רכילות בקטנה: החברה של מרגי מפסיקה לשתוק. צילום מסך מ"הכוכב הבא", קשת 12

רכילות בקטנה: החברה של מרגי מפסיקה לשתוק

השבוע ברכילות בקטנה: גל גדות מוכיחה שוב כי וונדר וומן אמיתית, כוכבת פיפת הרמוני לובשת כחול לבן, השינוי בזוגיות של סלינה וג'סטין. וגם: השינוי הדרמטי בלוק של דניאל מורשת

הייתם שקועים בלמידה לבגרות באזרחות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם? גם השבוע עשינו לכם סדר במה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאווה ישראלית

השבוע נוכחנו לעוד גאווה ישראלי בגזרה הבינלאומית כאשר כוכבת להקת "פיפת' הרמוני", נורמאני קורדיי, לבשה אוברול של המעצבת הישראלית בר מרום. המעצבת החלה את דרכה בתחרות מלכת היופי לשנת 2011, שם זכתה אף בתואר "מלכת החן", אך כנראה שתחום האופנה עניין אותה יותר. היא החלה בכתיבת בלוג, המשיכה בעיצוב בגדים, והגיעה עד לנורמני קורדיי, שלבשה את האוברול שלה למסיבת קדם הגראמי.

אולי יעבוד הפעם?

הרגע העצוב ביותר של שנת 2012 היה כאשר פורסם שסלינה גומז וג'סטין ביבר נפרדו, וכמובן שהרגע המשמח ביותר של שנת 2017 היה כאשר גילינו כי הם מבלים ביחד כשפורסמו תמונות משותפות של השניים. אך כעת הפחד הגדול ביותר שההיסטוריה תחזור על עצמה ושוב הזוג שידע עליות ומורדות יתפרק שוב. אז לכל מי שדאג אפשר לנשום עמוק, כי הפעם יש סיכוי שמערכת היחסים הזו תעבוד. לפי מקור יש שינוי בין פרק א' של סלינה וג'סטין שהסתיים לו ב-2012, לפרק ב' שלהם שהתחיל ב-2017. הפעם המקור אומר כי "ג'סטין מתנהג לסלינה כמו ג'נטלמן, הוא מראה כמה שהיא חשובה לו, הוא הרבה יותר פתוח לגבי הרגשות שלו על סלינה, מה שמראה סימן גדול של בגרות".

אהה! אמא תירגעי!

השבוע, במהלך טקס פרסי הגראמי הפופלארי, קיבלנו רגע סופר מתוק מהבת של ביונסה, בלו אייבי. בזמן שהזמרת המצליחה קמילה קביו הופיעה על הבמה, ביונסה וג'יי זי מחאו לה כפיים. עד כאן הכל בסדר אך כנראה שהילדה שלהם לא ממש מחבבת את קביו, כי זו נצפתה מונעת מהוריה למחוא כפיים. תודו שזה מתוק.

באמצע הקרנבל

סמסו מזל טוב ליוצאת האח הגדול, הדוגמנית והשחקנית עדן סבן, שהתארסה השבוע לבן זוגה אדם טל. לאחר חמישה חודשים של זוגיות, טל שלף את הטבעת במהלך חופשה משותפת של השניים בברזיל, וסבן כמובן ענתה לו "כן".

ממשיך ובגדול

השבוע התקיימו צילומי קמפיין קולקציית הגברים לעונת אביב-קיץ 2018 של רשת HOODIES, אותה הוביל הפרזנטור און רפאלי, שעבורו זו העונה השנייה שהוא מוביל את הקמפיין המדובר. המשוחרר הטרי, כבר לא רווק נחשק בחודשים האחרונים, ונמצא בזוגיות צמודה עם עומר ברבי בת ה-19. הצילומים התקיימו באולמי אוטופיה בפתח תקוה, כאשר את הקמפיין הובילו אנשי המקצוע החזקים ביותר בתחום - צלם האופנה שי יחזקאל והסטייליסט ראובן כהן. על הסט ציין און כי אחותו הדוגמנית המנחה והפרזנטורית של הרשת, בר רפאלי, בשלנית מדהימה, והוא במיוחד אוהב את השניצל שלה.

© צילום: אלירן אביטל

יום האהבה

לקראת יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיין דיי, רשת האופנה "קסטרו" יוצאת בקמפיין חדש ומיוחד לאוהבים הצעירים. השבוע התקיימו הצילומים לקמפיין המדובר בטיילת תל אביב בלוקיישנים רומנטיים במיוחד, ומי שמככב בראש הקמפיין הוא פרזנטור החברה, עומר דרור, לצד בת זוגו בחודשים האחרונים, מיכל פרס. סיפור האהבה המפתיע וההזוי בין השניים שכבר מתגוררים ביחד בדירתו של הדוגמן, נוצר לגמרי במקרה:  דרור פגש במסיבה בחורה, ולא התאפק ושלח לה הודעה בדיירקט באינסטגרם. אממה, פרס קיבלה את ההודעה שהבחורה הייתה אמורה לקבל, ולאחר מספר הודעות מהן התעלמה, הסכימה לענות לדוגמן ומתוך הבלבול צמחה אהבה בין השניים.

© אורית פניני

התפקיד החדש

כוכב הילדים האהוב, טל מוסרי, לוהק לסרט ההמשך של הקומדיה הישראלי "המוסד הסגור", שסרטו הראשון יצא לאקרנים בשנת 2007. לצד מוסרי, ישחקו גם עדי הימלבלוי, עומר דרור, גילה אלמגור, צחי הלוי, טל פרידמן, מלי לוי, שירן סנדל ואחיו עידו מוסרי.

שינוי מפתיע

כוכב הנוער האהוב, דניאל מורשת, הנמצא בימים אלו בתקופה מאוד אינטנסיבית כי זה לומד משחק אצל יורם לוינשטיין, מציג מהפך דרמטי במראה. אמש (ה') העלה השחקן סטורי עם חבריו, ובו הוא נראה לראשונה עם תספורת מרעננת ומפתיעה עם קרחת.

© אינסטגרם

מכבדת ומעריכה

אחד המתמודדים החזקים והמדוברים בעונה הנוכחית של ריאליטי השירה "הכוכב הבא" הוא יונתן מרגי. מרגי סחף את הקהל עם אחוזים גבוהים במיוחד ולוק הורס ובהחלט הסתמן כ-״ג'סטין ביבר״ הישראלי. אך כפי שסלבס רבים בתעשייה הבינו זאת, גם מתמודד התכנית הבין כי לפרסום יש גם צד רע. בתכנית ששודרה בתחילת השבוע (א׳) חשף מרגי את הצד הזה ואמר שבעקבות התוכנית בת זוגו מקבלת הודעות מרושעות ממעריצות. הדבר כמובן הוביל להרבה מאוד תמיכה בבת זוגו כשהצופים שלחו לה הודעות חמות, מה שהוביל אותה לעלות סטורי בו היא אומרת בין היתר: ״אני לא מחפשת תשומת לב או רחמים מאף אחד, מאתמול אני מקבלת המון הודעות תמיכה. אני באמת מודה לכל אחד ואחת מכם על התמיכה, זה מחמם את הלב בטירוף".

 

Babe

A post shared by chen pintchuk (@chen_pintchuk) on

 

הוונדר השבועי

גל גדות האהובה ממשיכה לעשות לנו חמים על הלב מאז שנכנסה לרגלייה של וונדר וומן. השבוע צויין יום הזיכרון לשואה הבינלאומי, וטובי לוי, ניצולת שואה בת 84, פנתה לגל בטוויטר וכתבה "אני ניצולת שואה בת 84 – קצת וונדר וומן בעצמי, אני מניחה ואני פועלת על מנת לוודא שהשואה לא תישכח לעולם. האם תוכלי לעודד אנשים להצטרף לקמפיין #WeRemember לקראת יום הזיכרון הבינלאומי לשואה?". הכוכבת הבינלאומית, אשר ענתה בחוביות ובמהירות להודעה, העלתה פוסט עם האשטג כדי לציין את יום השואה הבינלאומי. הכי וונדר וומן.

שקרניות קטנות וחדשות

לפני כחצי שנה דיווחנו כי שקרניות קטנות ויפות זוכה לגרסת ספין אוף חדשה, והשבוע הגיעו פרטים חדשים על הליהוק הנוצץ של כוכבת דיסני אהובה ביותר. הזמרת והכוכבת סופיה קרסון תצטרף לגרסה החדשה של "שקרניות קטנות ויפות" שתקרא "הפרפקציוסטיות", ותשחק לצד סשה פטריס וג'אנל פאריש שכיכבו שתיהן בסדרה המקורית. 

איחוד מהסרטים

ביום ראשון האחרון זכינו למגה-איחוד של הקאסט המקורי של סדרת סרטי "הארי פוטר", כשהשחקן ג'יימס פלפס (פרד ויזלי) העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שתגרום לכל המעריצים להתחרפן מהתרגשות. תמונת האיחוד המרגשת כללה רבים ממכשפי הוגוורטס ודרמסטרנג והעלתה בכולנו תחשות נוסטלגיה אהובה.

חוזרים לניינטיז

מסתבר ששנות ה-90 לגמרי חזרו לאופנה, לא רק בבגדים, אלא גם בתכנים ותכניות הקסמים כובשות את המסך ובגדול. בערוץ ZOOM הבינו את זה ובימים אלו הם שוקדים על תכנית קסמים חדשה בכיכובו של אומן החושים, שימי אטיאס. במסגרת התכנית החדשה, יעצור אטיאס עוברי אורח תמימים ברחוב ויציג להם קסמים. אז אל תתפלאו אם בזמן הקרוב מישהו יבקש מכם ברחוב לבחור קלף או יגלה את תאריך יום ההולדת שלכם.

ראיון עם שימי אטיאס. כתב: משה אבוטבול | עריכה: תום עוזיאל |
 

והפרס הולך ל….

תארו לכם שאתם מוצאים בתיבת הדואר שלכם חבילה שלא שייכת אליכם, והיא לא סתם הגיעה אליכם בטעות אלא החבילה שייכת לג'סטין ביבר. לאחר שביבר זכה בפרס הגראמי השבוע, הפרס שהיה אמור להגיע אליו בדואר הגיע בטעות אל המפיק המוזיקלי קרלוס קרוז. כנראה שהזמר ייאלץ לחכות עוד קצת זמן עד שיקבל את פרס הגראמי שלו, שכינה השבוע "מקולל". קארמה כבר אמרנו? 

 חזרה לאקס

יוצאת "אקס פקטור", ענבל ביבי, חזרה לתכנית והפעם כמנטורית במסגרת סדרת דוקו. כל זה קרה יחד עם תכנית 7 של ארגון פתחון לב. ביבי ליוותה את איליה מיקלר, בוגר תכנית 7 שהיה בעבר נער בסיכון וכיום משמש כמנטור בעצמו וחולם להופיע עם שיריו על הבמה. מנטורים נוספים שחוזרים לתכנית הם עידו ואנה ודניאל יפה. התכנית בעלת הצלחה של כ-87%, בסופה אותו נער מסיים את שירותו הצבאי ומשתלב בלימודי השכלה גבוהה או עבודה "רצינית ומקצועית". לתכנית 3 שלבים בליוויי בני הנוער– 3 שנים בתיכון, 3 שנים בשירות הצבאי ועוד שנה בחיים ה"אזרחיים" – סה"כ 7 שנים ליווי.

© יחצ פתחון לב
תגובות