לרגל חגיגות העשור: הדרמות הגדולות של משפחת קרדשיאן. צילום : מתוך הפרומו לעונה החדשה שתעלה ב- 6/10 בערוץ !E

לרגל חגיגות העשור: הדרמות הגדולות של משפחת קרדשיאן

המשפחה הכי מופרעת בעולם הבידור חוגגת עשור על המסך הקטן ולרגל המאורע המרגש, קבלו סיקור של הפרשיות הכי מופרעות שהתרחשו במשפחה ויכולות לקרות רק אצל הקרדשיאנס

אמש (א') שודר בארה"ב פרק ספיישל חגיגי בו יצויינו עשר שנים מאז שמשפחת קרדשיאן הופיעה לראשונה על מסך הטלוויזיה שלנו. כגודל המשפחה כך גם גודל הדרמות הרבות שהתרחשו בעשור האחרון באור הזרקורים והפכו את הקרדשיאנס לאימפריה שהן היום. הנה הדרמות הכי גדולות שלהן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שוד המיליונים של קים בפריז

נפתח באחת הדרמות, אם לא הדרמה המסעירה ביותר שקרתה במשפחה. ב-3 באוקטובר 2016 נשדדה הכוכבת בתקרית שוד אלימה בזמן ששהתה בבית מלון יוקרתי בפריז. לפי הערכות נגנבו מקרדשיאן תכשיטים בשווי של כ-9.5 מיליון דולר שנלקחו תחת איומי אקדח. האירוע גרם לקימי להוריד פרופיל למשך ארבעה חודשים  במהלכם היא נעלמה לחלוטין מהרשתות החברתיות, לא נראתה במקומות ציבוריים והתמקדה "פול טיים" במשפחתה. מאוחר יותר חשפה הכוכבת את מה שאירוע בשוד לפרטי פרטים איך לא - בתוכנית הרילאטי המשפחתית.  

© צילום מסך מאינסטגרם

סקוט בוגד בקורטני

מערכת היחסים של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק היא לא מסוג מערכות היחסים שאנחנו היינו מאחלים לעצמנו. קשה לספור את מספר הרגעים הרדודים, המשפילים, המעצבנים, והעצובים שקרו במהלך מערכת היחסים הזו החל מההתמכרות הקשה של דיסיק לאלכוהול, חוסר האחריות והפגיעה המתמשכת בקורטני ובילדיהם, אך השיא היה כאשר בקיץ 2015 נצפה סקוט בחופשה עם האקסית שלו, בזמן שהוא מנהל מערכת יחסים עם קרדשיאן. התמונות כמובן הגיעו לאתרי הרכילות ודרכם לקורטני, מה שגרם לסצנה עצובה אך מעוררת תקווה בה קרדשיאן אמרה לנו כי הזוגיות הגיעה אל סופה וכי היא לא יכולה לסמוך על דיסיק בשום דבר, אפילו לא עם שלושת ילדיהם המשותפים. שנה אחר כך השניים חזרו זו לזרועות זה לעוד סיבוב אחרון שאחריו הם פירקו את החבילה סופית.  

 קלואי הולכת לכלא

בתחילת דרכה של המשפחה בעולם הבידור אי שם ב-2008, נכנסה קלואי לכמה שעות טובות לכלא. על הכוכבת נגזר להיכנס לכלא ל-30 יום לאחר מכיוון שהיא אינה השלימה את עבודות השירות שלה ולא למדה בחוג ללימודי אלכוהול לאחר שנעצרה בגין נהיגה בשכרות שנה קודם לכן. למרות שנגזר עליה להיות חודש שלם בכלא, קרדשיאן שוחררה לאחר פחות משלוש שעות בעקבות צפיפות יתר בכלא. החובבים המושבעים של התוכנית ודאי זוכרים את הנסיעה המשותפת של האחיות לכלא. בכל זאת אי אפשר לשכוח כשקריס אמרה לקים "את יכולה להפסיק לצלם את עצמך? אחותך הולכת לכלא!".

 

השינוי המגדרי של ברוס

ב-24 באפריל 2015 קרה דבר שישנה לעד את המשפחה המפורסמת: אחרי 65 שנים בהם ברוס ג'נר חי כגבר ותיפקד כאב המשפחה, הוא החליט לצאת מהארון כטרנסג'נדר והכריז כי מעתה הוא אישה ששמה קייטלין. את ההתמודדות של בנות המשפחה עם תהליך השינוי היה ניתן לראות בשני פרקי ספיישל שנקראו "האמת של ברוס", ומאוחר יותר קייטלין אף קיבלה תוכנית משלה הנקראת "אני קייט". אחרי לא מעט סצנות מרגשות בני ובנות המשפחה מקבלים את אביהן כפי שהיא, אך כיום חלקם הגדול בנתק עימה לאחר שהיא ליכלכה על אם המשפחה קריס בספר האוטוביוגרפי שהוציאה.

© צילום מסך מאינסטגרם

קיילי מגדילה את השפתיים

הנה דוגמה למישהי שהבינה היטב את הפתגם "שהחיים נותנים לך לימונים, תעשה מהם לימונדה". כשזה נוגע לקיילי ג'נר זה תמיד היה סביב השפתיים שלה. במהלך 2014 עובי השפתיים של ג'נר השתנה באופן דרסטי, ובהתאם מיד לכך עלו ספקולציות כי הג'נרית עשתה בוטוקס וטיפולים קוסמטיים, כל זה כשהיא בת 17 בלבד. תחילה קיילי הכחישה, אך מאוחר יותר היא הודתה בפרק של תוכנית הריאלטי המשפחתית כי היא כן עשתה מילוי זמני. ואיפה הלימונדה אתם שואלים? אחרי שהשפתיים שלה הפכה לסמל ג'נר קלטה את הפוטנציאל והשיקה סדרת אודמים משלה. מכאן הדרך להקמת חברת האיפור שלה "קיילי קוסטמיקס" הייתה קצרה והחברה הפכה לאימפריה שמגלגלת מיליונים.

הנישואים שהסתיימו תוך 72 יום בלבד

את התאריך בו הכל השתנה בממלכת הרומנטיקה של קימי אפשר לסמן ביומן ב-31 לאוקטובר 2011, אז הוכרז כי אחרי 72 ימי נישואים משהו לא כשורה מתרחש בין קים קרדשיאן ושחקן הכדורסל קריס האמפריז וכי הם מסיימים את נישואיהם אחרי חודשיים בלבד. באופן רשמי וחוקי הליך הגירושים נגמר ב-2013, ממש רגע לפני לידת בתה הבכורה של קרדשיאן מקניה ווסט. קים כמובן עשתה גם היא לימון מהלימונדה, ומכרה את הטבעת המדוברת אותה נתן לה קריס בזמנו תמורת מחיר סמלי: רק 750 אלף דולר.

© צילום מסך מהתוכנית

קריס וברוס מפרקים את החבילה

פרידה נוספת ודרמטית במיוחד שהתרחשה במשפחה אירעה בספטמבר 2014, אז העולם עצר מלכת כאשר פורסם כי קריס וברוס (היום קייטלין) ג'נר, הורי המשפחה, מתגרשים. הגירושים הגיעו בתקופה בה הסתובבו שמועות על השינוי המגדרי של ג'נר אך המעריצים האדוקים של המשפחה ידעו שרק מדובר בעניין של זמן – שכן בתוכנית הריאלטי המשפחתית תועדו בעיות במערכת היחסים של השניים. 

האשפוז של לאמר אודום

באוקטובר 2015 לאמר אודום, כיום בעלה לשעבר של קלואי ואז בעלה בנפרד, התמוטט בלאס וגאס ואושפז בבית החולים במצב קריטי במיוחד. בני המשפחה מיהרו לסייע לאודום תמכו בו בבית החולים, ואף עצרו את צילומי התוכנית שלהם בעקבות המקרה. קרדשיאן לקחה על עצמה את הטיפול בבעלה לשעבר ודאגה לו לטיפול רפואי ולתהליך שיקום, והיא אף שכרה לו בית חדש. אמנם, התמיכה של קלואי לא הצילה את נישואיהם למרות הכל ובסופו של דבר אודום נזרק מהבית, והגירושים נכנסו לתוקף קצת יותר משנה לאחר האשפוז.

© צילום מסך מהסנאפצ'אט

הלוק השערורייתי שהפך את קנדל לדוגמנית על

דוגמנות הייתה מאז ומתמיד המטרה של קנדל ג'נר בחיים, ותחילת דרכה בתחום תועדה בתוכנית. אמנם הרגע בו קנדל הפכה מנערת ראליטי לדוגמנית אמתית היה בתצוגת האופנה של המעצב מארק ג'ייקובס בתחילת 2014. ג'נר עלתה למסלול בחולצה שקופה חושפנית, גבות מחומצנות ופיאה מה שהוכיח כי היא זיקית שיכולה לעטות על עצמה שלל לוקים. הלוק הזה היה יירית הפתיחה לקריירת הדוגמנות המוצלחת של קנדל, שהיא ללא ספק אחת מהסופרמודלס המובילות בעולם כיום.

© GettyImages

 

משפחת קרדשיאן: ספיישל העשור ישודר עם תרגום בעברית מחר, חמישי (28.9) בשעה 22:15, ערוץ !E

 

תגובות