רכילות בקטנה: השינוי המפתיע של גאיה גור אריה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: השינוי המפתיע של גאיה גור אריה

השבוע ברכילות בקטנה: עדן בן זקן חוזרת לקריית שמונה, גל גדות מתכוננת לאיחוד, אסף הרץ במגרש של הגדולים, יוסי בובליל חוזר לריאליטי וניקי מינאז' קוטפת קמפיין מפתיע

הייתם עמוסים בשגרת היומיום ולא הספקתם לעצור לרגע להתעדכן? גם השבוע הבאנו לכם את כל מה שחם בעולם הבידור מהשבוע החולף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רפאלי החדשה?

אחרי שבשבועות האחרונים פורסם כי און רפאלי הוא כבר לא הרווק הנחשק של הביצה ונמצא במערכת יחסים עם עומר ברבי, כעת הגיע הזמן גם לתמונה זוגית ראשונה. בשבת האחרונה און העלה לסטורי שלו באינסטגרם את התמונה הראשונה שלהם כזוג צמוד ואוהב והוכיח שאכן הזוגיות הזאת רצינית, אדוקה ונוצצת.

אווווו
אווווו © אינסטגרם

נעלם הצבע הקודם

רגע לפני עליית העונה השנייה של "נעלמים", כוכבת הסדרה, גאיה גור אריה, הפתיעה את כולם הבוקר כשחשפה בסטורי לוק חדש. גור אריה ויתרה על צבע שיער חום בעבור בלונד צהבהב וזוהר מתמיד. אם חשבתם שזה לצורך תפקיד חדש, נספר כי דווקא מדובר ברצון לשינוי מרענן מצידה של הכוכבת. אהבתם?

© אינסטגרם

"גירל פאוור"

בשבוע הקרוב יעלה לאקרנים הסרט "ליגת הצדק" בכיכובה של גל גדות שלנו, כחלק מקמפיין הקידום של הסרט- הגיע קאסט הסרט ללונדון ושם התקיים מפגש פסגה בין שתי הנשים החזקות בתעשייה העולמית. מצד אחד, גל גדות הוונדר-וומן שלנו ומצד שני- "אם הדרקונים", אמיליה קלארק (חאליסי - "משחקי הכס") אל השניים הצטרף גם הפרטנר של קלארק ב"משחקי הכס", ג'ייסון מומואה המככב כ"אקווה מן" לצד גדות. מומואה העלה תמונה של השלושה וכתב "זה כבוד גדול עבורי להכיר את שתי הנשים המלכות האלילות המדהימות הללו, גל גדות ואמיליה קלארק." והוסיף על גל "וונדר-וומן, הידועה גם כאם הלוחמת המדהימה הידועה גם כמי שמצילה את 'התחת' שלי כל פעם מחדש בליגת הצדק".

הנסיך הגיע

הכוכב ההוליוודי וויל סמית׳ קפץ לביקור בארץ הקודש. השחקן הגיע לארץ יחד עם צוות גרסת הלייב אקשן של הסרט ״אלאדין״ (בו הוא יגלם את הג'יני) והגיע אלינו היישר מביקור מירדן השכנה. סמית׳ נצפה מסייר בירושלים, פיזר חיוכים והצטלם עם מעריצים בכותל המערבי ולאחר מכן סעד באחת מן המסעדות בעיר.

שיק בישראל

דין ודן קייטן, המעצבים העומדים מאחורי המותג הבינלאומי 'DSQUARD2' הגיעו לביקור קצר בישראל, וכמובן שלא שכחו להיפגש עם דוגמן העל ברק שמיר שעוד מחלים מתאונת הדרכים, שכבר הפך לצועד קבוע בתצוגות האופנה של השניים וכיכב בקמפיין שלהם ג'יג'י חדיד. השלושה נפגשו באירוע שנערך ב-"FACTROTY54", ופגשו כמובן את בת הזוג של שמיר נועה קירל, את הטופמודל סופי מצטנר, דנה זרמון, מור סילבר, נאיה פרדמן, דין מירושניקוב ושירן סנדל היו רק חלק מהכוכבים המקומיים שבאו להרים לצמד המעצבים הנודע שהלביש בעבר את ביונסה וג׳יג׳י.

© באדיבות יחסי ציבור

ענייני שיער

לאחר שכיכב במחזמר "מרי לו" בתפקיד הראשי וכמה מחזות חנוכה, כעת אסף הרץ קוטף תפקיד חדש והפעם הוא מצטרף לשורותיו של המחזמר המצליח "היירספריי".  החל מחודש פברואר יחליף את עידו רוזנברג בתפקיד לינק לארקין במחזמר ויככב מדי ערב על הבמה. בנוסף להרץ, גם כוכבת העונה הנוכחית של "אקס פקטור", טירל יגוני ("אתה חייב למות עליי") מצטרפת להצגה ותשחק לסירוגין עם רוני מרחבי בתפקיד הראשי של טרייסי.

ספר הכישופים

"כדברא" נמצאת לקראת סוף צילומי העונה השנייה שתעלה בפברואר בניקלודיאון (yes), אך בימים אלו סופרת הנוער הפופולרית, ליאת רוטנר ("קיץ אחד ביחד", עד האופק" ועוד), עוסקת בתהליך כתיבת הספר "כדברא" המבוסס על הסדרה האהובה של מיכל קופר-קרן, סיון שיקנאג'י ועינת שחק, בהוצאת 'דני ספרים'. הספר יקיף את העונה הראשונה ויגלה סודות, מחשבות והפתעות שלא ראיתם על המסך. הוא יתמקד בדברים נסתרים מן העין ויציג לכם תמונה חדשה ומעניינת של הכדברות."כבר כשצפיתי בפרק הראשון של הסדרה התאהבתי, לחקור ולגלות עוד קצת מה עובר על הדמויות מבפנים", סיפרה לנו רוטנר והוסיפה: "הסיפור על המסך נפלא וכתוב היטב, ודרך דפי הספר הוא יכול לחדש ולרתק לא פחות. זה כיף גדול לעבוד מול יוצרות הסדרה". הספר צפוי לצאת לאור בעוד מספר חודשים.

© צילום: דודי חסון

מלכת הגרפיטי

מעריציה של הזמרת עדן בן זקן לקחו צעד קדימה את גאוות העיר קריית שמונה ובזמרת שצמחה מתוכם. השבוע נחשפה בן זקן לקיר בעיר בה גדלה ובו ציור גרפיטי בדמותה עם הלבוש המנומר מהאודישן ל"אקס פקטור". בן זקן התלהבה מהמחווה ושיתפה בסטורי. אנחנו גם מתרגשים מהמחווה אך מזכירים שלא מומלץ לנסות זאת בעצמכם על רכוש ושטח ציבורי.

© אינסטגרם

הוונדר השבועי 

שתי ענקיות הקומיקס "D.C" ו-"מארוול" ידועות ביריבותן הרבה, בעיקר בשלל סרטי גיבורי העל המתחרים שלהם.
אמנם, בעקבות ראיון של כוכבי "ליגת הצדק" (די.סי) היריבות בין השניים הנמשכת שנים עשוייה לקבל תפנית חיובית. הכוכבים נשאלו על דעתם לגבי שיתוף פעולה אפשרי בין שתי חברות הענק - וכולם תמכו ברעיון, כשבראשן וונדר-וומן שלנו. כשנשאלה גדות על שיתוף פעולה, ענתה: "יש לי חברים שעושים סרטי 'מארוול' ואני חושבת שיש מקום לכולנו. אני מאוד אשמח לראות את העולמות מתנגשים. אני חושבת שזה יהיה סופר מגניב בגלל שגם להם יש כמה דמויות מעולות". כמו כן גם שאר חברייה לקאסט הגיבו בחיוב, ביניהם בן אפלק (באטמן) שאמר "אני חושב שזה יהיה נהדר, ואני בטוח שזה יצליח מאוד ואנשים יאהבו את זה, אז למה לא?". אמנם, תגובת חברי מארוול לגבי שיתוף הפעולה ה"אפשרי" טרם נאמרה.

© giphy

מתנה בחזרה

ביום שישי שעבר התקיימה ב-"Frame chef & sushibar" חגיגת יום ההולדת של ה"אבא" של הסלבס - רונן קוחלי, האיש העומד מאחורי יחסי הציבור של הסלבס ודואג להנחות ומתנות שוות שאתם בוודאי רואים אחר כך בחשבונות האינסטגרם שלהם. בין האורחים ניתן היה למצוא את אייל גולן, עדי הימלבלוי, אנה ארונוב, שירן סנדל ודין מרשניקוב, מייקל לואיס וסוראיה, נועה קירל וברק שמיר, גל אמיתי, לירון רביבו ועוד רבים נוספים.

זוג השנה?
זוג השנה? © אור גפן

מקום מחסה

עמית רהב נמצא בטיול ממש ארוך בוייטנאם - אך השבוע הטיול הפך לאקסטרימי ומסוכן במיוחד. הכוכב האהוב נקלע לסופת טייפון באזור שכללה גשמים ורוחות עזים. למרבה המזל רהב לא היה בחלק המסוכן של הסופה (בה נהרגו גם לא מעט אנשים), אלא באזור בו הסופה הייתה "עדינה" יותר ורק הציפה אזורים רבים במקומו, מה שגרם לו להשאר כלוא זמן מה במלון, עד שהחליט להעז ולהפוך את ההצפה לאטרקציית שיט.

 

Typhoon Damrey got us like 😱 #travel #vietnam #nature #unreal #world #crazy

A post shared by Amit Rahav (@amitrahav8) on

 

תזהרו ממנו

השבוע פורסם על עוד שחקן חדש שיצטרף אל המסך בעונה החדשה של "גולסטאר" שתצולם בתאילנד. מדובר ביוסי בובליל. אבל רגע לפני שאתם נלהבים מזה שכוכב הישרדות חוזר למסך במהירות, נעדכן כי לא מדובר ביוסי בובליל מ״הישרדות״ אלא יוסי בובליל מהעונה הראשונה של "האח הגדול". בובליל יצטרף לאייל גולן, יונתן רושפלד, ירון ברלד, אלכס מורוזרוב מ״היפה והחנון״, חיים (חמימו) שאף הוא השתתף ב"האח הגדול" ודוד רביבו, אחיו של חיים רביבו.

© צילום מסך

עוד אח קטן

עוד בענייני "האח הגדול": השבוע נודע כי ליהיא גרינר, מצפה לילד שלישי. גרינר, כמו אמא אמיתית, התייצבה השבוע בתערוכת ״בייבילנד״ של סופר פארם בגני התערוכה, לקראת הבייבי השלישי שבדרך. כידוע, היורש השלישי של גרינר יהיה לאח הקטן של מייקי בן ה- 4 וג'ולין בת השנתיים. האם עוד ריאליטי בנושא בדרך?

חורף של סואלאללה

אמש (ה׳) נודע כי ניקי מינאז׳ תוביל את קמפיין החגים לעונת החורף של רשת H&M. מינאז׳ תגלם בו זמנית אם לילדה קטנה שיוצאת לתפוס את אחיו הרשע של סנטה ופיה טובה לצד ג׳סי ויליאמס, הלוא הוא ד״ר אייברי מהאנטומיה של גריי שיגלם את אביה של הילדה וגם שדון זמני. את סנטה ותאומו המרושע יגלם השחקן ג׳ון טורטורו, כל זה בסרט קמפיין מיוחד שעלילתו תתקיים במציאת ובעולם מקביל באווירה קסומה.

© gettyimages

WTF?

בחודשים האחרונים החלו להתפרסם קונספירציות הטוענות כי טיילור סוויפט מעבירה מסרים נאצים נסתרים בלהיטה האחרון "Look What You Made Me Do". השיא הגיע השבוע כאשר פורסם מאמר בבלוג פוליטי שהשווה את סוויפט להיטלר - בין היתר בגלל הקליפ של שירה החדש המעורר המון חשדות למסרים שמעבירה הזמרת לגבי הגזע העליון, צבאו של היטלר ובאידאולוגיית הגזע. הזמרת לא נשארה אדישה והחליטה לתבוע את יוצרי הבלוג על הוצאת דיבה - אך לא ציפתה לתגובה שקיבלה. האיגוד האמריקאי לחירויות האזרח הגיב לבקשתה של סוויפט להסיר את המאמר, אך לא בצורה שציפינו לה: "המאמר שנכתב על טיילור מוגן לפי חוק ואסור לה לאיים על יוצריו" והוסיפו, "הזמרת ואנשיה לא יכולים לעשות דבר כדי להסיר את המאמר המדובר".

תגובות