רכילות בקטנה: טום באום ושירה נאור משמחים את ביונסה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: טום באום ושירה נאור משמחים את ביונסה

השבוע ברכילות בקטנה: דר זוזובסקי חוזרת לימי "החממה", הסלפי מגיע לאלאדין, מי האחרון שמצטרף ל"כדברא 2"? וגל גדות מפתיעה את כולם בהשקה

הייתם עסוקים בעוד שבוע הסתגלות ללימודים ובית הספר? אז הנה ריכוז מיוחד של כל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חוזר לבית הספר

כוכב הנוער האהוב, דניאל מורשת, יחזור בקרוב לכתלי בית הספר, ויחל את לימודיו בשנה א' בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. כזכור, בעבר כוכבי נוער רבים ובניהם: עמית פרקש, ליהי קורנובסקי וניב סולטן, למדו גם הם באותו הסטודיו למשחק.

© צילום: באדיבות yes Kidz

הוונדר השבועי

השבוע "FACTORY 54" השיקה את עונה הסתיו חורף שלה בתצוגת אופנה, מי שהגיעה וגם דגמנה הייתה הסינדרלה סופיה מצ'טנר עוד הגיעו: עמית פרקש יחד עם שיר מורנו, הרווקה הטרייה אינה בקלמן, מור סילבר, דנה זרמון, גל אמיתי ועוד. אך מי שגנבה לכולם את ההצגה הייתה הכוכבת הישראלית והבינלאומית הכי גדולה גל גדות שנמצאת בביקור מולדת שהגיעה יחד עם מאבטחים וגם ישבה בשורה הראשונה בתצוגה. פייר? כבוד!

© חן וגשל

בייבי איז קאמינג

אחרי שהעולם עצר מלכת כשגילינו שקים קארדשיאן מצפה לבייבי נוסף, רק שהפעם מדובר בהריון מפונדקאות עקב בעיות שקשורות בתחום הרפואי ולא מאפשרות לה להיכנס להריון בבטחה. השבוע נודה כי קים וקניה מצפים לילדה!

שלום לכבוד השרה

ביום שני האחרון, נאמה שרת התרבות והספורט, מירי רגב, בהשקת "יום הקולנוע הישראלי", במהלך הנאום הביעה ביקורת כלפי הסרט "פוקסטרוט" מכיוון שזה, לטענתה, מציג את צה"ל באורח שלילי, אך כשנשאלה הסתבר כי השרה לא צפתה בסרט וכי היא לא מתכוונת לצפות בו - דבר שגרם לכוכב הנוער, שירן סנדל, להגיב לדבריה. סנדל פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תגובה להתנהלותה של השרה רגב ולדבריה האחרונים ובין היתר אמרה: "את מלמדת את הנוער שלנו שזה בסדר להגיב מבלי לחקור ולדעת ושיש רק תרבות אחת שהיא שווה בעינייך...את בתור שרת התרבות צריכה להיות בקיאה בכל התרבות, וכל עוד את לא - אל תשתמשי בצ'כוב כהסתה נגד המזרחים...תצפי, תקראי, תשכילי גם במקומות שפחות מעניינים אותך ואז כשתביעי דעה - יוכלו לקחת אותך ברצינות". מדוברות השרה בחרו שלא להגיב לדברים.

שירן סנדל למירי רגב. צילום מסך מאינסטגרם
 

הכי חתיך

הפושע שזכה לכינוי "הפושע הכי חתיך" נחת בישראל לצורכי צילומי הקמפיין של "קרולינה למקה ברלין" לצידה של בר רפאלי, אך ערב לפני, הדוגמן בילה יחד עם משפחת רפאלי במסעדת סושי פופולרית, מי שדווקא לא הגיע היא בר אך לא נורא! הם בילו מספיק על סט הצילומים.

© אורן טוב

השקה מטמטמת

השבוע נערכה פרימיירה חגיגית בתל אביב לכבוד העונה השניה של סדרת הפשע המצליחה של HOT - "מטומטמת" (א'- ג', 22:15) באירוע נכחו יוצרת וכוכבת הסדרה בת חן סבג יחד עם בת הזוג אורנה בנאי וגם שאר הקאסט של הסדרה ביניהם: מוקי, שני קליין, מיקי לאון, אבי דנגור, עדי אלון ועוד. כמובן שהיו מי שהגיעו לפרגן כמו דין מירושניקוב, דנה פאן לוזון ונוספים.

© רפי דלויה

הקסם באוויר

אחרי ליהוקים רבים לעונתה השניה של סדרת הנוער "כדברא" מצטרף גם השחקן יוני מלס המוכר לנו מהסדרה פלאשבק שם גילם את דמותו של מולי, מלס ישחק תפקיד מסתורי ומאתגר ובהצטרפותו הוא סוגר לנו את הקאסט שממש השבוע כבר החל לצלם.

© אינסטגרם

ברכוש לכוכבת

כולם רוצים לקבל סרטוני ברכה מהסלבס, אם זה ליום הולדת, לבת מצווש או אפילו לחתונה. להשיג את זה לא תמיד קל, אך מסתבר שהזמרת הכי מפורסמת בעולם שממשהשבוע חגגה יום הולדת, ביונסה, השיגה את זה בקלות רבה מטום באום ושירה נאור שהחליטו לברכה ליום הולדתה.

אינסטגרם
 

עוד יומולדת!

השבוע חגג כוכב הרשת אלעד לוי יום הולדת עם החברים הטובים, מי שהגיעו לאחל מזל טוב ולחלוק רגעי ויראליות הם: שגיא ברייטנר, שירה מרגלית ובן הזוג טליסמאן, גל מלכה, שקד קוממי, עדי אלון ודניאל אסייג.

בואו לכנפיים

כנפיים של קרמבו חוגגת 15 שנות פעילות ולרגל האירוע המרגש אורגן מופע התרמה שיערך ב"היכל מנורה מבטחים" ב-18 בספטמבר עם מיטב אומנים ביניהם: מנחה הערב איל קיציס וליאת הר לב והאומנים: נועה קירל, מירי מסיקה, נתן גושן, טיפקס, אליעד נחום, אינפקטד מאשרום וערוץ הכיבוד. לכבוד ערב ההתרמה הוכן פרומו קצר בכיכובם של המנחים הנקרא "קרמבו של קיץ 5". 11,000 הכרטיסים שיימכרו יהיו לתרומת התנועה המקנה פעילות ותמיכה לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

 

הכי לייק

ממש השבוע, כוכבת הרשת הבלתי מעורערת קיילי ג׳נר החליטה להודיע על כך שחצי מיליון דולר מההכנסות של מותג האיפור שלה, ״קיילי קוסמטיקס״, ילכו היישר לעמותה של הנוער האמריקאי החולה בסרטן. והנה, שוב קיילי מוכיחה לנו עד כמה היא מלכה אמיתית!

חד מדי

כוכב הרשת והשחקן קווין רובין הצליח לעצבן השבוע את עובדי רשתות המזון המהיר והגלידריות לאחר שהעלה אתגר רשת בשם "אתגר חד קרן" (בו עליכם לתקוע על המצח גלידה בגביע ולצרוח "אני חד קרן"), עוקבים ומעריצים רבים של הכוכב נענו לאתגר ועשו זאת ברחבי הארץ, אלא שעובדי החנויות זעמו על הלכלוך ועל העבודה היתרה שזה נותן להם. מאז רובין הספיק לעלות אתגר חדש ורועש לא פחות (אבל נקי!)

אלאדין במציאות

לא מזמן נודע לנו כי הסרט האהוב על כולנו, ״אלאדין״, ייצא בגרסת לייב אקשן מציאותית. השבוע, וויל סמית׳ (הג'יני) ושאר שחקני הסרט פתחו בסלפי ראשון של הצילומים ופרסמו אותו. הסלפי לגמרי פתח לנו את התיאבון לצפות בו!

© צילום מסך

יוזמה מבורכת

אחרי שעשתה זאת בעבר במנסצ'נסטר ריאנה גרנדה הודיעה לכולנו כי היא בשלבים מתקדמים של הרמת מופע התרמה לכל האנשים שנפגעו שאסון שקרה בשרלוטסוויל, וירג׳יניה. מי שעוד נרתמו למעשה המבורך הם ג׳סטין טימברלייק, פארל וויליאמס ועוד. מי שעוד שימח השבוע הוא ג'סטין ביבר שהחליט לתרום 25 אלף דולר ל"צלב האדום" עבור הנפגעים בטקסס מהוריקן הארווי - להם הקדיש סרטון מרגש באינסטגרם.

 

LOVE YOU HOUSTON !!!

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

 ד"ש ללואיס!

למקרה ששכחתם, ממש היום מתחילה הגרסה האמריקאית של "החממה" ב"נטפליקס" (GreenHouse Academy) בכיכובם של אריאל מורטמן, ישי גולן, עמית יגור ונוספים. אך רגע לפני, התכנסו הצוות הישראלי, שכולל את צוות ההפקה והשחקנים המקומיים לערב הקרנת בכורה מיוחד ואינטימי. אך הופתענו לראות שם גם את כוכבת הגרסה המקומית, דר זוזבסקי, שהתלהבה ובאה לפרגן לגיורא חמיצר.

© אינסטגרם

נרגעת בלבן

טיילור סוויפט נמצאת בתקופה קשה ועמוסה בחיים שלה כרגע. יחד עם יחסי הציבור המטורפים לקראת האלבום החדש שהוציאה, ועם התקשורת שלרוב די עוינת לה, החיים של סוויפט כרגע לא ממש קלים. עם כל העומס הזה, טיילור בחרה לקחת פסק זמן קצר מהחיים וללוות את חברתה ביום החשוב והמרגש בחייה- ללוות אותה בתור השושבינה, בדרכה אל החופה. יש דרך טובה מזו להרגע? 

תגובות