רכילות בקטנה: כוכבת כמעט מלאכים הופכת שוב לאמא. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכבת כמעט מלאכים הופכת שוב לאמא

השבוע ברכילות בקטנה: הזוג המפורסם חוזר לסבב שני, דר זוזובסקי ונועם לוגסי בסדרה חדשה ואיזה גמר תנחה שירן סנדל?

הייתם עסוקים בלתכנן כבר מעכשיו את התחפושת המושלמת לפורים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור? עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכי לייף סטייל

השבוע התקיימה פתיחת חנות הקונספט "makers" בהשקה חגיגית במתחם שרונים שבהוד השרון. החנות תשלב סדנאות עיצוב, לימוד ומכירה של מוצרים מתחום הלייף סטייל ועוד. בין הסלבס שהגיעו להרים כוסית: שיר מורנו, לירן כוהנר, אופירה אסייג, נסרין קדרי ונוספים.

© לנס הפקות

קאמבק

הזמרת קייטי פרי והאקס שלה, השחקן אורלנדו בלום, חזרו להיות יחד. כזכור, לפני שנה נודע לנו על כך שהם החליטו לפרק את החבילה ונראה כי אחרי שנה של רווקות מצד השניים הם החליטו לאחד כוחות בשנית. מגורם מקורב לשניים נמסר כי הם מקיימים מערכת יחסים מכובדת ואהובה יותר מהפעם הקודמת.

בסבב הקודם
בסבב הקודם © gettyimages

ספורט, אוכל ואהבה

הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", עדן סבן, הצטלמה השבוע לצילומי קמפיין קולקציית הקיץ 2018 של מותג הספורט "no.1". הצילומים התקיימו באווירה רומנטית כרקע להצעת הנישואים שקיבלה עדן לאחרונה מבן זוגה, אדם טל. עדן הופתעה כאשר אדם בעצמו הגיע בספונטניות לסט עם מנת שווארמה מפנקת ואיחולי וולנטיין חמימים.

עבודה מסוכנת

כחלק מצילומי הקליפ של קארדי בי לשיר "Bodak Yellow" שהוציאה לפני שמונה חודשים, הבי הצטלמה עם צ'יטה גדולה במיוחד. באחת הסצנות שלה בה היא רקדה תוך כדי שהיא מחזיקה את הצ'יטה ברצועה, אפשר לראות כי הצ'יטה חטפה כנראה התקף עצבים והתכוונה לתקוף את הזמרת. במאי הקליפ סיפר: "הצ'יטה תקפה את קארדי בי. היינו צריכים לעודד אותה כדי שתחזור לצילומים. בנוסף, האכלנו את הצ'יטה ב-3 ק"ג של בשר אייל כדי שתישאר רגועה". מלחיץ!

 

אחלה פאנץ'

דר זוזובסקי, מאור שוויצר ונועם לוגסי יככבו בסדרה חדשה ומסקרנת של yes שתיקרא "פאנץ". כמו שניתן להבין משם הסדרה, היא תעסוק בסיפור צמיחתו של ז'אנר הסטנדאפ בארץ בתחילת שנות ה-90 לרקע תחילת דרכה של הטלוויזיה המסחרית שיצרה את הסטנדאפיסטים הגדולים ביותר והפכה אותם לכוכבי על בארץ. עבור זוזובסקי ושוויצר מדובר בפרויקט שני יחד שכן כיכבו גם בסרט "איביזה".

מלאכית קטנה

לנו עוד קשה לשכוח את הביקור האחרון של אאוחניה סוארס בארץ שכלל מפגש מעריצים מיוחד של פרוגי וראיון בלעדי ובטן הריונית. אך הנה מגיע ההתרגשות אמיתית כיוון שלסוארס מגיע המון מזל טוב על כך שילדה תינוקת חדשה והיא קראה לה - מגנוליה. מדובר בביתה השנייה של האמא שכן, היא כבר אם  לרופינה בת הארבע (שהתלוותה אליה לביקור בארץ). סוארס העלתה תמונה מרגשת לאינסטגרם לצד פוסט קצר אך מרגש: "ברוכה הבאה לחיינו מגנוליה, בלעדייך העולם לא יכול להיות הכי טוב, אבל אני מבטיחה להפוך את העולם שלך להכי טוב. תודה לאל על הברכה הזו".

מתכוננים לקיץ

ההרשמה לעונה השישית של תכנית הקיץ "הבנים והבנות" כבר בשיאה ועומדת על עשרות אלפי בנים ובנות שנרשמו ומנסים את מזלם. מדובר בתוכנית הטלוויזיה המצליחה ביותר של ערוץ הילדים (שצשודר השנה בבלעדיות בפרטנר TV) ומעוררת עניין רב בקרב בני הנוער. בשבועות הקרובים אמורים להיערך האודישנים וכמיטב המסורת יצולם בו פרק הספיישל של התוכנית בנוכחות מנחי התוכנית: לירון רביבו, עודד פז וטום באום. בואו לא נשכח את ההצלחה שנגרמה לרוב המתמודדים כמו: קים אור אזולאי, גל גברעם, אנה זק, עומרי מזרחי, טיילור מלכוב, רומי אברג'ל שהפכו לבני הנוער הכי חזקים ברשתות ופתחו קריירה מצליחה עם לא מעט מעריצים.

שלושת המוסקטרים

השחקן אנסל אלגורט ("אשמת הכוכבים") והדוגמנית זנדאיה ישחקו זה לצד זו בסרט מתח שיקרא "Finest Kind" המספר את סיפורם של שני אחים שנגררים לתוך עסקה עם פושעים מסוכנים במיוחד. השניים גם ישחקו לצד השחקן היהודי ג'ייק ג'ילנהול שישחק את אחיו של אלגורט. אמנם אין עדיין תאריך עלייה לאקרנים רשמי, אבל כבר המון מעריצים בהתרגשות גדולה מהאיחוד של השלושה.

בעזרת השם!

למי שראה את הפרק האחרון של "שבאבניקים" והזיל דמעה כשזה נגמר, יש לו סיבה לעלות חיוך על הפנים! אחרי שכבשו את המסך ואת לב הצופים, הסדרה הכי נצפית של HOT, "שבאבניקים", תזכה לעונה שנייה שבימים אלו נמצאת בשלבי כתיבה מתקדמים. הסדרה מספרת את סיפורם של ארבעה חברים בישיבה המתמודדים עם העולם שבחוץ והעולם שבפנים עלתה לכותרות, גם לחיוב אך גם לשלילה, לאחרונה שמענו על מספר חברי ישיבות שהצטלמו לסדרה והודחו מישיבתם בשל כך. נקווה שהעונה השנייה תצליח לגרום לקירוב והבנה!

פפארצי אמהי

אחרי שהרעידה את העולם עם הריון שכל העולם רצה לדעת מה קורה בו, עכשיו סוף סוף אחרי לידת ביתה סטרומי, מגיעות תמונות פפארצי ראשונות של האמא קיילי ג'נר. האמא הטרייה החליטה לעזוב את הילדה למעט זמן לטובת חברתה הטובה, ג'ורדן וודס, איתה נתפסה בתצלומי פפארצי. ג'נר צולמה בלוק שמזכיר מאוד את קלואי (האחות הנוספת שנמצאת בהריון במשפחה), עם נעלי ספורט וטייץ' אך עם זאת - עם ג'קט גלאם של ממש.

 

Congrats on the baby @kyliejenner

A post shared by Updates Of Kourtney & Kendall (@kourtneyandkendalll) on

לא בורחת

השחקנית שירן סנדל, תנחה לצד השחקן והדוגמן עומר דרור את גמר תכנית שעשעון חדרי הבריחה המצליחה של ערוץ Kidz / "אסקייפ 2". עבור סנדל מדובר בפעם ראשונה עם פרוייקט בערוץ הזה שכן בהנחיה הייתה מזוהה בערוץ הילדים שם השתתפה גם ב"גאליס", בערוץ ניקלודיאון הנחתה פרק אורח ב"סטנדאפ שואו" ובערוץ זום מככבת ב"שבט צוצלת 3" והנחתה פרק ספיישל של "אינסטוש". חוץ מעומר ושירן שינחו יהיו גם שתי הופעות מתוכננות של כוכבי הסדרה "סוואגרס" ואומן החושים ליאור סושרד.

© צילום: רפי דלויה 

מיצה את זה

אחרי ארבע עונות מצליחות במיוחד, השבוע הסטנדאפיסט ישראל קטורזה הודיע לקשת (ערוץ 12) שהוא לא ימשיך לעונה הבאה של "מועדון לילה" בגלל שלטענתו מרגיש תחושת מיצוי. אך קטורזה כמובן לא עוצר וכבר עכשיו עובד עם ארז טל על פורמט חדש ומסתורי במיוחד שיעלה בהמשך השנה.

שתדעו!

השבוע הזמר האהוב שלומי שבת פונה לבית חולים בלינסון בפתח תקווה ואושפז בעקבות חשש לדלקת ראות.
מנהלו בני משה מסר לתקשורת: "מצבו טוב, אבל הוא הצטרך השגחה וטיפול רפואי". כמובן שהופעותיו של שבת שהיו מתוכננות לשבוע האחרון בוטלו כמו ההופעה שתוכננה עבורו במלון בים המלח. מאחלים רפואה שלמה!

© באדיבות יחסי ציבור

שוב יחד

לאחר ששיתפו פעולה כבר בשנת 2014, לירון ויצמן נבחרה שוב כפרזנטורית של חגית טסה. ויצמן אמורה להוביל את הקמפיין של המעצבת שיופץ ברשתות החברתיות, בעיתונות ובנקודות המכירה. על הבחירה בויצמן כפנים של המותג שלה הסבירה טסה כי: "לירון חוזרת להיות הפרזנטורית שלי כשהיא יותר מהכל: בוגרת יותר, מנוסה יותר, חזקה יותר, דעתנית יותר ויפה יותר. החריצות, השאפתנות וההתמדה שלה ביחד עם האנושיות וחוש ההומור הופכים אותה לאחת המגישות המקסימות ביותר בטלוויזיה. היא האישה שאני רוצה להלביש ואני שמחה שהיא מצטרפת לבית האופנה שלי".

אמאאא יש לי חופה!

השחקן יובל סגל, המוכר בעיקר בזכות הדמות נתן מהסדרה המצליחה "הפיג'מות", מ"הכל הולך 2" ובתור בן דודה של אליאנה תדהר במציאות, יכול לבכות חופשי מהתרגשות כיוון שזה הציע השבוע נישואין לבת הזוג והיא אמרה כמובן נענתה בחיוב. והוא לא הכוכב היחיד שהתארס - אמש (ה') גם המנחה קורין גדעון קיבלה הצעת נישואין במהלך חופשה רומנטית וגם היא נענתה בחיוב להצעה המרגשת.

© צילום מסך מפייסבוק

ולנטיין?

בזמן שכל הסלבס התקיפו בסטורי עם תמונות סרטונים רומנטיים משותפים, טום באום העלה סטורי עם בחור מסתורי במסעדה וכתב "יום אהבה שמח". האם מדובר בזוגיות חדשה או חגיגה של ידידים טובים ורווקים? בניגוד לספקות בכל הנוגע לקשר הזוגי של באום, יש זוג אחד שבוודאות לא חגג את יום האהבה יחד - מדובר בנטע ודניאל מ"המירוץ למיליון" שאחרי הניסיון הרומנטי שצץ ביניהם לאחרונה החליטו שזה קצת פחות מתאים להם. האם זו נקודה עצירה עם גלגל הצלה?

© אינסטגרם
תגובות