיץ של דניאל מורשת

השבוע ברכילות בקטנה: סלינה שוברת שיא חדש, עומר דרור משתף פעולה עם עוז זהבי, ג'סטין ביבר מסתבך עם מעריץ ישראלי וסטטיק משדרג את הזוגיות

הכנתם דגלים ליום העצמאות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שהיה חם השבוע? מזל שיש אותנו כדי לרכז לכם את הידיעות החמות שאולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קונים ומספרים

השקת המותג האופנה SUPERDRY בקניון עזריאלי ראשונים ריכזה השבוע את מיטב הסלבס החמים בביצה, שם הם סיפרו על ההתפתחויות האחרונות בחייהם. זוכה האח הגדול אביחי אוחנה שגם יתחיל להנחות בקרוב תוכנית ראיונות בערוץ 20, נטלי דדון שסיפרה כי היא בימים אלו עובדת על אפליקציה חדשה, ויוצאת "המשימה: אמזונס" מיטל דה-רזון שסיפרה כי לאחרונה היא הוחתמה בלייבל אמריקאי.

התגעגעתם?
התגעגעתם? © לנס הפקות

הכי לייק

זוכרים שרק בשבוע שעבר התמונה המשותפת של דה וויקנד וגומז הופיעה באינסטוש? כעת היא שברה שיא אישי וזו התמונה שלה עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם (עם למעלה מ-7.3 מיליון לייקים). מה אתם אומרים שתהיה התמונה הבאה?

© אינסטגרם

חצי מוסקטר

נכון, חנוכה נשמע עוד רחוק מלהתקרב, אך הדבר לא מונע מכלל מפיקי הביצה למהר ללהק אליהם את מיטב כוכבי הילדים להפקות הענק שממהרות להגיע. ההפקה הראשונה שעלתה לכותרות היא "שלושת המוסקטרים". מי שגויסה להפקה הזו היא הדיווה הקטנה נועה קירל, בתפקיד חולייטה. שלושת המוסקטרים הם לא אחרים מעמוס תמם, עוז זהבי ועומר דרור - אכן זו בחירה נכונה!

© רפי דלויה וענת מוסברג

שלוש עשרה סיבות

זה לא סוד כי טיילור סוויפט היא חובבת גדולה של המספר 13, שמתפקד כמספר המזל שלה. לא רק שהזמרת נולדה ב-13 לדצמבר, היא נוהגת לכתוב את הספרה על ידיה לפני כל הופעה ומאמינה כי היא זוכה בטקסי פרסים רק כאשר היא יושבת בשורה ה-13. לרשימה המכובדת הזו הצטרף הלהיט שלה יחד עם זאין "I Don't Wanna Live Forever" לאחר שהגולשים גילו כי סוויפט שרה את שורה זו כפי שאתם יכולים לנחש, 13 פעמים בשיר. האם זו הייתה הדרך של הכוכבת לגרום להצלחתו של השיר? לטיי-טיי הפתרונים.

 

"החולמים" גרסת המציאות

מכירים את זה שאתם חולמים על משהו בלילה ולמרות שאתם קמים ויודעים שזה רק חלום אתם חייבים לוודא שזה לא קרה? כי זה מה שקרה לדניאל מורשת השבוע. הכוכב האהוב חלם כי אחיו הצעיר, עמית, מת (חס וחלילה, טפו טפו טפו!) ומיהר לשלוח לו הודעת וואטספ רק כדי להירגע וזכה לסינון. זה נגמר בצילום מסך משעשע לסטורי.

אמאלה
אמאלה © אינסטגרם

ה-איחוד

אחרי שנים רבות שלא התראו, הקאסט האייקוני של סדרת הדיסני האהובה "המכשפים מברוורלי הילס" התאחדו כמעט בנוכחות מלאה בחתונתו של דיוויד הנרי שגילם את ג'סטין בסדרה. איחודים נוסטלגיים תמיד עושים לנו טוב על הלב! 

התחיל ברגל שמאל

בזמן שכולכם תחגגו עם מנגלים והופעות ביום העצמאות - ג'סטין ביבר ינחת בישראל, בתקווה שתהיו מספיק עסוקים ולא תרדפו אחריו. אומנם ביבר מפגין דווקא התנהגות פחות חובבת ישראל, האם מדובר בסתם צירוף מקרים? זה התחיל כאשר הזמר סירב להצטלם עם מעריץ ישראלי במסעדה בלוס אנג'לס והמשיך כאשר הוא הואשם בהתנהגות אנטישמית, לאחר ששכנו לשעבר טען כי שומר הראש של הכוכב כינה אותו "ילד יהודי". כולנו תקווה כי ביבר יפצה ולא יאכזב בהופעתו שתתקיים בשבוע הבא ואם לא - תמיד אפשר לצרף עוד משהו לרשימת השערוריות.

© צילום: GettyImages

דירה קטנה בחיפה

השבוע, סטטיק ובת זוגתו נופר גולן החליטו לעלות שלב בסולם הזוגיות ולעבור לגור יחד. כידוע, בתקופה האחרונה הצליח הזוג לבלבל את המעריצים ובעיקר אותנו, כאשר לפני חודשיים הם החליטו להיפרד, ולאחר מכן חזרו, וכנראה שבגדול, כי השבוע נתפסה גולן מעבירה את חפציה האישיים לבית הפרטי של סטטיק בעיר הצפונית חיפה. הכי זהב!

© אינסטגרם

עדכוני אינסטגרם

קייטי פרי מרימה לכל משפחת הקרדשיאנס כשהיא עורכת צילומים שממש מאופיינים בסגנונם למשפחה הכי מדוברת בטלוויזיה - הקרדשיאנס. היא לא מפספסת דבר ואף מתייגת בתמונות את חבר המשפחה והאמת שיצא לא רע בכלל. סערה נוספת שהתרחשה באינסטגרם היא דעת הקהל הנוראית נגד ריהאנה כשהיא חתכה את ראשה של מלכת אנגליה בפוטושופ והדביקה על תמונת גוף ששייכת לעצמה - הרבה האשימו אותה בזלזול של מלכת אנגליה הלא היא המלכה הכי מכובדת בעולם. מה אתם אומרים, באמת מדובר בזלזול או סתם נסיון לשעשע את קהל העוקבים שלה?

 

y'all chickens is ash and I'm lotion. 😂

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

סגירת מעגל

מלכת היופי לשעבר שכבר מזמן הצליחה להוסיף לרזומה עוד כמה כשרונות מלבד יופי, שני חזן, תנחה את טקס מלכות היופי לשנת 2017. הטקס ישודר בשידור חי באתר "Ynet", בתאריך ה-9 במאי. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אנחנו לגמרי מצפים לכמה דמעות של אושר מסגירת המעגל שהולכת להיות לחזן.

המועמדות
המועמדות © איתן טל

בקרוב על המסך הגדול

השבוע קיבלנו שתי בשורות מעולם הסרטים. הראשונה: לאחר שבקושי הספקנו לקלוט שסרט נוסף מסדרת "מהיר ועצבני" יצא, השבוע היוצרים הספיקו לגלות שהסרט האחרון לסדרה יהיה "מהיר ועצבני 10". הבשורה השנייה היא שהסרט "לשבור את הקרח 2" מקבל תאריך! היעד אומנם עוד רחוק למדי כיוון שמדובר ב-27 בנובמבר 2019, אבל אנחנו מקווים שעד אז התודעה שצבר הסרט תישאר לקראת הסרט השני. בינתיים אל תפריעו לנו, אנחנו במרתון צפייה חוזרת.

© יוטיוב

חולה על (ובגלל) לונדון

בשבוע שעבר המריאו נועה קירל ושגיא ברייטנר לעיר הקרה במסגרת פעילות של התכנית בהנחייתם - "ליפסטאר" (yesKidz), השניים ארזו מזוודה קצרה לסוף שבוע, הצטיידו בשתי זוכות מאושרות וטסו כדי לראות הופעה של ברונו מארס. אלא שברייטנר שכל כך ציפה להופעה נאלץ להגיע אליה כשהוא סובל מדלקת בגרון ובעין. גם כשהוא חזר ארצה זה המשיך ונראה שלפי העדכון האחרון באינסטגרם הוא כבר בריא כמו שור.

העיקר החיוך
העיקר החיוך © אינסטגרם

 

קבלו את המנחה שלכם להערב

הארי סטיילס היה חבר בלהקת וואן דיירקשן (שעוד נמצאת בהפסקה), וכעת עבר לקריירת סולו. אבל האם יכול להיות שהוא מתקרב גם לכיוון של הנחיה? אז ככה, תכנית הלילה והאירוח המפורסמת (שנקראת "דה לייט נייט שואו") תצרף אליה את הארי כשותף מנחה במשך שבוע שלם. אנחנו ממש מחכים לראות את הארי ברגע האמת, מי יודע אולי אפילו נגייס אותו ל"אינסטוש" של פרוגי! 

© צילום: GettyImages

הבכורה שלה

בדיוק לפני ארבע שנים שירה מרגלית נכנסה לחיינו בתכנית הראליטי "פרוייקט הלהקה" שם זכתה וכיכבה לאחר מכן בלהקת "סטארטאפ". מאז הספיקה להפוך לכוכבת רשת מוזיקלית מוצלחת - והצעד הבא רק התבקש. מרגלית עובדת בימים אלו על סינגל ראשון אליו היא כבר הספיקה לצלם קליפ מושקע השבוע. אנחנו מחכים!

שירה מרגלית
שירה מרגלית © צילום וסטיילינג: ליאת מורשת

התמכרויות חדשות

השבוע נוכחנו למספר פרויקטים חדשים שהסלבס שלנו לוקחים בהם חלק. הראשונים הם תומר קאפון, מיכאל אלוני, ומשה אשכנזי ("מטומטמת") שיככבו שלושתם בסדרה חדשה של "קשת" שתקרא "צוות אזולאי" שתספר על קבוצת חברים ששירתו בגולני וניתקו את הקשר, אחרי 10 שנים הם מתאחדים בעקבות בעיה: אחותו של אחד החברים תקועה בדרום אמריקה (הם יטוסו לקולומביה לצורך הצילומים). גם נוה צור עובד על פרויקט חדש שנקרא "פרא אציל" ומי שעוד תככב לצידו שם היא השחקנית שבימים אלו עושה את צעדיה הראשונים בהוליווד בסרט "אשתו של שומר גן החיות" - שירה האס.

נוה צור
נוה צור © אינסטגרם

WTF

בכל שבוע נביא לכם את הכותרת הכי הזויה, מצחיקה ואולי מביכה שיכולנו למצוא, והשבוע: זה ידוע כי כוכבי היוטיוב נוחלים הצלחה מסחררת בימים אלו, אמנם היה מי שלקח את ההצלחה הזו צעד אחד קדימה היישר אל המקפיא. מה? מסתבר כי ממש בקרוב ייצא לשוק שלגון "פליי", אותו מעטרים היוטיוברים המובילים בישראל וביניהם: גיא TV, שחר סויקיס, ליגל רז וליאון שיינדרובסקי ("נכנסים לארון"). שיהיה בתאבון.

גיא TV
גיא TV © אינסטגרם
תגובות