רכילות בקטנה: כוכב "החממה" בתפקיד חדש. צילום מסך מ"החממה"

רכילות בקטנה: כוכב "החממה" בתפקיד חדש

השבוע ברכילות בקטנה: סלינה חוזרת לשורשים, השבוע ההיסטרי של גל גדות, נתן גושן כובש עוד יעד ודניאל גד משיק

מתכוננים לחגיגות הגדולות של סוף השנה הלועזית ותחילת השנה האזרחית החדשה ולא הספקתם להתעדכן במה שחם? גם השבוע הבאנו לכם את כל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר לא בלונדינית

חודש וקצת לאחר שהסתובבה עם פריזורה בלונדינית ששיגעה את העולם, סלינה גומז חוזרת לשורשים והחזירה את שיערה לגוון הברונטי והמוכר שלו. שינוי השיער נחשף לעולם בתמונה שהעלה מעריץ שהצטלם עם גומז בטקסס, מדינת הולדתה, לשם חזרה כדי לחגוג את חג המולד בחיק משפחתה.

הוונדר השבועי

אין ספק כי שבוע מוצלח על על השגרירה שלנו בהוליווד. בשבוע אחד נודע כי גל תקבל פרס מיוחד מטעם איגוד המפרסמים האמריקני בטקס פרסי בחירת המבקרים השנתי, פורסם כי בעיריית ראש העין בה גדלה מתכננים לקרוא רחוב על שמה, הוכרז כי היא תגיש פרס (בפעם השנייה) בטקס גלובוס הזהב והיא אף הגיעה למקום השלישי ברשימת השחקנים הרווחיים ביותר לשנת 2017 של המגזין פורבס כשהכניסה 1.4 מיליארד דולר בקופות.

גל גדות
גל גדות © מתוך SNL, באדיבות yes

פאודה משיקה

השקת העונה החדשה של סדרת הלהיט "פאודה", שתעלה ביום ראשון הקרוב ב-yes, משכה אליה את כוכבי הסדרה וביניהם: עידן עמדי שזהו תפקידו הראשון בעולם המשחק, רונה-לי שמעון, ליאור רז וצחי הלוי. עוד הגיעו לצפות בפרק הרשון לעונה השנייה של הסדרה המדוברת היו ליאת הר-לב, שירה מרגלית, גיא פינס, ואפילו שר הבינוי יואב גלנט ורעייתו. מברוק.

© רפי דלויה

לא אמרה לו NO

את יום ההולדת הזה הזמרת, מייגן טריינור בטוח לא תשכח. הכוכבת בת ה-24 כתבה בחשבון האינסטגרם: "אמרתי כן! אהבת חיי, הפך את כל החלומות שלי לאמיתיים ביום ההולדת שלי. הוא הציע לי להתחתן איתו תחת מנהרה של אורות חג המולד יפים והפתיע אותי עם בני משפחתי וחברי. אני עדיין בהלם. מעולם לא הייתי מאושרת כל כך! תודה למשפחה ולחברים שלי שגורמים לי להרגיש כמו נסיכה אמתית". 

קול בינלאומי

הזמר האהוב נתן גושן זכה להצלחה אדירה באירופה עם הסינגל "Thinking about it" שכבר חצה את רף המאה מליון השמעות ברחבי העולם. אם זה לא מספיק, גושן הוזמן על ידי הפקת "דה וויס" האוקראינית להופיע כאמן אורח בגמר הגדול, שם ביצע שניים משיריו הגדולים, כשאחד מהם הוא ביצע עם אחת הפיינליסטיות - שלא זכתה בעונה.

 

מלכי השבוע

מדי שבוע מגלים לנו שוב ושוב מי מצטרף לקאסט של הסדרה החדשה של HOT, "מלכות". לפרוגי נודע כי לקאסט המרשים מצטרף גם השחקן הצעיר מיכאל גבעתי. למי שהשם נשמע מוכר נזכיר שגבעתי כיכב בעונה השלישית של "החממה" בתפקיד מורי מ"בית הדרורים", בנוסף כיכב בסדרת הרשת "במדינת תל אביב" שמצלמת גרסה טלוויזיונית בימים אלו ובמוצאי שבת נראה אותו גם בעונה השנייה של "כיפת ברזל". גבעתי יגלם את אלכס - בן 18, נער 'חתיך' ובוגר לגילו, שקרן פתולוגי הצמא לאהבה, אובססיבי וחסר יכולת שליטה עצמית, ברח מהפנימייה לאחר שהסתבך והתנחל בביתה של ספיר (ליהי קורונובסקי). כמו כן השבוע נודע שגם אינה בקלמן מצטרפת לקאסט והשניים יככבו לצד עומר דרור, עדי אלון, ריטה, נופר סלמאן ונוספים. הצילומים החלו השבוע ובהמשך השנה נראה את הסדרה על המסך.

© צילום מסך מיוטיוב

אהבה באוויר

הזמרת ליידי גאגא נצפתה השבוע על ידי צלמי הפאפרצי ברגע של אהבה עם בן זוגה, כאשר השניים נצפו מחוץ למכולת במליבו כשהליידי בתוך העגלה בזמן שחבר שלה דוחף אותה, תודו שאין כמו אהבה שאפשר לעשות בה שטויות כמו ילדים!

נמצאה האבדה

לפני מספר שבועות נגנבו תכשיטים מהמלבישה של המגישה יונית לוי שהשווי שלהם הוא 45 אלף שקל. למרות כל הלחץ והמהומה התכשיטים לא נמצאו עד השבוע כאשר אישה אנונימית הגיעה לתחנת המשטרה בחולון ובידייה שקית עם התכשיטים הגנובים. וזה לא הכל - השבוע מגישת החדשות נאלצה לוותר על הגשת המהדורה כיוון שזו נחבלה בראשה. לא נעים!

הכל כלול

הכוכב החם על המסך, דין מירושניקוב מככב בימים אלו בדרמה היומית "פול מון". אך מירושניקוב יעשה בקרוב הפסקה קצרצרה מעולם המשחק לטובת צילומי ריאליטי. אל תדאגו, לא מדובר בבית סגור או לשרוד על אי, השחקן יככב בעונה הבאה של ריאליטי הכדורגל - "גולסטאר" ויפגוש שם את אייל גולן, יונתן רושפלד, חיים מ"האח הגדול" ונוספים. זו לא ההתנסות הראשונה של מירושניקוב בקבוצת כדורגל עם סלבס, כזכור דין הוא חלק מנבחרת האמנים של ישראל בכדורגל.

המסע של נבחרת האמנים הישראלית. צילום: דין מירושניקוב | עריכה: אביתר כהן
 

צדיקים VIP

בתחילת השבוע נערכה ההשקה הגדולה של הסדרה החדשה של HOT3 "שבאבניקים", דרמה קומית של מאור זגורי העוסקת בארבעה בחורי ישיבה שקצת מותחים את הגבולות. אל הפרימיירה הנוצצת הגיעו הכוכבים הראשיים: דניאל גד בתפקיד ראשון בסדה לקהל בוגר, ישראל אטיאס, אורי לייזרוביץ', עומר פרלמן ("שוברי גלים"), הבמאי מאור זגורי ואשתו חן אמסלם. עוד הגיעו לפרגן: בת חן סבג, דין מירושניקוב, נוה צור ועוד. מי שבלטה בחסרונה היא דווקא השחקנית שירה נאור שמשתתפת בסדרה. נאור מבלה כעת בחופשה רומנטית עם בן זוגה רועי ניק בגואטמלה.

© רפי דלויה

חוגגים סוף שנה

ביום רביעי האחרון התקיים אירוע לכבוד השנה החדשה ללקוחותיה של אמריקן אקספרס במתחם שרונה מרקט בתל אביב. בין המוזמנים שהגיעו לחגוג את סוף 2017 הם: יובל שרף, עמית פרקש, רונה לי שמעון וכוכבי אקס פקטור: אופק המלאך, מגיאור ביטון וים רפאלי שהרימו כוסית לכבוד השנה החדשה ונהנו מהופעה פרטית של הזמרת האהובה והמנטורית שירי מימון.

© לנס הפקות
תגובות