אח שלנו מתחתן: הכוכבים שהיו השושבנים של הבסטיז. צילום מסך מאינסטגרם

אח שלנו מתחתן: הכוכבים שהיו השושבנים של הבסטיז

חתונות הן דבר מרגש, במיוחד כשהחבר הכי טוב שלך מתחתן. הסלבס הבאים החליטו לא לתת למעמד הכוכב שלהם להפריע למסורת, ושימשו כשושבינים של ה-BFF כאחד האדם

כשביום הכי גדול ומרגש בחיים הסלבס הופכים לשושבינים שלכם - זה בהחלט חלום גדול, אבל יש כמה ברי מזל שהחלום שלהם היה מציאותי לחלוטין והסטארים הגדולים ליוו אותם ברגעים המאושרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיילור סוויפט

בריטני מאק היא חברתה הטובה של טיי-טיי משכבר הימים, והיה ברור לכל הצדדים כי הכוכבת תיקח חלק מרכזי בחתונה של מאק ב-2016. מלבד סרנדה רומנטית שהקדישה לחברת ילדותה ולבעלה הטרי. נשאה סוויפט גם נאום מתוק במיוחד: ״ההישג האהוב עליי בחיים שלי הוא שכל דבר בחיי השתנה, חוץ ממני ובריטני״.

 

A post shared by Brit LaManna (@britmaack) on

אמה רוברטס

כוכבת ״מלכות הצעקה״ ו״משחקי החובה״ הוכיחה שהיא לא רק שחקנית דגולה, והיא גם חברה לתפארת. רוברטס הייתה אחת מתוך עשרת השושבינות של חברתה הטובה קארה והכניסה אבק כוכבים לערב הקסום.

© אינסטגרם

ריהאנה

הזמרת הוכיחה שמלבד העובדה שהיא אייקון תרבות, שהיא גם בוסית ומעסיקה לתפארת. הכוכבת הייתה אחת מן השושבינות בחתונתה של העוזרת האישית שלה ג'ניפר. רירי לבשה סגול כשאר אך השושבינות, אבל איך לא - גם הפעם היא גנבה את ההצגה.

© אינסטגרם

ביונסה

זה אולי נראה לכם כמו עוד סלפי רגיל של קווין בי, אבל לא. הסלפי מתעד את שעתה היפה של מלכת המוזיקה כשושבינה בחתונה של בת דודתה קלי רולנד, שכיכבה לצידה בתחילת הקריירה בימי להקת הבנות ״דסטניז צ׳יילדז״.

© אינסטגרם

סלינה גומז

הסטארית פרגנה לשאנון, חברתה הטובה מימי "המכשפים מבוורלי פלייס" ומעצבת התלבושות של סדרת הלהיט כשישמשה כשושבינה שלה. אגב לחתונה ההיא, שנערכה בחוף ים במקסיקו ב-2011, הגיעה גומז מלווה בבן זוגה הצמוד באותה תקופה, אחד בשם ג'סטין ביבר.

 

ג'סטין ביבר

אמנם ביבר לא היה השושבין בחתונה של מנהלו האישי סקוטר בראון, אך היה לו תפקיד לא פחות משמעותי באירוע המרגש - הוא הכניס את סקוטר ואשתו יעל לחופה. הזוג היהודי נכנס לחופה לצלילי השיר ״All You Need Is Love", ובהמשך הערב הוא הופיע עם הזמרת קרלי ריי ג׳פסן בביצוע מיוחד ללהיט ״Call Me Maybe". באותה החתונה נכח גם אד שירן, הרבה לפני הלהיט הגדול, אך גם הוא הגיח להופעה בחתונה.

אתם עושים גם בר מצוות? ג'סטין וקרלי
אתם גם עושים בר מצוות? © אינסטגרם

ואחד ישראלי

בחתונה הגאה הישראלית שריגשה את כולנו, בהם נישאו אסי עזר ובן הזוג אלברט אסקולה, היו שלוש שושבינות מדהימות במיוחד שהן גם החברות הכי טובות של עזר המנחה המרוגש. מדובר ברותם סלע, השותפה הצמודה, מיה דגן ויעל גולדמן-פפר שלבשו שמלות מתואמות וקיבלו את התפקיד המרגש - וכן, הן לא שכחו גם לבכות!

© אינסטגרם
תגובות