נלחמנו כך: המאבק של ביונסה וג'יי זי על הנישואים לאחר הבגידה. צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

נלחמנו כך: המאבק של ביונסה וג'יי זי על הנישואים לאחר הבגידה

לפני כשלושה חודשים רעדה ביצת הבידור והמוזיקה העולמית, לאחר שהראפר ג'יי זי שם קץ לשמועות והודה כי אכן בגד בביונסה. בראיון חדש הוא מספר בגילוי לב על המאבק של השניים להישאר יחד: "זו חברת הנפש שלי, זו האדם שאני אוהב"

במשך שנים התרוצצו להן שמועות רבות כי חתול שחור בין הפאוור קאפל של עולם המוזיקה, וכי ג'יי זי בגד בביונסה. השמועות אף גדלו עוד יותר ב-2016, כאשר קווין בי שיחררה את האלבום "Lemonade" שמכיל בתוכו רמזים רבים על הבגידה כולל השורה המפורסמת "עדיף שיתקשר לבקי עם השיער הטוב". בחודש נובמבר התראיין ג'יי למגזין ה"ניו-יורק טיימס" והודה קבל עם ועדה כי הוא אכן בגד בזמרת המפורסמת, ובראיון חדש לרשת CNN נפתח הראפר על המאבק של בני הזוג ולא להיכנע לסטטיסטיקה, שאומרת כי 50 אחוז מהזוגות מתגרשים בסופו של דבר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אתה יכול לאהוב מישהו, אבל אם לא חווית אהבה, ואתה לא מבין את זה ואין לך את הכלים להתקדם, אז הולכים להיות לך סיבוכים" אמר ג'יי בראיון והוסיף:" אתה יכול עם זה או להעמיד פנים שהזוגיות מתפוצצת בשלב מסויים. עבורנו, בחרנו להילחם על האהבה שלנו. לתת לילדים שלנו תוצאה אחרת, כדי לשבור המחזור הזה (של הפרידות) עבור גברים ונשים שחורים.. מעולם לא היינו זוג מפורסם, היינו זוג שבמקרה הוא שהפכו למפורסמים אמיתיים. זו חברת הנפש שלי. זו האדם שאני אוהב". ועכשיו כולם ביחד- אווו. 

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 ובכן, נראה שמלחמה על הנישואים הצליחה. מלבד האלבומים המצליחים שהניב המשבר הזוגי, בסופו של דבר בני הזוג חידשו את הנדרים שלהם ואף הפכו בשנה שעברה להורים לתאומים רומי וסיר והם הורים לבלו אייבי בת השש, כך שלמרות המכשולים הזוגיים הם עדין הפאוור קאפל הגדול של עולם המוזיקה.

 

 

תגובות