#אהבתחינםעלק: הכוכבת מהצמד הנשי יוצאת נגד סטטיק. צילום מסך מאינסטגרם

#אהבתחינםעלק: הכוכבת מהצמד הנשי יוצאת נגד סטטיק

אור אדי, מכוכבות הצמד הנשי החדש, "קייט ואור" שהוגדרו כגרסה הנשית לסטטיק ובן אל, יוצאת נגד סטטיק: "תלמד להיות ג'נטלמן"

בחודשים האחרונים הגיחו לעולם המוזיקה צמד נשי חדש בשם "קייט ואור", מיד עם פריצתן השתיים הוגדרו בכלי התקשורת כגרסה הנשית של סטטיק ובן אל תבורי. השתיים נהנו מההשוואה ואף ציינו כי זו אכן מחמאה עבורן, אלא שכעת נדמה שעבר חתול שחור בין צלע מהגרסה הנשית לבין צלע מגרסת המקור.

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסוף השבוע האחרון העלה סטטיק פוסט לחשבון האינסטגרם שלו יחד עם אביאור מלסה וציין: "תשקיעו בליצור חברויות חדשות. תן רק טוב - רק טוב יחזור". אלא שאור אדי, צלע מהצמד "קייט ואור" נתקלה בפוסט ולא בדיוק הבינה איך סטטיק מציג מסר מצד אחד ועושה, לטענתה, ההפך מהצד השני, למרות ההכרות המקדימה בין השניים.

אדי סיפרה שבחמישי האחרון היא פגשה את סטטיק באירוע יום הולדת בתל אביב ובכניסה הגיעה להגיד שלום ולפרגן לכוכב הוא התעלם ממנה בבוטות, סובב את הגב והמשיך שלו. לדבריה של אדי, היא ניסתה לנסות לפנות שוב לסטטיק אלא שזכתה להתעלמות נשנית בכניסה לאירוע כשהם עמדו שם לבד.

 

אדי פרסמה היום פוסט בו דיברה על האירוע ועל תחושותיה בעקבות המקרה: "נזכרתי שבכל רגע בדרך שלך לפסגה פרגנתי לך וכשצלחת לא הייתה שמחה ממני. אני יודעת כמה מוכשר אתה וכמה מגיע לך... לאחרונה השוו אותנו בתקשורת כתשובה הנשית לסטטיק ובן אל. בכל ראיון פרגנתי לך והתגאתי בהשוואה... אחרי שראיתי את הסטטוס הזה שפרסמת באותו הערב, אני חושבת שאוותר על השוואה אלייך... לא חוכמה לכתוב סטטוסים מפוצצים באינסטגרם, חשוב יותר לעמוד מאחוריהם, אז לפני שאתה מפזר אהבת חינם, תהיה קודם ג'נטלמן".

את הפוסט חתמה עדי עם הההשאטג "אהבתחינםעלק", עקיצה על ההשאטג "אהבת חינם" המזוהה עם הצמד הגברי.

 

סטטיק יקירי... יום חמישי האחרון נפגשנו באירוע יומולדת בתל אביב.  אחרי הכרות עוד מימי חיפה בהם אני זוכרת אותך מנסה את מזלך בדיוק כמוני.. נזכרתי שבכל רגע בדרך שלך לפסגה פרגנתי לך וכשהצלחת לא היתה שמחה ממני.  אני יודעת כמה מוכשר אתה וכמה מגיע לך. בחמישי האחרון שנפגשנו בכניסה לאותה יומולדת באתי אלייך להגיד שלום ולפרגן והתעלמת ממני בבוטות..סובבת את הגב והמשכת בשלך. הופתעתי ממך באותו רגע ושוב ניסיתי לפנות אליך כשעמדתם איתנו לבד בכניסה ושוב התעלמת ממני. לאחרונה השוו בתקשורת את קייט ואור לתשובה הנשית לסטטיק ובן אל. בכל ראיון פרגנתי לך והתגאתי בהשוואה...אחרי שראיתי את הסטטוס הזה שפירסמת באותו הערב, אני חושבת שאני אוותר על ההשוואה אלייך... לא חוכמה לכתוב סטטוסים מפוצצים באינסטגרם, חשוב יותר לעמוד מאחוריהם. אז לפני שאתה מפזר אהבת חינם...תהיה קודם ג׳נטלמן. באהבה תמיד, אור אדי ❤️ #אהבתחינםעלק @static_official

A post shared by Or Eddie - אור אדי (@oreddie) on

לא ניתן היה להשיג את תגובת המשרד המייצג את סטטיק.

תגובות