רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" בהריון ראשון. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" בהריון ראשון

השבוע ברכילות בקטנה: בריטני ספירס חוזרת בזמן, יון תומרקין יככב במחזמר כשר, בן הזוג של עדן בן זקן פותח עסק חדש וכוכב הרשת מבקש עזרה מהמעריצים

היה שבוע עמוס ולא הספקתם להתעדכן ולקרוא את כל מה שחם? גם השבוע הבאנו לכם את כל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ורוד עם סיפור

גל גברעם פרסמה השבוע פוסט שהשאיר אותנו ללא מילים. גברעם שיתפה בתמונה עם אחיותה ואמה עם שיער צבוע לורוד ומספרת שאכן יש לזה משמעות. "אני לא ממש זוכרת את התקופה הזאת, אני זוכרת חלקים ממנה, זוכרת שאמא סיפרה לנו על המחלה וזוכרת את הפעם הראשונה של הניתוח ואת הפעם השנייה...זוכרת את הקרחת(שאותה ממש אהבתי)" גל שריגשה אותנו עד דמעות החליטה לפרסם את הסיפור של התקופה הקשה שעברה עם המחלה של אימה שאותה ניצחה והיית חזקה לאורך כל הדרך. גל מוסיפה ואומרת כי הבדיקה אשר אמא שלה עברה זה מה שהציל אותה מהמחלה הארורה וקוראת לנשים להיבדק ולמנוע עוד סיפורים כאלו.

 

שבע שנים אחורה בתור ילדה קטנה לא חשבתי על זה אבל היום שאני מסתכלת לאחור זה עובר לי בראש יכול להיות שמה שאתם רואים כאן בתמונה לא היה קיים יותר.. לא סוד שהמשפחה שלי מחוברת שהמשפחה שלי היא הכל בשבילי..כי ככה חינכו אותנו אני לא ממש זוכרת את התקופה הזאת אני זוכרת חלקים ממנה , זוכרת שאמא סיפרה לנו על המחלה וזוכרת את הפעם הראשונה אחרי ניתוח ואת הפעם השנייה.. זוכרת את הקרחת (שאותה ממש אהבתי דווקא) ואני זוכרת שהיא בחיים לא הייתה בוכה לפחות אני לא ראיתי, לא מתלוננת על הכאבים מראה לנו כמה חזקים צריך להיות! הסרטן לא ידע מול מי הוא מתמודד הוא התמודד מול האישה הכי חזקה בעולם !!! אמא שלי 💕 ברוך השם השנים עברו ואמא שלי בריאה. והמשפחה שלי רק יותר ויותר חזקה אבל זה כי אמא שלי הייתה חכמה והלכה להיבדק, אל תגידו לי זה לא יקרה זה קורה אחת מכל תשע נשים ... החודש הזה הוא חודש המודעות לסרטן השד הסרטן שכמעט וניפץ לי את הבועה הזאת שאני חייה בה ,אמא שלי הולכת עם השיער ככה רוב השנה אבל החודש הזה החלטנו גם אנחנו לעשות את זה. יש כאלה שיגידו יפה ויש שיגידו פחות.. אני חושבת שלנו זה ממש יפה כי יש משהו מעבר רק לצבי בשיער ..שכולם ידעו שאנחנו תומכות !! משפחה שלי שלנצח יהיה לנו חיוך על הפנים (; #Gfamily

A post shared by Gal Gvaram (@gal_gvaram) on

סוליטה

אחרי שבשבוע שעבר פרסמנו לכם כי נורמני קורדויי נפלה מהבמה, השבוע אנחנו מספרים לכם כי היא קמה ובענק! אחרי שחברתה מהלהקה לשעבר קמילה עברה לקריירת סולו, עכשיו הגיעה הזמן גם של נורמני. השבוע פורסם כי נורמני מצטרפת ל-״S10 Entertainment & Media family״, מה שמעיד ככל הנראה על קריירת סולו. כך צוייץ בטוויטר: ״אי אפשר להיות יותר נרגשים מהגעת של נורמני קורדודיי... מוכנים לראות אותך זוהרת, מוזיקה טובה בדרך״.

סוואגרז מסביב

חבורת הסוואגרז של yes kidZ שעדיין לא מאמינה שנגמרה העונה הראשונה של הסדרה (מה עם עונה 2???) נפגשו בחודשים האחרונים לצלם במיוחד קליפ ב-360 מעלות שמאפשר לגולשים להרגיש חלק מהצילומים עצמם (אם יש לכם משקפי VR- בכלל הרווחתם!). שיתוף הפעולה נעשה עם חברתVR  Inception שעבדה עם כמה מהשמות הגדולים בעולם כמו צמד הדי.ג'ייז דימטרי וגאס ולייק מייק ועכשיו גם עם הסוואגרז. מוזמנים לצפות בחבורה מרחפים בפליי בוקס, עושים אתגרים מצחיקים ורוקדים.

 

עובדות בחו"ל

אחרי שסיפרנו לכם על הסרט החדש והמפתיע של נואל ברקוביץ', היום נודע כי גם כוכבת "פולמון", אליסה ויסבורד, לוהקה לאותו הסרט. השתיים טסו במיוחד עבור הצילומים אל קייב שבאוקראינה.

© פרטי

חימום של כוכבים

כוכב הרגאטון הלטיני, Wisin, ינחת בקרוב להופעה גדולה בישראל, ובין כל טירוף המעריצים אחר הכרטיסים, נבחרו מי שיחממו את הבמה לאמן האהוב. הפעם הבחירה הייתה די מפתיעה והראשונים לחמם יהיו צוות "ערוץ הכיבוד" שהוציא עד כה שירים הומוריסיטים שהפכו להצלחה ברשת וב"ארץ נהדרת". אחריהם יעלה זמר אחר באווירה לטינית תוצרת ישראל - רותם כהן.

 

אייטם כפול

השחקנית הילי ילון המוכרת לכולנו כ"איה" מהשמיניה. לוהקה לעונה החדשה של סדרת המתח "כפולים" שתשודר בערוץ 12 - "קשת". מי שעוד צפויות להצטרף לקאסט של הסדרה שנמכרה לאחרונה לרשת הסטרימינג האמריקאית "הולו", הן עומר גולדמן וליהי קורנובסקי שכבר חלקו פרויקט משותף מוצלח אחר - "שכונה". ואם זה לא מספיק, השבוע נודע שגולדמן אף תביים את הקליפ של ההרכב האהוב "ג'יין בורדו".

 

Same partner, New role 💃🏼💃🏼#כפולים

A post shared by @omergoldman on

שמחה בשכונה

בשעה טובה!  גל הבייבי בום של הסלבס ממשיך לגדול לשמחתינו, והפעם, דורין קריו. קריו המוכרת לנו בעיקר מ"שכונה" ומ"מועדון החנונים", נמצאת בחוד השישי להריונה ומצפה לבייבי שיוולד ישר אל תוך ביצת הסלבס שלנו. 

 

בת 30..מרגישה גדולה 🎈😝 #birthday #6months #555

A post shared by Dorin Kario (@dorinkario) on

איחוד דיסני

בתחילת השבוע התקיים טקס פרסי האופנה של מגזין "אינסטייל" ובין כל הלוקים על השטיח האדום, מה שתפס לכולם את העיניים היה האיחוד בין כוכבות דיסני לשעבר שהפכו לזמרות ענקיות - דמי לובאטו וסלינה גומז. השתיים נראו צמודות והחליפו לא מעט שיחות ביניהן כל הערב. אנחנו בעד שיר משותף או אפילו תפקיד!

 

The stars aligned tonight! #SelenaGomez and #DemiLovato sharing a moment at the #InStyleAwards. ✨ | 📷: @kevintachman

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

פסטיגל כשר?

לאחרונה אנחנו מתבשרים בליהוקים רבים של כוכבי נוער למגזרים החרדיים, אז אחרי שאליאנה ושירן קטפו תפקיד ראשי בסרט קולנוע חרדי ומיד אחריהן גם נואל ברקוביץ', כעת גם יון תומרקין לוהק למחזמר חדש שיעלה בחנוכה בשם "אמריכאן" עבור הציבור הדתי מאת הזמר המצליח במגזר - שולי רנד. המחזה מביא את סיפורם של שני אחים מפונקים שגדלים במגדל דירות יוקרתי בלב תל־אביב, ואביהם מקבל הצעת עבודה שאי אפשר לסרב לה באמריקה. הסבא, שמוקיר ומעריך כל פיסת אוויר שהוא נושם על אדמת הקודש, מגיע להיפרד מהם ומעורר דילמה על ארץ ישראל, שייכות, אושר ועושר.

© אינסטגרם

עוף VIP

האחד כדורגלן עבר, והשני הוא בן הזוג של מלכת השושנים - המשותף ביניהם הוא הרצון לפתוח מסעדה וכך קורה. השבוע, הושקה המסעדה המשותפת של בן הזוג של עדן בן זקן הלא הוא שוקי ביטון, ושל הכדורגלן לשעבר חיים רביבו. למסעדה קוראים "djaja" והיא ממוקמת באשדוד. הקונספט שלה הוא בעיקר סביב עוף. כמובן שהחברים והסלבס הגיעו לפרגן.

© פרטי

מצטרפת למשפחה

אם תהיתם מה פשר התמונה שהעלתה כוכבת "נעלמים" מסט צילומים מסתורי, נספר שכרמל לוטן תקח חלק בסיטקום המשפחתי של ערוץ "עשר" - "לה פמיליה". כזכור בסדרה מככבים ניב סולטן, שירה נאור, רותם אבוהב ומריאנו אידלמן.

 

A post shared by carmelotan (@carmelotan) on

טעם קצת אחר

לירן כוהנר, ירדן הראל, טיטי איינאו, קסניה טרנטול, שביט ויזל וקארין עליה היו הראשונות לטעום את הטעמים הייחודיים והצבעוניים שהשפים המקומיים רקחו לקראת הפסטיבל הקולינרי הבינלאומי Round Tables by American Express. הבנות נהנו מהטעמים הייחודים שהשפים הכינו מגלידה בטעם תירס, כוסברה, חלפינו וליים ועד גלידת גספאצ'ו, פירורי זיתי קלמטה מיובשים עם רוטב בלסמי ועוד.

© לנס הפקות

עלילות ביבר

השבוע שמו של ג׳סטין ביבר הספיק להיקשר לשני אירועים מעניינים במיוחד. הראשון הוא מקרה בו מעריצה סטוקרית של הזמר הקיפה את ביתו בבוורלי הילס והעלתה את חשדונתם של אנשי האבטחה שהבחינו בכך והזעיקו את המשטרה. אלו עצרו את המעריצה בת ה-40 שטענה שהסתובבה סביב ביתו במשך כמה ימים וככל הנראה כי תכננה לפרוץ אליו. ביבר בחר לא לפרסם תגובה לגבי המקרה הזה, אך כן הקפיד לעדכן את מעריציו. המקרה השני הוא שהשבוע ביבר החליט לקעקע את כל בטנו התחתונה. (ואנחנו לא מגזימים שאנחנו אומרים שקעקע את כולה) הזמר פרסם תמונה שלו עומד בלי חולצה מול המראה, לצד קעקועי הידיים ובית חזהו, אפשר להבחין שכל בטנו הייתה מלאה בקעקועים של כנסייה, ציפור ועוד כל מני סממנים דתיים. הדעות ברשת היו חלוקות, אך מה דעתכם?

© אינסטגרם

נעזר ברשת

כוכב הרשת שחר סויקיס שהתחיל את דרכו לפני כ-9 שנים בערוץ היוטיוב שלו (המונה כיום 130 אלף רשומים), יוצא בפרויקט חדש ומבטיח וקורא לכם לבוא ולקחת חלק. הפרויקט הוא שיר רגאטון-פופ עליו עבדו סויקיס והמוזיקאי אביחי נפתלי במשך שלושה חודשים ושמו "מסיבת פיג'מות" המוכרז בתור השיר השני של הדמות הבדיונית שסויקיס מגלם - "מני רלחה". "אני עף על התוצאה! ומאמין שמגיע לשיר הזה קליפ מהאגדות!" סויקיס טוען ומוסיף, שבמקום ללכת לחברת הפקות גדולה ולספוג נעצות וביקורות על היותו "ממוסחר", החליט כוכב הרשת למצוא דרך יצרתית למימון הקליפ ולעשות פרויקט גיוס המונים. סויקיס מסביר: "אני מזמין אתכם לקחת חלק ולהשתתף ביצירה! מעולם לא ניסיתי להפיק דרך פרוייקט גיוס המונים, אז למזלי הפעם הראשונה שלי ממש שווה את זה גם לי וגם לתומכים." אנחנו כמובן מאחלים לו המון בהצלחה ומקווים שיצליח להגשים את חלומו ולהפיק את הקליפ.

© צילום מסך מהפרויקט

אופס, היא עשתה זאת שוב

לא משנה מה תגידו עלייה, בריטני ספירס היא עדיין מותג על. הכוכבת בת ה-35 הוכיחה לנו השבוע כי היא רק משתבחת עם השנים, כשפיזזה באינסטגרם כשהיא שוב בתלבושת האייקונית מהקליפ ״Baby One More Time..". תסלח לנו ביונסה, אבל ספירס היא הכי קווין בי.

© אינסטגרם

 

 

תגובות