רכילות בקטנה: קמילה נפרדת מהלהקה בפעם השנייה. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: קמילה נפרדת מהלהקה בפעם השנייה

השבוע ברכילות בקטנה: הזוג מהריאליטי מפריד כוחות, ליאונרדו דיקפריו מלחיץ את כולם, יהדוה לוי בדרך לשפוט ומה עשתה טיילור סוויפט בתוך מזוודה?

הייתם עסוקים בללכת לפארק מים כדי להצטנן מכל החום הנוראי הזה ויצא שפספסתם את כל הדברים החמים? גם השבוע עשינו לכם סיכום מיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נסיכה אמיתית

אחרי שהפגינה את כישורי המשחק שלה בסרט "ג'סטה" השחקנית נאיה פדרמן נבחרה לככב בקליפ לסדרה החדשה "פלונטר" שתשודר בערוץ דיסני, בקליפ פדרמן גם משחקת וגם שרה שכן הציגה יכולות ווקאליות. הסדרה החדשה מבוססת על סרט המקור המתאר את הנסיכה עם השיער הארוך, רפונזל וצפויה לעלות בספטמבר 2017 בערוץ דיסני. רק נגיד שגם בן הזוג, עומר חזן, עובד בימים אלו על צילומים משלו באחד התפקידים הראשיים ב"המלון של פיני".

© דיסני ישראל

לישראל יש כישרון

בימים אלו עובדים ב״רשת״ על הגרסה ההישראלית של הסדרה: ״אמריקה גאט טאלנט״ עבור כך, ההפקה נמצאת בחיפושים אחר שופטים מכל הז'אנרים. בין השמות שעלו והסתובבו מפה לאוזן היו השחקנים יהודה לוי ויעל פוליאקוב.

מחפש את הכשרון הבא?
מחפש את הכשרון הבא? © צילום: אלירן אביטל

מלחיץ

ליאונרדו דיקפריו, הלחיץ אותנו השבוע לאחר שמצלמות הפאפרצי צילמו אותו וחדי העיין מבינכם יוכלו לשים לב שמעל החזה שלו יש קוצב לב, נקווה שהכל בסדר ליאו.

נפרדים ומתחתנים

אחרי זמן לא ברור בין זוגיות להפסקה, עכשיו זה רשמי - עדן ואינדל, (הזוג שהכירו לעיני במצלמות בעונתה האחרונה של ״האח הגדול״) נפרדו. אך אל תכאבו יותר מידי על הפרידה הזו כי השבוע התארסו להם הזמרת נסרין קדרי (שתופיע ב"גולסטאר נשים") ובן זוגה.

© אינסטגרם

חופשי זה לגמרי לבד

אין ספק שמיילי סיירוס היא בין הכוכבות המעורערות בתעשייה, שעברה הכי הרבה שינויים קיצוניים בטווח הקצר ביותר. סיירוס הודתה בעצמה שהיא הרגישה שהחל מהקליפ האיקוני עם הפטיש ועד היום באמת הכל היה מוקצן, ונראה בזמן האחרון שהיא בוחרת להרגע קצת ולקחת שליטה על עצמה. ולא סתם שליטה, אלא שהיא בוחרת לאפר את עצה בכלל הצילומים שבהם תיקח חלק בזמן האחרון על מנת להשען דווקא על הצד הטבעי שלה. אנחנו לא יכולים לחכות לראות את התוצאה!

© gettyimages

פסטיחבשוש

אל בורסת השמות להפקת ה״פסטיגל״, מצטרפת שחקנית חדשה ומוכשרת במיוחד: עדי חבשוש! עדי שכיכבה בתאג״ד, בפרסומות של "סיגל הצמאה" נחשבת גם לחקיינית מצחיקה, אם הדבר ייסגר, בפסטיגל היא תחלוק את הבמה בין היתר עם: לי בירן, אליאנה תדהר, לירון רביבו וכמובן גם עם הכפיל הגברי - בן אל.

קלללל
קלללל © אינסטגרם

Get out the way

מסתבר שקמילה רוצה כנראה את הבנות מהלהקה הקודמת שלה הכי רחוק ממנה, ובעולם שבו הכל קורה ברשתות החברתיות, קמילה נתפסה עושה ״unfollow" לבנות "פיפת' הרמוני" ברשתות החברתיות, פייר לא יפה.

אימוג'י של כוכבת רשת

אחרי שהפגינה את כישרונותיה בהנחיה ובהגשת תוכניות טלוויזיה, מור סילבר מגלה לנו שגם לדבב היא יודעת.
סילבר הצטרפה לצוות המדבבים של "אימוג'י הסרט" (27.7), שם היא תדבב תפקיד אורח של הדמות "גברת דונאט".

© יחסי ציבור

סיבוך לא נעים

אם חשבנו שהעניינים בחזית הביבר נרגעו, כנראה שזה קצת מהר מדי כדי להגשים את הציפיות שלנו, כי ממש השבוע, ג'סטין ביבר נעצר בבוורלי הילס עקב שימוש בטלפון במהלך הנהיגה. העיקר שלמרות העבירה, ביבר בחר לבקר ילדים בבית החולים.

משפחתית

שלומית מלכה משנה סטטוס באופן רשמי. אחרי החתונה המפוארת שלה עם יהודה לוי , הגיע הזמן לתת לזה ביטוי באופן רשמי ברשתות החברתיות. השבוע זה קרה - מלכה הוסיפה באינסטגרם שלה את השם "לוי" לצד משפחתה "מלכה" כך שמהיום תתחילו להתרגל ל:"שלומית מלכה לוי".

© אינסטגרם

מהפך!

אז נראה שטייגה, בן הזוג המיתולוגי של האחת והיחידה קיילי ג'נר, וראפר לא קטן בכבודו ובעצמו, בוחר לפתח את עצמו בתחום נוסף וחדש - תחום המשחק. טייגה ייקח חלק בעונה השלישית של הסדרה "צעקה" בערוץ אמטיוי ומבוססת על סרט האימה המפורסם. מעניין אם קיילי תפרגן לו.

לאט לאט

השבוע החליט בן אל לפנק את חברתו אורטל עמר במתנה מיוחדת וקנה לה שני צבים קטנים וחמודים, בנוסף לכך בן אל בנה להם גם בית במרפסת שלהם.הזוג התייעצו עם הגולשים באינסטגרם על שמות שמתאימים לצבים שלהם. חוץ משמות כמו "טודו" ו"בום" או סטטיק ובן אל, יש לכם רעיון מקורי? 

© אינסטגרם

פעמיים קיילי

בובת שעווה במאדם טוסו היא בעצם חותמת לכל סלב עולמי באשר הוא שדמותו תונצח לעולמים (בצורת שעווה כמובן). כך גם קיילי גנר, נצר למשפחת הקרדשיאנס (המככבות במאדם טוסו) השיקה את הפסל החדש שלה ממש השבוע. התגובות שגררה התמונה שפרסמה באינסטגרם דווקא לא היו כל כך מפרגנות וטענו כי מרוב שקיילי מנותחת ו"מזויפת" בעצמה אי אפשר להבחין בינה לבין הבובה.

© gettyimages

WTF?

טיילור סוויפט הופכת לסודית לאחרונה. ניתן לראות זאת בדרכים המיוחדות בהן היא מצליחה, או לפחות מנסה לחמוק מאור הזרקורים כמו להיות פעילה פחות ברשתות המדיה החברתיות. דרך אחת בולטת ואפילו די מלחיצה היא הידחסות לתוך מזוודה. כן, כן, מה ששמעתם - סוויפט נדחסה לתוך מזוודה על מנת שתוכל לצאת מביתה בחשאיות והכל לקראת האלבום השישי אשר מתקרב אלינו בצעדי ענק. כל המתח הזה מכניס אותנו ללחץ לקראת האלבום. ואתכם?

תגובות