רכילות בקטנה: הפציעה של סטטיק והריב האינסטגרמי של ברק ונועה. צילום: ענת מוסברג, אינסטגרם

רכילות בקטנה: הפציעה של סטטיק והריב האינסטגרמי של ברק ונועה

השבוע ברכילות בקטנה: התמונה של ריהאנה הופכת לסרט, כוכבי הישרדות משיקים, המעריצים נרתמים למען אריאנה גרנדה והיהלום של שרית חדד

טירוף הבגרויות עדיין מפריע לכם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע? סדרנו לכם את העדכונים שאסור לכם לפספס!

סרט מה-מם

תמונה של ריהאנה ולופיטה ניונגו מתצוגת האופנה של המותג מיו מיו משנת 2014 הפכה בשנים האחרונות למם ויראלי במיוחד, כשלל גולשים סיפקו גרסאות ורעיונות משלהם למה שהתרחש ברגע בצילום התמונה. אחד הגולשים כתב כי הזמרת נראת כמי שבוחנת גברים לבנים עשירים והשחקנית היא חברתה הטובה שעוזרת לה במשימה,וגולש אחר טען כי כדאי להפוך את הרעיון הזה לסרט. מפה לשם, הכוכבות הביעו נכונות לפרויקט והשבוע דווח כי רשת "נטפליקס" הודיעה כי היא יש לה את הזכויות לפרויקט וכי לסרט ישנן כבר תסריטאית ובמאית.  לא יכולים לחכות!
 

דברים חדשים בדרך

לאחר שנגמרה החממה לא יצא לנו לשמוע הרבה מגאיה שליטא כץ, המוכרת לכם כמובן בתור אלה-לי. דווקא עכשיו היא חוזרת אל חיינו בליהוק מעניין לסדרה חדשה בערוץ עשר. לצדה לוהקה גם האחת והיחידה, מגי אזרזר, שדווקא הפתיעה אותנו השבוע במעבר לדירה משותפת. הרבה חדשות בפעם אחת לא? 


כוחות על?

גל גדות ממשיכה במסע יחסי הציבור הקדחתני לסרט "וונדר וומן" שבכיכובה, כשפעם התארחה השחקנית בתכנית האירוח המפורסמת "טונייט שואו". גדות שיחקה עם המנחה ג'יימי פלאון משחק 'אמת או חובה' כשכמובן שהכוכבת הישראלית ניצחה. ואם זה לא מספיק גאווה מצד גלוש השבוע, נספר לכם כי נודע כי הוונדר וומן היא בראש רשימת הישראלים האהובים ברשת עם 95 אחוז של שיח חיובי בשמה, כך על פי הסטארטפ Taykey. מדובר באחוז אהדה גבוה שבדרך כלל שנויים במחלוקת, ובמיוחדים כלפי ישראלים מוכרים שהשיח סביבם לא תמיד חיובי. גל כאמור עקפה את כולם והפכה לישראלית האהובה ביותר ברשת, כי יש פסגה שהבחורה הזו לא כבשה?
 
 

עושות הוליווד

השבוע, נטע אלחמיסטר, אסתי גינזבורג וקורל סימנוביץ בילו בפסטיבל הקולנוע קאן שבצרפת, ואם זה לא מספיק בילו בשלל מסיבות בהן נכחו גם אורחות הכבוד ריהאנה, קנדל גנר ובלה חדיד. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אנחנו לגמרי היינו רוצים להיות במקומן.

קרב אוהבים

כיאה לסלב מן השורה, נועה קירל מפרגנת מדי פעם לעוקביה באינסטגרם באיזה לייב מגניב באינסטגרם. הפעם דווקא היה קצת יותר אקשן מבדרך כלל, כשבן זוגה, ברק שמיר החליט לשגע אותה בתגובות בלייב. היא כמובן לא נשארה אדישה והגיבה לו תוך כדי. כתגובה ללייב שלה ברק השאיר תגובה כזאת: "נועה את קקי". נועה בחרה לשתף את קהל הצופים בכך שמחכה ריב בהמשך (כמובן בצחוק).

 

סיום מסלול

עונתה השלישית (והגברית) של סדרת הדוקו ריאלטי הצבאית של HOT, "היחידה", הגיע לקיצה במופע סיום חגיגי. ירון ברלד, שי חי, טילטיל, חובי סטאר, מושיק עפייה, דורון מירן, סטאלוס והאולטראס הרימו על הבמה בהופעה מול שוטרי משטרת ישראל כשהצטרפה על הבמה גם עדן בן זקן.
 
© אור גפן

לא ברחו

נדמה שאיפה שלא הולכים ואיפה שלא מדברים שומעים על האסקייפ רום, טרנד חדרי הבריחה הוכיח לנו ממזמן שהוא כאן כדי להישאר אז מה הפלא שעשו עליו תוכנית חדשה בהנחיית עומר דרור, שנקראת: "אסקייפ-אליפות ישראל בחדרי בריחה". אל השקת התוכנית שהתקיימה השבוע הגיעו גם הקולגות לפרגן כמו: נועה קירל, השורד שגיא ברייטנר, עומרי וקסניה, מושיק גלאמין, קטריקס, דורון ביטון ועידן רול. שיהיה בהצלחה.

© לנס הפקות

היהלום של שרית חדד

ה. שטרן שידועה כחברת היהלומים עם האירועים הענקיים שלהם, שכמובן מגיעים אליהם כל המי והמי של הביצה הישראלית, עשתה עוד אחד כזה השבוע בשביל הקולקציה החדשה שמסמלת את המיתולוגיה היוונית מי שהופיעה באירוע היא ההריונית המדוברת שרית חדד שגם אמרה: "אני מרגישה טוב וברת מזל להופיע עד לחדר הלידה", מי שגם הגיעו לפרגן היו בין היתר: מלי לוי גרשון, אניה בוקשטיין, דנה גרוצקי, טהוניה, מייקל לואיס, שני גולדשטיין והחבר עומר גורדון, אלכסה דול, סתיו סתרשקו ותאלין אבו חנא.

© רפי דלויה

קים קארדשיאן של מילאנו

שיר אלמליח בסף הכל רצתה לטוס למילאנו, לדגמן קצת, פגישות עבודה, שגרה בסך הכל... אך הבעיה קרתה כאשר היא התיישבה בבית קפה, לא שמה לב לתיק שלה (שהיה בתוכו את הכסף שלה עבור השהייה, חפצים אישיים, וארנק) נגנב בלי לשים לב! בהחלט שוד לא נעים, רק עם הרבה פחות באזז ממשפחת קארדשיאנס.

הפעם עם בגדים

רגע לפני שהם כבשו לנו את המסך ויצאו לשרוד, חברי העונה החדשה של "הישרדות" השיקו את העונה במשותף בערב חגיגי ומיוחד שכלל את הקרנת פרק הבכורה. אנחנו מקווים שהם לא סגרו שם חשבונות אחד עם השני.

© אור גפן

כואב הלב

בעקבות הפיגוע המפתיע והמצער שאירע במנצ'סטר שבבריטניה ממש השבוע, הזמרים ההוליוודים לא נשארו אדישים ומיהרו לתמוך בגרנדה ברשתות החברתיות. בנוסף המעריצים התומכים התחילו את הטרנד #זולאאשמתךאריאנה. ואם זה לא מספיק, התחילו מכירות של חולצות שהכנסותיהן ילכו לנפגעים. אנחנו לגמרי איתם!

הכל יהיה טוב

את הפופולריות של סטטיק ובן אל לא באמת צריך להציג בפניכם, התוצאה הישירה לכך היא כמות ההופעות שיש להם בכל שבוע - מה שהוביל לכמה בעיות שצצו עבור הצמד. השבוע סטטיק שיתף בסטורי שלו כי הוא נפצע ברגלו ביום עמוס של ארבע הופעות (אחת מהן בחתונה של יהודה ושלומית). אך סטטיק התגבר על הכאב, השתמש במוטו: "יא, יא, הכל יהיה טוב" והמשיך לספק את הקהל. אלוף!

© אינסטגרם
תגובות