גם להם זה קורה: הכוכבים ההוליוודים שעברו שודים וגניבות. צילום: Gettyimages, צילום מסך מערוץ E

גם להם זה קורה: הכוכבים ההוליוודים שעברו שודים וגניבות

חשבתם שלהיות כוכבים הופך אתכם למוגנים מהכל? תחשבו שוב ותשאלו את הכוכבים הוליוודים הבאים שעברו שוד או שניים בחיים שלהם שנגמרו לרוב בנזק של מיליוני דולרים. אמאל'ה

אם חשבתם שלהיות VIP נוצצים מבטיח להם את החיים הכי מושלמים - תחשבו שוב. קבלו עוד הוכחה שלא תמיד כל הנוצץ הוא זהב. אחרי הפריצה בשבוע שעבר אל ביתה של טיילור סוויפט, קבלו עוד כמה כוכבים גדולים מהעולם נתקלו במקרי שוד וגניבות כלפיהם. מלחיץ!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קים קרדשיאן

אי אפשר לשכוח את הגניבה המדוברת ביותר בעולם הסלבס, שנה וחצי עברה מאז שחוותה קים קרדשיאן את הלילה הנוראי בחייה, שבוע האופנה בפריז 2016. קים קרדשיאן ישבה על מיטתה בחדרה, לפתע פתאום הופיעו שני גברים אחד חבוש במסיכה והשני עם כובע של שוטר. קים ניסתה לחייג אל שומר הראש של אחותה, קורטני. אך, אחד השודדים הרים אותה, אזק את ידייה, קשר את קרסולייה והוביל אותה לאמבטיה, הם חסמו את פיה ואיימו עליה באקדח. הפושעים שדדו את הטבעת שקניה ווסט העניק לאשתו, בשווי 4.5 מיליון דולר, קופסאת תכשיטים נוספת ושני טלפונים המכילים מידע רב ואישי. לקרדישאן לקח זמן להתאושש מכל זה, לקחה הפסקה מהרשתות, אבל הבינה שזה גדול אליה וחזרה אל חיינו כמו גדולה.

© צילום מסך מהתכנית 

ג׳ו ג׳ונאס

ג׳ו ג׳ונאס לחלוטין חווה את יום המזל הרע באפריל של 2017. באחד מימי האביב התמימים, נלקחו ממנו האופניים. ג׳ונאס כל כך אהב את האופניים, עד שקרא להם ״my lady”, וכשגילה כי הם נגנבו, צייץ בטוויטר ציוץ הומוריסטי עם טיפה של עצב, ״האופניים שלי נגנבו אתמול, ואם זה לא מספיק, הגלידה של נפלה על האדמה!". תכלס? אותנו יותר מבאס החלק של הגלידה...

 

וויל.איי.אם

גם הראפר המצליח 'חווה' גניבה לא פשוטה ולא זולה בכלל. מכונית היוקרה של הזמר, מסוג "Deloreon", נגנבה. הכל התחיל במסיבת ההשקה של האלבום החדש של הזמר, שם סיפר שהחנה מעבר לפינה של מקום האירוע. כשחזר, באורך פלא, המכונית כבר לא הייתה שם! אאוצ׳.

 

קנדל ג׳נר

הסיפור של קנדל ג׳נר עצוב וגם מפתיע, מפני שג׳נר חוותה גניבה בביתה בזמן שהיא עצמה שהתה בבית, ולא ידעה זאת! ביתה של הדוגמנית נשדד במרץ 2017, וחוקר CSI ניתח את התרחיש בחיפוש אחר רמזים. עוד לא נמצאו החשודים, אבל ידוע שג'נר קיימה מסיבה בביתה כשהתרחש השוד, וכ- 200 אלף דולר של תכשיטים נגנבו.

© GettyImages

מיילי סיירוס

שנת 2014 הייתה שנת האימה של מיילי סיירוס, כיון שהספיקה לחוות שני שודים בבית הפרטי שלה, בתוך שבעה חודשים. לדברי המשטרה, שני גנבים פרצו לביתה של סיירוס דרך המוסך כשהיה ריק, והחלו לגנוב תכשיטים יקרי ערך. בעוד ששבעה חודשים לפני, התרחשה הפריצה הראשונה בבית של הזמרת המוכשרת, בה ״נגנבו ארנקים ותכשיטים והרבה חפצים אישיים״ הסבירה המשטרה, והוסיפה כי השוד היה בשווי 100,00$. הפריצה המזעזעת קרתה גם ביום הכי לא מתאים, יום לפני יום ההולדת שלה. מזל טוב? לא במקרה הזה.

למהההה?
למהההה? © gettyimages

ניקי מינאז׳

בזמן שהראפרית ניקי מינאז׳ חוותה פרידה מהאקס מיק מילס, היא החליטה לשהות תקופה לאחר מכן מחוץ לעיר והאחוזה שלה בלוס אנג׳לס נפרצה ונהרסה מבפנים. אם הנזק לא נשמע לכם חמור עד כה (מה נסגר? זה הכי כן!) הפושעים גם גנבו כ-200 אלף דולר בתכשיטים ודברי ערך. מכיוון שהגניבה התרחשה ממש לאחר הפרידה, הופצה השמועה שלאקס המיתולוגי, מילס, יש קשר לאירוע. מילס כמובן הכחיש קשר לאירוע ולא הוגש נגדו כתב אישום. אבל זה יכול להיות אחלה סרט הוליוודי, לא ככה?

פויה! תחזיר!
פויה! תחזיר! © צילום מסך מיוטיוב

דרייק

להיות כוכב עם סיבובי הופעות זה לא תמיד משתלם, תשאלו את דרייק שבזמן סיבוב ההופעות שלו נשדד על ידי אדם בשם קינג טרווין. הכוכב המוזיקלי איבד כ-3 מיליון דולר בתכשיטים ובחפצים אישיים במקרה הזה. אך ו לא הייתה הפעם היחידה בה עבר מקרה שכזה, אלא שבפעם השנייה המזל דווקא כן האיר לו פנים. מדובר בניסיון שוד של אישה בת 24 שניסתה לשדוד מהזמר אך, למזלו, תפס אותה בזמן, התקשר למשטרה והיא הודתה שהיא לקחה בקבוקי פפסי, ספרייט ומי פיגי. ממש הלכת רחוק, אה?

הפעם תביא גם את החבר'ה?
הפעם תביא גם את החבר'ה? © צילום מסך מהיוטיוב  
תגובות